Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz rob210 #85636 üzenetére

    Ezzel megfogtál, a CC bölcsője tényleg egy “kicsit” masszívabb, így jobban eloszlatja a terhelést.

    Igen, tudom, ilyen apróságokban van benne az a plusz 250 kiló.

    Csak, hogy ON legyek:
    [kép]
    [kép]
    [kép]
    Miért csúszott meg a támcsapágy a tartóban és miért ette meg a szimeringet a féltengely a váltón?
    A bontott feszítő lap is ugyan ilyen szar volt, azzal “csak” 1mm játéka van. Újat nem kapni, bontottból mindegyik sérült. Egy legkevésbé sérültet végül síkra köszörültem, abból elég volt 500 mikront lekapni, valamint a spiáterből a felfekvő felületnél épp csak lemartam egy picit, hogy teljesen sík legyen.
    Erről már nem fotóztam, de kellett volna, mert mindig rohadt szexi a frissen mart felület :) Tudom, gépészpornó…
    de ekkor már nagyon ki volt a f@szom az egésszel.

    Agyaltam rajta, hogy kapjon-e Loctite 603-at, azzal nem forog meg sosem, de akkor a büdös életbe nem szedi ki futóműves a féltengely támcsapágyat a tartóból. Viszont volt 641-em is, ami jóval gyengébb, meg a hőállósága sem igazi, de pont tökéletes lesz oda.

    Egyelőre olyan csendben teszi a dolgát, ahogy kell. Ennek is megszűnt a zaja, bár szerintem ezt is csak én hallottam, és csak engem zavart.
    második projekt:
    [kép]
    cserélt már valaki környzetvédelmi paplant ( az olajfogót) az alsó motorburkolaton? Hogy a fenébe kapok ilyet?
    (igen a letört fület se lenne rossz pótolni)

    [ Szerkesztve ]

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák