-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Chrys_ #68523 üzenetére
Szerintem a legfőbb hiba hogy egy fos ezer éves gumija volt valószínűleg.
Azért itt nem szabadott volna elesnie alig döntötte a motort, meg ha a sínen meg is csúszik utána meg kellett volna tapadnia de nem tette hanem csúszkált a hátulja jobra balra - ergo egy fos gumija volt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #68556 üzenetére
Ööö a cikk is pont azt írja hogy jobb a pr4.
Vagyishogy szebben kopik. A másik meg hogy az én méretemben már régóta nem is lehet kapni PR3-at.
Már tavaly sem kaptam rá..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #68560 üzenetére
Viszont a tartósabb sem egyenlő a jobb gumival.
Hol lehet kapni 190/55 17-es méretben?
Én azt tudom hogy a PR4-el nem tudok akkorát fékezni lábfékkel hogy bekapcsoljon az abs. Egyszerűen nem tudok. A pr3-nál ez nem így volt.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #68942 üzenetére
Nekem a garázs mérete is tetszik, főleg ha ez egy családi ház?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #68991 üzenetére
Hogyan csinálod hogy ilyen jó hangminőséged van a kamerával? Exra mikrofon?
Illetve milyen kamera?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #68998 üzenetére
Nekem is az van, nekem is plexi mögött, és olyan szélzaj van semmit nem hallasz a motorból. Majd rakok fel vidit.
Vagyis már csak meg kell vágni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mike- #69280 üzenetére
Nem arról szól ki mennyire tünteti el a majrécsíkot, nem mindenki azért veszi a gépet hogy lapon forduljon vele. Pláne ha nem jár pályára.
Én most kezdem idővel észrevenni hogy nagyon sok mindenkinek nem arról szól a motorozás hogy hogyan veszi be a kanyart. hanem élvezi a motorozást..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #79335424 #69314 üzenetére
Tökéletesen igazat adok. Nem szólhat kanyarvadászatról a történet 1000km-re otthonról, +30 kilóval felpakolva, utassal a hátsó ülésen...
Nem mondom én sem gyök kettővel veszem a kanyarokat a dolomitokban, de össze sem hasonlíthatod egy kedd délelőtti Pécs-Orfű körrel.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #69382 üzenetére
Jézus f@szom!
Respect!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Khaosz55 #69664 üzenetére
A bőrben ha megfelelő méretet veszel meg sem mozdulnak a protektorok, de egy vékony aláöltözőn kívül nem is tudsz mást aláhúzni...
A perforált szvsz kb 22 fok felett jó. Az alatt szétfagyok, 20 alatt még a nem perforált bőrömet is össze kell húznom mindenhol, windstopperes nyakmelegítővel együtt kell hordanom...
Nem tudom elképzelni hogy hosszabb távon, (több óra) 20 fok alatt valaki perforáltban ne faggyon sz@rrá.
A perforált szvsz kb 2 hónapot használható július és augusztus.
De mindenki máshogy fázik, vagy nem fázik, ez egyedi hőháztartás kérdése is.
A kordura pedig kényelmesebb mint a bőr, a bőr most kezd nekem igazán rámsimulni, 3. szezonom benne."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz baboss #69786 üzenetére
Hát igen azért a záróvonal nagyonottvan, én ilyenkor nem is előzök, ha valaki bekanyarodhat balra, mindig kivárom hogy balra ne legyen lehetősége kanyarodni a delikvensnek, aztán mehet.
Egyszerűen nem lehet elvárni tőlük hogy figyeljenek bekanyarodás előtt is, mert 10 emberből 8 nem néz ilyenkor a visszapillantóba meg a a holttérbe...
Itt ha valami történt volna , kizárólag téged vettek volna elő. Feltételezem még előzni tilos is volt, záróvonalnál sokszor kirakják azt is."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz laccczka #69939 üzenetére
Én még mindig fenntartom azt a véleményemet hogy egy motor 250ccm felett soha nem lesz olcsóbb a kevesebb fogyasztása miatt mint egy autó.
A spórolás miatt ne vegyél motort mert nem fogsz vele spórolni. Amit esetleg megspórolsz az üzemanyagon, annak a többszörösét fogod majd olajcserékre költeni, láncszettre költeni, gumira költeni, meg ruhára, bukósisakra és minden ilyen kiegészítőre. Nem fogja megérni, soha nem fogja visszahozni az üzemanyag differencia a plusz költségeidet ezt garantálom....Ha a motorozás miatt akarsz motort venni, az egy teljesen más dimenzió.
És 500ccm alatt semmit nem vennék a helyedben, napi 120km-re pedig végképp nem..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Chrys_ #70081 üzenetére
Szilikon olajjal. És injekciós tűvel csepegtess a forgó helyekre. Rögtön nem fog elmúlni a nyikorgás, kell benne gyalogolni és szép lassan megszűnik. Nekem már egyáltalán nem nyilorog pedig szörnyű volt.
Majd 2 hét kellett mire mindenhova szétkenődött az olaj és teljesen megszűnt a nyikorgás.
Wd40 nem jó, szilikon olajat használj.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah megjött a tommot ülésem.
Üt. Lövök majd képet."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Ferdzsoo #70589 üzenetére
Elég minőségi lett az ülés, meg is lett emelve picit, meg megszüntették a lejtést, ez az anyag amit a tetejére raktak valami brutál tapadós, az oldalán a karbonminta meg iszonyat megy a tankpadhoz.
A gyöngyházfehér csík pedig hab a tortán.
Kényelemről majd egy hosszú túra után tudok beszámolni, de dizájn ügyileg top.
kép1 2 3 4 5"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Bőven. Mindenféle cucc okozhatja. Még a gyári doboz is. Nemhogy egy rápókozott valami...
Próbáld ki úgy is hogy tök csupasz, és 30-nál 90-nél meg 120-nál.
De ez tervezési sajátosság is lehet, villaszög miatt stb.togvau legalább hülyeségeket ne beszéljünk. Az enyémen sincsen semmi, mégis elengedem 20km/h-nál és 120-nál is, semmilyen különbség nincs soha! Stabil mint annak lennie kell.
Aki meg azt jelenti ki hogy felelőtlenség, annak nincs viszonyítási alapja a saját motorján kívül más motorokhoz...
HSM: Az a cucc csoda hogy nem tépi ki a kezedből a kormányt, nemhogy csak beszitál.
Máskülönben meg igen, enyhe kanyarokat be lehet venni testből kormányzás nélkül.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Én a Sidi Mag1, vagy a vortice-t ajánlom. Ezek amik védenek csavarodás ellen is.
Nem olcsó, viszont jó drága. Nekem vortice van 3 éve. Nagyon elégedett vagyok vele."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Kitelszteltük az új ülést. Összehasonlíthatatlan. De a legdurvább hogy a magyar úthálózatot is feljavította.
Sokkal kevésbé pattogunk a szar utakon, teljesen meg vagyok lepve. 380km-ert mentünk reggel 9 óta, 4 kor szálltunk, le 1 nagyobb szünet volt.
Még majdhogynem keveselltem is. Igaz km-ben nem volt sok, de ez nem pörgős autópálya hanem faluk, és "komplex útfelújítási program" .
Párom le se akart szállni.
Szóval ha valakinek kényelmetlen az ülése, melegen ajánlom őket."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #71017 üzenetére
Ezt a gondolkodásmódot sosem értettem, én szeptember végén vettem a VFR-t.
Mindenki kérdezte "Erre a kis időre?" Mondom baszki, jövőre is ezen fogok ülni nem adom el a télen, tavasszal meg rápattanok és viszlát, nem akkor kell keresgetnem meg vadásznom. Akkor kell motort is venni amikor jó vétel van, nem szezonfüggő egy jó vétel. Mintahogy egy jó ülés sem az. Ha megcsináltatod idén, lehet csak 3x mész vele, de február végén már a készre ülsz rá megint, ha viszont akkor kezdesz bele lehet megint várhatsz 2 hónapot... és csak júliusra lesz meg...
Nah nem belevau, de ezt az "erre a kis időre" szöveget sosem értem..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #71027 üzenetére
Jó gépeket árulnak. qrva drágán. Röviden ennyi. De ha probléma és gondmentesen akarsz motort venni használtan és nemigazán értesz hozzá, megérheti...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FIREBLADE78 #71221 üzenetére
Hallod, 20km-re volt a fotózás helyszíne, ilyen lassan még sohasem tettem meg ezt a szakaszt otthonról, 60-70-nél nem mentem jobban hogy ne legyen bogaras...
A kocsik előztek, folyamat jobbra indexeltem. Tudom, beteg...szerk.: amúgy igen, így is szétcsaptam valami nagy böglyöt
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #71225 üzenetére
Sokan idősebbnek gondolnak mindig ezen a motoron aztán mikor leveszem a sisakom akkor lepődnek meg. Nemtudom ez miért van. Szeritnem a gép ponthogy inkább fiatalos....
Term. asszony is benne volt, idén motorjogsit is elkezdte de akadtak nehèzségek ( nem bírja biztonságosan megtartani), jelenleg úgy néz ki jövőre lesz megoldás..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #71239 üzenetére
Van sok rendes ruhás, motor nélküli is. De gondoltam inkább motoros illik a motoros topikhoz...
Musquito.: Jah nekem is bejön a csaj.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Fékolajcseréjhez átlátszó kis csövet milyen irányú boltban kezdjek el keresni szerintetek?
dugynok annyi időm nincs
szept 8-án túra...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Köszönöm a tippet srácok!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Hűtőfolyadék cseréhez mit kell spécit tudni amire külön oda kell figyelni?
Ez a hűtővíz fajsúly mérés vagy micsoda ez miez? Szervíz manuálban egy táblázat is van hozzá.
Csere menete service manual szerint:
Leszedem a radinál a kupakot, lent a vízpumpánál a leeresztőcsavart, kifolyik a cucc.
Coolant-ot destvízzel összekeverek, ezzel feltöltőm a radi kupakjánál, majd a kiegyenlítő tartályt is feltöltöm a maxig.
Ezután párperc alapjárat, majd néha kis gázfröccsök -> hogy a levegő kimenjen belőle.
Motor stop, majd mindkét helyen újra feltöltöm a maxig, lezárom őket és ennyi.
Kihagyhattam valamit?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #72262 üzenetére
Most néztem yutúbin vidiket, sokan ajánlják hogy mielőtt beletöltöm a friss folyadékot, előtte 1:1 arányban desztvíz meg ecettel öblíttessem át a rendszert. (addig járatni alapjáraton amíg a venti be nem kapcsol) majd kihül, leereszteni és csak ezután rakjuk az új hűtőfolyadékot.
Nah majd kiötlöm..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs