Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz doc #7932 üzenetére

    Attol hogy csuszik a gumi nem kell elesni. A Z6ot nagyon faszan lehet csusztatni motoroztam sokat azzal a gumival. De a pumpalast ne keverjuk a csuszassal. AMikor a hatso gazon csuszik, azt hatarozottan erezni azon is hogy kifele fordul a segge. Nem csak osszeul, fordul el az egesz motor a kormanycsapagy korul, a kormany meg marad ahogy volt egyenesen. Ilyen laza 35-40 fokos dontesi szognel jo uton Z6 meg nem kellene csuszkaljon. Kb akkor kezdhet el csuszni amikor egy sportmotornak mar lent van a labtartoja, az ilyen 45-48 fok korul van. De ekkor is csak akkor kene csusszon ha mondjuk odahuzod neki, vagy a kelletenel nagyobb terheles valtast csinalsz. Persze a VFR nehezebb kicsit, lehet ez is szamit..

    A "kemeny futomu" meg egy utcai futomuves motornal szerintem nem lehet annyira "kemeny" hogy nagy bajt okozzon. Eleve mi a kemeny? Ha elofeszites meg lett novelve, attol nem lesz kemeny a rugo, csak a nyugalmi pont megy felfele. A csillapitasokat elzarva lemerevedik, nem mozog, ezt is nevezhetjuk kemenynek. De nem veletlenul van az hogy az OEM futomuveken teljesen elzarva nem merevedik el teljesen a csillapitas. Igy hulyebiztos. Nem tudod annyira betekerni hogy bajt csinalj vele.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák