Új hozzászólás Aktív témák

  • shiNIN

    tag

    A többi Hyót nem ismerem, fórumon vannak, akik odavannak a sajátjukért és ha csak lehet, 200-zal repesztenek hátul az asszonnyal a GT650-en. Én a sajátomhoz is csak annyit értek, amennyit egy full laikus kezdő érthet, sose vezettem még más motort. Néha mondják, hogy nem finom a váltó, én meg nem tudom értelmezni. Váltó, vált, innentől nem érdekel. Biztos másutt vannak a prioritások :)
    Kinézet: nyilván embere válogatja, mennyire fontos, nekem valamelyest az. Igazából az élmény számít, s akkor úgysem látom, hogy néz ki, így valahogy el tudom viselni, hogy rengeteg rajta a króm. Én a fekete dominanciát kedvelem a csillogó elemekkel szemben, a fekete Triumph blokkok speciel nagyon bejönnek. A következő motorom majd szebb lesz az én szememben (merthogy a Kissast tipikusan meg szokták nézni és tetszik az embereknek. nekem meg olyan elmegy szintű, nem ronda, hangulatosan cruiseres, dupla kipufogós, az jóóóó, de csillog, mint Salamon töke :(). Anno nem volt sok választási lehetőségem, könnyű, alacsony, megbízható motor kellett, ami autópályán is elmegy, ha nagyon kell, s előfordul kis hazánkban kellő mennyiségben. Alvarónak hasonló szempontjai voltak, kivéve az alacsonyságot, nála csak a magas motorok estek ki, nem az összes nem cruiser :( S egy hirtelen találkozás egy F650CS-sel eldöntötte a dolgot. Egyeseket zavar a kinézete, Alvaro beleszeretett :)

Új hozzászólás Aktív témák