-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112317 üzenetére
Pedig egyszerű: nem pattog el. Nézzétek meg a Wilbers rugók beszerelése előtti videóját is, rögtön megvilágosodtok.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #112325 üzenetére
"Econ, nekem GS1200-1250, RT1200-1250 és ez."
Meg tudom érteni, ezek nálam is nyerők. Saját kategóriájukon belül a világ legjobbjai. Van viszont még egy, amit nagyon kipróbálnék: az S1000XR-t.
"SH300, Nmax125, Xmax250, PCX125 és ez a C400X vannak a kalapban"
Robogóknál érdemes figyelni a kerékméretekre, gyenge útminőségnél nagyon sokat számít. A NMAX 125-é 13-as, a PCX 125-é 14-es, az SH300-é 16-os. Minden egyes collt érezni fogsz. Az NMAX 125 helyett érdemes a Xenter 125-öt is megnézni, az már 16 collos, mint az SH-é. Az XMAX-ból biztos, hogy a 250-eset akarod, nem az új 300-ast? Mert az egy nagyon eltalált motor, 14-15-ös kerekekkel, kényelmes üléspozícióval, hatalmas raktérrel. Érdekes lehet még, hogy az XMAX és a Burgman 400-asa ugyanolyan kg/lóerő arányú, mint az SH300, ezekért nem igazán érdemes felárat fizetni. Amit hoz a nagyobb lökettérfogat, azt elviszi a nagyobb tömeg, kezelhetőségben pedig érezhetően rosszabb lesz.
-
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112384 üzenetére
"Egy hetkoznapi, leginkabb tura felhasznalasnal 50e km utan a 141 loerobol maradt 127."
A gyár által ígért 141 lóból eleve csak 131 volt meg padon, ez csökkent 50 ezer kilométer alatt 127-re. Ennyit szerintem sokan aláírnának előre... Ettől függetlenül igazad van, jó állapotú, jól is megy, a legtöbb ember hibátlannak látná, holott már indokolt lenne hozzányúlni, kezdve az összes szeleppel... Érdemes megnézni a Kawa Z1000 tartóstesztjét is: a Kawa gyári előírásai kötelezővé tesznek egy fékfelújítást, a szervizköltsége potom 2500 euró - függetenül attól, hogy az eredeti alkatrészek még tökéletesen működtek. Érdemes megnézni a teszt végén a kilométerenkénti működési költségeket is: elég kemény, ahhoz képest, hogy a legtöbben mennyire gondolnak.
Amúgy említenek az oldalon olyasmit is, mint Uli Baumann kollégájuk VFR 750-ese, 250 ezer kilométerrel...
-
#31733248
törölt tag
Én tavaly vettem autót, 30 százalékot kaptam a listaárból, motornál ez sajnos nem megy. 2 évvel ezelőtt, amikor a robogómat (SH300) vettem, az alapáras vásárláshoz a kézvédő, plexi, doboz, markolatfűtés volt az "extra" ajándék, vélhetően azért, mert még mindig jobb, ha ilyesmit adnak és nem árengedményt. Áralkuban kicsi lehet a mozgásterünk, úgy vettem le.
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #112567 üzenetére
Keresd a Cölöp Műveket, tapasztaltak, jól dolgoznak.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112593 üzenetére
Ez egy olaszos f@szméregetésbe kezd átcsúszni... Melyik ehhez hasonló új olasz motor kerül 2.4 millióba? Nyilván árkategórián belül illik hasonlítgatni. Ha valaki azt mondja, hogy kényelmes az A-osztályos Merci futóműve, attól még nem biztos, hogy hülye, hiszen nyilván nem a jóval drágább autókhoz képest tekinti annak.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112599 üzenetére
"Csak egy olcsobb alternativat hoztam fel kezdomotornak, ha megsem akarja a szerveit eladni"
Egy tizenéves olasz motor nem annyira jó alternatíva az új japánra. Meg aztán nem mindenkit terhel meg anyagilag a motorvásárlás. Az emberek óriási többségének egy hasonló erejű motor bőven elég.
"Van aki ide el sem akar jutni soha."
Rátapintottál a lényegre, ez egy lényeges pont.
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #112608 üzenetére
"Szerinted mikor nagyobb a bukó összeg? Ha egy pár éves használt vasat dörgölsz oda a kanyarban a betonhoz vagy egy vatta új szalonmotort?"
Ezt Ő is tudja ám. Mivel új és japán motorban gondolkodik, nem ajánlanék neki tizensok éves használt olaszt. Akkor sem, ha feleannyiba kerül. Jó eséllyel amúgy is szívni fog vele, ami meg is keserítheti egy kezdő életét, főleg, ha még azt sem tudja, hova vigye.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112618 üzenetére
Nincs itt semmilyen konfliktus, sem japánbuzulás. A kép egyszerű: a srácnak tetszik a 2.4 millióba kerülő MT-07. Szerintem inkább ezt vegye, mint az ár feléért egy tizenéves Shivert. Nem azért, mert utálom az olasz motorokat, hanem mert én is ezt tenném.
És igen, ha mégis megveszi, jó eséllyel szívni fog vele, mert a tizenéves, ismeretlen előéletű motor és a motorozásba éppen belekóstoló kezdő kombója általában ezt adja ki. Az új motorhoz képest különösen. Neked ez nem gáz, mert értesz hozzá és benne vagy, de a legtöbben nem így vannak ezzel.
Te magad is írtad már: tizenévesen sok helyen felmerülhet probléma. Egy Transalpot, DL-t, NC700-at és hasonló, alacsony literteljesítményű, hosszú élettartamú, megbízhatóként ismert típust is ezzel a zárójeles megjegyzéssel ajánlanék. Egy tizenéves, 170 lóerős literteljesítményű sportmotort (pl. CBR 1000RR) pedig sehogy, mert jó eséllyel szopóroller lesz. Műszakilag és anyagilag is. Akkor is, ha japán.
-
#31733248
törölt tag
R 1250 GS teszt a Totalbike-on. Nem csodálom, hogy a tesztelőnek is bejött, én is odáig voltam érte.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz energy4ever #112654 üzenetére
"20ezer ft alatt szerintetek letezik valami teli kesztu amiben nem fagy le a kezem?"
Seventy Degrees SD-C9-em van, nagyon elégedett vagyok vele, jól érezhetőek benne a kezelőszervek is. Hasznos, ha van markolatfűtésed és kézvédőd is, egy jó téli kesztyűvel ez már elég. Sok téli motoros használ muffot is, engem zavar, jobb nélküle.
Szép gép, jól néz ki, hogy még a gumija is tiszta.
-
#31733248
törölt tag
válasz energy4ever #112674 üzenetére
"A muffokbol van olyan ami felmegy az emlitett motorra?
Van kisromogom, azzon van muff, eredeti tucano urbano"Azt kell feltenni és pattins rá egy markolatfűtést is, úgy akkor sem fázik a kezed, ha egyébként fázós vagy.
A Totalcar/Totalbike (sajnos) soha nem volt szakportál (pár üdító kivételtől eltekintve), inkább autós/motoros szórakoztató médium. Ennek megfelelően kell olvasni. A cikk tényleg nem informatív (ahogy a legtöbb cikkük nem az), inkább az az érdekes, ahogyan az újságíró reagált a GS-re. Kb. ugyanezt éreztem én is, amikor kipróbáltam.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112712 üzenetére
Ha szellőzés kell, jöhet akár a hálós cordura is, azt a perforált bőr is messziről nézi. A sima cordurákon meg van van egy rakás szellőző, ahol át tudja fújni a szél és elég nagy felületen jöhet be a levegő... Nehogy már ne érezd a különbséget.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112714 üzenetére
Nyilván az utolsó mondaton van a hangsúly, amúgy vitriollal megy a motorod is?
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #112805 üzenetére
"Mikor megtudtuk mennyit keres a prog előadónk dr + mestertanárival + mérnöktanárival azt hittük haverommal beesünk a pad mögé."
De csak azért, mert nem tudjátok, mennyit keres mellé az egyetemen összehalászott maszek munkákból. A Műegyetem tanárai között például nem ritka a 7 számjegyű havi nettó jövedelem. Értelemszerűen a tanári fizetésen felül. Olyan ez, mint a főorvos úr, akinek a fizetése baromira nem tűnik soknak, de azért összecsorog mellé havi 4-5 millió. "Értelemszerűen" az állami fenntartású praxisában megismert betegektól, akik hogy, hogy nem, a magánpraxisában kötnek ki és/vagy hálapénzzel vesznek búcsút a legközelebbi találkozásig.
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #112832 üzenetére
A motorok és robogók világában környezetvédelmi szempontból csak a kétütemű, jellemzően 50-es robogók kifogásolhatóak. Ezek viszont - amellett, hogy sokszor útban is vannak - tényleg büdösek és szennyeznek, ráadásul sok köztük a lecsövesedett állapotú, belét húzó ételfutár gép. Ezek ráadásul sokat is mennek. Finompor szennyezés szempontjából még a régebbi gyártású négyüteműek sem rosszak, különösen az autókhoz képest nem.
-
#31733248
törölt tag
válasz csongi #112837 üzenetére
"Egy adott ccm felett mindegy lesz, hogy motorkerekpar vagy auto.
Ha jobban utana gondol az ember, nem lesz jelentosen kornyezet baratabb egy nagy ccm motor, mint egy auto."Konkrétan arra gondolj, hogy egy régebbi, DPF nélküli dízel finompor tekintetében sokszorosan szennyezőbb, mint egy (benzinüzemű) motor. Még egy sima régi szívó benzines kocsihoz képest is többszörös a különbség. Társul ehhez még az ezres motorhoz képest egy 2-3-4 literes fogyasztáskülönbség azonos távon, plusz a motorral nem fogsz parkolóhely után kutatva keringeni éppen a legszennyezettebb részeken.
A megszokottan elbaltázott EU-s környezetvédelmi intézkedésekhez tartozik, hogy évtizedeken keresztül a CO2 kibocsátás számított a környezetvédelem mindenható mércéjének, miközben egyébként sok ezren haltak meg évről évre a finompor szennyezés miatt, de ezt egészen addig leszarták a nagytudású Greta-rajongók, amíg az amerikaiak ki nem borították a bilit a VW dízeleinél. A tanulság: nem érdemes sem állami, sem uniós ügyeket hülyékre bízni.
Nem vitás, hogy az 50-es négyüteműek lassabbak, de a kétüteműek is gyakran tetűk, különösen az általam említett, belüket húzó ételfutár motorok. De mondjuk reggelenként a Kapyn lépésben mászni utánuk sem éppen szívderítő.
-
#31733248
törölt tag
válasz csongi #112855 üzenetére
Hogy "minden belső égésű motor szennyez", az nyilvánvaló. De a részecskeszűrő nélküli dízelek és a velük megegyező lökettérfogatú benzinesek finompor szennyezése közötti különbség többszörös. Ezért nem mindegy, főleg városban nem.
Az biztos, hogy az 1.3-as benzines kisautó és a 20 éves ezres motor között nem lesz érdemi különbség, de nem is hiszem, hogy éppen a két végletet kellene párba állítani... A hibridek jóságában egyetértek, az elektromos autók és az akksitechnológia ügyében azért bizakodóbb vagyok. Az új VW ID.3 például nagyon biztató.
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #112857 üzenetére
Csakhogy (legalábbis egyelőre) ingyen töltheted, nem fizetsz utána parkolást, regadót, vagyonszerzési illetéket és cégautó adót sem. Sokaknak pedig bőven elég már az alapmodell hatótávja is. Nyilván nem az új Suzukit vásárló nyugdíjasokat célozzák vele, de sokan megyünk sokat. Nekem például csak a benzinszámlám évi 2 millió. Ha van két autó a családban, akkor van mibe átülni, ha mondjuk a horvát tengerpart a cél.
-
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112917 üzenetére
Tavaly motoroztam körülbelül 9 ezer kilométert (elsősorban városban), úgy vagyok vele hogy inkább rikítson, de ne üssenek el. Amúgy már van olyan ország, ahol kötelező a láthatósági mellény motorosok számára.
-
#31733248
törölt tag
-
#31733248
törölt tag
BMW-k 200 ezer kilométer felett
Úgy látom, nem olvadt el egyik sem.
-
#31733248
törölt tag
válasz zgospel #113233 üzenetére
Ez egy kirívóan gagyi szöveg, korábban én is idéztem már.
"...és egyetemen tanítják a marketing szakember (jelölteket).. Iszonyat gáz."
Tudom, minden műszaki fórumon szitokszó, hogy marketinges (a legtöbben azt sem tudják, mit csinál), de ez a munka azért nem csak abból áll, hogy ilyen szövegeket írogat valaki. Hanem például kitalálja és finomhangolja azokat a márkajellemzőket, amiért csöpög a nyálatok. De ezt sokan nem hiszik el, hiszen mindenki tudja, hogy a jó dolgokat csak az okos mérnökök csinálják, a rosszakat pedig a hülye marketingesek.
Kérdés, hogy hányszor 57 ezer volt benne ténylegesen? Milyen gyakori olajcserékkel?
-
#31733248
törölt tag
válasz z123456789 #113336 üzenetére
Ez valami ragály lehet... Soha nem olvadtam el a BMW-ktől, de nemrég két napig vezettem egyet és... Most múlt egy éves a kocsim, cserélem. Pedig egyébként teljesen elégedett vagyok vele.
Ugyanígy a barátom 1250 GS-ével is így vagyok, egy napig jártam vele, belezúgtam... Szerencsére a párom nem akar motorostúrázni, városon belül meg minek, úgyhogy megmenekültem.
-
#31733248
törölt tag
válasz runner 125 #113361 üzenetére
"...BMW-t autóban én már csak elvi okokból sem fogok venni soha.
Olyan mértékű - valahol nem alaptalan - negatív megítélésű kép társul a brand és így a tulajdonosai mellé, h semmi pénzért nem akarok abba a közegbe tartozni.."Megértem, én is érzem, de valahogy túlteszem majd magam rajta. Ugyanez a negatív kép a BMW-s motorosokról is él, amit szintén megértek. Elég sok, más motorokat csúnyán leszarozó vélményt láttam, hallottam már BMW-sektől, az ilyesmi pedig megszüli a maga heves ellenreakcióit. Ugyanez igaz az iPhone-okra is, hányszor hallottam már azt a hülyeséget, hogy az összes androidos mobil állandóan lefagy, meg milyen szar, bezzeg az iPhone-t maga a Steve Jobs nevű isten juttatta a földre kiválasztott gyermekeinek.
-
#31733248
törölt tag
válasz runner 125 #113367 üzenetére
Igazad van, "felsőbb kaszt" a motoros BMW-s, de nem közlekedik bunkón. Nekem is vannak BMW-s barátaim, nincs kiírva a társaságukra, hogy BMW Klub, de a túrákon valahogy mégis mindenkinek nagy GS-e van. Annak is, akinek le sem ér a lába.
Igen, Fordot cserélek BMW-re, pedig 4 évre szántam volna eredetileg.
"Én amúgy leszarom, hogy ki mit mond. "
Így vagyok vele én is.
"...ha autopalyan nagyon meg lennenek csinalva a seggedtol 1 meterre utazo emberek, akkor barmilyen marka lehetne egy ember alatt, nem haborodna fel senki."
Helyette megy a traffizás...
Városon belül rendszeresen az elektromos BMW-sek tolnak, kb. úgy, ahogy 15 éve a dízel Passatosok a pályán.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #113389 üzenetére
"Ezt ne bontsd le nepre. Ha barmelyik orszagban megszuntetnek a kozuti ellenorzeseket, az autopalya kamerakat kikapcsolnak, azonnal mindenki a masik seggeben menne."
Remélem, ezt nem valami elcseszett antifasiszta harc mondatja Veled. Szabálykövetésben, kulturált viselkedésben, mérnöki, vagy akár katonai erények terén, a munkához való hozzáállásban a németek és a románok igencsak más anyagból vannak gyúrva és nincs ez másképp közlekedési kultúrában sem.
"Látod, pedig aztán nekem nincsenek túra-enduros ismerőseim. Csak ezt látom az utakon."
Nekem vannak, ráadásul egy piszok jó társaság, amibe én is jól belepasszolok... De túrázni nem tudok velük menni, pedig nagyon szép helyeken járnak. Legutóbb Marokkóig mentek, csöpögtek a boldogságtól. A párom viszont nem mond le a kényelemről, így a motoros túrázás sajnos kiesik. A nőknek azért elég komoly érveik vannak maguk mellett, annyira öreg meg nem vagyok, hogy hetekre a túrázást válasszam...
"Na de mesélj. SUV (X3?), vagy 5-ös? Ha SUV, akkor megbocsátom ha diesel (bár én abból is inkább benzinest hajtok, kompresszorral, turboval), de ha nem SUV, akkor csak benzines lehet. "
Én egy maradi faszi vagyok, a műterepjárók, meg a felfújt anyuautók nem az én világom, maradok a limuzinoknál. És mivel nem traktorral járok, természetesen benzinnel tankolom. Mondeo - 5er csere lesz.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #113430 üzenetére
"Teljesen mas kultura van ezekben az orszagokban"
Erről beszélek, de nem kell a népek közti nyilvánvaló különbségeket letagadni és a rendőrökre fogni. A kelet-németek kultúrája pedig messze nem hasonló a miénkhez. A németeket én nem a "legnagyobb idegengyulolet es szuklatokuruseg" csapdájától féltem ( ), hanem éppen ellenkezőleg: attól az elképesztő agymosástól, amin az ország nyugati felén évek óta átesnek és aminek eredménye a Willkommenskultur és hasonló mérhetetlen ökörségek.
-
#31733248
törölt tag
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #113448 üzenetére
Az nem idegengyűlölet, hogy nem afgánokkal, négerekkel, arabokkal, jobb esetben más, kelet-európai népekkel akarsz osztozni a hazádon. Németországban a lakosság több mint negyede migrációs hátterű, ez az arány ráadásul rohamosan nő. A németek évezredes időtávon nagyon jól elvoltak bevándorlók nélkül is és ez most sem lenne másképp. Akit nem tett teljesen hülyévé az ott folyó agymosás, az tökéletesen tisztában van ezzel.
Más a tapasztalatunk, mert én nem látom ezeket a száguldozó, egykerekező BMW-seket... A márka több autójára és motorjára viszont tényleg jellemző, hogy adnak egy nagy fokú stabilitásra épülő biztonságérzetet, úgy érzed, szinte bármit megtehetsz velük. Ilyen vezetni az X5-öt, az X6-ot, de a GS-t is. Nagyon sok mindent megold a gép helyetted, stabil marad, Te pedig nem is érzed igazán a sebességet. De az X méteres fékút akkor is X méteres fékút marad, oda kell figyelni, talán még jobban, mint egy intenzív sebességélményt adó modell esetén.
Egyébként nem kis részben ez a bajom sok erősebb, mai autóval is. Régóta vannak sportos hobbiautóim, de manapság nagyon meg kell nézni, mit veszel, mert a legtöbb modell olyan steril, hogy nem ad igazi élményt. Márpedig ha ilyen modellt keresel, nem elsősorban a sebességet hajszolod, hanem az élményt. Bár ezt a legtöbben úgysem hiszik el, aztán jön az autóskártya harc, hogy a másik jobban megy...
-
#31733248
törölt tag
válasz -Mosquito- #113562 üzenetére
A GS-t éppen nem ismerem ennyire, de a fedélzeti rendszere jó eséllyel összeköthető a telefonéval, legalábbis az autóknál már így megy: a kocsi kijelzőjén megy a Google Maps és a Waze, értelemszerűen az aktuális forgalmi adatokkal.
-
#31733248
törölt tag
válasz Chrys_ #113587 üzenetére
Szerintem az összes motornál van értelme, előbb-utóbb a hagyományos kijelzők ki is fognak szorulni teljesen és jönnek a csupán érintőképernyőre épülő rendszerek. Pontosabban már itt is vannak, az analóg órák megmaradnak a heritage modelleknek.
Sportmotornál rátehetsz köridőmérő alkalmazást, útvonal rögzítőt, gyorsulás és dőlésszög mérőt, bármit.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #113591 üzenetére
Én ugye azt írtam, hogy "előbb-utóbb a hagyományos kijelzők ki is fognak szorulni teljesen és jönnek a csupán érintőképernyőre épülő rendszerek", nem azt, hogy a telefon szenzoraival kell majd mindent megoldani. A telefonnak alapvetően a telefon és netkapcsolatot, valamint egyes alkalmazásokat kell adnia.
"GPS-t hiába raksz rá, túlságosan le kell nézni túlságosan sokáig, motoron ez nagyon veszélyes."
Ezért is vettem olyan sisakot, aminek nagyobb a függőleges látószöge, így nem kell forgatni a fejemet, mert simán látom a műszerfalat.
-
#31733248
törölt tag
válasz dangerzone #113888 üzenetére
"Titkos" tippként: Honda NC 700X. Nagyon tartós, szinte elnyűhetetlen típus, érdemes egyet megnézni.
-
#31733248
törölt tag
válasz gergo5991 #113920 üzenetére
Igen, ez még jobb, ha futja a keretből. Amúgy (főleg egy kezdőnek) ez egy jó vas, barátságos, nyomatékos, megbízható, eljár vele 3.5 literrel.
"valahogy nagyon nagy baj van a használtpiaccal, 8 éves modell és kb az eredeti vételár több mint 50% át elkérik érte?"
Manapság ez normális, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Sokszor érdemes elgondolkodni az új vason használt helyett.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Predator2 #114168 üzenetére
Utólag már nem kell ezen bosszankodni, de a Mugenrace-nél a kabát ujjának a végétől a felkarig tart a szellőző, nagy méretű, nagyon jól hűti a vénákat. Abban is többet tud, hogy hónaljban is van egy-egy szellőző, ezeket menet közben is könnyű nyitni-zárni.
A másik fontos különbség, hogy a Mugenraceshop szerint Level 2-esek a váll- és könyökprotektorai, a Te dzsekidben pedig gyengébb (Level 1-es) a védelem, ezeket érdemes komolyabbra cserélni, mert nagy a védelmi különbség. Például Level 2-es Forcefield Isolatorokra, ahogy a nadrágban levő csípő és térdprotektorokat is (nekem mindenhol az van). Vagy van az Alpinestars kínálatában egy BIO-AIR protektorkit, ami a lehető legjobban szellőzik és szintén Level 2-es. Érdemes megnézned még a SAS-TEC protektorokat, jó árúak a Level 2-es cuccaik is. De próbáld bele a zsebekbe (vagy nézd meg a méretét, jó lesz-e, mert nekem például a cordura gatyámban a Forcefield csípőprotektorai valósággal lötyögtek, helyettük vállprotektort tettem be, azzal jó a méret. A hűvös őszi-téli-tavaszi hónapokban protektoringben motorozom, átmeneti időben cordurában, zsebbe tehető protektorokkal, melegben hálós kabátra váltok.
A hátprotektorod nem fog jól szellőzni, ez jobb lett volna, még ha kicsit drágább is. Dzsekiknél a belső membrános megoldás vész esetére jó, de ezekbe az olcsóbb kabátokba belerohad az ember, mert egyik "membrán" sem szellőzik, hiába van ráírva. Ráadásul az ázott motoros ruha hideg is. Érdemes egy esőruha szettet venni, akár munkavédelmis üzletből. Ha lehet, ne legyen kapucnija (vagy legyen gallérba gyűrhető) és ügyelj arra, hogy a nadrág szára elég bő legyen ahhoz, hogy csizmával együtt fel tudd húzni. Ugyanígy a protektoros motoros ruhára is rá kell mennie.
Aláöltözőt is érdemes venni, télre és nyárra is, én télre ezt vettem a felsőjével együtt. A maszk is jó szolgálatot tesz, hűvösebb időre érdemes széllálló kivitelt választani. Télen ezt hordom, nagyon komfortos.
ui: Most kért egy barátom tanácsot ugyanilyen dolgokban.
-
#31733248
törölt tag
válasz A Zéé #114519 üzenetére
A Mugenrace 1835 megéri az árát, nagy méretűek és jók a szellőzői, sokkal komfortosabb egy ilyen, mint egy 10-15 ezerrel olcsóbb, de rosszul szellőző kabát, ami csorbítja a motorozás élményét. A váll- és könyökprotektorokat sem kell kicserélned benne, mert jó minőségűek. Kelleni fog viszont még egy jól szellőző hátprotektor, erre az Alpinestars KR-2i-t javaslom. Könnyű és nem izzad bele a hátad, nagyon jól szellőzik.
Farmerből javaslom meggondolni a Modeka Glenn kevláros farmert. Védelmi szempontból jobb és teljesen utcai öltözetnek néz ki.
Cipőből a TCX és az Alpinestars különböző modelljeit javaslom. A két üzlet egy kerületen belül van és mindkét helyen nagy a választék.
-
#31733248
törölt tag
válasz dellfanboy #114533 üzenetére
Ami régebbi eredetű, az törvényszerűen rossz is? Csak mert ha a Honda most kiadná a 30 éves 1.6-os szívómotorját 160 lóerővel ismét egy 800-900 kilós tömegű kétülésesben (CRX), örömmel mennék megvenni, a sok steril mai autó helyett...
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #114540 üzenetére
Szerinted egy magas literteljesítményű szívómotorral szerelt kétülésest azért vettek, hogy kényelmesen vészeljék át a hétköznapokat? Ugye, nem? Persze, az átlagautó legyen kényelmes, biztonságos, halk, de ez nem erről szólt. Ma egyszerűen nincs hasonló autó az épeszű árkategóriában. Vannak erősebbek, vannak gyorsabbak, de olyan, ami ezt a sokak által szeretett karaktert visszaadná, egyszerűen nincs.
Motorban tényleg más a szitu, mint a kocsiknál, de ettől még az említett Suzuki szerintem még mindig jó vétel.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #114543 üzenetére
Hogy jön ide Magyarország? Basszus, ha belegondolok, hogy 30 éve még 100 lóerős literteljesítményű szívómotoros kocsikat hozott ki a Honda 800-900 kilóval... Hát, ehhez képest tök jól megy egy mai autó, sokkal biztonságosabb is, de hogy jóval sterilebb, az biztos. Messze nincs meg az erős és pörgős motor, az alacsony üléspozíció, a kis tömeg és az igényes futómű által adott közvetlenség, az, ami az akkori autókat olyan szerethetővé tette. Egyszerűen kihaltak, a jelen állás szerint nem is élednek fel többé.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Trollok komolyan
- Óvodások homokozója
- Parfüm topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Programozás topic
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motoros topic
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen