Hirdetés
- PlayStation 5
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- Diablo IV
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- EAFC 25
- EA Sports WRC '23
- Path of Exile (ARPG)
- Decemberben érkezik a Legacy of Kain Soul Reaver 1-2 Remastered
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
Nos, többszáz orosz, lengyel és ukrán oldalt elolvasva, ez a jelenség mondhatni általánosan előforduló hiba.
Akinél előfordult, a csatlakozóban ugyan ez a láb volt megégve, viszont 99%-ban nem szivattyú, hanem csatlakozó hibáról írnak. Létezik "csatlakozó javítókészlet" (egy ilyet holnap veszek is ügyesen).
Ami aggaszt, az a szivattyún lévő megégett csatlakozó. Ezt pl. lelkes oroszok a csatlakozó "lebarmolásával" és a vezetékek direktbe forrasztásával oldották meg (volt akinél, nem csak megégett, hanem konkrétan eltűnt ez a láb).
Min1, a napokban teszek egy próbát a köteg csatlakozójának a cseréjével, a szivattyúét meg megpróbálom megpucolni, aztán próba....
(hogy ez eddig miért nem jutott eszembe, hogy orosz oldalakon keresgéljek)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MC Pite
veterán
Hasonlót szoptam be a korábbi autóval, ott a siemens BSM-nél (motortéri egység) volt a csati. Ott 'véletlenül' a mellette lévő (csatiban üres) pinre is ugyanazt vezérelték ki, így takarítás, új pin beszerzés, Y elágazás készítése volt a megoldás (pedig eredendően is kétszer ekkora felület volt, de az is kevés). Persze elébb a tanácsok alapján BMS-et cseréltem és egy darabig jó is lett tőle, később derült ki hogy nem az volt a ludas.
Ez a hiba a benzineseket/fiatalabbakat is érinti? Akkor legalább megmozgatnám, megtakarítanám az enyémen is.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Hego
tag
- az ülőlap rövid, az ülés szűkös, viszont az oldaltartás jó
nem tudom milyen magas és széles vagy, de nekem kurvakényelmes az ülés. kormányt is minden irányban lehet állítani úgyhogy nekem teljesen jó.
- a sokak által említett zörgéseket én nem tapasztaltam, jól egyben van, a hangszigetelés is jó
ezzel egyetértek
- a középkonzol, kemény műanyagból lévő "díszítő" eleme szétQrja a jobb térdem
ezzel meg ismét nem
- a kilátás az autóból, borzalmas. Valahogy túl kicsik az ablakok, az első szélvédő meg
túlságosan meg van döntve. Viszont ettől belül picit olyan tank (biztonság) érzésem van.
Igen, meg van döntve a szélvédő, de szerintem ez kilátásnál nem zavaró, csak beszállásnál. volt már aki beverte a fejét
- ez az érintős r-link, valami borzalom (a kezelése), amúgy jól szól, jól működik
egy hét alatt meg lehet szokni
- a váltó nagyon pontos, tetszik- viszont a motor - váltó hangolása borzasztó, nagy fordulat esések és rossz tartományba
- akkora turbólyuk van alul, hogy elképesztő (az 1.5dci 1000x jobban autózható)
Nekem 1.6 szívó van, motor váltó teljesen más, nem túl hamar váltottál fel? akkor amikor a nyilak jelezték? Nekem is kéri már 1900 körül hogy váltsak el, olyankor leesik a fordulat 1500 körülre, ott meg nem megy... Úgyhogy én 2500-nál szoktam elváltani..
- a kormány túl szervózott, nagyon mű, nem sikerült hozzászoknom, olyan mintha a kormány és a kerekek között nem lenne fizikai kapcsolat. Nagyon mű.
Talán, de van nála rosszabb is. Céges Focus(legújabb) mondjuk jobb volt ilyen szempontból
- futómű, elsőre jónak tűnt, sokkal kényelmesebb a lagunától, ám mégis elég feszes. Viszont forszírozva előjön egy olyan jelenség (ebben a kormánymű is ludas), hogy egyszerűen leesik az ívről az eleje, a hátulja is hajlamosabb arrébb mászni. Szürreális élmény. (225/40R18)
Igen, futómű nem sportolásra valói5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Jaded
őstag
Én ilyenkor azt szoktam mondani, hogy "tulajdonképpen ez egy M2, csak más kaszni elemek vannak rajta" Gondolom a FL jobb lesz. Én már kezdem elengedni ezeket a dolgokat, eddig sem tudtam volna hirtelen autót cserélni, a mostani helyzetben meg pláne nem..
Egyébként 20 fok körül ideális neki, akkor nem recseg-ropog, és az úttartása is sokat javul 16-os kerékkel ugyanazt tapasztalom amit te, tehát akkor a futómű ennyit tud.Renault Megane IV Limited
-
MC Pite
veterán
Nem jó hozzá. Amiből van többféle szint, az a rugós, rövidebb betét; ami elvileg a nem elektromos kézifékesekhez van. Van a kopásjelzős rugós, jelző nélküli rugós; és a harmadik az enyém (amit fentebb is linkeltem újra, a 8660000779), a rugó és jelző nélküli hosszú (106mm). Na ebből nincs nagy felhozatal, JP Group és LPR-ből van vágott betét és cső. De ezt az LPR betétet (sima, nem tudok róla hogy kerámiás lenne) nem tudom merjem-e egyéb tárcsával párosítani, nem-e fogja hamarább megenni mint egy sima betét: [link] Talán itt jobban látszik mennyi lehet még hátra, de így se nagyon; kb 2,5mm a koptató részből.
2015 márciusában került be a mart Brembo Max tárcsa (akkor 106.000 volt) az autóba, és a fékező rétegből még 10mm a sima LPR betétből, amibe közel 30.000 km volt akkor. 2019 árpilisában 212.000nél már lassacskán csereérett a betét, de már a tárcsa is (minden évben 1-2× kiszedtem, megcsiszoltam simára, megkentem és ment vissza). Azóta még beletekerek egy bő tizest, és még mindig nem ér neki a lemez hogy jelezze a cserét, de szóltam az új tulajnak hogy legkésőbb idén ezért ezt is kalkulálja be.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
molnarpeter
nagyúr
Nagyon extrém dolgot mondok, ha tényleg lehetetlen beszerezni a rendes rugót - mivel van minta, azt be lehet mérni, és az alapján szerintem tudnak segíteni pl Vörös autórugó műhelyében. De ha találnál ilyen konfigurációban bontást (motor, kasztni, 4control), aminek pl pont azonos a rugó színkódja is, szerintem az lenne árban a legjobb megoldás
-
MC Pite
veterán
De alvázszám alapján hol nézve?
Bárdi, unix, láng keresőjerakat szarsok hibát tartalmaz. Max cikkszám átváltásra jók. Mindig azv dott alkattészgyártó saját katalógusábannkell ellenőrizni/keresni, pl a kayaba és suplex online catalogue, és amit ők írnak, az már úgy is van.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Kornelius07
csendes tag
Szia. Ilyet keresel? https://moto-dynamic.com/540100062r,3,300,5384
Nekem előre gyári ment bele a márkaszervizből rendelve, mert itt nem volt, hátra utángyártott került. Igaz, az enyém nem 4control.
Ha javasolhatom, elől cserélj toronycsapágyat és gumiágyat is. Jelképes az ára, és most ki lesz bontva. -
Kornelius07
csendes tag
-
mexel
veterán
Elvileg a KYB-hez és a többi utángyártotthoz is létezik a színkód, csak a webshopok ezt nem mutatják, és ha nem "hozzáértő" alkalmazottat kérdezel ott, akkor nem is érdekli őket hogy utánanézzenek.
Van ismerősöm akik igen régóta autóalkatrész kereskedelemmel foglalkoznak és ő meg is nézte hogy a barna színű rugó a lagunához most csak KYB-ben elérjhető a beszerzési fprrásaik között. ( azt nem kérdeztem hogy aKYB-nél van-e több szín is, de más gyártóknál volt több féle a sárgától kezdve a zöldön át minden)[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
ha rám hallgatsz semilyet.
Most kellett egy ilyet szerelni és nem voltam boldog, a 4 kerékőrtől, mert elhagyta a tulaj az ellendarabot.
Persze tört csavar kihajtóval kiszedtem a fenébe és meg is állapította, hogy akkor mi értelme a kerékőrnek.
Mondtam neki semmi, ell lehet hagyni az ellendarabjátRenault power
-
-
Quasi_modo
nagyúr
A fogyasztás eddig 5,7 és 6 között.
Az EDC-től kicsit tartottam, de kb 10 perc volt megszokni. Nem szabad kúszni hagyni, erre kell figyelni. De arra meg figyel az autohold ha be van kapcsolva. Volt már dugózás is meg felhőszakadás is. Ez utóbbinál kikapcsolt átmenetileg a vészfékező rendszer mert se az el ső radar se a kamera nem látott semmit.valami
-
zaskar
senior tag
Én nemrég cseréltem a Lagunában a gyárit, 10 éves volt. Ki tudja, meddig mentem volna még vele (csak hosszabb utakra használom), de a múltkor véletlenül rajta hagytam a világítást pár percre, és már nem indult be. Ezt jelzésnek vettem, és inkább cseréltettem, természetesen gyárira. Nekem megéri azt a 10-15 ezer Ft pluszt a gyári akku, egyrészt a 3 év garancia, másrészt a hosszú élettartam miatt. A Megane-omban is gyári van, 7 éve tették bele, hibátlan.
-
zaskar
senior tag
Én éppen Eger mellett voltam egy kis faluban, amikor nem indult be. Hála a helyi lakosok segítőkészségének, életre tudtuk kelteni a motort. Egy idősebb férfi bikakábelt hozott, egy hölgy pedig odaállt a Duster-ével. Hazafelé menet felhívtam a debreceni márkaszervizt, tudtak fogadni. 20 percet vett igénybe a hazaútból, minden jól végződött😊
-
#89309696
törölt tag
2-3 évet még egy Jász akku, Tornado is kibír meg akármelyik alsópolcos, úgyhogy nem az akku volt a gond.
Nálunk a traktor eszi keményen őket, mert oda van préselve a forró motor mellé és nem bírják azt a hőmérsékletet.
Meg a dci-nek is sok villany kell, amit te kidobsz, hogy rossz azzal még nekem a Lada, Swift elmenne egy évet vagy kettőt is. Így mondjuk nehéz számolni reális akku élettartamot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Okos Otthon / Smart Home
- DIGI internet
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- PlayStation 5
- Spórolós topik
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen