-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LógaGéza #139079 üzenetére
Tokeletes a leiras, sarvedo eliminator, amitol allitolag jobban nez ki a motor hatulja, cserebe esoben a hatad tiszta sz*r lesz.
Nem keretet szokas rarakni, hanem a rendszamtablat atfurni, de 2 helyen felul nem lesz eleg. Ha be is ferne a muanyag keret, csak ket csavarral felfogatni nincs ertelme, a vibraciotol hamar szet fog esni, es nagyon instabil lesz eleve. Vmi plusz laposvas kene alulra, hogy min 3 helyen legyen rogzitve.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz oliwire #139113 üzenetére
Mekkora idointervallumban kell kitermelnie a kb 2- 3 literes fogyasztaskulonbsegnek a motoros ruhazatodat, a motor amortizaciojat, a motor szervizkoltseget? Egyaltalan ki tudja ezt termelni ez az oszeg?
Ulj le egy papir ele, es szamold ki. Tul keves az informacio szamunkra. Nem tudjuk mennyi idore tervezel, milyen motorral, milyen kompromisszumokat vagy kepes hozni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #139122 üzenetére
Hanyszor ugatom el, hogy le kell kotni az akkut telire
(Az st2 ben 16 Ah-as van, az egyik borulasnal az akku egy cellajat kilyukasztotta egy idomcsavar, igy most eleg keves a savszint. 10 fokban pocc roff, alatta tolni kell. Igazabol oninditoval munchenig eljutnek)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #139167 üzenetére
Sajnos nem tudok segiteni a haragudasban
Bar valoban nem ket csavar az ules alatt, de nekem nem tunik tulzottan extremnek.A lelkes youtubertol akkor megkerem, hogy legyen szives fogjon a kezebe egy ceruzat, aztan rajzoljon gyorsan jobbat, kuldje el a kawasakinak, ha ott ennyire faszok dolgoznak. Biztosan tudna jobbat csinalni, hiszen jol tudja, miert van eppen ott az akku. Nem csak egy egyszeru ember, aki eleteben eloszor ugrik neki ilyen jellegu feladatnak, aztan varatlanul eri, mert meg soha nem latott ilyet, aztan azonnal szamon keri a mernokot. Te jo isten bzmeg, hogy mennyire magabiztosak es mellette mennyire egyszeruek az emberek.
ott van a fantasztikus pelda, a vfr. Nyilvanvaloan jo osszehasonlitas, bar en akkor inkabb az etz t hoznam fel, mert ott csak egy csavar az egesz, es hozzajutsz az akkuhoz, bezzeg azok a jo ndk-s mernokok tudtak a dolgukat. Egy youtuber sem lenne kiakadva.
A jo vfr en a nyereg alatt az akku, fantasztikus! A kawanal az ules alatt a tank van. Vegre egy normalis japan motor, ahol jo helyen van a tank.Szoval nemtom. En cserebe az egesz csomagert nem nagyon izgatnam fel magam. Sztm nagyon jo motor.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #139174 üzenetére
Azert nem hiflo dobozba jott, mert nem hiflo a gyartoja.
Ezt monjuk jeleznem felejuk, hogy ne hiflo neven adogassak el ezeket a szuroket.
Altalaban az utangyartott szurokben valamit kisporolnak a gyari szurohoz kepest.
Pl mas anyagok hasznalata es biztonsagi megoldasok elhagyasa. Konkretum: cbr sc59 nel lesporoljak a legszuro betetnel a csavarok biztositasat, ami miatt ha esetleg meglazulna a csavar, akkor beszivhatja a motor. Gyari legszuroben ezt a hibat kizarjak a betet kialakitasanal. A csavar nem tud kiesni belole akkor sem, ha kilazul.
Vagy rn22 r1 nel a halo helyett perforalt lemezt hasznalnak, ami lecsokkenti a feluletet, amin keresztul lelegzik a motor, tehat az meg loerocsokkenest is okoz a sporolas miatt.
Termeszetesen ez nem minden motornal jatszik akkora szerepet, eleve a legszurohazak kialakitasban akkora kulonbsegek vannak, hogy nem mindenhol vannak ekkora kockazattal jaro sporolasok, de egy utangyartott szuro sosem lesz olyan minosegu, mint a gyari.Roviden. Sv 650 nel belerakhatsz barmit.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #139180 üzenetére
Atgondolnad ezt a teljesen nem ide illo es nem mukodo hasonlatot megegyszer? tenyleg errol van szo?
Egyebkent errol jut eszembe. A motoratepitesek a custom racer kategoriaban errol szolnak. Kapsz valamit a penzedert, ami a hozzanemerto, feluletes emberek miatt lett kifejlesztve, olyanra, amilyen. Ezt te atepited minosegi alkatreszekkel, es jobbat csinaltal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #139183 üzenetére
Nem raktad tul magasra a lecet.
Bar most ezzel a sajat video peldaval ertem, hogy a kritika zavar a kollegaddal szemben. Amit nem ertek, mert nem veled szembeni a kritika, de sikerult magadra venned valamiert.
Engem zavar ez a fajta gondolkodasmod, amit az ilyesmi tartalomgyarto kepvisel. Megmutatja, hogy egy masik motorban hogy van az akku peldakent. (Ezert mereszeltem irni azt, hogy akkor talalja ki, a kawaban hogyan lenne jo az akku sajat kutfobol, ha mar ott a pelda elotte.) Egyszeru, csak le kell masolni. Talan akkor egynel tobb szempont is megfordulna a fejeben, ha elkezdene megfejteni a problemat, nem csak hisztizne egy ilyen huszadrangos dolgon, egy ilyen kaliberu motoron.
emlekeim szerint te is vmi olyasmit irtal nemreg, hogy te tudod h hulye vagy a motorokhoz, de leszarod. Ez a fajta hozzaallas sincs tul tavol az effajta feluletes tartalmaktol, de nem neked ment ez a fajta kritika. Bar az is problema, kovetkezteteskepp ha vmihez hulye vagy, akkor nem nagyon latod at azt a temat, ez pedig hatassal van a tartalomra.
hamar hitelben magadra vetted a kritikatszamomra, aki (szerenyseg, alazat!) tobbet felejtett ebbol az egesz motorozasbol, mint egy ilyen youtuber tudott valaha, ezt nem igazan tudom hova rakni. (Nem konkretan rad ertem, mielott felreerted, hanem a legtobb, motoros tartalmat eloallito, valoban egybites emberekre)
Es en sem vagyok toppon, de legalabb mindent elolvastam amit csak tudtam, es mindennek utanajartam aminek csak tudtam.
Es sok mindenhez meg mindig hulye vagyok, de azt nem mondom vedekezeskepp, hogy leszarom. Mert ez nem ereny.Hogy ennel jobbat csinaljak? a gopro app altal mobilon automatan osszevagott videom ennel jobb. Amit reszegen toltottem fel. Szoval ez is pipa.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #139187 üzenetére
Hat nem igazan. Nem veletlenul nem rakjak oda. 4 kilogramm leghatulra erezheto valtozast okoz a vezethetosegben.
Azonkivul csinalnak egy monocoque vazat, a benzint az ules ala melyen benyulva taroljak, hogy minden tomegkozpontositva legyen. Ilyet megoldast manapsag a panigale v4 en latsz, vagy akkoriban a superbike sorozatban. Majd kurjak el az egeszet azzal, hogy leghatulra kiteszik?
Ertem, hogy ket csavarnal tobbet kell csavarozni. Illetve nem. En tovabbra sem ertem mi ezzel baj
Fel lett aldozva nemi szerelhetoseg annak az oltaran, hogy a motor egy kbaszottjo motor lett.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #139189 üzenetére
Nah azt nem en irtam de megint nem jo hasonlat, mivel ez a hasznalathoz hozzatesz, nem pedig te hasznalod szarul a motort, ugyanis ez karbantartas. Ha azt irtam volna hogy a telefon szetszedesehez vki hulye. Az lett volna jo hasonlat.
Valamit fel kell aldozz valaminek az oltaran. Ez egy ilyen dolog.
En ezt ertem, hogy az ules alatt nagyon jo. De elolvasnad, miert nem lehet az ules alatt ebben az esetben?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #139193 üzenetére
Jo ertem, hogy azzal van bajod, hogy valamihez erteni kell
Mentsegemre legyen szolva, hogy amint a szakteruleted lenne, meg sem fogalmazodna benned eleve az egesz hulyesegA video cime az volt, hogy megkerdezhetem, mire gondolt a kawasaki? Ekozben bemutatott egy peldat, hogyan kellene megcsinalni. Mintha ez egy megoldas lenne. En ezert irtam, hogy ha ilyen egyszeru, akkor csinalja meg, mert a kawasaki-t tul hulyenek kepzeli hozza. Bemutatta hogyan kell ezt csinalni. Erted? Ezert irtam, hogy akkor uccu, hiszen ott a pelda.
de most mit vitatkoztok velem, ha mindenki erti, miert van ez igy?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #139197 üzenetére
Nem volt itt semmi izgalom. Nem kell lenyugtatni senkit.
Azert van, mert a karbis cbr 125 ost is uzemmelegen kell beallitani, mint minden karbis motort. majd hidegben szivatoval kell hasznalni addig, amig uzemmeleg nem lesz, mint minden karburatoros motort, es nehany szivatoval rendelkezo befecskendezost is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #139203 üzenetére
A keverekkepzes az a karburator. Mindenkepp elbaszodott, mivel akkor is allitottal rajta, amikor nem kellett volna.
Ez a ket allasa van a szivatonak? Nulla es full?
Nem tudsz jatszani a szivatoval egy koztes allapotban, ahol mem porog tulzottan, es nem szivja meg magat?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #139205 üzenetére
De az alapjarati csavarral is elallitod a karbit. Az nem alapjarat beallitas. Csak az alapjarati fordulatszamot allitottad ezzel.
Aztan becsuktad a fojtoszelepet, hogy az alapjarati rendszer ne mukodjon, es csak a dusito rendszerrel menjen a motor. De ennek igy nincs ertelme, mert a kettonek egyutt kell mukodnie.
Pont forditva kellett volna, a dusito rendszert kellett volna bezarnod. Nem az alapjaratit. Ha tul sok neki, akkor tul sok volt a szivato. Nem az alapjarati.A sima kihuzosnal mukodnie kellene teljesen kihuzott allapotban.
Be kell allitanod az alapjarati keverekcsavart es az alapjarati csavart egyutt. Nem tudom mennyire van elallitva barmi rajta, de probald meg a gyari beallitasokat visszaallitani. Ha az sem mukodik, akkor uszoszint ellenorzes, satobbi.
Vagy egyszeruen tul sokaig hagyod a szivatot rajta.
Inditsd be szivatoval, majd rovid idon belul elzarod, mielott tuldusitana. Ehhez allitsd be normalisan be az alapjaratot uzemmelegen, vagy allitsd vissza a gyari beallitasokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #139236 üzenetére
a dobozokkal ez a legnagyobb problema
Nem anyagsporolas miatt nem rakjatsz bele tul nagy sulyt, hanem mert kinyirod magad vele, mert hiaba van odairva, hogy innentol kezdve max 120 km/h, vagy ne nyelezd le (ez mondjuk sehol nincs leirva sosem) mindenki leszarja.
Es nagyon elrontja a motor viselkedeset mar ures allapotban is.
Jopar ilyen autapalyas balesetes, szarra pakolt motort lattam mar. A doboz mondjuk altalaban birta.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #139233 üzenetére
Hogy probaljak ne a felkaromon csuszni?
Ez nem rosszindulatusag, ez iphone- rosszul tartod a telefont indok. Na erre tokeletesen illik.Ha tudom, hogy a ruham nem alkalmas ra?
Nezd, amikor egy ducati motoros hoodie van rajtam utcai farmerral, azt tudom, hogy nem alkalmas semmire, anelkul hogy le lenne irva.De kimondottan motoros textilkabat eseten nem tudom, hogy nem alkalmas a ruham ra, mert en elolvastam a revit szovetkabatom utmutatojat, semmilyen utalas nem volt benne, hogy hany km/h ra van tervezve. Tulajdonkepp egy ruhamhoz sem volt odairva, hogy milyen sebessegtartomanyra lett tervezve melyik resze. De lehet tevedek, vagy manapsag ezt le kell irniuk, valaki megmutatna, hol kell ezt keresni?
A revit szovetkabatomat leteszteltem, 50 alatti sebesseggel, kiszakadt, de nem serultem meg. Nem azzal van bajom, hogy egyszer hasznalatos, hanem hogy valami meg se ved, emelle nem irjak oda jol lathato helyre, hogy ennek a kabatnak nemely reszei 25km/h ig van tervezve. Szerintem hulyek lesznek ilyesmit kiirni, plane ha a piac tobbi reszvevoje nincs ugyanerre kotelezve.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #139240 üzenetére
Ha a feladata az volt, hogy az a resze, amelyik 25km/h ig tervezett, kiszakadt nagyobb terhelesnel, akkor valoban. ellatta feladatat
a 25km/h ra tervezett kabat reszek es a borruha kozott van par arnyalatnyi atmenet.
A te vedofelszerelesed egyebkent hany km/h ra van tervezve? Gondolom megnezted.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #139246 üzenetére
Csak nemely reszenek nem kell ellatnia. Ha ugy sikerul esned, akkor beszoptad. Ezt viszont egy cimkebol nem fogod feltetlen tudni. Talan ugy, hogy a besorolasa nagyon rossz egy termeknek, akkor biztos lehetsz benne, hogy nagyon kicsi a vedelme. De ezt leforditani a valosagra, vagy vmirol kijelenteni hogy megfelelt vagy nem, elegge kerdeses. (Plane ha meg is serult az illeto)
Ez a vita tanulsagosabb lett volna, ha arra futott volna ki, milyen class indication-nel rendelkezett a szoban forgo kabat. A class indication pedig nem hatarozza meg, hany km/h ra tervezve barmi, legalabbis ez a besorolas nem hozza tudomasara a usernek ezt. Csak annyit arul el, melyik felszereles mekkora vedelmet nyujthat. Ugy kábéra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #139254 üzenetére
Ez mehet az osszefoglaloba sztm
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #139256 üzenetére
Eleg sok mindenrol nem hallasz, de most ezzel nem tudok mit kezdeni, ha en meg a vegeredmennyel talalkozok
A cb nem annyira erzekeny ra, valszeg kevesebb a loereje is hozza, hogy kihozd a sodrabol. De biztos lehetsz benne, hogy sokkal elobb be fog csapkodni azzal.
Gondoltam megemlitek egy masik szempontot, amirol nem hallottal.
Ezert biztositjak magukat be, nem az anyagproblema miatt.Ez azert ennyi, mert te oda tudsz figyelni, hogy ne ess pofara vele, valaki meg nem. Akarcsak a kresz. Egy nagy atlaghoz kell igazitani, hogy ne oljek meg magukat az emberek, pedig lehet biztonsagosan motorozni gyorsabban is a kresznel, amennyiben nem vagy felvak 80 eves. Kerem senki ne ertse felre
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #139267 üzenetére
Erdekes video, nagyon jo, amikor lathatja az ember, mekkora hibak vannak egy blokkban, amire amugy egy hetkoznapi jarokelo azt mondana, hogy hibatlan.
(Bar 1 tizedes hajtorudcsapagy hezaggal ez nem ment volna olyan sokaig, illetve en inkabb plastigauge-el mernem ki a hezagot, nem oraval) ilyen hajtoruddal ez annyira nem tunik agyonuthetetlennek, hatalmas szerencse hogy nem volt zaklatva ez a blokk. A motor jellege predesztinalja a hasznalatot, szoval annyira nem a szerencse, de nemet autopalyan ez rotty.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #139269 üzenetére
Ha csak a legutobbi blokkbol mi tunt fel, amit nemreg szetszedtem (RN22 R1) abban volt egy vagy nagyobb dugattyu, vagy gyartasi hibas dugattyu, ami nagyobbat tagult es megszorult (anyaghatar lathato azon az egy dugattyun, mig a tobbin egyaltalan nem)
Es egy hajtorudcsapagy meg volt forogva a 2 es hengernel. Maga a csapagy elfordult kb 5mm-t, pedig rohadtul nem szabadna ilyet csinalnia. Ez egy 20e km-es blokk volt, es csak zajos volt. A legjobb, hogy a megszorult dugattyu nem okozott kompresszioveszteseget. Ki se tudod merni, csak megkamerazni a henger belsejet gyertyafuraton keresztul, akkor tunik fel.
Kesobb jobban utananeztem ennek a dugattyu mizerianak, akkoriban eleg sok japan sornegyben fordul elo ugyanez a jelenseg. Valszeg ugyanaz a beszallito.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #139271 üzenetére
Jol meg kell gondolni, hogy szetszedsz-e egy blokkot. Az osszes tomitest, amit le kell cserelj ilyenkor, o-gyuruket, alateteket, csavarokat, amiket nem rakhatsz ujra vissza, meg kell venni. Gyors szamolas utan az r1 blokknal en a henger javitas nelkul 800€ nal vagyok. Az osszes tomites, csavar, hibak kijavitasa mindennel egyutt. Kb 1500€ lenne. Es nem szamoltuk, hogy hany orat voltam el vele.
Par dolog zoroghet egy blokkban. Az osszes tipusnal begyengul egy ido utan a kuplungkosar csillapitorugoja, vagy gumibakjai melyit tipusban epp mi van. Meretvaltozast szenvednek, es zajosabb lesz az alapjarat. De szetszedes nelkul senki nem tudhatja.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #139275 üzenetére
A kuplungkosar zorgese nem jelent gondot. Vmelyik videoban lattam hogy a hozzaerto youtuber ( ) dodor az mt09 eseben kifuratta a szegecseket a kuplungkosarbol, kicsereltette a gumipogacsakat, es visszaszegecseltette a kosarat. Ez sztm hatalmas koltseg azert cserebe, hogy a lelke megnyugodjon vkinek. Semmilyen problemat nem csinal velemenyem szerint, ha hangosabb lesz a kosar. Minden motornal egyre hangosabb lesz a kuplung, minden motornal meretvaltozast szenvednek ezek a rezgescsillapito rugok, vagy gumibaszok (nem osszekeverendo a nyomolap rugoival) teljesen felesleges hozzanyulni. A kosar elettartama alatt kibirja a terhelest, ha beverodik a kosar, ugyis cserelni kell.
A vezermulanc csorgese csak akkor jelent gondot, ha at tud ugrani a lanc. A legtobb tipusban csak addig zorog, amig az olajnyomas ra nem nyomja jobban a lancra a feszitot. Ezutan nem csorompol semmi. De ez sem olyan cicerges, hogy hallgatoznod kell, hanem vodor csavar hang. Amugy a legtobb motorban a fotengelyen ugy van a vezlanc meghajtofogaskereke, amit nem tudsz lecserelni. Hiaba cserelenel lancot, az a fogaskerek ha mar meg van kopva, azonnal viszi magaval az uj lancot. Fotengelyt kellene x km utan cserelni.
Mindig azt kell nezni, mennyit kell kolteni vmire, es mit hoz az a muvelet, egyaltalan rossz-e valami. Az, hogy vmi hangos, nem jelenti azt, hogy rossz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #139277 üzenetére
Sok embert zavarnak a zajok, es sok ember mondja nekem, hogy hallja a szelepeket, a hajtorudat, a dugattyut es a kuplungot. En sajnos nem vagyok megaldva ezzel a tehetseggel. Nem tudom, mit hallok, csak akkor, ha az az alkatresz beszart. Akkor viszont hallom. Mondjuk akkor mar mindenki hallja.
az biztos, ha egy ilyen kerdest feltettel nekem, akkor vmi ilyen szelsosegeset valaszolhattam, mert a belso egesu motorok zajosak, es kisse frusztral, hogy ezt az emberek tobbsege nem fogadja el, es mindig ugyanazokat a mondatokat kell ismetelnem. Szoval bocs.Emelle meg kell jegyezzem, nehany tipusban a kuplung zorgese hatalmas problemat okoz. RN19 R1 ben a kuplungagy szegecsei menten elreped a kuplungagy, illetve a kuplungkpsar szegecsei meglazulnak. RN22 nel a kuplungagy maga reped kette, ezeket termeszetesen azonnal javitani kell.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #139324 üzenetére
Es 3800+ nak is.
Mielott a hengerelrendezestol varnank teljesitmenybeli kulonbseget, vagy erositenenk ezt a tevhitet, hogy ha valaminek a hengerelrendezese V, az ugy viselkedik, mint egy v2- sor4 keverek: mondjuk alul tobb a nyomateka egy sornegyhez kepest, gondoljuk at, miert vannak hengerelrendezesek, mire talaltak azokat ki. Csupan a kiegyensulyozasra.Attol, hogy v4, nem lesz eros, vagy erosebb mint egy ugyanannyi hengerrel rendelkezo ugyanolyan loketterfogatu sor4.
A 750 esben nincs vtec, az a 800 masodik generaciojatol van.
A vtec autokban a karosanyag kibocsatas miatt volt, addig a motoroknal a jobb hengertoltottseg miatt. Parhuzamot vonnek a power szeleppel a 2 utemu motoroknal. Ugy latom a hire is ugyanaz a ket megoldasnak, azaz a tevhit ugyanaz: ha ez kinyit, akkor kapaszkodnod kell mindenbe, es egy eles valtas miatt iranyithatatlanul sok erod lesz.
Itt is ugyanaz van, mint a 2T power szelepnel. Ha ez nem volna, alul lenne gyengebb a motor, es nem ettol lesz felul erosebb.
Erezni a valtast, de nem egy turbo kezdi el fujni a motort.En inkabb a vfr 800 nal a hatalmas sulyban latom a hatranyat egy kezdo motorosnal. Mondjuk a 750 sem konnyu.
A blokkja jo, a futomuve nagyon puha, a fek pedig gyenge.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #139330 üzenetére
A power szelep alul hoz erot, nem felul. Nem a power nyitasa miatt vag hatba. Ha az nem lenne, meg szrabb lenne. Nem a nyitas miatt lesz erosebb, hanem a fordulatszam miatt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #139330 üzenetére
Amennyiben a power nem mukodik, akkor lesz eles a hatbavagas. Lehet nalatok nem mukodik.
En vettem egy dt200 ast nem mukodo powerrel, majd megjavitottam. Nagyon sokat hoz alul. Erezhetoen.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon / Smart Home
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Cyberpunk 2077
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux kezdőknek
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen