Új hozzászólás Aktív témák

  • Füge007

    senior tag

    válasz mycso #6251 üzenetére

    Konkrétan nem bírta a terhelést és szétkopott a főtengely, illetve a csapágyazása. A vezérműtengely dettó, na meg a turbó is. A hengerek jók, így elvileg horror áron felújítható, de nem adok érte annyit, főleg hogy ha kész van eladom.

    Az 1.5 dCI motorok alulméretezettek a terheléshez képest, az egész konstrukció több sebből is vérzik. Ezt évek óta tudják, de nem foglalkoznak vele. Külföldi, angol, német, francia fóruomokat néztem át, a probléma ott is megvan, pedig ott jó minőségő az üzemanyag (mert ez az eggyik itthoni szöveg, persze hogy rossz mikor rossz gázolajat tankolt, ezt én is megkaptam a befecskendező fej cseréjekor). Persze időközben javult a dolog, mivel állandóan fejlesztették az 1.5 dCI-t, ezért van a sok variáció a K9K-n belül. Volt akinek 65.000 Km-nélált be a motor, persze akkor már nem garis volt, szép. Az üzemanyag befecskendező rendszer hibái is jelentősek voltak, befecskendező fej csere, ez nálam is volt. EGR szelep hiba, szintén cseréltem, féktárcsák gyors kopása, az első tárcsám már 2 x cseréltem + a gyári. Mind azt jelzi a konstrukció kijött, majd szépen elkezdték foltozni. Igaz, mi tulajdonosok meg fizettünk mint a katonatiszt. Azért irrális amit javításokra költöttem, mikor a renaultosokkal beszéltem ezt mind elmondtam, csak lapítottak. Én értem, hogy kell egy kocsira költeni, nem is spórolok vele, de van egy ésszerű határ, amit most sokszoros szorzóval léptem át.

    Persze, hogy nem, mivel ez csak a Cliok K9K motorváltzatai! Neked ha jól emlékszem Megan van annak más K9K motorkódjai vannak!!!

    Ha lesz időm összeszedem az összes K9K motorkódot egy táblázatba, mostanában nagyon otthonvagyok a témában :D A Renault Hungáriánál is megdicsérték szakmai tudásom!

    Füge

Új hozzászólás Aktív témák