Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz mycso #29625 üzenetére

    Nem ez minden autóban egyezik.
    Van egy fűtési kör és egy hűtési kőr.
    Hogy mindenkinek egyértelmű legyen kis kőr nagy kőr.
    Először a kis kőrben cirkulál a víz amikor a hűtőradiátor ki van zárva a hűtési körből a termosztát által .
    Amikor a víz felmelegszik akkor kezd el a termosztát átengedni a nagy hűtőkörbe ami a kocsi orrában lévő radiátort jelenti.
    Amíg csak a kis körben cirkulál a víz addig a termosztát zárt állapotban van.

    Amikor elkezd a nagy körben is cirkulálni a víz akkor kezd el a hőgomba is szerepet játszani ugye az érzékelőtől függően kapcsol a ventilátor, segítve a hűtés teljesítményét.

    Neked is azt tudom javasolni nézd meg üzem meleg motornál, hogy a kiegyenlítőbe a visszafolyó ág termel-e.
    Amíg nem meleg nem fog az biztos.
    Utána már csak az marad, hogy a termosztátod rendesen működik-e.

    De továbbra is tartom, hogy nem a hűtőkörrel lesz baj a te esetedben.

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák