Új hozzászólás Aktív témák

  • Varga Csaba

    aktív tag

    válasz Andie #136 üzenetére

    Hivatalosan, mivel az egész szolgáltatás nyújtás díjazása ezen alapszik a Szolgáltató köteles a bonyolított forgalmat regisztrálni!

    Korábban cikkeztek is erről a ?Prohardveren?, hogy a pre-paid előfizetők számára is elérhetővé kell tenni a hívásrészletezés (részletes számla) szolgáltatást...

    Akkor a konklúzió az volt, hogy a Szolgáltató az Előfizető kérésére, külön díjazás ellenében _köteles_ hívásrészletezést biztosítani az Előfizetőnek.

    Amennyiben ezt nem teszik, akkor jegyzőkönyveztesd a számlapanaszodat az ügyfélszolgálaton és a jegyzőkönyveddel fordulj a HIF-hez.
    (Bár előtte nem árt náluk telefonon pontosítani a dolgokat, hogy mit hogyan és miként..)

    Az alapfelfogás sok esetben az, hogy ameddig nem veri az asztalt az ügyfél addig sz*rnak a fejére.. (mert megtehetik)

    ''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''

Új hozzászólás Aktív témák