-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
angyalpc2
aktív tag
válasz AMD Power #92624 üzenetére
te is üvöltenél vele, ha tudnád az árát
Nagyzolni akartam, de
Kikerestem kb 2020-as T4 benzin (bakker nincs dízel már?)
legolcsóbb luk 111e Sach 75e
Következő Valeo 235enem mondom hogy olcsó.. meg pláne a munkadíj, de 400-700e ft-ra gondoltam
Ha már itt tartunk 1.2 C3G motor
láncos vezérlés
https://www.youtube.com/watch?v=Fo9fTCW85OE&start=1818
kb örökélet? Kicsit furcsállom is, hogy a D7F a kisebb köbcentivel erősebb és takarékosabb, gondolom a befecskendezésen sokat nyertek.És ez mennyire kopott? látszólag szép.
https://www.youtube.com/watch?v=Fo9fTCW85OE&start=1760 -
Gombinyó
őstag
-
-
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #92728 üzenetére
Örülj neki hogy hívnak.
Annó amikor megvettem a Loganam covidkor egy percet kaptam beülni.
Ki nem mehettem vele a telepről.
Beindította beleültem majd leállította.
Azt mondta ha kell vegyem meg ha nem akkor megveszi más.Egyébként élhető a TCE 90-es motor én nagyon szeretem.
Pályán 130-nál 3000 felett pörög 6.8 a fogyasztás.
130-ig at ereje bőven elég.
Kisebb kasztniba főleg.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Gombinyó
őstag
válasz AMD Power #92822 üzenetére
Passz, de, ha gond lenne vele az a 3-5 év gari idő alatt úgy is kijönne.
A ledes lámpákat ne úgy képzeld el egyik autóban se, hogy cserélgetni lehet a foglalatban, mint egy hagyományos izzót. Max javítani lehet, ha lehet egyáltalán, erre szakosodott műhelyben.[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #92974 üzenetére
2024ben vásárolsz autót, nem 1970ben.
Olyan cnc és lézer technológiával dolgoznak már ezek a robotok, hogy ne parázz ezen ennyit.
0.001 es pontosságokról beszélünk jelen esetben, ahol már nem létezik sorja képződés.
A motort meg így se úgy se te fogod előszőr beindítani. Még ha a kilóméterórán ezt nem is fogod látni.Renault power
-
válasz AMD Power #92974 üzenetére
Idő előtti olajcserére nekem azt mondta a Renault,hogy felesleges.Ettől függetlenül kb. 5.000km után lecseréltettem.
Illetve annyit mondtak,hogy az első 1-2.000km alatt kerüljem a túlzott igénybevételt (nagy sebességgel haladás,magas fordulatszám,extrém kigyorsítàsok)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Gombinyó
őstag
válasz AMD Power #92992 üzenetére
Akkor te feltehetően nem autózol évi 40-50e km-t...
Egyébként a lízingelt autókban jellemzően nem cserélnek hamarabb olajat, mint a kötelezően előírt. Meg vannak magánfelhasználók is, akiknek az autó csak egy tárgy, hogy eljussanak A-ból, B-be, őket se érdekli különösebben ez a téma, elviszik amikor a gyártó szerint kell.
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #92992 üzenetére
Nálunk a céges mastereknek 40e a csereperiódus, azt bő 2 hónap alatt elérik. Tekintve, hogy 162e ft egy kötelező szervíz(egy levegőszűrő, pollen, olajszűrő és olajcsere), így ezt be is tartjuk.
A sprintereknél az első 2 olajcsere ajándékban jár az autóhoz, amit szigorúan csak 60 ezrenként végeznek el.... -
Technical
újonc
válasz AMD Power #93001 üzenetére
Ezt tették bele, elvileg tudja az előírt RN0710 teljesítményszintet.
Persze inkább fizettem volna többet a jobb olajért, de nem kérdeztek meg, döntöttek helyettem.
Azóta másik márkaszervizekbe hordtam az autót, rákérdeztem az olajra mindenhol, de sehol máshol nem akarták beletenni a félszintetikust.[ Szerkesztve ]
-
Technical
újonc
válasz AMD Power #93003 üzenetére
Az igazság az, hogy fő kritérium az RN0710 minősítés, 0W-40, 5W-40 viszkozitással. De a 10W-40 is használható -10 C fok felett elvileg. Sajnos semmi konkrét nincs a kézikönyvben sem olajra sem gyertyára sem hűtőfolyadékra vonatkozóan.
A szervizelési előírások sincsenek a szervízkönyvben, külön kinyomtatták a vásárláskor az autóhoz, meg az informatikai rendszer kódját.
-
den89
tag
válasz AMD Power #93010 üzenetére
Asszonynak Cliója van, 176 cm vagyok. Bőven elférek. Kb annyira le lehet nyomni az ülést, hogy olyan érzésem van, mintha a földön ülnék. Kb közepes álláson egy 10-15 cm biztos van a fejem felett.
A szűkösségről nem tudok nyilatkozni, 77-78 kg vagyok. Tény, hogy nem 190 centis 120 kg-os embereknek való autó.[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz AMD Power #93010 üzenetére
A leírtak alapján ezek közül a Dusterre mennék rá, főleg ha néha utaznátok is.
Mi se kombit kerestünk, mégis az lett, és a mostani utazásnál is jól jött, hogy az utastérbe nem kellett szinte semmit rakni (pedig vittünk mindent, pl rendes kvgép, stb), mert a csomagtér elnyelte."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Alusky
aktív tag
válasz AMD Power #93003 üzenetére
Sok autónál láttam a gyártó egy marha széles skálát ad meg, nem tartom lehetetlennek, hogy a 10W40 oda van firkantva itt is aztán úgy voltak vele jóvan az is. Viszont a sok hidegjárat, indítás meg a teljesítmény nem kivétel miatt (nem padlón forgatva mész folyamatosan) erősen hajlani kellene az 5W felé legalább.
Szóval papíron oké bizonyos körülmények között, valóságban inkább nem. Ezt mondjuk egy szerviznek tudnia kéne.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs