-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #55163 üzenetére
Nem javitalak ki, mert szerintem is teljesen igy van, csak hozzatennem, hogy ha belegondol az ember, mindenhol mashogy ken az olaj. A siklocsapagyaknal pl aramlassal tartja tavol a ket femalkatreszt.
Ha itt egy pillanatra is megszakad a kenes, ahogy azt tobben hallani velik, a siklocsapagy pillanatok alatt tonkremegy. Henger-dugattyunal megint mashogy kell kenni. Fogaskerekeknel megint mashogy.
Ezert nincs olyan hogy mindenre jo olaj.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Te hidrodinamikus cspagyat hasonlotasz ossze egy hidrosztakus csapaggyal
Siklocspagynal ll fotengelynel egy felszaraz kenes azonnali kuka lesz. Te nem hallhatsz meg kenoanyag es kenoanyag kulonbseget. Azt hallod meg, ha felszaraz kenes van. Akkor nyikorog a csapagy. Nem femes zaj lesz vagy ilyesmi. Nem csattan. Az addig nyikorog amig a ket felulet el nem tavolodik egymastol.
Autokban, motorokban nagyon puha anyagbol van. Es hatalmas terhelest kap.
Csak hideginditasior kopik. Semmilyen kenesi tulajdonsagot nem tud ember megallapitani az erzekszerveivel.
Csak ha mar baj van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
*
Hidrosztatikus.Mivel nagyon faraszto es nehez szules lesz ez is, szeretnem hozzatenni, hogy 40 es es 40 es olaj kozott te semmit nem fogsz erezni. Egy 30 es 60 as olajnal annyit erezhetsz, hogy halkabb a motor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mivel a regi olajnak nem marad ugyanaz a viszkozitasa, (nyirasstabilitas) ezert az uj olaj surubb lesz mindig.
De az is higul hamar. Erre is van egy teszt az olajvizsgalatoknal.
Ez semmit nem arul el arrol, hogy hogy ken.
A vibracio az kisulyozas. Ha belegondunk, hogy vibraciot mekkora alkatresz-alkatresz jatek tud csinalni?
Egy tized hezagot mar meghallasz fullel. De a siklocspagyakban semmi nem moccan ennyit.
Olaj nem tud befolyasolni semmilyen kisulyozatlansagbol eredo vibraciot.
Sok oka lehet az olajon kivul. Rangatast egesz egyszeruen keverekkepzesnek gondolom. Ahhoz semmi koze az olajnak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #55355 üzenetére
Azt gondoltam, hogy te beharapod
Ilyen futasteljesitmenynel egyaltalan nem a motor markaja szamit, hanem a hasznalat modja.
Ez az ember 5000 nel elvaltotta a motort. 200 000 merfold utan, a nulla terhelest okozo vegig bemelegitett egyhuzamban sok merfoldet megtett taxi uzemmod utan kiment palyara...
Ahol elvaltja 7000 nel Piros kozeleben sincs a mutato. Ez nem palyahasznalat.
Ez kimeles.
Nincs baj ezzel. Jo motor az f4. De ennyit mindennapi hasznalatnal nem tud elmenni.Mindennapi hasznalat alatt azt ertem, hogy nem egyhuzamban tobbszaz merfoldeket mesz vele, hanem akar 10-30 km eket varosban, es palyan kiforgatod. Ez az ember nem ezt tette vele.
Maga az a teny, hogy gyari kuplung van benne elarulja, hogy ez a motor irrealisan kis terhelest kap a gazdajatol.
Tudok neked mutatni 250 wr-t amiben 300 000 km korul van.
Ertelmetlen. Azt is extrem kimelessel lehet eddig hasznalni.Viszonylag nagy futasteljesitmenyu hondakba szoktam botlani. 75 000 -80 000 km kornyekevel talakoztam altalaban, ezek utan van eleg baj rajtuk. Mint minden mas gyartmanyon!
Ha te is belelatnal ezekbe, mert szerelni kellene ilyen futasteljesitmennyel motort, kirohogned a cikket, nem beharapnad.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #55393 üzenetére
Nem csinalnek vele semmit, ha nem uti agyon a gazreakciot.
Legjobb lenne a gyari dob visszarakasa.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mivan? Beazott a topic?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Valakit szeretnek megkerni, hogy az 1. hszbe irjuk be vastag keretes pirossal 200 pontos, talpnelkuli linearis antikvaval, hogy keprol nem lehet semmit megallapitani, csak ha valami ossze van csukva. Esetleg ha egy kereke van a ketto helyett, vagy ha tuzkaros volt a motor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz szentkuti11 #55481 üzenetére
Alapvetoen egy igenytelen motor, alig akar forogni, nagyon olcso alkatreszek jellemzik.
Pl nincs cv karbija, ami rettentoen erezheto gazreakcioban.
Amit megvetel utan azonnal ellenorizni kellene az szelephezag, es vezlancfeszito.
Kompressziot nagyon konnyu rajta merni, es epp ezert erdemes lenne.
Emlekeim szerint 12 bar gyari.
Meres nelkul semmit nem lehet tudni a motorrol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz szentkuti11 #55485 üzenetére
Keprol a fenyezest valoban meg lehet allapitani, hogy jott-e ilyen fennyel gyarbol. De hogy az milyen minosegu stb...
Villaszoget semmikepp. Aki a szinen kivul megmond mast, az komolytalan dolog.
Egyszeruen nem lehet. Ott kell lenni, megnezni, megmerni mindent.
Es ha ottvagy, akkor sem tudsz meg mindent, csak ha elkezded bontogatni a vezerlest.
Keprol igy nincs ertelme semminek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Czimby #55483 üzenetére
A cbr egy szinttel feljebb ugras az ybr hez kepest valoban, picit nagyobb a forgasi kedve a blokknak, nem annyira igenytelen, de ebben az esetben ez a hatulutoje is. Sportdob egy '25 os 4T-n, 50e km feletti futasteljesitmeny... Ha ez nyelen volt hasznalva, akkor nincs sok hatra a hengerfejnek.
Az ybr 7000 tol mar lustul, azt nem nagyon forgatja senki, igy megussza a levegos blokk.
Most csak altalabossagokban beszelek, lehet a valosag mas, csak en ezeket tapasztaltam.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #55533 üzenetére
Nekem nincs mernoki vegzettsegem, mint annak a bizonyos cikknek az irojanak - akit egyebkent becsulok - bennem csupan a kovetkezo kerdesek fogalmazodnak meg jozan parasztibol ezzel a "nyomatek ol" el kapcsolatban:
A vezermutengelyek kenesenel ezt teljesen kihuzhatjuk a kepletbol.
A vezermutengely alapjaraton is kozel ugyanakkora terhelest kap. Itt az olajzasnak mindig megfelelonek kell lennie. A vezermutengely anyaga valamilyen edzett acel, a csapagyazas meg puha aluminium, amit egy tompa csavarhuzoval meg lehet karcolni. Az olaj aramlasa miatt sosem talalkozik a ket alkatresz, csak hideginditasnal. Ha barmikor felszaraz kenes jonne letre, az azonnal megmutatkozna a hirtelen novekvo szelephezagban (ahogy vandorol feljebb a tengely a csapagyazasban). Itt ha nincs a ket alkatresz elszeparalva, a szeleprugok ereje ranyomna az aluminiumra a kemeny acelt es nagyon gyors kopas lenne a vege.Fotengely.
Ugyanaz a helyzet, mint a veztengelynel. Puha csapagyazas, baromi kemeny tengellyel.
Felszaraz kenes azonnali halal.
Es akkor vizsgaljuk meg, hogy milyen fordulaton inditja az onindito a motorunk eroforrasat? 600-800 fordulat kb. Ilyenkor ezek szerint nincs eleg olajnyomas, es olajzas? Amikor pont beindul a motor, es robbanna a toltet? Ilyenkor mar tobb olajnyomasunk van, minthogy jelezzen az olajnyomasjelzo. Mindez 600-800 as fordulaton.
A rendszer igy van tervezve.
A lenyeg nem csupan a fordulatszam, hanem az ahhoz tartozo terheles. Alapjarat 1250 fordulat. Gyorsitanank a motorral. "Karosan" lenyelezzuk.
Ha nem ybr unk van, hanem cv karbis motorunk, akkor azonnal elkezd menni, de tokmindegy mekkorara nyitjuk a fojtoszelepet, a vakuumos tolozar csak annyira fog kinyitni, hogy ne fulladjon le a motor. Azaz marad kb a keresztmetszet 1/4 gazallason tovabbra is. Mit karosithatnank ilyenkor jobban, mint akkor, ha kissebb gazt adunk gyorsitashoz?
Ride by wire injektoros motornal ugyanez, csak a fojtoszeleppel.Amit nem tudhatunk, hogy egy extrem megterheles mit okozhat ilyenkor. Sik terepen alacsony fordulattal menni nem nagy terheles. Emelkedon alapjaraton menni, az eleg nagy. Olyannyira, hogy lefullad a motor. Velemenyem szerint nincs akkora feltoltese a hengernek hogy akkora terjeszkedese legyen a gaznak, hogy ehhez az alacsony fordulathoz tartozo olajaramlast kinyirja a siklocsapagyaknal.
(Dugattyurol nem beszelek, mert szoroolajzas, kis feltoltesnel nehogy mar nagyobbat kapjon, mint nyomatekcsucson)
Mivel nem rendelkezem kiserletekkel, ezert ugyanannyira velemenynek szamit ez is, akarcsak maga a cikk, mivel az sincs kiprobalva, es konstrukciotol nagyon fugg, tehat nem lehet mindenre rahuzni.Ami viszont az igazi kopas a motornak, ha nyomatekcsucson terheljuk. Ekkor a legnagyobb a terjeszkedes, ekkor hat a legnagyobb ero minden egyes alkatreszre.
Ez koptat. Nem siklocsapagyazast, mert az ilyenkor (nyomatekcsucson) ha osszeer valamivel, azonnal megfordul es nem kap olajat.
Henger dugo ilyenkor biztosan jobban kopik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #55604 üzenetére
Csak velemenyem van, semmi mas, mivel nincs tapasztalatom vele.
Elmeletileg gyurut kell cserelni es csokkeni fog az olajfogyasztas.
Van meg egy kis problemajuk, hengerfalrol a nikaszil lejohet.
en igy is siman hajtanam, ha nem nagy a hengerhiba, pont leszarom. Esetleg megvarom mig elkopik/tul nagy az olajfogyasztas emiatt es tul nagy a kompresszio veszteseg, akkor ujranikasziloztatnam viszonylag potom penzert, ami megbizhatobb. Lenne egy uj hengerem.Kuplunggal voltak meg bajai, de utana kene turni, hogy mi.
En siman bevallalnam, de az en vagyok.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #55611 üzenetére
A legjobb lenne megkeresni egy valoban garancias munkakat megelt szakit, es kikerdezni mi tortent hogyan.
Motorkilitason osszefutottam egy ilyen emberrel, megkeresem a szamat, (remelem megvan) hatha ki tudod kerdezni. Privben kuldom.Valoban nagyon homalyosak az informaciok. Szoval kicsit szakmai nyelven:
Fotengelyen a primer hajtas nincs megeddzve. Hengertalp az gondolom a hengersor, mert egyben van a forgattyuhaz tetejevel. Akkor ahhoz dugattyuk is jarnak gyurukkel.Az nem kis munka, nem olcso alkatresszel. Gyakorlatilag a motor mai ertekenek (hasrautesre) 70-80% a lenne egy ilyen muvelet sajat zsebbol. Ha uj alkatreszekkel szamolunk.
A bejaratassal kapcsolatos megjegyzesnel az ugrik be, hogy 1000 km alatt elkepzelni nem tudom, hogyan kophatna be a dugattyu normalisan, meg akkor is, ha normalisan hajtjak, ugy, hogy kb 50e kmt elmegy a dugattyu alakvaltozas nelkul majdhogynem.
Ott jarathatja azt az ember evekig, megcsinalja a kis helyet maganak a dugattyu. Itt a bejaratas modja szerintem nem ennyire donto. Barmikor meg lehet hajtani es ekkor arkot vaj a hengerfalba.
Az olajfogyasztast ezen kivul a kopasallo reteg matrixhibaja is okozhatja geometria hiba nelkul.
Szerintem mindket eset fennall.2008 ota sok ido eltelt. Ha eddig nem fogazta le a primer hajtast, es nem kopott le a hengerfal, akkor nem hiszem, hogy nalad fog. Hacsak nem nyomod ki a szemet palyan.
En tovabbra is bevallalnam, de mit varsz tolem, olasz motorom van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #56094 üzenetére
Lattad volna a cb 500 at belulrol 55e km el, amit szereltem, egybol fogyatkoznanak az ilyen kezdetu hsz ek
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz wolfnet #56103 üzenetére
Es mivan ha siman a primerlanc szakadt el?
Kicsereled es megy tovabb ki a vilagbol. A problemak a hozzaallassal vannak. Hangrol nem lehet megmondani, hogy mi az ami rossz. Szet kell szedni. Es lehet venni zajos motort, nyugodtan. Csak tudni kell, mi a baja, es ennek megfeleloen arazni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #56115 üzenetére
Sajnos nem lehet ezeket a gyartasi hibakat markakhoz sem kotni.
A hondanak is tortek a vazai a 954 nel, a lengovilla bekotesi pontnal pl. A suzukinak is volt egy k5 os gixer szeriaja, a kawanak is egy er 6 ja.
Vezerles atugrasai is vannak nagyonsok markanak/modellnek. Foleg az olcsobbakban adja meg magat a vezlancfeszito. Generator alloresz is eleg gyakori mindenhol. Valto fokozat hibak is mindenhol.
Epp hogy sikerult. Hatalmas a szoras minosegben egy markan belul is. Rengeteg alkatresz, rengeteg beszallito, akik ugyancsak nem tudnak ugyanolyan minosegben gyartani.Nem lehet tudni mit vettel. Aztan ott a hasznalat modja. Ha hasznalod el fog romolni. Ha elvaltod 5000 nel, ki fog menni minden a vilagbol.
Mivel nalunk altalaban a jarmuvet vasarlo emberek nagy szazaleka azt hiszi, egy jarmmuvet megvenni egyszeri koltseg, ezert nagyon erzekeny mindenki arra, hanyszor kell hozzanyulni.
Ez valahol ertheto, de akkor a sportmotorokat ne vegye ez a reteg, de ezt meg torzitja a fassag, ami omlik a szaklapokbol, hogy 300 e km t meg tudsz tenni egy 250 es egyhengeressel. Total valosagtol elszakadt gondolkodasa van az embereknek egy jarmu gondozasaval kapcsoltban, illetve az uzemeltetesi koltseg tekinteteben.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #56154 üzenetére
Az olajadba egyfolytaban femreszelek kerul. Mert kopik a valto. Teljesen felesleges felni ilyesmitol.
Ha luftot valtasz, es a kapcsokerekek osszecsattannak, vagy kerreg, akkor termeszetesen kopik.
De azert van a motor, hogy hasznald. Ettol nem kell felni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #56375 üzenetére
Ezt igy kijelenteni nem lehet, hogy mennyit bir.
Mivel van egy forditott pszichogiaja, a sima szivo motorokhoz kepest biztos nagyobb ereje van, epp ezert senki nem fogja kuldeni. Azaz, pont hogy kimelve lesz.
A sornegyet nem neveznem lufinak. Az egy nagyonjo konstrukcio pl sportmotorokhoz.
A hatarai inkabb a kobcenti limit miatt jonnek ki.
A kawasaki azzal, hogy csinalt egy feltoltos motort, szakitott azzal is, hogy azt higgye sok hozzanemerto ember, hogy ugyanazt a motort veszi meg, amivel vilagbajnokok is mennek.
Ez nekem tetszik. A 200 loerot amugy is mar csak hatalmas kompresszioviszonyokkal es nagyon bonyolult motormenedzsmenttel lehet elerni. Es ott mi van 5-10 ev mulva? Ha megkimeled. Amikor egy lambdaszonda lassabban reagal, es mas feszt produkal? Ugyanez az osszes kis szenzornal? Az sem marad ugyanolyan orokre. Locsolni kell a lovet ilyen motorra, ha gyari allapotot akarod, mese nincs. Az, hogy mukodik, az csak egy dolog. Es nagyon tipikus az is, hogy egy sportmotort innen nezi a legtobb ember. Hogy 10 ev mulva mi lesz vele. Ez nem az a kategoria. Egy kompresszoros motor meg nem egy kozepkategorias motor. A muszaki megoldasai igenyesek, epp ezert draga fenntartani. Egy olyanhoz kepest pl aminek nincs feltoltojeMagyarorszagon epp ezert egy darab sem fog elkelni belole. Nem oda csinaljak, ahol a tescos szatyor a kormanycsutkan van, amikor megy vele a tulaj hazafele.
A sornegy nem a hengerelrendezeseben bukik meg. Az siman egy konstrukcios mod. Mi a kepletben az a resz, ahol a legtobbet lehet hozni? Az effektiv kozepnyomason. Hogy tudod ezt a szamot novelni? Vagy kompresszio viszony emelessel, vagy feltoltes javitassal.
Pelda. 2004 es 999rs bol 188 loerot hoztak ki. Nem 1200 kobcentibol, hanem 999ccm bol, v2 bol. Kompresszioviszony: 15.8:1
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #56446 üzenetére
Nekem ez tovabbra is fura hozzaallas.
Van egy sportmotor. Azert, hogy konnyu legyen, draga konnyufemeket hasznalnak, aluminiumot, magneziumot, higy minel jobb suly/loero aranya legyen. A loerok miatt a fordulatszama is nagy, es a kompresszioviszonya. Keves anyagot kell hasznalni, nagy terheles alatt.
Mert a cel az, hogy gyorsan lehessen vele menni, viszonylag olcson.
Ilyenkor a te igenyed a kovetkezo: nem erdekel, oldjak meg, hogy olcso legyen, eros legyen es gyors.
Ilyen nincs. Draga anyagok, pontos illesztes, igenyes konstrukcio. Minel igenyesebb, annal inkabb szervizigenyes. Minel parasztabb es kokorszaki egy technika, annal hatekonytalanabb, de annal inkabb igenytelen. Csodak nincsenek.
A sornegy meg egy olcso tobbhengeres konstrukcio, aminek nagyon jo a kisulyozottsaga, vibraciomentes, termeszetesen a 6 henger a legjobb ilyen celra, de az baromi draga. Premiumkategoria. Szoval egy kompromisszum.
De ha 5000 nel elvaltod, elmegy szazezret minden. A kawa is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
ahhoz, hogy rendesen használd, kell egy kittet venned, és utána már nem street legal, és buktad a garanciát.
a honda mérnökei azt nyilatkozták, hogy nem akartak kompromisszumot kötni, ezért egyáltalán nem az utcára hangolták a szívóoldalt. ők ezzel magyarázzák ezt a teljesítményt. ez nagyon homálykodás.
Nekem az a véleményem, hogy csupán szívóoldalon nem lehet elveszíteni 60 lóerőt.
egész egyszerűen ilyen lóerővel lehet úgy megcsinálni, hogy ne hulljon szét. Valószínűleg tovább fogja bírni, mint egy desmosedici, aminek egyébként már nem azért, de a vezérlése ugyanaz, mint a GP motoron. a vezérlési idők biztosan nem, de az a motor közelebb van a gp motorhoz, az is egy teljesen más kipufogórendszerrel és megpiszkált motormenedzsmenttel tud 200 lóerő fölé menni, természetesen az utcai használatra ugyanúgy alkalmatlan lesz, és ugyanúgy bukod a garanciát. nincsenek csodák.
mégis a sajtó azt mondja, hogy ez a honda az, amit használnak a GP-n. ez a motor nagyon messze van egy gp motortól. ráadásul japánban 75 lóerős. akárcsak az nr 750 volt.
biztosan nagyon igényes műszaki megoldások jellemzik a motort, de egy gp motor soha nem lesz utcán.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
En csak azt a fos dobozt vettem eszre...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
nem kene szitalnia. nyakcsapagyon kene huzni valszeg. egesz egyszeruen nem tudsz rola es log a csapagy.
a gatlo nem erre valo. hanem arra, ha agresszivan gyorsitasz ki, es elkonnyul az eleje, esetleg elemelkedik, es akkor kapsz egy uthibat, amitol keresztbe rakod le az elso kereket, akkor szital be. magatol nem szital be.
csillapitashoz nincs koze. esetleg beleszolhat az elofeszites.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz cicaslany86 #57013 üzenetére
bekotesi rajz kene.
ha nem kotitek be a fekete kabelt, leall a motor ha gyujtaskapcsolonal leveszitek a gyujtast?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #57023 üzenetére
epp ezeket a dolgokat kell megszokni es megtanulni egy erosebb motornal. hogy ha odahuzod akkor ilyen tud tortenni szar uton.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #57030 üzenetére
ez egy kapcsolt + ugy nez ki. az olajszintjelzonek a plussza.
gyujtas raadasnal ki kene gyulladnia egy pillanatra a piros lampanak. ha ez nem tortenik meg, akkor valszeg az ove volt a fekete vezetek. van meg par lehetoseg elsore ez jott le nekemNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #57036 üzenetére
az utolso abran a fekete feheret a comb sw osszekapcsolja off allasban az ignitiont az E vel.
ami azt jelenti, hogy ez a "slussz" ha gyujtaskapcsolonal akarja leallitani a motort, es nem a killswitchnel, akko a motor jar tovabb valszeg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Új, bontatlan WMF KÜCHENminis gyümölcsaszaló gép matt rozsdamentes acél ház - Még 6 hó bolti garival
- Parkside PGASA 12 A1 akkus fű és sövényvágó
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs