-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #50583 üzenetére
Egyetértek a fékkarnak pontosan ugyanúgy kéne kinéznie mint a kuplungkarnak. A kuplungkar teljesen természetesen néz ki ellenben a fékkart hajlítgatták ez egyértelmű.
A sportdob meg engem is zavar... gyári megvan?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #50591 üzenetére
Ezesetben akkor tényleg rendben van, ma is tanultam valamit sosem láttam.még ilyen fékkart gyárilag motoron...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
A zakopane-i 5 napos túránk 4 napja tartó hasmenésre és az időjárásra való tekintettel elmarad...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #50699 üzenetére
A szervízkönyv ugye nekem azóta nincs vezetve mióta én szervizelem a motort, pedig ez ugye egy viszonylag új gép, de kérdezd meg mennyire sz@rom le pont majd eladáskor hogy "ó nincs szervízkönyve nem veszem meg..."
Van egy szép kis táblázatom, abban pedig a dátum, km óra állás, elvégzett munka, felhasznált alkatrész és annak az ára. Ezt majd szépen mellényomtatom a kitöltetlen szervízkönyvnek és vagy tetszik neki vagy nem.
Ha van egy kis cseppnyi esze felfogja hogy más, másnak a dolgát sosam fogja úgy megcsinálni mint te a sajátodét...
Én az mondom hogy megéri a mai világban is becsületesnek lenni, csak tovább tart bármit elérni...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz polimorf #50725 üzenetére
Pont ezt példát akartam felhozni.
Nem lepődnék meg ha tényleg bevinnék egy pár órára a dutyiba.
Ha a záróvonalért jogsit vesznek, jogsi nélkül, helyszíni kivégzés..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #50737 üzenetére
Ez horror....
Mondhatunk bármit ez qrvadrága.
A VFR árkategóriában és stílusban is hasonló moci, elmondom tavaly miket fizettem a karasnásoknak a dolgokért:Olaj + szűrő (motul és gyáriszűrő ) csere 22k
Kardánolaj csere 1,5k
Fékfolyadék csere 5,5k
Kuplungfolyadék csere 3k32k!
ÉS EBBEN A MUNKADÍJ is benne volt.
Most cseréltem légszűrőt amihez a hondát mégsokkaljobban szét kell szedni mint a kawát és nagyonpöpöcsölve megvoltam vele 2 óra alatt, ők + leszedik a házat és már ugrik ki a 4 gyertya megy bele az új + fél óra de legyen 1.
15 a légszűrő 20 a gyertya meg legyen ugyanígy 10 a hűtőfolyadék meg 15k munkadíj még ezekre akkor is megvagyok 90k körül 115 bakker!Hűtőfolyadék csere nemtom meddig tart, de ez szerintem horror alkatrész/folyadék ár és a munkadíj is kemény.
Szvsz.Kardánolaj 3200FT? WTF kell bele 200ccm, 1 liter olaj nem kerül 3k-ba totál tévedés ráadásul munkadíj nélkül...
Én értem amit persu is ír hogy iderohan odarohan, nemtudja mit húzott meg stb.stb, de ez engem mind nem érdekel, ha kell, akkor legyen ott külön 3 szervizes és ne ugráljanak össze vissza...
Ha valaki valahol elégedett akkor az visszajár és ott menni fog a bolt rendesen...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #50768 üzenetére
Minden tiszteletem a tiéd de pont a legjobb motoros barátomnak van 1400gtr- je és pont tudom mennyire kell szétszedni a légszűrőhöz a motort, kevésbé.mint a vfr-t nem kell bemenned tank alá.
Igen úgy gondolom hogy a két említett motort igencsak átlátom, emiatt mertem leírni amit írtam.
Amit nem ismerek és még egyiken sem csináltunk az a hűtőfolyadék csere de ezt írtam ia hogy foggalmam sincs hozzá.
Amúgy sajnos tisztelet a kivételne de NEM ér annyit a motorszerelők munkája mint amennyit elkérnek érte...
Egyszer volt szervízben az előző tulajnál leszedve a vfr idomja és most amikor nekem is le kellett szedni derült ki hogy már el van törve 2db müanyag idompöcök, ( nem egy 10 éves motorról beszélünk ahol ez Talán belefer hanem egy 2 évesről. ) hiányzik egy sünis távtartó, a leeresztőcsavar tömítés még egyszer sem volt cserélve a bal idom nem is 100%-ban a helyén volt, az olajszűrő nem volt nyomatékra húzva( meg jó negyed fordulatot húzott rajta a nyomatékkulcsom) mielőtt leszedtem direkt teszteltem mennyire voltak precízek. Hát ennél még én is precízebb vagyok 0 azaz 0 technikai tudással.
A 3 kis müanyag pöcök 6k-m ba volt utólag rendelve.
Ez 3 kölönböző szervíz után. Nekem NEM, nem érik meg a pénzüket.
Sajna ez van...
És biztos van jó autó és motorszervíz de én még eggyel sem találkoztam...Hidd el ha ismernék egyet elvinném és velük csináltatnék mindent, főleg komolyabb melókat, de azért vigyem be hogy minden egyes idomleszedésnél eltörjenek egy 2k-s müanyag pöcköt amihez nekem pl van türelmem otthon leszedni csak nekik nincs? Meg rájátszani az idomokat a helyükre nem pedig mellé?
Á vicc ez az egész fel is b@sztam magam...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
És még tudom folytatni a sort az előző motorommal:
szelephézag ellenőrzés után úgy kopogott a blokban valami hogy 4-5 különböző szervízbe elvittem senki nem tudta kideríteni mi ez a kopogás de mindenki halotta.
Folyamat különböző viszkós olajakat locsoltak bele éppen ami rakin volt a gyári előírást mindenki lesz@rta.
Ezek különböző szervizek voltak.
A barátom GTR jén úgy szedték le a gumit az első kerékről hogy minimálisan megsértették a az első féktárcsákat (látta meg érezte hogy ahoz szorították oda a felnit mikor leszedték a gumit) Aztán műszakin nem nem át a motor mert annyira ingadozott közepes terheléseknél a fékerő. Köszi! 145k!!!
Amikor a vfr-t vettem a márkaszervízben kérdeztem mi van most benne aszondja a gyerek 15-50 ezt írja elő a honda. Akkor nem tudtam még mikor hazamentem néztem hogy 10-30 az előírás. Pf...
A másik szervízben aztmondja soha nem raknak 10w-30-at mert az túl híg.
én most szépen otthon azt raktam és érdekes módon jelentősen kevesebbet megy a hűtőventi mint előtte bármikor.
Ezek a tapasztalatok 5 év és 10+ meglátogatott szeríz tapasztalatok az ország több pontján...
De persze lehet eddig csak én voltam mindig rossz helyeken.
Fater robogójáról meg litániát tudnék írni, azt a mai napig nem tudta senki rendesen megjavítani..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #50773 üzenetére
Először is bocs ha tegnap kicsit agresszív voltam, nem is tudtam aludni még vagy másfél órán keresztül...
Másodszor pedig telejsen igazad van azzal amit leírtál hogy miért ilyen ez az egész szakma amilyen."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #50813 üzenetére
Hyosungot felejtsd el bogyo-. Ha csak nem akarsz egy tesco-s motoron motorozni.
Nehéz leírni mennyire gagyi alkatrészekből van összerakva, de az egész motor..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #50896 üzenetére
Mondok újat: mi van írva használati utasításban hogyan kell olajszintet ellenőrizni?
nekem is a max felett van ha meleg a blokk és akkor nézem.
De nálam azt írja a kézikönyv hogy hideg blokkot beindítod, 3-5percre alapjáratra.
majd vársz 3-4percet és ekkor csekkolsz...
na ha így csinálom akkor pont valamivel a max alatt van az olaj. (Mivel nem elég viszkóz és nincs elég ideje lefolyni...)
nagyonnemmindegy mikorhogy milyen blokkhőmérsékletnél nézed...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #50898 üzenetére
Azt szokták mondani ha túl sok van benne károsítja a katalizátort?!
Mennyivel kell többnek bennelennie ehez? Fél.literrel?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Bakker most nézem lassan kopásjelzőn van a PR3, és érdekes mert elöl és hátul is. nem csak hátul.
Az idei szezont már nem fogom kihúzni vele...
13k km-ert ment eddig..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Használ itt valaki PR4 gumit?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #51129 üzenetére
Jaj bakker tényleg de majom vagyok.
Arra viszont nem emlékszem hogy a sima vagy a gt van fent Neked?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #51131 üzenetére
Nemtudom nekem lehet inkább a Gt-t kéne ráraknom, ugye az keményebb mint a trail azt viszont nem akarom hogy a tapadás rovására menjen a futásteljesítmény, inkább menjen 3k-val kevesebbet de tapadjon megfelelően...
A pr3 ilyen szempontból fasza, szóval remélem a négyes is tapad annyira mint a 3-as...
különben inkább 3-ast veszek megint mert ez nagyonjó...
igaz nálam csak 13k-t ment el..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #51133 üzenetére
Igen, értem amit mondasz nem szívem szerint sem tené pr3-at megint, viszont nemtom melyik változat legyen a 4-esből. Leginkább a GT - nek felel meg a gépem..
Az r1200 rt-kre is ezt rakják, a vfr is abban a teljesítmény/súly kasztban van kb...
Meg én is sokat megyek 2 személlyel...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz csongi #51136 üzenetére
Conti roadattack 2 r1200gs-en olyan szarul teljesített hogy 6k km után atomkocka volt az egész gumi, konkrétan csereérett lett. Srác nemkeveset motorozik (15k km/szezon) nagyot csalódott a gumiban.
Igaz neked majdnem fele akkora a súly meg a teljesítmény is. Mindenesetre azon szornyen nézett ki 6k km után..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #51141 üzenetére
Őszerinte semennyivel sem tapadt jobban mint a PR3. Sőt.
Ami viszont jelnleg 9k km-nél tart nála. A kopásprofiljáról nem is beszélve, mert a pr3 nem kockásodott le neki."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #51152 üzenetére
Nemkicsit tükröződik a talaj a mocidban!!!!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboldi #51156 üzenetére
Soha nem vennék táblázatból motoros ruhát, főleg nem egy 40k-s kesztyűt. De ez én vagyok. Gurulj el pestre és húzd fel a saját kezedre. Közben motoroztál is egy jót...
Én mindig így csinálom, pedig pécsről járok!!!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Egy kis infót tudtok nekem adni, miszerint ha jól tudom robogón 2 személyel, hivatalosan legalább a 125ccm-eseken és a rendszámosokon lehet utazni.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Értem, ez így korrekt válasz köszönöm a segítséget!
Mert elakarom adni a VFR-t és vennék egy kétszemélyes robit benzinspórolás céljából.
Nah jó nemis..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Miből gondolod hogy nem belementél, hanem valaki beleszúrta?!
Amúgy ha jót akarsz akkor az a gumi kuka.
Attól függ milyen a lyuk, szépen meg tudják javítani, de egy ilyen gumival nem szeretnék sokáig még motorozni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #51414 üzenetére
Nagyon fasza gép, Üdv a VFR klubban!
Ez is iszonyat jól néz ki fehérben..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #51414 üzenetére
Megszabad kérdezni mennyi volt?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FIREBLADE78 #51423 üzenetére
Ezt tömény baromságnak gondolom, brutál mennyiségű karbis motor jár az utakon.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Mai megmérettetés:
Egy 70km/h-val elkapott galamb vs visszapillantó tükör. 1--0-
Műanyag ásványvizes üveg vs hátsó doboz. 1-0
Egy gázadás vs el is indulás. 1-0Mai végeredmény 3:0 -ra nyertek az idegenek.
Beszarok. És ezt 1 óra alatt.Lógósra törte a visszapillantómat a galamb, nem kapok észhez, de nem 140-el baszki hanem 70km/h-val, mi van ha 140-el kapom el?
Az ásványvizes palack kilukadt a hátsó dobozban, mindenem elázott, nem is rétem hogyan történt én ilyet még nemláttam, mintha tűkkel kiszúrtam volna, aztán az egyik körforgalomból kifele jövet húzom a gázt erre akadozik a motor? mi a fasz, húzom a gáz erre majdnem lefullad, utána pillanatra észheztér, majd megint majdnem lefullad, aztán vissza 1-be gázt teljesen elvesz, majd kettő - minden rendben megy rendesen.
Mi a f@sz? Utána mentem még vagy 15km-ert semmi ilyesmi nem történt...
Ez így mi a fenétől lehet? Sosem csinált még ilyet a gép...? Szaros benzint kapott vagy mi? Mi produkálhatta ezt?Kivi vagyok mennyibe lesz az indexes visszapillantó tükröm. 100k?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ezt így egy 1kg-os galamb okozta 70km/h-nál. Rottyratört a fém! Még a szerencse hogy az elektronika meg a tükör része nem sérült csak ez a fém kar. Hihetetlen milyen erőhatások vannak, arról nem is beszélve hogy a tükör behajtható, (ráadásul nem is könnyen) szóval már ahogyan behajlott az mennyi energiát elnyelhetett és mégis eltört ez a fém cucc, ami nem is vékony... nemsemmi...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #51493 üzenetére
Tükörrel szerencsém lesz minden ép, csak egy a fém tartó tört el biztos vagyok benne lehet csak azt rendelni... szerintem viszonylag olcsón megúszom holnap megyek hondába, ásványvizesből tanultam, szerencsére csak vizes lett nem ment gallyra semmi.
Légszűrővel már mentem majd 400km-ert nemgobdolnám hogy ott gány van, látszólag minden rendben volt semmi motorcsekk meg semmi jel nem jött, tök olyan volt mintha nem kapott volna benzint egyszerűen.
Vagyis anno a corsának a tankját nyomattuk koppra majdnem és az csinálta ezt anno, az is kanyarba nyomatta meg itt is a körforgóból jöttem ki amikor ez volt.
Mindegy most megyek majd vele ha hejreraktam a tükröt, 1 hét tutti mire megjön, aztán ha nem csinálja többet akkor valszeg valami kosz volt vagy mittudomén. De nagy gáz nem lehet szerintem mert utána 10km-en semmi nem volt.
Majd meglássuk. Max tréler..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #51506 üzenetére
Értelek. Akkor foggalmam nincs.
25k km-el ha valami nagy gebasza van akkor nagyot fogok csalódni a Hondába. Főleg ilyen törődés mellett...
De nemgondolnám hogy az ördögöt a falra kéne festenem...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #51493 üzenetére
Sajna hiába csak a fém része tört el a tükörnek, majdnem kompletten az egészet tudják csak megrendelni...
47k.
No comment...
Nem rendeltem meg, már látom milyen szépen fogom összeheggesztetni a fémet, lesz amilyen lesz de hogy ezért 50k-t ki nem adok az fix.
Másnem felszigszallagozom..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #51567 üzenetére
Azhát valami alufém ötvözet, az a baj hogy ugye pont ott tört el ahol fordul is vagyis ha megheggesztetem akkor többet nem tudom befordítani, azt kétlem hogy úgy meg tudják csinálni, de ez a legkevesebb...
Pont a lefogató patent alatt tört ugye el, és emiatt mondjuk nem lesz egyszerű a történet, viszont ha megy akkor legalább még a patent is tartja szóval masszívabb lesz...
Ott az alátétet visszakalapáljuk mert az is elhajlott, és csókolom.
Ha meg nem tudják heggeszteni akkor tényleg 1 tubus loclite, és visszakalapálás aztán ennyi.
Szerencsére még fujatnom sem kell mert egy műanyag külső borítás jön rá, ami meg tök sértetlen maradt, nem is értem ez hogyan lehet...
De bármilyen gány meló lesz, el fogja takarni ez a lényeg.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #51576 üzenetére
Szerintem az, az egyik motoros csávó is látta ő is rögtön ezt mondta.
Ahogy olvasom elvileg lehet heggeszteni...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboy93 #51598 üzenetére
Ez a baj ezzel a mindig más nevére iratjuk a dolgokat hogy te nem fogsz előrébblépni soha, előbb-utóbb pedig úgyis el kell kezdeni, hát jobb előbb mint utóbb...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #51780 üzenetére
Kabbejel,
És fémragasztós megoldás lesz eszközölve holnap/holnapután...
Ha egyszer egy bukkanóba belemenve meg letörik akkor muszály lesz megrendelni az egészet mert el is hagyom.szerk.:
BT30-as gumit használt már valaki? A nagy GTR-re most az lett véve, nagyon meggyőző hogy a gumi szélén alig van minta, mint a slick...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #51804 üzenetére
Ki van már találva, meg lesz csavarozva is.
Meg ez nem pillanatragasztó hanem olyan cucc amivel kipufogót csöveket meg blokkot ragasztanak, két komponansű cucc, elég komoly...
Majd elválik.
Úgy jöttem haza vele hogy visszaraktam a helyére minden rögzítés nélkül és alig mozdulgatott meg mert a külső borítás is a helyén tartja...
Szerintem simán jó lesz ezzel a cuccal + a csavarral.
Lehet ez már a következő galambot is kibírja."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #51806 üzenetére
Huh baszki nagyon durva ez a cucc. Két sima felületű vasat is úgy összeragaszt mint a huzat. Csináltunk előtte tesztet, brutál. Ez kapott mégy egy csavart is ami az alsó részébe menetetvágott és az egész csavart bekentem a gyurmával is mielőtt belecsavartuk. Ezt csak szétrobbantani lehet kb. Most 2 napig a satuban van plusz egy fogóval oldalirányban szorítva.
Vasárnap szerintem felkerül..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Hát én nemtudom, szerintem két motoros azt kérdezi meg legutoljára a másiktól hogy:
"Na és mennyit eszik?"
Srácok ez nem erről szól...
Nem az a léyneg hogy 1 literből hány km-ert teszel meg, hanem hogy 1 literből mennyi örömet szerzel magadnak...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Parfüm topik
- Apple notebookok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest