-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #38702 üzenetére
Otthonról valamivel több, mint 2300 km. Lacinak kicsit kevesebb, ő Pestről jött.
Egyelőre marad, bár néha erősen anyáztam nyélgázon hegynek felfelé a szerpentineken, hogy "mennyééémááááá!!!" Mondjuk felfelé a kisVara még úgy sem ment, lefelé viszont annál fürgébb volt (jó futómű, gumik és fékek). Azért ősszel upgradelem a jogsimat, jövőre vagy utána meg vagy egy olcsó 250-es (Virago, de inkább CBF) vagy ha összejön, akkor talán egy GS 500. Ezek nem fogyasztanak túl sokat és olcsón fenntarthatók.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz sziada5925 #38704 üzenetére
Maradjunk abba hogy remdesen tobbet tud. 150 es cbf el ketten 2*80kg ment 90 es utazot es hegyeketek is letoltuk vele. Futuvileg meg szerintem jobb mint a gs, turazosabb es az ulespozicio is
A 150 el a 20 cm patkator ugy jottunk le hogy meg sem erezte. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sziada5925 #38706 üzenetére
Nekem ha a 100-at tudja tartósan utazóban egy személlyel, az már elég. És minden teszt szerint tudja ezt. A motorkínzást jelenleg a kis Csótánnyal űzöm (szinte állandó nyélgáz), de bírja, hiszen Hondából van.
Azt nem tudom, hogy hogy került ide valami 150-es CBF, természetesen 250-est szeretnék. Három literes fogyasztással...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sziada5925 #38708 üzenetére
A kis csótányom a 90-es utazót 9000-rel hozza, akár órákon át. Ez a dolga, nem? Honda.
Egyébként egy első lánckerék cserével tudsz hosszabb áttételt adni neki, ha már ez a szíved vágya. A "brazilságától" én is tartok egy kicsit, a Suzuki GS is akkor lett sz*r, amikor a spanyolok kezdték gyártani. Echte japán cucc meg alig van, csak a belpiacosok.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Archer #38700 üzenetére
Erre én kíváncsi lennék,hogy hozta össze és ilyen szerencsétlen vége lett. Új beton út enyhe kanyar.. [link]
Bogyó:
Szép túra lehetett. Olvastam máshol is a gondolataid. El kell döntened,hogy chopper vagy más stílusú és mekkora cm3-is motorra vágysz. 300-500cm3-be simán beleugranék,így nem kéne 1-2évente le/cserélni a technikát.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
fattyu
veterán
válasz -Mosquito- #38711 üzenetére
arra szoktam járni. 180-200al bőven adja az a kanyar.
amugy csak nekem tűnik úgy hogy idén nagyon sok van?
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-Mosquito-
őstag
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ha csak öreg, használt gépre tellik, akkor így van a legtöbb esélyed pár év gondtalan motorozásra. Szóval igen!
Nekem autóból is a 14 éves, még nem francia hanem eredeti japán összeszerelésű ezres Yaris eddig a legjobb, legmegbízhatóbb járgányom, pedig volt 4 éves Renault-om is, 42 ezer km-rel. A Yarist 168k-val vettem, most, 2 évvel később 187k-nál tartok, és 2 olajcserét, 1 légszűrő és pollenszűrő cserét, valamint 2 műszerfalizzó cseréjét kellett vele foglalkoznom. Nincs vezérműszíj (élettartamra szóló láncos a vezérlése), nincsenek "rejtett költségek". Ja, meg átlagban 5,8 liter benyát pusztít 100-on.
(#38711) Mosquito34: nem igazán a "stílus" a fontos a számomra (csak túrázgatnék vele), hanem a gerincporcsérvemmel kompatibilis üléshelyzet. Alacsony ülés, magas kormány, egyenes testtartás kell, a súlyomat ne a csuklóm viselje. Hasalós motoron (akár a tanuló YBR 125-ön is) fél óra után már minden bajom volt, a csótányon meg nem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #38715 üzenetére
Ja, és könnyű legyen a motor (nem csak a tologatásra gondolok), engem nem zavar a "bicikli-feeling". Ramaty fizikai kondíciómmal nem szeretnék egy nehéz vasat terelgetni a szerpentineken...
(#38717) bob.zxr: meg szerpentinen döntögetésnél. Olyan izomlázam volt napokig, pedig csak 124 kg a Csótány teli tankolva... Nem jó a kondim, nem jó az egészségem, na. (Beteges öregember vagyok sajnos. Tényleg.)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
stifi
senior tag
válasz Bogyó bá' #38716 üzenetére
valószínűleg a szerpentinen könnyebben döntögetnéd az én 200 kilós cbr-em mint a biciklidet.
tényleg csak tologatásnál van jelentősége a súlynak, menet közben már inkább a futómű és a motor karaktere adja azt hogy mennyire lehet vele kanyarogni!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KoVee84 #38719 üzenetére
a mondat második felét is elolvastad?
a kanyarodásra értettem. nem a súlya miatt lesz nehéz ledönteni, hanem a futómű, súlypont, gumi hegyessége, lábtartó magassága, üléspozíció és sorolhatnám még mi miatt..
a súly játszik ebben a legkevesebbet szerintem.nyilván számít a motor súlya is, nem véletlenül nincs 500 kilós sportmotor
csak semmivel sem fárasztóbb egy 240 kilós VFR-t döntögetni mint mondjuk egy 120 kilós CiGi-t..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ujskodas
tag
Hallottatok már erről a gumiról? [link]
Valami vélemény esetleg? De ne tapasztalat nélkül, csak név alapján!Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
kcsa
veterán
válasz ujskodas #38723 üzenetére
Sava (persze más típus) volt a gyári gumi a 250-es robogómon. 0km-el vettem, de ilyen szar gumim még nem volt. Tény hogy nem kopott, de cserébe tapadás nulla, esőben összeszorított seggel vettem a körforgalmakat.
Lehet ez jó gumi, de hogy én soha nem veszek ilyet, az biztos
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nekem tizenpár éve kocsin volt egy garnitúra Sava-m, az például teljesen korrekt volt.
(#38726) stifi: pedig a teszt -ek alapján ez lenne az "én motorom"... Már csak az a nagy kérdés, hogy egy ilyet hogyan lehet egy hetes túrához felmálházni?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
fattyu
veterán
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
canniball
nagyúr
válasz fattyu #38730 üzenetére
"Óvatos becslés szerint is legalább tízezren olvasták, hogy az OBB támogatásával ingyenes motoros képzést tartanak a Kakucsringen. A tízezerből nagyjából nyolcan vették a fáradtságot, hogy el is menjenek a hétvégéjüket beáldozó oktatókhoz motorozni, tanulni kicsit…"
Én öt motoros portált tettem be az RSS olvasóba, de erről egyik sem írt. A Hegylakók sem... Érdekes módon ezekről az eseményekről mindig csak az élménybeszámolókat lehet olvasni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
válasz fattyu #38733 üzenetére
Igen sajnos. Múltkor itt a Soroksárin is volt egy halálos kimenetelű baleset amit anyós látott a buszró. Egyből hívta páromat és beleállította az ideget...
Szerintem itt a fejekkel van a baj és ezen sem tréninggel sem hülye szabályokkal nem fognak tudni segíteni.
Egyébként én is szívesen elmennék 1-1 ilyen tréningre, de tényleg alig van nyomuk itt-ott. Ha meg véletlenül találok is, az vagy betelik vagy a munkából nem tudom magam kikérni már.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
fattyu
veterán
Nemtudom. mit értünk fejek alatt. én is egy ámokfutó vagyok külső szemlélőnek. csak valahogy tudom mikor hol igen és mikor hol nem.
amugy elérhetővalahol az idei számok eddig?
Tavaly 58 halott volt.Félek eztidén már elértük
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
.mf
veterán
válasz DigitXT #38738 üzenetére
Még nem találkoztál vele. Én már nem tennék ilyen kijelentéseket
---
Elkezdett szakaszosan nyúlni a láncom -- most feszítettem meg, legszorosabb részén befelé van kívül, máshol meg épp kifelé van kívül van a szervizkönyv szerinti tartományon. Pedig még csak 25-28k lehet benne, és a hátsó lánckerék is még jól néz ki. Amilyen nyugis a gázkezelésem, valamivel hosszabb futásteljesítményt vártam volna. 1-2 ekm-t remélem még kibír, mert pont a héten indulnék motoros-nyaralni, s csak rendelésre láttam a lánckerekeket, plusz még láncot cserélni...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
citkar
addikt
Bő két hete, a görög út előtt vettem észre, hogy ha utassal megyek gyorsulásnál kopogást hallok, egyedül utazva nem.
Hát egy gyors lánccserére volt szükség, még szerencse, hogy egy akcióban már beszereztem a szettet és a szerelőt is rávettem, hogy a 3500 km-es út előtti este lecserélje -
vendingo
veterán
Most mész Montenegróba?
Én most hirdetem a motorom, de ha augusztusig nem sikerül eladni, akkor dobok hátulra egy új gumit, aztán én is leruccanok a fekete hegyek közé
Szeretnék megint eljutni a durmitorba, illetve kellene hazahoznom egy kis njegusi sonkát
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #38709 üzenetére
Úgy tudom a hamamatsui "Honda fellegvárban" egyedül a 600-as és 1000-es RR készül, másik japán üzemekben a VFR, Gold Wing, CBR 650, kb. ennyi.
Ezeket a kisebb 125 meg 250 cm3 gépeket mind taiwani, brazil meg kitudja milyen gyárakban szerelik össze.
JH2-vel kezdődő alvázszám a japán gyártás.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
.mf
veterán
válasz vendingo #38742 üzenetére
Még csak Pécs mellé majd onnan Horvátországba gondolok leugrani 1-1 hétre. Anyám annyira parázik attól, hogy egyedül mennék Montenegróba, hogy előbb csinálok egy közelebbi és onnan egy már kevésbé közeli, de annyira mégse távoli kört kempingezve, aztán ha minden oké, akkor talán lenyugszik.
Montenegrót aug. elejére tervezem 2 hétre (Perszeidákkal egybeesve; hétvége 2 napja alatt le, majd azutáni hétvége két napja alatt vissza), de mivel az is olyan lenne, hogy fél- vagy egész heteket egy helyben vagyok, és napközben (strandon henyélve ) távmunkában dolgozok, ezért annyira nem hirdettem. De ha bárkinek kedve lenne csatlakozni, legalább anyám is megnyugszikFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vendingo
veterán
Ha mész Montenegróba, előtte írjál rám, aztán összeállítok neked egy tuti útitervet
Szerencsére nálam nincs para itthon motorozással, pedig volt sok komoly baleset (gerinctörés, csukló törés, meg sajna egy halálos is) a családban.
Én már a jövő évi gurigát tervezgetem. Szeretnék lemenni Szicíliába, majd Albániába át kompozva hazacsorognék a tengerparton.
Ha meglesz az AT, akkor meg Csernobil.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Üdv topik!
Egy jó cimborám és a felesége itt hagyott nálam jópár motoros ruhát.
Van három vagy négy szett Berik cordura (női-férfi), egy egyrészes Kushitani bőrruha (férfi), és egy 3xl-es Alpinestar kesztyű is.
Sokat nem voltak használva, az elmúlt pár évben a szekrényben álltak, de bejött nekik Ausztrália, aztán megválnának ezektől.
Valamint egy tomtom navi. BT fülesekkel, ami egyben átbeszélő, de közben az elöl ülő hallja amit mond a navi EU térkép, töltők (angol, de 1500ért lehet venni adaptert bármelyik villanyos boltban). Mondjuk ezen gondolkodom én isHa esetleg valakit érdekelne valamelyik, legyen kedves küldjön privátot, én meg küldök képet.
(#38732) canniball:
Nem hallottam róla, de ha nem kellene heti 6 napban napi 10-12 órát melóznom, akkor elmennék egy ilyenre.(#38743) Archer:
Török, és olasz.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Dexar007
veterán
En junius vegen tervezek egy Ausztria-Szlovenia-Bosznia-Montenegro-Albania-Gorogo turat ~5000km 3 het all rendelkezesre. Ugy gondoltam minden orszagban eltoltok egy par napot, nomad turat szeretnek.Halozsak mar megvan,kell meg egy hasznalhato sator.
Give me your cum,bull!
-
vendingo
veterán
Ajánlanátok nekem egy olyan gumit, aminek jó a tapadása, sokat elmegy és nem drága?
Elegem van a sport gumikból, 2x-r elmegyek túrázni, aztán dobhatom is le.
Olyasmi kellene, ami elmegy min.:16k kilométert.
Sokat nem áldoznék rá max 30-40 között.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
Scorpion EXO 1000 első benyomások:
PRO:
- marha jól néz ki: katt
- 2x30 percet volt eddig rajtam, kényelmes
- beépített napszemüveg
- pinlock alaptartozék!
- rengeteg szellőző
- gyorsan cserélhető plexi
- résnyire nyitható és rögzíthető plexi!
- dupla D gyűrű
- felfújható belső, puha anyagok belülKONTRA:
- a rajta lévő szellőzők, légterelők illesztési hibái (apró hézagok)
- nagyon zajos (ami a nagyon szellős előny egyik velejárója)
- a plexi amint megállok az első kilégzésnél párásodik, mert nem elég nagy az orrmaszk. a pinlockot még nem próbáltam, de valószínűleg azzal ez a probléma megszűnik majd
- van rajta 1-2-3-4-5-6-7 bizbasz, bárhová nyúlsz tuti elnyomkodsz rajta valami mást mint amit akartál (például bezársz egy szellőzőt a napszemüveg helyett, a napszemüveg helyett lezárod a plexit, a plexi felnyitás helyett bezárod az állon lévő szellőzőt, lecsukáskor pedig a homlokon lévőbe akad be a kesztyűd...
- állandóan olyan érzésem van benne, hogy nem jól van rajtam, kilógok belőle - még szokni kell.
- a napszemüveg nem ereszkedik le eléggé, a tükröt és a műszerfalat még sportmotoron, előredőlve is a szemüveg nélkül látod. erős napsütésben ez nem jó!más nem jut eszembe. pinlockot használ valaki? ha berakom, benne lehet hagyni, nem kell vele ugye foglalkozni? mert ez a párásodás eléggé zavar, de szarakodni nem akarok vele hogy szerelgessem
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest