-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
A kérdés, hogy a gyűrűt leszámítva is szükség lenne-e másra.
---
Valaki nem rég fényeztetett motort nem? Mennyiért mérik úgy nagy általánosan durván a témát?
Sárvédő, tank, faridom lenne a cél és alap egyszín semmi extra.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HoaryFox
őstag
Én Pásztóról jöttem haza Dunaújvárosba 2 bar elől, 0,8 bar hátul nyomással sz*rrá kopott gumikon Nem is értem, miért kígyózott 50-nél a hátulja...
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
HoaryFox
őstag
Nekem középsztenderen áll, ponyva alatt, féltető alatt, eddig még semmi nem tudta felborítani.
(csak én, még nyáron )Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
palfitom
félisten
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
bacus
őstag
Ha már elteszed télire, akkor jobb középállványon, esetleg meg is tudod forgatni a kereket amin támaszkodik. Az oldaltámaszon meg arrébb tudod tolni, ha nem szoros a ponyva.
A teleszkópokat is érdemes kicsit megmozgatni néha, mert nekem azt tanították még, hogy a sokáig tartó állás alatt letapadt szimmering megmozdításkor sérül.. és persze érdemes letakarítva eltenni ha látszik a teleszkópszár, mert a jól rákövült kosz és bogármaradványok is ugyan olyan károsak.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
palfitom
félisten
Az OK, de a szél a port is viszi magával, s ha bejut a szél, akkor a por is. Szerintem.
Mindegy, csak érdeklődtem, remélem nem lesz karcos a paripád!Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
norbert1998
veterán
Érdemes lehet a kereket berakni egy kád vízbe. Termeszetesen előtte felfújni. Akár egy kicsit túl is. Nekem is ilyen volt egy kerekem az autón, és látszott is vízben, hol enged.
Jobbulj, Marton
Tonermanus
Legális, igen. Az is, ha nincs benne a fojtás. Csak ki ne derüljön mondjuk egy baleset esetén Akkor már nem lesz az -
Geresics
addikt
Azért ez a kritériumrendszer nekem elsőre elvette a kedvem egyáltalán a továbbolvasástól is!
"Alap 2
A tanfolyam kezdetekor egy szintfelmérőt tartunk. Amennyiben a feladatok elvégzése nem a szintnek megfelelően megy a tanulót visszatanácsoljuk egy Alap 1-es képzésre. Annak elvégzését követően tud majd ismét Alap2-es képzésre jelentkezni.
A 2-es szintű tanfolyamra jelentkezés alapfeltételei: 2 napos képzés 7 éven, 1 napos képzések 5 éven belül (2-es szint elvégzése) vagy (3 db 1-es szint elvégzése) vagy (2 db 1-es szint és 1 db Fedett Gyakorló elvégzése) vagy (2 db 1-es szint és 1 db Gyakorló 1 tanfolyam elvégzése) vagy (1 db 1-es és 1 db Fedett Gyakorló és 1 db Gyakorló 1-es tanfolyam elvégzése) vagy (1 db 1-es és 2 db Fedett Gyakorló tanfolyam elvégzése) vagy (1 db 1-es és 2 db Gyakorló 1-es tanfolyam elvégzése). A terep tréning nem tartozik bele egyik feltételbe sem."Továbbá ahogy elnézem a választék sem úgy van, mint amire emlékeztem, és ami van, az is kuszán van a honlapon:
- Bevezető
- Alap 1
- Alap 2
- Gyakorló
- Terep (Dirt)Aztán ha lejjebb görget az ember, akkor meg ez lesz belőle:
- Bevezető tanfolyam
- Rutin pálya gyakorló tanfolyam
- Rutin technika tanfolyam
- Alap 1 tanfolyam
- Alap 2 tanfolyam
- Egynapos gyakorló tanfolyamok
- Gyakorló 1 fedett tanfolyam
- Robogós képzés
- Tandem (utassal) tanfolyam
- Terep (Dirt)
- Kanyarodástechnika, fél napos tanfolyam
- Fedettpályás, fél napos kanyarodástechnika tanfolyamMár kezdem érteni miért gondolják mégis sokan, hogy a lehúzás a lényeg!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
Vegigbirna nemelyik, bar sokkal tobb verezne el, mint gondolnad. 0-1 es uzemmodban eleg hamar kopnak, plane 200 lo kornyeken. Es ha ugy hagyod ahogy van, eleg szar koridot mennel.
Ilyenkor rendesen kijon a szarragas minden gyartonal. A yamaha rn32 elso szeriai (most a 65 az aktualis) egy szeleprugoval jottek ki, ezek palyan peldaul behullatjak a szelepeket, utcan semmi gond, az rn49 ota visszavaltottak 2 rugora, azota szelepek jol birjak, de a hajtorud a hősokktol reped, ami furcsa mod boxutca kiallasnal problema, nem nyelgazon. A vas es a titan Pankl egyarant (mt10/r1m) Tehat a hutes nem megfelelo alacsony sebessegnel a szalon motornal, ha egyszer meghajtottad. Most legutobb errol olvastam, ezert ez van hirtelen a fejemben, de mindegyik gyartonal vmi kijon, ha egy profi vagy profi kozeli versenyzo raul. ha normalis koridod van, akkor bizony mas problemakkal talalkozol, mint a hetkoznapi jaro-kelok."must hit a minimum weight limit of 175 kilograms"
Ugye mar ez elarulja: itt nem gyari dolgokrol van szo, mert teletankolva, szalonbol kitolva minden gyarto 200 kilo kornyeken van. Talan a full karbon vazas es felnis bmw 190 kornyeke, a ducati sp2 karbon felnivel 195 kilo 17 literes tankkal, es ezeken altalaban 20 liternel joval nagyobb tank van.
the fork, damper, swing-arm, brakes, radiator and exhaust can be modified. Teams are also permitted to work on increasing engine performance. All bikes feature a quick wheel change system to help ensure faster pit stops.
Szoval a formula ewc eleg messze van a gyari allapottol.
Superstock for the FIM World Endurance Cup with bikes almost identical to production models. Limited engine modifications are permitted (injector jets and fuel mapping, clutch reinforcement, a different exhaust silencer, etc.). Wheels must remain as homologated, so teams need a good wheel change strategy during pit stops.
Superstock bikes use a red number background, yellow-light headlamps and must also hit a minimum weight limit of 175 kilograms.
In both Formula EWC and Superstock, the fuel tank is modified to a maximum capacity of 24 litres and fitted with a quick refuelling device.
ezt se neveznem szalonbol kitolt allapotnak, es valoszinusitem egy ilyen stock kategorias motort is darabokra szednek, es mindent alaposan kisulyoznak, utanamunkalnak, amit a sorozatgyartasnal koltsegek miatt nem tudnak rendesen megcsinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
3800+
őstag
Persze, azért írtam hogy minden felfogás és megszokás kérdése alapvetően. Aki az én ismerettségi körömben hajt VFR800-at annyit mondott rá, hogy érezhető a szelepvezérlés váltása kigyorsításoknál, amit van aki nem szeret. Visszatérve az eredeti kérdésre, a teljesítményt hamar meg lehet szokni szerintem, de kezdőként célszerű lehetőleg könnyebb motort választani, mint a VFR széria, de nem ismerjük a kolléga képességeit, lehet hogy egy VFR750-el is hamar összebarátkoznak.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Biqci
aktív tag
Többnyire ez a helyzet, ha beindult akkor villogaz ABS visszajelzés, csak indulás után tűnik el, ahogy te is mondtad. Ha magától elalszik, na ott valami csavar van...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
bacus
őstag
Kár kihagyni a túrázást, max. 5-6 motor együtt a legjobb élvezet, van kivel megosztani az élményt, este együtt sörözni.
Közös tempó fontos, jófej srácok az MZ klubban is, de 2 éve elég volt többszáz km 80as tempóval..Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
LógaGéza
addikt
Sok lesz, csere
Mecseki-féle ajánlott, ha jól rémlik 5 vezetékes kell, és jó az IC nélküli is, de csörögj rájuk, és megmondják mi kell. Beszerelésnél meg engedd el a saruzást, forraszd közvetlen mindet.
Nekem is ideje lenni megcsinálni a generátor-átalakítással együtt..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
KrAt
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
Az atmeneti ellenallast hivatott ez a megoldas orvosolni, ha a csuszosaruk idovel lazabbak lesznek. Nalad a fesszab halt meg, sztm a saruk nem lesznek megégve.
En sem forrasztanam ossze, sztm egy oldhato csatlakozot oldhatatlanna tenni paraszt megoldas. Probalkoznek kontakt rézpasztával. Azzal sztm nem fog elofordulni, hogy atmeneti ellenallas lesz a csatlakozonal es szétég.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KrAt
veterán
Elkészült a csere, nem volt nagy ördöngösség (mondjuk a generátor oldali forrasztások nem lettek olyan szépek, de van benne anyag (igen, igen gány az az alátét, de nem akartam új furatot a vázba...)
Az akksi félek, belehalt 12,4V volt üresjáratban, induláskor elaludt egy pillanatra a műszerfal, majd próbálom tölteni, hátha...
De a lényeg, a szar akksival
- alap terhelésen (motor jár + 2x55W tompított, 1x5W helyzetjelző) - 14V körül stabilan
- teljes terhelésen (motor jár, 2x55W tompított, 2x55W távolsági, 4x21W vészvillogó, 1x21W fék, 2x~10W ledes kieg világítás) 13,1V-13,5V indextől függőenEgy jobb akksival lehet még több is lenne, de atomstabil fordulatszámtól függetlenül, szerintem tökéletes
-
LógaGéza
addikt
Mondanám megnézem én is mennyit esik vészvillogóval, de nekem nincs a VFRen
Generátor még a gyári, vagy már az átalakított?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen