-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Geresics
addikt
válasz etnies #126635 üzenetére
őőő, ezt biztos tőlem akartad kérdezni? Lövésem sincs sajnos.
A KLX-re bevállaltam a gagyi kínait, és bevállt, de a KTM-re nem vennék már azt. A Pegasora is anno gyárit szereztem.
A Puig márkáról nekem mindig a plexik ugranak be, de a motorod fb csoportjában biztos vannak már tapasztalatok! Esetleg az SW Motech-et érdemes még megnézni, hirtelen ez ugrik be. Ezen kívül én rákeresnék a Louis-ban is, hátha van nem gagyi márka, de ugyan ezt meg lehet tenni bármely más nagyobb kereskedőnél is talán. Én legalábbis a facebook csoport után erre indulnék...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #126635 üzenetére
En szemely szerint nem ajanlom ezeket az univerzalis utangyartott fek-kuplungkarokat, meg a tipusspecifikusakat se nagyon, meg ha van hozza papir, akkor sem, mert mindig belefutok a legdragabbaknal is abba, hogy a kuplung es fekkapcsolot nem akkor nyomja es nem ugy, mint a gyari kar, ezert mindig mokolni kell valamivel, ami szerintem ennyi penzert nonszensz.
Jelen esetben termeszetesen nem tudom, igy van-e, de szmits ra.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #126155 üzenetére
Noh, a múltkori 1.2-es VFR hajtókarprobléma bekerült a típus csoportjába is, ott is elég alaposan át lett rágva, a minap egy srác talált egy ilyen cikket:
"HONDA UK is recalling 392 VFR1200F machines over metal shavings inside the engine, which could result in engine failure, the company has announced."
A cikk dátumából is látszik, h a motor megjelenésével egy idejű, így minden bizonnyal valamilyen gyártástechnológiai hiba eredménye lehet a blokkban maradt alu forgács.. Simán elképzelhető, h valamelyik robot fúrás után nem, vagy nem megfelelően távolította el bizonyos helyekről a sorját.
Szóval e szerint az első példányok lehettek érintettek (motorszerelős emberke is ilyen motorról postolt).
Tehát, ebből kiindulva nekem nem tűnik globális típushibának."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Shin Chen
tag
-
pakfong
tag
válasz etnies #126742 üzenetére
Kösz a tapasztalat megosztást.
Már egy ideje erősen gondolkozok a láncolajozón, csak még nem tudom melyik legyen. Lassan úgyis cserélni kell a láncot, mondjuk még bírja, most van benne kb 20000km. Nem vagyok az az agyontisztogatós fajta, télen rendszeresen megcsípi a rozsda, egy zuhé után se fújom le mindig.
Amíg nem használtad az olajozót km-re mennyit bírt a láncszetted? És konkrétan melyik Tutorot használod?A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Shin Chen
tag
válasz etnies #126754 üzenetére
Gondolom ezek az olajzók aszfaltra vannak tervezve, így terepre felejtős?
Csak morfondírozom, semmi konkrét.
Más:
Régebben volt téma, hogy nem gyári dobot be lehet íratni forgalmiba.
Ez csak akkor jöhet szóba, ha alapból van E-jel a dobon, vagy éppen azért jó, mert az 'illegál' dobot is el lehet fogadtatni?
Felteszem db mérést amúgy is adott helyszíneken néznek, és forgalmitól függetlenül tiltják a hangos motorokat, de db killerrel még annyira nem vészes ez a dob, és nem szívesen cserélgetném hétvégente hosszabb utak alkalmával..."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz etnies #126759 üzenetére
Ha elzárható, két aszfaltos szakasz között akár még jó is lehet, a portól, kosztól mindenképp meg kell tisztítani. A teflonos láncsprayre meg kb minden ráragad, kb csak a téli lerakás idejére, a korrózió ellen az egyetlen tényleg hasznos felhasználás. Nem mintha néha nem fújnám rá kínomban..
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
runner 125
nagyúr
-
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #126834 üzenetére
Nem a Paypal-ban nem lehet bízni, ha esetleg arra gondoltál. Az totál megbízható. Csak ezek vannak annyira rafkósak, hogy totál ugyanolyan oldalt készítenek, olyan minimális eltéréssel, ami átveri az óvatlant. Ezért kell szerintem elfelejteni az ilyen csak az árra rámenő gondolkodást és csakis megbízható oldalról vásárolni. Mert hányszor vesz az ember bakancsot, dzsekit, bukót évente? Az a felár, ami a megbízható shopokban megvan megéri a kockázatot. Aki pedig árérzékeny, lehet venni használt, de jó állapotú cuccokat. Na jó, nem bakancsot és bukót, de sok mindent. Nem tagadom, én is vettem már használt cuccot, legutóbb tavaly nyáron egy Dainese nadrágot, nem alig használt, hanem konkrétan új volt. 270 helyett 85 pézért...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #126881 üzenetére
Orrod még sosem égett le? Nekem nyáron az a kedvencem. ...nyüves hófehér bőr egy 20 perces medencézés is elég már néha.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #126917 üzenetére
Hülyén bizony, de az ABBA is
fattyu huhú, de még mennyire. De a riffje is, valamelyik metál szaklap a világ legjobb metál riffjének választotta. Volt szerencsém Stuttgartban '19 augusztusában az utolsó európai koncerten ott lenni, bááá, eszméletlen jó volt
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bacus
őstag
válasz etnies #126958 üzenetére
Tehát az app már MAJDNEM mindent tud és majdnem olyan jó mint egy garmin , csak ott egyben az elején fizetsz egy vagyont, itt meg részletekben évente/havonta. Már csak a telefon nem működik kesztyűben rendesen, nem látod napsütésben, nem időjárásálló.
Az online honlap jó lehet, ha tud gpx-t, akkor utána mehet be basecamp programba vagy ITN converterbe.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz etnies #126960 üzenetére
Nem akarom újra éleszteni a vitát, ez nyilvánvaló, ezért az alábbiak az én személyes tapasztalataim és véleményem.
Évekig próbálkoztam telefonnal, prémium telefonokkal, mint a samsung note sorozata, nem látható a kijelző, legalábbis egy garminhoz képest. Bohóckodtam napellenzővel, de maradjunk annyiban, hogy nem volt jó. Az időjárás állósággal is vannak fenntartásaim, mert egyik sem az, pl ha a telefonom mégis beázna, hát a szerviz mossa kezeit...
És sajnos nyomkodni kell néha (főleg google navigációt), mert nem tud "intelligensen" átugrani útvonalpontot. Én ma mentem egy 460 km kört, kb 10x telefonáltam, 29 motor záróembereként nem igen lett volna lehetőségem megállni. A telefon nem megy kesztyűben normálisan, nekem a hangvezérlés nem jól működik, főleg zajban, de biztos nem elég jó telefonokat veszek, meg a bukósisakom is csere érett lassan.
Nem tudom, hogy mennyi font, 650 Euro-t adtam érte 2 év teljes körű garanciával. (BMW, ennyi sajnos). Viszont menet közben megy minden, telefonálás, látom a motoradatokat, pl keréknyomások, hőmérséklet, figyelmeztet a kamerákra, kiírja az sms, whatsapp, stb szövegét (ha engedem), figyelmeztet, ha kérem újratervezi az útvonalat az időjárás függvényében, stb.
Bluetoothon meg tudom osztani a többi navival a megtervezett útvonalat, útvonal pontokat. Utólag normális log van, sebesség, irány, magasság, minden pontban, ami sokkal sűrűbb, mint egy telefonos log. (az rbiker program pl 650 km-en 70 km-t tévedett !!, ebből kb 30 km légvonalban egy pontot sem rögzített, ami vélhetőleg azért volt, mert nem volt gps vétele a telefonnak a Bükkben. - ezt több típussal csinálja, én még note 4-el 3 éve feladtam az ilyen appokkal való kísérletezést, van a mai napig a telefonon fizetős app, amit megvettem, de nem tökéletes, motoron nem használom ha log kell )A navi egyéb érdekes statisztikát is nyilvántart. pl az átlagos gáz "állást" a mai túrán, ami 9% volt. (ezt nyilván csak a motorspecifikus navigáció tudja, "bármelyik" nem) Ez teljesen felesleges adat, de azért meglepő..
A bérléssel egyet értek, ilyet nem tud egyik navi sem !, erre viszont elegendő az ingyenes google maps szerintem. Azt is használom, pl Budapesten amikor az a fontos, hogy a leggyorsabban érjek oda, meg autóban is, ott pl szinte jobb bármi másnál, kivéve, mikor bejön egy hívás , és emiatt nem kanyarodsz le a főútról, aztán kerülsz 20 km-t.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #126970 üzenetére
Autopalyan nem veszed eszre, akkora a lendulete a guminak, hogy megtart. amikor lelassulsz vmi miatt, vagy pl le kell menned benzinkutra, megy is ki a segge. ez eleg veszelyes tud lenni, de nagyon ritka is.
Csak ez az egyetlen eset, amikor hasznos, hogy tudod, mekkora nyomas van a gumiban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz etnies #126995 üzenetére
A térképen nincsenek rajta a dugók, balesetek, terelések. Milyen cégnek jó az, hogy egy baleset miatti lezárásnál vesztegelj? Térképből nem tudod meg, hogy hol szaladnál bele egy 3,8m -es aluljáróba, vagy egy 3,5 tonnás hídba.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
GTVili
tag
válasz etnies #127134 üzenetére
Ez rendben van.... de egyrészt abból 5-6 olcsót veszel, ami ugyebár szintén kibír egy-két szezont. Másrészt az eléggé bosszantó.... legalábbis nekem, hogy egy 20-30e Ft-os ponyva is pár évet bír csak ki.....
Kértem már ajánlatot, rendes ponyvakészítő cégtől is. Komoly, ipari anyagból...elviekben 5 év garanciával....
-
bajaki
őstag
válasz etnies #127135 üzenetére
Közben már a szerelőnél van, nem is terveztem így használni.
Lemaradt az előző hsz-ből egyébként, hogy a múltkor letakarítottam a láncot és láttam, hogy néhány helyen ki volt szakadva az O gyűrű. Akkor szerintem meg is vagyunk, köszi!Múltkor befeszült kb 70 km-re itthonról. Óvatosan hazajöttem vele, nem téptem a gázt. Remélem nem tett kárt a kihajtás csapágyazásában.
-
Tamás9x
őstag
válasz etnies #127141 üzenetére
Erről van egy jó sztorim, xy kismotoros topikba volt kedves felhasználó, bocsánat beüzemelő, szervizes... aki arról panaszkodott, hogy 420 vagy 428-as már nem emlékszem láncot "tépi" a kismotor 4t 1 henger, 50-107cc Szóval a DID az szar
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #127149 üzenetére
Igen, együtt kellene cserélni. Csak az a bibi, hogy teljesen jó állapotban vannak, ahogy korábban írtam, gyakorlatilag alig vannak megkopva. Ha kicsit is kopottabbak lennének nem vacakolnék egy percig sem. De valószínűleg ledobom róla, biztos ami biztos
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #127309 üzenetére
Ez tavalyi májusi eset... csak a nyomozás egyéb részleteit közölték most, 1 év után, de már ezt is lehozta kb minden más sajót 3 hete.. de hát az új index-től mir várunk.
Itt van részletesebben a story: [link]
Maga a cselekmény egyébként a legelítelndőbb mutatvány... Ennek a néhány baromnak úgy 100.000ft-ot sem ért a túravezetőjük élete. Mert nagyjából ennyi bírság lett volna, h védett területen motoroztak crossmotorokkal.. inkább cserbenhagyták szerencsétlent. Hihetetlen, tényleg."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz etnies #127338 üzenetére
Most valamit vagy rosszul nézek, vagy ez egy elég ijesztő kép!
A lánc olajos, ez késégtelen, sőt, még az sem gáz, hogy a láncvédő is tocsog az olajtól, de hogy a gumin látszik a pornak köszönhetően, hogy a forgástól hogy folyik az olaj végig a gumi oldaláról egészen a futófelületig az olaj, az azért durva! Persze ha valaki szeret a balos kanyarokban driftelni, akkor ez még jól is jöhet, de hogy én így nem mennék vele, az tuti!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#56573440
törölt tag
válasz etnies #127478 üzenetére
A vicc hogy pont egy ugyanilyen gép állt kint frissen eladva, és nem az első vagy az utolsó náluk, nem racsing pista kicsiny szereldéje, hanem több, nagyobb márkát is forgalmazó és szerelő cég, ahova nyilván hordják ezeket garidő alatt után... Nyilván fizetni kell a végén, de erős kétségeim vannak hogy elvégzik e a melót és ha mégis akkor hogyan... Mindegy, ide nem viszem többet, de vicc hogy konkrétan márkaszerviz ilyen szinten megszivatni embereket...
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #127532 üzenetére
..mert rossz motoron ülsz ilyen szempontból. Azért van az a motorkarakterisztika, amihez már közeledve is emelkedik a pulzus, amire nem csak közlekedési tárgyként tekintesz.. A 701-es Husqvarna szerintem simán ilyen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs