-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz imibogyo #75149 üzenetére
Teljesen érthető szempont.
Ugyanakkor mint írtam, ugyanaz a rendszer van itt is használatban az egyszerűbb gépeken kicsiben. Igazából szvsz kocsikon kéne jobban működjön, ott alsóhangon is 10-15 év előnnyel rendelkezik a technika [link], és egyéb bonyolító tényezők sincsenek.[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz imibogyo #75235 üzenetére
Így van!
Mondjuk még nem tettem le a dologról, csak az átírás költsége, biztosításos mizéria tart távol.
De pár év múlva szeretnék egy kis tesót a cbf mellé, amolyan környéken szaladgálósnak.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BoB
veterán
válasz imibogyo #75254 üzenetére
"én pont nem konkrétan HSM miatt, vagy ellenében nem járok szép lassan ide, hanem a kétoldalú EGYMÁS b@aszogatása miatt, oldaltól függetlenül."
Na én meg pont ezért járok ide, nincs is jobb este mint egy jó kis PHmotorosvilág + popcorn kombónál
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Francia91
veterán
válasz imibogyo #75304 üzenetére
Köszönöm a kimerítő válaszod
A kényelméről és megbízhatóságáról olvastam pár itthoni és külföldi fórumon. Sok helyen írták, hogy hosszabb, akár 1.000 km-es távokon is kényelmes motor mind az utasnak, mind a vezetőnek.
Valamint ott is inkább a '90-es évek második felében gyártott típusokat ajánlgatták az olvasóknakA 300 kg-os önsúly picit elgondolkodtat, de addig majd elválik még, most majd költözés és ház lesz az elsődleges dolog, amire pénz kell
Azért gondolkozok egy ideje a CBR1000F-en, mert az a túrázós fajta vagyok, még az MZ-vel is 6-700 km nem kottyan meg egy etapra sem. Tavaly is, idén is megjártam Erdélyt az MZ-vel (az ideiről most íródik a Logout cikk), és tervben van még Olaszország, Svájc, és pár szép hely. Tehát kb arra lenne használva a motor, amire való, nagy túrákra. Egy ideig agyaltam egy Suzuki GS500-ason is, de ha már veszek valamit az MZ mellé (mert az MZ marad mindenképpen), akkor nem 2-3 motor után szeretnék eljutni az ezres motorokig, amúgy sem vagyok az a hajtós féle ember.
Valamint az analóg műszerek bolondja vagyok, egyszerűen irtózom a digitális kijelzőktől motoron"Ha egyszer elkészül az enyém, akkor szívesen odaadom majd, de én is kérem az MZ-t, hadd nosztalgiázzam egy kicsit. "
Oké, lehet róla szó
Az MZ tavaly decemberben lett teljesen befejezve (komplett blokkfelújítás, Bambi csinálta), valamint elektromos rendszer rendbe lett vágva, modernizálva, meg pár cucc, ami gyárilag fekete volt, megkapta a motor ezüstös színét
Most nyáron lényegében a végére értem a csinálni való dolgoknak, télen még 2 elem felkerül a motorra, ami ritkaságnak számít, de gyári dolog (előtte javítva lesz, majd lefényezve a motor színére)[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz imibogyo #75306 üzenetére
Az MZ-nek feeling-je van, még ha csak 21 lóerős is
Tudod, mennyien megnézték Erdélyben a két MZ-t?Nem lábvédő, és nem csomagtartó rendszer (az már megvan)
Egy féktárcsaburkolat (ami a török gyártás során került az MZ-re, itthon alig találni, 1 évembe telt, mire felleltem egyet), valamint volt egy lámpaidomom is a motoron, de áprilisban ez szépen eltört, mert egy autós úgy gondolta, hogy azért a 1,5 méterért lecsapja a kanyart, csak arra nem gondolt, hogy szemben éppen jöhet valaki... Én meg jöttem, kénytelen voltam ráfékezni a kanyarban, különben a szélvédőjében kötök ki. Helyette az árokban kötöttem ki, és a lámpaidom is eltört (több más dologgal együtt). Jelenleg ilyen lámpaidomot sem tudok szerezni, talán az eltört lesz meghegesztetve hozzáértő emberrel, aztán kerül vissza a motorraA lámpaidomra sokan pislognak, mert nem tudják, hogy ilyen volt gyárilag is az MZ-ken, de csak a '90-es modelleken, és ugyebár pont abban az évben zárt be a gyár, így nem sok MZ jött ki ilyen lámpaidommal
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz imibogyo #75312 üzenetére
Szeretném, hogy egyedi legyen a 251-esem, a színrefújt lámpaidommal, valamint majd színrefújt féktárcsa burkolattal biztosan el is érem
A burkolat megvan, csak át kell fényeztetnem majd"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
nyogo83
senior tag
-
TommyNagz
senior tag
válasz imibogyo #75917 üzenetére
Hát igen...az MZ az ilyen. Akinek volt vagy nagyon szerette, vagy nagyon utálta Én is úgy gondoltam hogy megvenni egyet, aztán pofozgatni, de józan ésszel gondolkodva, nem akarom magam megszopatni még egy "kicsit dolgozni kell rajta" motorral. A legutóbbira az árát ráköltöttem (majdnem 400ezer) és ott áll a garázsban, el lesz adva tavasszal...és persze nem lett teljesen megcsinálva, még mindig lenne mit cserélni rajta...
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
-
Gaboman
nagyúr
-
Horvi
őstag
válasz imibogyo #76573 üzenetére
Köszi szépen az infót. Egy kerékre mondjuk még nem vettem. De szerintem a Z750-n az első keréknél sincs szenzor sőt biztos mert ha felcsapom hátsó emelőre és beröffentem meg berakom egyesbe akkor méri a sebességet pedig csak a hátsó kerék forog.
(#76574) amdk7 Köszi meg is néztem. Ahogy látom itt az áttételek függvényében tudom megnézni a várható végsebességet illetve a sebességeket különböző fordulatszám tartományokban.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
zgospel
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imibogyo #77041 üzenetére
Nem szimpla hulyeseg. Az emberek egy teljesen elkurt nyomatekgorbere azt hiszik, hogy jobban megy. Pl a nyomatekgorbet elkurjuk egy nagyobb ateresztokepessegu kipufogonkkal, azaz also fordulaton van egy nagy arok a nyomatekgorbeben, es utana egy csucs, azt erosnek erzi az ember, mig egy teljesen lapos nyomatekgorbet gyengebbnek erezni.
Erre szoktam azt mondani, hogy merni kell mindent.
Azt nem erzik meg, ha csuklik a motor. Majd egy ilyet megis hogy erezne barki?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
-
BoB
veterán
válasz imibogyo #78174 üzenetére
"~20k környékén már beszerezhető egy négy kerekes (autós) szett"
Na na na! Csak ne olyan hevesen.
A gyári BMW-s guminyomásszenzor figyelembe veszi a külső hőmérsékletet is, és annak megfelelően kompenzál (nem vicc).
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Tarill
őstag
válasz imibogyo #78174 üzenetére
nem kell egyiket sem felnistől cserélni, elég csak magát a szenzort, új suzukikba 20e/db merciké 40-50e között/db. Nem tudom milyen ez az ebayes de kíváncsi lennék hogy lehet összetanítani autóval. Mercihez biztosan sehogy azokhoz only gyári a többit passz. Suzukikhoz valami 4 gyártmány jó, de kell hozzájuk betanító csippantós. Ha a toyota felismeri ezeket a jeladókat akkor az egy pénztárcabarát rendszer
-
TommyNagz
senior tag
válasz imibogyo #78247 üzenetére
én a cb-hez a futárban vettem 6ezerért univerzális főfékhengert...hát nem valami acélos, de a gyári menthetetlen volt. Lötyögött össze-vissza, alig lehetett légteleníteni, alig fogott és hiába cseréltünk ki benne konkrétan mindent egy felújítószettel, baszott működni.
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz imibogyo #78249 üzenetére
Nem, CBF lett helyette
A CB-n meg maradt az univerzális főfékhenger. Vettem még egy CB400-ról bontottat, állítólag jó lett volna. Csak hogy nem volt jó az sem, jól átbaszott vele az a rohadék, akitől vettem. Persze amikor reklamáltam, nyilván azzal jött, hogy én basztam elencapsulation dot1q
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #78955 üzenetére
Igen amik voltak azok gyári SM gépek, volt amihez járt enduro szett is.
De ha azt nézzük hogy 4 évvel fiatalabb, sokkal komolyabb fékek, futómű, blokk és egy árban van akkor nincs kérdés.
Igaz hogy mostanság nem találni ennyire jó áron, a legolcsóbb most 749000 fT-ért van fent.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #80429 üzenetére
Én most pont ebben vagyok benne, az SV650 után egy Dominator NX500 megyek megnézni, félek hogy nagyon kevésnek fog érződni.
Viszont a kényelem, a testtartás végett hasonló gépekben gondolkodom, remélem nem lesz nagy csalódás a több mint 20 paci veszteséggel.
Haveri körben 600 cm3 sor4-es motorok vannak, azt szeretném elérni hogy 110-120 utazóval bírjam velük a tempót és ne pörögje agyon magát.
Ha 100-ról 5.ben odahúzok neki meginduljon.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Moleman
addikt
válasz imibogyo #80429 üzenetére
Így van, megszokás kérdése.
Mondjuk a CBF125 még kezdőként, robogóról átülve is használhatatlanul gyenge, a VTR250-től viszont már féltem. Ennek ellenére én se vennék 70 ló alatti motort (végül úgy néz ki, hogy 95 ló lesz, Fazer), mert emlékszem, hogy az első 1 évben még féltem a 98 lovas autómtól is, pár évvel később pedig már az ő határain autózva is el tudnék aludni benne. Persze nem tervezek 24/7 hülyének lenni, az alacsony fordulati nyomaték a legjobb barátom. Ezért lett a Fazer a választott, mert fent is megy, lent viszont elvileg nyomatékosabb, mint egy Hornet. -
emre
veterán
válasz imibogyo #82027 üzenetére
Ne is mond, nálunk is látszik a spórolás.
2015 júliusában vettünk házat, az utolsó műszaki óta belekerült még 383 km. Most áll 97584-en a számláló.
Idén megint le fog járni a műszaki, és a tag tuti le fogja fosni a bokáját ha meglátja mennyit mentem vele.Az olaj is a 2013-as műszaki óta ugyan az benne. Szerintetek mikor cseréljem?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ferdzsoo
addikt
-
tboldi
nagyúr
-
HSM
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen