Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz hroberto #145318 üzenetére

    Tobbek kozt erre ertettem, hogy ket eltero filozofia.

    A japan motorokon (altalaban, meg a sportokon is) nem annyira jo fek van (amennyiben nem ugyanaz a brembo van rajta) , cserebe nagyon sokat elmegy a gyari fekbetet, es a tarcsa is. A csucs brembot pedig cserelheted 5-12000 km kent - hasznalattol fuggoen - nagyonsok penzert, levegosodo fofekhengerrel. Egyszeruen, ha hulye vagy hozza, problemad lesz vele. Pedig ez a csucs fek.
    (Mas kerdes, hogy 2022 ben sikerult onmagat legtelenito rendszert fejleszteni, amikor ez a jelenseg mar eleg regota jelen van. Talan 2015 ota.)
    Szoval ha csucs motort veszel, akkor bizony megkovetel egyfajta tudast. Ez sztm az elet minden teruleten letezo jelenseg, ha valaminek a csucsverziojat veszed, legyen az a targy barmi. Nem aldozathibaztatok, de egyszeruen ne legyel hulye valamihez, ha a legmívesebb fajtat veszed belole.
    Mas dolog, ami eszembe jutott mint problema. Olasz mikuni befecs, ha inditasnal gazt adsz (mert egy mz-n szocializalodtal, es nem tudod, hogy nem kell sosem gazt adni egy motornak inditasnal, amennyiben az jol mukodik) az elaztatja a motort.
    Egy japan motorban az a mikuni nem fogja ezt csinalni.
    Ott lehetsz hozzanemerto.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák