- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Arena Breakout: Infinite
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Stellar Blade
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- EAFC 24
- Alkoholista nevelde
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Predator2 #72464 üzenetére
Ez az egész sztori basszus, nem vagyok híve a felesleges pátyolgatásnak, de ez így ahogy van nemhogy a pátyolgatás elhagyása, hanem nem értelmezhető szerelésnek se.
Szivattyú és porlasztók kimérhetők gépben jók-e, utána üzemanyagrendszer takarítás, új szűrő természetesen. Lehetne mérni kompressziót is ha már kint vannak a porlasztók, ránézni a vezérlésre jól lett-e felrakva. Ha ezek okésak akkor annak a kocsinak gyönyörűen járnia kell.
A régi 1.5 dci-k közül a 65 és 82 lovas a két legegyszerűbb és legelpusztíthatatlanabb motor.
A blokk ha jól tudom full ugyanaz, tehát csereszabatosak a dugattyúk egymással.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen