Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Archer #56115 üzenetére

    Sajnos nem lehet ezeket a gyartasi hibakat markakhoz sem kotni.
    A hondanak is tortek a vazai a 954 nel, a lengovilla bekotesi pontnal pl. A suzukinak is volt egy k5 os gixer szeriaja, a kawanak is egy er 6 ja.
    Vezerles atugrasai is vannak nagyonsok markanak/modellnek. Foleg az olcsobbakban adja meg magat a vezlancfeszito. Generator alloresz is eleg gyakori mindenhol. Valto fokozat hibak is mindenhol.
    Epp hogy sikerult. Hatalmas a szoras minosegben egy markan belul is. Rengeteg alkatresz, rengeteg beszallito, akik ugyancsak nem tudnak ugyanolyan minosegben gyartani.

    Nem lehet tudni mit vettel. Aztan ott a hasznalat modja. Ha hasznalod el fog romolni. Ha elvaltod 5000 nel, ki fog menni minden a vilagbol.

    Mivel nalunk altalaban a jarmuvet vasarlo emberek nagy szazaleka azt hiszi, egy jarmmuvet megvenni egyszeri koltseg, ezert nagyon erzekeny mindenki arra, hanyszor kell hozzanyulni.
    Ez valahol ertheto, de akkor a sportmotorokat ne vegye ez a reteg, de ezt meg torzitja a fassag, ami omlik a szaklapokbol, hogy 300 e km t meg tudsz tenni egy 250 es egyhengeressel. Total valosagtol elszakadt gondolkodasa van az embereknek egy jarmu gondozasaval kapcsoltban, illetve az uzemeltetesi koltseg tekinteteben.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák