Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz Ferdzsoo #39011 üzenetére

    Azt hogy "befog" e a fék így szoktam tesztelni. Felemeled a motor elejét, jól megforgatod a kereket úgy hogy nem nyúlsz a fékhez, és kb ilyen 2-4 teljes fordulatot forog. (leszerelt féknyergekkel sokkal többet) Ez a 2-4 fordulat nagyjából jó, kb ennyit fog minden sportmotor féke.

    Ha jól megforgatod, és nem forog csak mondjuk 1/2 fordulatot vagy még kevesebbet akkor baj van. Ez sem fog még olyan nagyon hogy érezd a menet közben a fölösleges fékhatást, de itt már eléggé melegíti a fékrendszert és akkor így járhatsz: [link] (Mondjuk ez extrém, ezen a motoron határozottan nehéz volt forgatni is az első kereket annyira befogott)

    Az hogy "befog" a fék létező és és nem ritka probléma, ha ilyen gyanú van foglalkozni kell vele. A megpörgetős módszer nagyjából jó tesztelni. Oka lehet sokféle, leginkább berohadt nem mozgó dugattyúk, esetleg túltöltött fékfolyadék, hibás fékmunkahenger stb..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák