Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Integra #617 üzenetére

    én ezt az állandó növekedést, meg hereszorítást nem értem csupán. Nem lehet a végtelenségig növekedni, meg statisztikát csökkenteni. Az Eu mindig előírja, hogy mennyivel kell csökkennie évente a baleseteknek.
    Néhány dolog nem egyszerű. Az ABS NEM arra való, hogy hamarabb megálljon a motor, hanem hogy irányítható maradjon fékezés közben. Ezt sokan félreértik. Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül.
    A kevés tapasztalattal rendelkezőknek ez jó dolog. A motorgyártók is minél nagyobb rétegeknek akarnak motort árulni, kapóra jön a hülyebiztosság. Az emberek felületes hozzáállása a dolgokhoz meg világossá teszi, hogy a többség miatt ezek még jól is el tudnak sülni.
    A sportlégszűrős dologhoz hozzá kell tenni: a mai lambdaszondás-katalizátoros motorok pont teleszarják, milyen légszűrő van bent, a katalizátor miatt mindig lambda1 környékén kell lennie a légfeleslegnek. A motormenedzsment utána is fog állítani.
    Az érem másik oldala, hogy Németországban az utakon futó motorok többsége még mindig karburátoros! Emlékeim szerint jóval több, mint 60 százalék, és az injektorosoknál is különbséget kell tenni nyílt hurkos befecsendező rendszer között ( lambdaszonda nélküli) és a lambdaszondás szabályzó rendszerek között. A nyílthurkos injektoros+karbisnál el tudja rontani a károsanyagot talán. Ha otthon berhelik, vagy padoztatják akkor meg pláne. Daganatos megbetegedések bőven vannak a belsőégésű otto motortól és elég rusnya egy dolog az. Lassan nincs olyan ember, akinek a családjában ne történne ilyen, esetleg ő maga ne lenne veszélyeztetve.

    Tehát a dolog sosem olyan egyszerű :D

    Mindenesetre ha ez bejönne, én építenék egy pályamotort és a közutat pont leszarnám, aztán úgy ellennék.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák