-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Ezért írtam hogy motorfüggő. 10évvel ezelőttel meg semmi gond nincs, amiről írtam az egy 2004es gsxr-el csináltam A horneten ha nem is lehet a villákat letolni a villahidakban, előfeszítésekkel lehet kicsit játszani a geometrián. De igaz, fillérbaszó hozzáállással nekiesni enne nem jó ötlet. Képben kell lenni mit hova és miért állítasz
-
mm89
őstag
Én is olvastam ilyet valahol, de aztán több volt az a vélemény, aki szerint használható. (ne a haver haverjának a haverja hallotta az ő haverjától sztorit képzeljétek, hanem pl endurós, autószerelő, motorszerelő ismerősöktől hallottam, hogy nyugodtan lehet).
Kíváncsi vagyok még véleményekre!ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
kcsa
veterán
-
-
kcsa
veterán
-
Ribi
nagyúr
Náluk valszeg 0 az ellenőrzés, emiatt ha mondjuk félig be van repedve a fékkar, akkor az még pont ugyanúgy megy a vásárlónak. Te nem veszed már észre, mert szépen be van festegetve. Kínainál nem csak ott a bibi, hogy milyen anyagból csinálnak egyes dolgokat, hanem nuku ellenőrzés. 0 selejttel egyszerűbb olcsón dolgozni. Alu és alu között is van különbség. Persze ha utánaolvasott és nem egy közismert hulladék, akkor valszeg nem lesz gond, de olyan alkatrészeknél ami igen nagy gondot okozhat nem vicces spórolni.
-
Burt1793
veterán
Oké, te máshogy látod a dolgot, de szerintem akkor sincs igazad.
Az biztos, hogy nem akarom, hogy a kezemben maradjon a fékkar. Honnan tudod, hogy a külcsín alatt mit tud az a fékkar? Egy reflexből húzott ötvenedik satufékezésnél (pl egy évvel a felrakás után) lehet, hogy a kezedben fog maradni és akkor tehetetlenül gurulhatsz majd...
Miért bízol meg egy névtelen cégben? -
Archer
őstag
Rizoma azért árul értelmes dolgokat is (állítható lábtartók, indexek, különböző védő dolgok, kutyafüle), hogy most 30k náluk egy kar, az egy dolog (egyébként a gyári sem sokkal olcsóbb, ha rendesen boltban veszed, nem bontóban) van tükrük is 50 ezerért, vegye akinek van rá pénze, cserébe kap egy kis exkluzivitást meg garantált minőséget. De szerintem ez olyan kicsit, mint az index, sokan veszik az ebayes noname ledest, nappal szinte nem is látszik, ha nincs pénz normálisra, inkább hagyja a gyárit, az tutira jó. Régebben én is szemeztem ezekkel a fékkarokkal de nem mertem bepróbálni őket.
Attól még lehet jó, csak elég nagy a szórás sárgáéknál minőségben, legyártanak 500 ezer darabot, aztán amelyik ahogy sikerül, mehet a boltba.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Trub
tag
-
Topiccsendőr
addikt
Haboruzni ezert kar. Egyertelmu, h visszafogja a kuplung, ezert nehezebb egy kicsit tologatni, es uresben azert forog a hatso kerek, mert ekkora ellenallasa van a nem azonos tengelyu nyomatekvaltonak.
De akinek egynel tobb motorja volt, az nem csodalkozik ilyenen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
-
Redneck
veterán
Nincs. 50-es membrános Minarelli AM6 blokk. 7-11k között a legerősebb de közép tartományban nem kell dadognia. Amúgy hallom a videón hogy erős, csak nem mennék 2x200kilométert ha plusz 25 papírért karbit is kell vennem.
Bár hallás alapján karburátor tisztítás és beállítás.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Burt1793
veterán
Éppen ezért írtam oda, hogy hallottam, tudod a fórumon kívül is lehet beszélgetni. Van pár 30-40 éves ismerősöm, akik motorral bejárták Európát, egy év alatt asszem 25-30 ezer km-t motorozva, BMW-vel, Hondával. Na ők mesélték többször is, hogy messze nem akkora élvezet utassal és megpakolva motorozni a szerpentineken, azaz, hogy sokkal jobb csillag túrázni, kis cuccal. Nem azt mondtam, hogy nem lehet utassal kényelmesen motorozni. Attól még, hogy nem saját tapasztalat, megoszthatom itt, nem? Ahogy látom nem nagyon van itt ilyen nagy kaliberű túrázó, aki több héten keresztül napi 600-800 km-eket tett volna meg a hegyekben Európa szerte. Ezért mertem leírni...
-
Daywalker
addikt
Akkor is egy épületes baromság. Szénné tuningolt, pénztemető fostaligákkal sikerül megfogni egy "széria" motort, wow, micsoda teljesítmény! Ezek meg kirakatautók...
Aztán meg a sok hülye n00b ott veri rá a nyálát, hogy "lámlám, a nagy kawasaki (bmw, suzuki stb) csak ennyit tud"...csak elfeledkezik csomó dologról, mint súly, lóerő, belefektetett pénz, idő, energia, 300 km/h korlátozás (ahol van) stb. Sajnos mindig összetűzés van ezekből.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
V.Stryker
nagyúr
Akkor ezek szerint nem alaptalan az az érzésem,hogy ha Agip-nál tankolok, sz.rabbúl megy a kocsi. Sőt...a régi Fabia-mnál egyszer azt hittem valami baja van. Nálam a Mol kút vált be, csak dög vagyok sokszor odáig menni, így marad a Shell.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Xaels
félisten
Senki sem mondta, hogy jó ebben a formában, de azért 24év alatt nem vesz senki 1000-est egyből. Oktatáson meg legalább ráültetik az embert a kisebbekre is. Nézd nekem 29kW-os motorom van, itt vagyok 30évesen 7éves motoros múlttal. Korlátlan jogsim van. Azért ritka, hogy ezrest ajánlunk kezdőnek... A fokozatosságnak is csak ésszel van értelme.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Azért szoktunk leginkább 500-600-ast ajánlani mert azok alatt elég nagy a szakadék EU modellekből használtan. Újonnan van 1-2, de azok ritkán férnek be a keretbe. Valamint azokat már csak A-val vezetheted, meg kell felelni minimális követelményeknek. Az, hogy ez így jó vagy sem megint más, de Gabika a 11B-ből meg sem próbálhatja. Sor4 600-asoknak meg kell cibálni azért, hogy leadjàk azt. 5000-6000-nél a felét ha tudjàk. Az én 650-esem meg 40LE a vége meg 150...
HSM: az Audiban más a sebesség érzet, más a dinamika mint egy swiftben. Az ember is másképp áll hozzá általában. Nem sűrűn van a seggemben swift, ellenben a németek rendesen sietnek letolni az útról.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
.mf
veterán
Nézd, szívesen vennék egy egyszerű, megbízható motorú, 250-300-as 4T 10 év körüli olcsóbb endurot, földutakra, és gyakorlós-dobálósnak. Meg van néhány ismerősöm, aki szeretne motorozni, és örülnének egy régebbi 250-400 körüli sportos, de rendesen összerakott gépnek. Japánban az ilyenekben (mindkét fajtából) dúskálni lehet, Amerikába is jutott legalább az elsőből jópár fajta, népszerűek is voltak (még maga Rambo is ment ilyennel). Mutatnál párat itthon? Ja, hogy mind konténerben behozott japán belpiacos, leharcolt, alkatrész-ellátás nélkül?
Valami fasság folytán EU-ban 125 és 500-600 között egy-két darabtól eltekintve vákuum van. Pedig ezek lennének az igazi tanuló- és kezdőmotorok.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
HSM
félisten
Megegyezhetünk abban, hogy felelős gondolkozás kellene a vezetők fejébe, nem szamárlétra?
Nekem ez olyan, hogy zárjuk ketrecbe az oroszlánt. Oké, de attól még oroszlán lesz, és ugyanúgy bajt okoz majd, ha kijut a ketrecéből, csak később....
Attól, hogy kis teljesítményű járműre/járműbe ültetjük az idióta vezetőket, még idióta vezetők maradnak, és ez a fő probléma! Egy 50 lóerős autóval is halálra lehet gázolni a másik embert és egy 50ccm-es motorral is! Ez nem megoldás... -
Xaels
félisten
Az a kezdő akinek beajánlunk egy 600-as motort már legalább oktatáson ült egy olyan gépen, mivel A-t csak olyan motoron lehet csinálni ami meghaladja a kritériumokat. 125-össel nem tehetsz A-t... Aki meg teljesen szűzen kezd neki azzal sok helyen végigjáratják a szamárlétrát az oktatáson, velem is ETZ, CBF250, majd csak utána ültettek fel az 500-asra(akkor még elég volt amikor én csináltam) miután az előbbiekkel alapszinten boldogulta. Most Bogyo is egy Gladius-on tanul aminek 200körül van a vége és nyomatékban sokkal hamarabb le is adja mint egy Hornet...
Akkor lenne igazad, ha a friss A-soknak CB1000RR-t meg, ZX10R-t esetleg Hayabusát vagy hasonlóan nagy gépeket ajánlanánk. Valamint még mindig nem tudsz igazán alternatívát mondani. 125-ös pöcsköszörűt ajánlgassunk? Nincs ám belpiacoson kívül sok alternatíva a 600-asok alatt, van a Duke390, Z300 és az R3 de ezekből nincs nagy választék használtpiacon millió alatt és arról megint nem beszélve, hogy a ccm megint csak 1 dolog.
Az autós meg tanul-vizsgázik egy Swifttel majd az az első, hogy beül egy 3-szor erősebb konténeres BMW-be 17évesen.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
De, pontosan értem, de nem értek vele egyet.
Pont erről szólna a FELELŐSSÉGTUDAT, feltéve, ha elmagyaráznák az embereknek mi is az, hogy akár egy RS3-as Porschéban ül, akár egy kispolskiban, mindkét autóban emberéleteket olthat ki, ha nem közlekedik normálisan.
Ha a kedves delikvenst óvni kell az erősebb autótól/motortól, akkor valami nagyon nincs ahelyén a fejében.(#52937) bogyo112: Pontosan ugyanúgy kell biztonságosan vezetni a 200 lovas konténeres BMW-t, mint a szupertakarékos minimál szívódízelt. Legfeljebb nagyobb kifutópályával kell nála számolni előzésnél.
(#52939) Genesistibi: Ha már most azon gondolkozol, hogy kinőtted, de legkésőbb jövőre kinövöd, akkor azért mégsem olyan felhőtlen rajta az élmény.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Megmutatnád, hogy hol lázadoztam meg szamárlétráztam?
Pont azt írtuk itt többségében, hogy aki hülye, az sebességtől, lóerőtől függetlenül is hülye. Leggyengébb kocsival is lehet nem megadni az elsőbbséget, átsodródni, piroson átmenni, elgázolni, stb., s ezáltal halálos balesetet okozni. Ugyanez vonatkozik motorra. De amúgy ajánlanék kezdőknek én is kisebb motort, csak nincs választék, 500-600 alatt normális motor szinte csak 125-ösök vannak elérhető árban.De ha már szamárlétra: képzeld, motoroknál törvényileg van ilyen. 18. születésnapjára már bármelyik gyerek beülhet az apuci által vett Porschébe, míg motoron max. 50-es robogózhatsz. Utána A1, A2 kategóriák; s csak 24 évesen ülhetsz át nagymotorra.
De mindegy, már úgyis túl van tárgyalva...
szerk
Xaels: mennyire kicsire? Sportboltokban kapni nagyon kicsire összetekerhető túra-hálózsákokat, kb 20 C komfort-hőmérséklettel, de nem olcsók. Ebayen vettem egy kb fél literes palack méretűre összecsomagolható mini hálózsákot reptéren ragadás esetén ottalvásra, de az csak annyit ér, hogy takar, minimális a hőtartása, gyak. egy műselyem lepedő zipzárral. Ez asszem 500-700 HUF körül lehetett, de 3-4 hét, mire ideér. Ha gyorsabban kell, én inkább varratnék; meg attól függően, milyen meleg kell, egy vékony polár anyagú bár vastagabb lenne, de 20 fokig jó.
Még egy bivakzsák vagy bivaksátor kéne, csak a túraboltokban nincs vagy aranyárban mennek ezek is. 1-2 személyes sátrak sokkal több helyet foglalnak és több idő felállítani.[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Én is most jöttem meg onnan. A mai nap tanulsága: jó motor a hayabusa, de szívenszúrnám aki ezzel a fékkel utcára merte engedni!!! Egyébként én azt hittem veszélyesebb motor, de kellemesen csalódtam. Bár tény, hogy megy mint a barom, de kurva sok körülötte a legenda azért...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
A "strandpacskert" én "fikáztam le", viszont nekem semmi, de semmi bajom nem volt azzal a régi bőrszerkóval. Ezt nem tudom, hogy raktad össze.
(#53689) baboss: Én is sokat látok hajmeresztő műveleteket akár autósoktól, akár motorosoktól... Én is inkább lassabban megyek, de ne az árakban kössek ki.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Ez igaz...bár annyit azért megjegyeznék, hogy a Xado még kárt még nem csinált, pedig sokan használják. Ráadásul eléggé régóta létezik a cég, nem tegnap kezdték. Illetve ha megnézed a jóváhagyásokat, teljesítményszinteket, akkor nem tűnik szarnak. A sima olajuk, ami szintén tartalmaz ebből a csodaszerből állítólag, nem drágább, mint más márkás olajok. Az, hogy használ-e vagy sem, megint más kérdés. Ez egy vallás...ismerős problémás PD elemeknél használta, és azt mondta, ha nem saját szemével látja az eredményt (a javulást) a műszeren, akkor ő sem hiszi el.
Az meg, hogy kinél van felmatricázva valahol valami, az nem számít semmi, az is csak full marketing. Ezért zabálja meg a nép a motult is, meg a repsolt. Tehát lehet hinni, kimérni úgysem fogja senki. Használod, vagy jó vagy nem. Ennyi. (De mondjuk téríteni tényleg nem kell...mindenki döntse el maga)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Persze, én sem ugrok be ilyeneknek, pusztán kíváncsiságtól töltöttem én is bele, de nem a "revitalizálót" (ezt nem is tervezem), csak az olajat, mert annak cseréje úgyis időszerű volt. Nyilván nem csodát vártam, csak egy jó olajat akartam, és eddig nem lett csapágyas a motor. Ennyi. Én a motul mágiának sem hiszek, mint itt sokan. Na az szerintem sokkal károsabb, mert nagyobb a lehúzás
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
Annyira azért nem számít, csak megkérdeztem. Ha meg van ra megoldás miért ne. De legutóbb (akkor számoltam ki először) ahol lehetett 150-es utazoval, dinamikus kigyorsitasokkal 7,5 liter jött ki. Elfogadom, mert cserébe vigyorogtam, de hasonló körülmények között a havrsrac 600-as Fazere 4,8-nal többet nem ker.
HSM
Valahol 6000 korul mar érezni h tol, de ott meg nagyon közel van a Vtec váltás, amit persze nemi rantassal jelez, szóval nehéz ezen tartomány alatt tartani. 150-160 körüli utazonal pont ezen fordulat alatt forog meg, persze az is lehet probléma h viszonylag rövid szakaszokon hajtottam meg, sok váltással. Pályán 130-nal csak elvan 5-bol.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
Amit írtam az csak puszta feltételezés, találgatás, belátom felesleges is. Nem háborgok és isten ments hogy bármelyik félt is hibáztassam.
Velem megtörtént már, hogy 10-15 km/h-val gurultam biciklivel az úton (még 8-9 éve) és egy nő a kocsik takarásából kilépve próbált meg átrohanni az úton előttem. Mire észleltem hogy ott van már neki is mentem. Nem az ütközéstől, hanem az eséstől eltört a combcsontja, pedig látványra egyáltalán nem esett nagyot.
Kvázi oldalról berohant pont elém, ha egy-két tizeddel később jön akkor nekem szaladt volna oldalról és ő borít fel engem.
Ezt csak azért írtam most ide, mert az én esetemnél sem kellett gyorsan és szabálytalanul menni ahhoz, hogy egy igen komoly sérülés történjen, ráadásul egy bicikli által.
Szóval amíg nem derülnek ki a részletek, addig kár vérmotorosozni meg száguldozásról beszélni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest