-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varga Csaba
aktív tag
Hoz is lehet, meg tól is lehet.
Én vagyok rá az élő példa.
Ha számhordozni szeretnél, kérj a jelelegi szolgáltatódtól egy számhordozási nyilatkozatot és azzal menj be az új szolgáltatódhoz, így gyorsabb az ügyintézés.''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''
-
Varga Csaba
aktív tag
Ha éppen van erre egy kis fölös időd, miért ne?
A Voda válaszáról mindenképp tájékoztass minket is!
A nyilatkozat azért kell, hogy a szolgáltatód igazolja azt, hogy nem áll fennt vele szemben számlatartozásod ami kizáró ok lenne a számhordozásnál.
Az új szolgáltató is megkéri a nyilatkozatot, de ha viszed akkor sokkal gyorsabban megvalósulhat a számhordozás.''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''
-
Varga Csaba
aktív tag
Csak most olvastam bele a topikba, sorry...
A delikvens hozzászólása nem cinikus, hanem a realitásokat tükrözi!
Az én voda előfizetőként megélt kálváriámról a ''vodafone házimobil'' topikban olvashatsz.
Szóval kár védeni a mundér becsületét..
Arról nem is beszélve, hogy ''benfenntesként'' (vagy abban a színben tetszelegve), nem áldásos dolog fals információkkal ''etetni'' a nagyérdeműt, mert annak nem biztos , hogy pozitív lessz a visszhangja (lásd számhordozási nyilatkozat - pre paid előfizető esetén - te általad adott válasz)...
Summa szummárum, ők se jobbak, mint a többi..''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''
-
Varga Csaba
aktív tag
Hivatalosan, mivel az egész szolgáltatás nyújtás díjazása ezen alapszik a Szolgáltató köteles a bonyolított forgalmat regisztrálni!
Korábban cikkeztek is erről a ?Prohardveren?, hogy a pre-paid előfizetők számára is elérhetővé kell tenni a hívásrészletezés (részletes számla) szolgáltatást...
Akkor a konklúzió az volt, hogy a Szolgáltató az Előfizető kérésére, külön díjazás ellenében _köteles_ hívásrészletezést biztosítani az Előfizetőnek.
Amennyiben ezt nem teszik, akkor jegyzőkönyveztesd a számlapanaszodat az ügyfélszolgálaton és a jegyzőkönyveddel fordulj a HIF-hez.
(Bár előtte nem árt náluk telefonon pontosítani a dolgokat, hogy mit hogyan és miként..)
Az alapfelfogás sok esetben az, hogy ameddig nem veri az asztalt az ügyfél addig sz*rnak a fejére.. (mert megtehetik)''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- xDefiant - Néhány nap múlva újra tesztelhetjük a játékot
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen egeret válasszak?
- Otthonfelújítási program (2024.)
- PlayStation 5
- Óra topik
- EAFC 24
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...