Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Archer #55611 üzenetére

    A legjobb lenne megkeresni egy valoban garancias munkakat megelt szakit, es kikerdezni mi tortent hogyan.
    Motorkilitason osszefutottam egy ilyen emberrel, megkeresem a szamat, (remelem megvan) hatha ki tudod kerdezni. Privben kuldom.

    Valoban nagyon homalyosak az informaciok. Szoval kicsit szakmai nyelven:
    Fotengelyen a primer hajtas nincs megeddzve. Hengertalp az gondolom a hengersor, mert egyben van a forgattyuhaz tetejevel. Akkor ahhoz dugattyuk is jarnak gyurukkel.

    Az nem kis munka, nem olcso alkatresszel. Gyakorlatilag a motor mai ertekenek (hasrautesre) 70-80% a lenne egy ilyen muvelet sajat zsebbol. Ha uj alkatreszekkel szamolunk.

    A bejaratassal kapcsolatos megjegyzesnel az ugrik be, hogy 1000 km alatt elkepzelni nem tudom, hogyan kophatna be a dugattyu normalisan, meg akkor is, ha normalisan hajtjak, ugy, hogy kb 50e kmt elmegy a dugattyu alakvaltozas nelkul majdhogynem.
    Ott jarathatja azt az ember evekig, megcsinalja a kis helyet maganak a dugattyu. Itt a bejaratas modja szerintem nem ennyire donto. Barmikor meg lehet hajtani es ekkor arkot vaj a hengerfalba.
    Az olajfogyasztast ezen kivul a kopasallo reteg matrixhibaja is okozhatja geometria hiba nelkul.
    Szerintem mindket eset fennall.

    2008 ota sok ido eltelt. Ha eddig nem fogazta le a primer hajtast, es nem kopott le a hengerfal, akkor nem hiszem, hogy nalad fog. Hacsak nem nyomod ki a szemet palyan.

    En tovabbra is bevallalnam, de mit varsz tolem, olasz motorom van. :D

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák