Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Topiccsendőr #116644 üzenetére

    Az adalék anyag a revatelizáló amivel a fent leírt eredményt elértük. Ha jól emlékszem 6ezer km után szedtük szét. Jó lett volna ha tovább futhat, de a gyártatott hengerfej tömítés feladta. Utána lett egy rendes rekonstrukció. Az olajba kevesebb cucc van. Most betettem egy csere periódusra.
    Kíváncsi vagyok mennyire fog párologni és jelenik meg a levegőszűrő házba. A váltó simább mint az Isint Moto2-vel. Kevésbé zajos. Majd a futamidő végefele kíváncsi leszek milyen lesz.
    K1200LT-be volt 1,5 cserét toltunk le vele. Az elején jobban teljesített mint a castrol.
    A csere periódus közepéig tartotta magát. Fogyás nem volt, járása csendesebb, és könnyebben indult. A félidő után már ezt is csipegette a motor. Viszont tisztábban hagyta a csere után a belső felületet. Első használata előtt a kémlelőn nem nagyon lehetett belátni. Pár ezer Km után letisztult, és tiszta is maradt. Ugye annak nem volt JASO minősítése, nem kellet.5W-50
    Nem volt azért rossz.
    Zombi motornál is leginkább a külön adalék ami tud érdemben változtatni.
    Yamah 125-nél is sikerült az olajfogyasztás mérsékelni, de csak mérsékelni.
    Igaz csak később derült ki 4 liter felett fogyasztott. :) vitte magával az olajat. A szagán lehetett érezni, de még nem színezte meg a kipufogó gázt.
    Gondolom az állandó súrlódó felületeket nem tudja érdemben megnövelni. Inkább a azokat a kopásokat kezeli, ahol felpréselődik a fémes felületre de nincs fém a fémen terhelés alatt.
    Henger falon karcolás és ilyenek.
    Hogy a be nem épült akármivel mi lesz, nem tudom. Gondolom egy idő után összetapad a lebegtetett kosszal és a szűrőbe landolhat. Remélem nem préseli bele a kuplung lamellába :)


    A Merci csapszeges volt. Adalék után az is csendesedett, de rövid távon. Pár ezer km volt amíg hallható hatása volt. Gyorsan kiverte onnan. Igaz volt a blokkba úgy fél milla.

    Nem tudom a 2000 utáni GSF az vas vagy nicasil bevonatos. Még nem nyálaztam át a manualt, nem néztem utána.
    Olvastam egy állítólagos tesztet, hogy zárt térben járatták órákon át ezt a blokkot, és kibírta.
    Persze a Puskás aréna is zárt térnek nevezhető :D Arról nem szólta fáma, mekkora volt a helység.
    Mondjuk ezekbe én már 50-es olajat tennék.

Új hozzászólás Aktív témák