Új hozzászólás Aktív témák

  • salvorhardin

    csendes tag

    válasz shev7 #2566 üzenetére

    Ha válaszolsz egy fórum bejegyzésre, akkor gondolom elolvasod azt (estleg az előzményeket is). Nekem nem rémlik, hogy jogtalannak vagy szabálytalannak minősítettem az eljárást. Egyszerűen szemétségnek, felháborítónak neveztem, és emellett kitartok. Éppen ez a lényeg, hogy szabályos amit tettek de undorító.

    Egy ügyfélbarát szolgáltató nem tett volna így. Ha a többi is ilyen akkor azok sem ügyfélcentrikusak, maximum csak szavakban.

    Csak, hogy értsd miről is beszélek, felhozok egy példát ami nem túlságosan vág ide, de mégis aki akarja megértheti....

    A Raiffeisen Bank eljárását ajánlom figyelmetekbe. Megjegyzem nekem nem szimpatikus a Raiffeisen (nem vagyok ügyfelük) de ennek ellenére kalapot emelek előttük.

    [link]

    Megjegyzés: Van bankszámlám és bankkártyám, de NINCS hitelkártyám és valószínüleg (remélem) nem is lesz soha. Ennek ellenére ez a banki viselkedés egy nagyon szimpatikus dolog számomra.

Új hozzászólás Aktív témák