Új hozzászólás Aktív témák

  • Archer

    őstag

    válasz Topiccsendőr #56425 üzenetére

    A lufit nem jelzőként szántam, egyszerűen, hogy -szerintem- kezdi elérni a korlátait, vagyis ésszerű keretek között (pl. nem 40 millióba kerül egy utcai motor) jelenleg sokkal többet nem tudnak kihozni belőle. Ezért nyúlt a Kawa ehhez a megoldáshoz inkább. A sor4 1000 koncepciót meg gondolom nem akarják félre tenni, ha már egyszer az egyes gyártók 15-20 éve csiszolják a technikát.
    Az meg szerintem igen is fontos kérdés, hogy élettartam és üzemkészség terén mire lehet számítani. Mert ha k.rva drága és hamar szét lehet hajtani akkor azért nem a század találmánya. Nyilván 10 évet meg 100e km-t nem kell várni egy ilyentől, az tény.
    Turbó ma már nem feltétlenül felső kategória csak az agyon-vissza méretcsökkentett motorokból máshogy nem tudnak "piacképes" teljesítményt kihozni.

    Van ahol meg létszükséglet a feltöltés (Roots fúvó is akár), a konstrukcióból adódóan.

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák