-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
"De vannak normális tagok, akik velem is tök normálisak," - mondtad, de itt mivel Veled senki sem normális, ebből vonom le a következtetést hogy itt nincsenek normális tagok.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #58916 üzenetére
Tavasz. Semmi értelme mostmár lecserélni...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Srácok megvettem ezt az aldis nyomatékkulcsot, elmondanám hogy összeszerelés minőségre jobb mint a taiwani Hans tools-os nyomatékkulcsom. Ami nem 5800ft volt. Van külön rögzítő pöcök a fején, és kevésbé lötyög az egész mechanika mint a taiwani. Made in Germany különben, nix csína meg taijvan.
A hosszabbító is nagyon hasznos pont a hátsó kerékcsavarjaimnál ahol alig értem el a régivel...
Akinek van ilyen célú indíttatása hogy az egyszerűbb dolgokat otthon szerelje szerintem kár kihagyni, nagyonjó vétel.
Természetesen ne hasonlítgassuk a 60k-s beta-hoz, mert ugye pontosságban ez is csak +- 4% (mint a hans) de úgy gondolom sokkal pontosabb még így is mintha valaki érzésre húzza. Főleg pl. egy olajleeresztő csavart..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #59010 üzenetére
A leeresztőben igazad van, mert olyan 24-30nm közöttre írják kb minden motornál és a 28 az már van ahol sok.
Emiatt a másik nekem jobb mert a hans az 19-110nm. Abba minden belefér kb. Amit meg 19 alá kell húzni azt szinte alig kell meghúzni...
De teljesen egyetértek abban amit írsz.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Beerwolf #59067 üzenetére
Ez szerintem el lett írva. Kicsit soknak tűnik. Magyar piacon 60k km felett nem látsz motort... vagy csak nagyon ritkán...
De 180k. 20k km/ szezon az nemgyenge. Még autóba se.kevés évente....
A motorválasztásra pedig az a véleményem hogy nagyon sokat ne görcsölj rajta, mindhárom tökéletes kezdőmotor szerintem...
Azért ne görcsölj rajta mert nagy valószinűséggel le fogod majd cserélni, évek kellenek ahoz szerintem hogy valaki rájöjjön melyik motor kell neki miközben már motorozik, és akkor sem biztos hogy jól választ majd. Szóval vedd valamelyiket, menj és tekerj bele sok sok km-ert időközben meg ki fogod találni hosszú távon mi kell neked....[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Beerwolf #59069 üzenetére
Erről itt érdemben szerintem senki nem fog tudni nyilatkozni.
Az biztos hogy ennyi km-el én nem vennék motort hiába állapotot veszünk és nem km-ert, de akkor sem.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FIREBLADE78 #59078 üzenetére
Szerintem meg nem, de tiszteletben tartom a véleményed...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #59155 üzenetére
Gyári fékbetétet ajánlom. Nekem volt ebc is, szerintem a gyári jobb.
A vas meg nem kijön a féktárcsából hanem a többi helyen van teljesen lekopva. Ott meg még nem. Ez poén volt.
De valszeg azért is volt kevés a fékolajad mert már nincs betéted ahogy persu mondta...Ha nem használod sokat nem rontasz vele de elvileg valamennyire így is hozzáér, a kopásjelző a fékbetéten van nem a tárcsán, amit meg már hátul nem látsz.
Az első képeken meg azok a kis bemélyedések jelzik.
De szerintem már ez is régen cserés nem csak a hátsó, a kopásjelző egy dolog, a felmelegedések meg lehülések száma is meghatározza egy betét állapotát. Én ezt már dobtam a vfr-en. Pedig azon is volt még jelzőig...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Srácok Ti nyáron nem motoroztok mikor jók körülmények?
5 fokban ködben meg mentek mint ha muszály volna...
Meg fogátok bánni később amikor az izületeitek kilesznek...
Ha síoverálba öltözöl be sem véd meg az ilyen hideg menetszéltől...
Persze Ti tudjátok."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Én inkább azt kérdezném hogy hol fogod használni a drz-t?
Ha terepen akkor oda tökéletes ez a bukó, arra van kitalálva. De amint felrakod esetleg az aszfalt szettet, onnantól sokkal jobban jársz egy zárt bukóval.
Ha meg kizárólag aszfalton mész a drz-vel akkor a legnagyobb ökörség terep bukót venni. Mert ugyanis ez az..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Szerintem sem sok. Igaza van az előttem szólónak, csak egy tükröt vigyen le és a dupláját kell zsebből fizetnie. Soha nem jutott eszembe semmit sem vezetni jogsi nélkül. Nem is büntettek meg. Neki eszébe jutott, meg is büntették. Tudta hogy benne van a pakliban nem? Mit csodálkozik. Nekem tökmindegy más mit vezet milyen jogsi nélkül. Én nem teszem. Ölni sem szabad valaki mégis megteszi.
Ez ugyanaz mint a gyorshajtás. Nem fogok rinyálni ha lefotóznak. Mert tudatában vagyok hogy büntetés jár érte. Bevállaltam, akkor nem sírok ha fizetni kell ennyi."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Aki tényleg komolyan azt hiszi hogy Vészfékezésnél van ideje arra gondolni és megvalósítani hogy először a hátsóval fékezzen, majd aztán az elsővel, az a BÜDÖS életben NEM vészfékezett még.-
Vészfékezés - rámarkolsz taposol mindent amit tudsz és ennyi.
Minden más ahol már egy szikraszázad másodpercnyi időd van esetleg hogy az agyadon egy fénysebességű hullám átvillanjon hogy mit is csináljak pontosan, az már nem vészfékezés.
Oké, hívhatjuk annak, viszont ezesetben a vészfékezésnek van több fokozata is...Soha nem hasonlíthatunk össze egy "ismert" vészfékezést tréningen (amikor tudod hogy most ez a feladat és ezt kell csinálnod,) és egy éles helyzetet.
A dátumot pedig várom, de szerintem sokkal okosabb lenne ha aznap szépen elmennénk pályára."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #59624 üzenetére
Szerintem a nyílt nap alapból nem jó ötlet, annyian lesznek mint a nyúlsz@r.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #59683 üzenetére
Gyönyörű a gép, téged nem zavar az a két böszöm matrica a tankon?
Én azzal kezdtem hogy azokat leszedtem... Nekem tökre bökte a szememet ugyanígy a szép fekete tankomon..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz stereodead #59836 üzenetére
A helyedben nem tennék egyenlőre semmit főleg ha pár hónapról van csak szó.
Itt Ausztriában 6 hónap után kell(ene) átiratni a gépjárművet.
Semmit nem kell vele csinálnod a magyar köteleződ a világ összes országában érvényes, forgalmi nálad van és helló.
Ha végérvényesen maradsz akkor az már más kérdés de ha még nem biztos én biztosan nem tennék vele semmit jelenleg a helyedben...
Az otthoni biztosítótól kérd ki a zöld biztosítást igazoló lapot és ennyi. Az is legyen nálad...szerk.: olyan nincs hogy magyar, meg német papírok, csak 1 országban lehet forgalomba helyezve a motor.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz DonThomasino #59879 üzenetére
Nekem sehol nem vállalták eddig el, az enyémből ki sem lehet venni a protektorokat...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #59931 üzenetére
A hornet és a cbf közötti fő különbség, leginkább az a huszonx lóerő, ill.a cbf hátul kényelmesebb az utasnak mert szélesebb az ülés. Viszont ahogy írtad a hornet futóműve komolyabb...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #60011 üzenetére
Ez gorpo? Tudsz linkelni egy melkaspántos felvételt?
Akarunk mi is venni jövőre..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #60014 üzenetére
Hd2 mit takar? Mi is használnánk merülésekhez, Te is búvárkodsz?
Arra is fasza?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #60035 üzenetére
Pedig ez ám a helyes, a lábtartón a lábujjaid mögötti "tappancs" részével kellene a lábtartón lenned.
Így kapsz aszfaltból jövő rezgéseket a lábtartón keresztül a talpadig. Ez fotelfizika.
Kolléga pontosan ezt teszi."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #60044 üzenetére
Először én is meglepődtem mennyire előre kell dőlni a vfr-en, meg is ilyedtem kicsit hogy ez nem lesz így jó. De rohadt hamar megszoktam különben. Derékból kell egy kicsit dolgozni.
Mostmár a naked üléspozi a furcsa nekem..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #60047 üzenetére
Az érdekes az hogy nakeden nekem is fájt a derekam mindíg. De durván. 400km -es etap után rokkantként szálltam le. De a vfr en annak ellenére hogy abból kell tartani magam nem fáj! Valami más. Tavasszal pár hétig érzem hogy dolgozok derékból aztán egész nyáron már nem...
Na meghát tempo is kell akkor megtart a menetszél és olyan kényelmes mint atom. 130km/h innentől mintha repülnél."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Pedig sporttúrán ez tipikusan így van. Kb vállba kapom a menetszelet. Persze én is mondjuk 182 vagyok... ilyenkor 5 centi is számít....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
A rángatja a fejemet tipikus esete a szarul megtervezett fejidomoknak és a szerencsétlen sofőrmagasságnak...
Nekem a cbf-en 140 felett úgy cibálta a fejemet a turbulencia, nem tudtam egyenesen tartani. A vfr-en annyira meg van csinálva hogy 200 felett is teljesen konstans minden csak az ereje nő. Nagyonjó.
A szélvédelem meg ilyen. Nyáron szar hogy van, mert megizzadsz, hidegebb időben isteni dolog... minél kevesebbet kapsz."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Igen a cordura ebből a szempontból is nagyon rossz volt nekem is.
Mikor először mentem a bőrben iszonyat király volt hogy meg sem moccant rajtam. Lehet csapatni rángatás nélkül, nálam rengeteget dobott a biztonságérzeten. Aztán ehez is hozzászoksz, most felhúznék egy cordurát megőrülnék szerintem.Amdk7: Megőrülnék szélvédelem nélkül hosszabb távon. Persze 50km oké. De 200....500? Ezért nem nakedet vettem másodjára..
Persze városba oké, meg eövid szakaszokon kint. De 1 hét túrán én megőrülnék...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ez a túl lassú, gyors még mindig 70%-ban kb motorfüggő. Hogy ki mivel van. Nagyon függ a géptől ami alattad van hogy azzal kinek mi a kényelmes.
A legeslegjobb példa erre bogyó hogy ő sosem fog ennyivel meg annyival menni. Aztán ráült csak egy kicsivel nagyobb gépre és már volt hogy 140-eket írogatott. Ez ennyi. És teljesen normális...Bogyó:
Attól hogy csoportban vagyok, még énsem vállalok kockázatot, és ugyanúgy megállok ha akarok. Ezek nem kifogások.
Persze sokan nem így tesznek és abból van is baj. De normális motorosokkal ezek apróságok amikről beszélsz és meg lehet beszélni őket.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #60168 üzenetére
Szerintem is próbálj ki idomos motort mielőtt veszel bármit...
Nekem pl még a cbf600s is kevés volt védelem ügyileg, valakinek a cb1000r is bőven elég. Ez ember kérdése...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #60188 üzenetére
1.2-essel ne mész 6l alatt...
Viszont én 7 felett se. Van pedig hogy feszesebb tempót megyek."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #60193 üzenetére
Ct verzió?
Dtc? Nemtudom nekem mások sem mondtak többet. Ilyen 7-eket max.
Annyira pedig nem kímélem. Jó 7-10k fordulat között nemigen vagyok, mert egyszerűen nincs értelme. Majd lesz elvileg gorpo-m felveszek egy mecseki kört amit menni szoktam."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #60196 üzenetére
Ha Bealvós nem is lesz, a körmödet nem fogod lerágni izgalmadban...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Soha nem vennék próba nélkül sisakot. Csak szívni fogsz vele. Nagyon kicsi az esélye hogy eltalálod a méretet, és hogy a fejformádra is jó lesz. Ne vegyél így.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #60299 üzenetére
Én tapasztalatból tudok beszélni: 3 évig volt cbf600-asam abs-es. 2 taknyolástól mentett meg. Röviden ennyi.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #60448 üzenetére
Ilyen sokat fogsz este motorozni?
A cbf jobboldali izzója a távolsági. Így az csak akkor megy ha felnyomod a refit. Mint ahogy musqito is írja..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #60453 üzenetére
Ebben nem tudok segíteni sajna...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #60502 üzenetére
Ígyvan semmiképpen ne térj el a gyári mérettől. 160/60 zr17.
Én pr3-al használtam a cbf-emet, isteni volt. Most pr4 van fennt ugyanolyan jókat tudok nyilatkozni róla. És én párban vennék a helyedben. Úgyis egyszerre kopnak el.kb...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #60526 üzenetére
Pr3 nekem elöl hátul tök egyszerre kopott el.... feltételeztem itt is így lesz.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #60584 üzenetére
Bogyó én is a bőrre szavazok, a használt is tökéletes. Jobban véd, és sokkal tartósabb. De sokkal.
Igaz túrázni hidegebb/melegebb mint a cordura, de sokkal jobban érzem magam benne mint a cordura cuccomban. Szóval Bőr +1...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #60600 üzenetére
Ezt nem is lehet, mert szerintem minden egyes márkának más a méretezése. Sokszor még márkán belül is eltérő. Ezért try before buy.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xbox Series X|S
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fujifilm X
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- PlayStation 1 / 2
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen