Új hozzászólás Aktív témák

  • KrAt

    veterán

    Sziasztok!

    Ma valami egész érthetetlen történt velem.

    Jöttem be a VFR-rel dolgozni, hónapok után elővettem végre pár km-re, eddig nem volt alkalom gurulni vele. Éreztem, hogy nehezebb kitolni a garázsból, de mondom el vagyok szokva tőle, meg fájt is a vállam, nem vetettem nagy ügyet rá. Majd nemsokára tankolni kell, betérek a kútra, aztán megnézem a nyomást. Indulás után "szlalomoztam vele", gyorsítottam, fékeztem, nem éreztem rajta, hogy csúszna. Persze, mindezt óvatosan, mert mégis ezer éve ültem motoron, és hideg is van. :)
    El is gurultam be Pestre, mivel hideg volt az aszfalt, elég óvatosan, de volt minden - kanyar, körforgó, M0, gyors, lassú araszolás - de nem éreztem, hogy lényegesen másabb lenne. talán nem volt olyan komfortos, de azt is a seggemben lévő motoros km-ek számlájára írtam, rég ültem motoron, idén sajna nem sikerült a tavalyi tank benzint se kimotorozni.
    Megállok a kúton, első kerékben 2,5 helyett 2,1, mondom az nem vészes, azonban a hátsóban a 2,9 helyett ~0,7 (!!!) bar volt.

    Ezt hogy nem éreztem, ennyit számít, hogy óvatosan közlekedtem, vagy mi? Elég nehéz a motor, meg azért bevallom, a tudásának negyedét se használom ki, de nem kellett volna bármit éreznem?

    Értem, hogy kis nyomásnál nagyobb lesz a felület, ami elvileg jobban tapad, de ha gyógyegér módjára közlekedek, akkor nem kéne éreznem valamit? Vagy szimplán b@lfasz voltam, hogy nem vettem észre, vagy ez a csóró szezon is hozzátett, hogy szinte nem is ültem rajta?

    Bevallom, beszartam, mert ha mondjuk nyáron egy óvatos indulás után kicsit nagyobb tempóval kanyargok, akkor ott valszeg perec a vége.. :/

Új hozzászólás Aktív témák