Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz V.Stryker #106102 üzenetére

    A benzincsap miatt éppen pár hete engedtem le a tankot, egy 10 literes kanna fullra megtelt. Tehát ennyi biztos belefér tartalékkal együtt.
    A fogyasztás, hatótáv megítélése nyilván nagyon sok tényezőtől függ.
    SM, Enduro, hol használod, aszfalt, terep, milyen átlagtempóval.. Az enyémből még nem tudok kiindulni, mert azóta építem és nagyokat még nem mentem vele. De cimborámé 4,5 literből elvolt kb 40-60% aszfalt - terep (földutak, erdők) felhasználás mellett, ami iszonyú baráti.
    Aszfalton 100-110-et szokott menni vele, terepen meg amit a környezet és a pilóta még elbír. :)

    Pár napja írtam, 150 körül megy végre óra szerint az övé 15-47-es áttétellel (nekem is kb ez a cél), ami a gyári áttétel (rövidnek számít, enduro), persze sok mindent okosított már rajta, nyitott dob, karbi tuning, kartergáz kiiktatás, légszárűház nyílás bővítés, stb, így 1-2-ben gázra emeli az elejét és nem forogja szét magát.
    Az-az, 110-120-ra simán akalmas akár SM-ként is. De megmondom őszintén engem ez a része annyire nem érdekel. Ha megunnám a terepet, csak annyit várnék el tőle h az autók tempóját tudja stabilan, h ne toljanak le.. azt meg tökéletesen tudja. Sőt, 90-ről még érezni ha megindul bőven, tehát kamiont, buszt előzni kényelmesen lehet vele.
    Egyébként tényleg beszarás a feeling. Az 1 henger rezonaciája, nyomatéka, hangja. Qrva nagy. Ezzel nem akarsz 150-160 fölött menni, mert az "élmény" megvan alatta is. Nyilván, van ennél erősebb, ütősebb gép is, csak egyszerűen a tények tudta mellett, h nincs 2 évente 400.000ft-os kiadás, szerintem tökéletes az ereje (okosítások után meg pláne).

    Mit értesz pakolás alatt? :D Mondjuk én a VFR-en sem dobozolok nagyon.. van egy hátizsákom és abba eddig minden belefért. Persze több hétre nem mentem vele sehova.
    Ha arra gondolsz h topcase rakható-e rá, akkor igen, az S-en és az SM-en a hátsó sárvédő alatt végig van segédváz (E verzión nincs), tehát az és hátsó csomagtartó is szerelhető rá. Más kérdés h szerintem qrva hülyén néz ki és egy dualsportra a gyári kis uzsitasin kívül (amibe teló, tárca, alap szerszámok mind beleférnek) más nem való.

    Összegezve, aki eddig utcán motorozott és hozzászokott 80-100 le fölötti gépekhez, annak szerintem kevés, pláne első számú motornak. De ez nem is oda való. SM-ként is max város, és pár km-es agglomeráció. Enduroként meg falu, és terep.
    De utcára azért jó ha van egy haladósabb mellette. :)
    _

    Apropó, ma átalakítottam a dobját. :D

    Nagy volt, nem tetszett, nagyon hosszan hátranyúlt, míg a mai endurok kipuja épphogy csak kikandikál az oldalidom mögül. Így felmértem, levettem, berajzoltam, aztán vasfűrész. Kifúrtam a szegecseket, elvágtam a palástot, majd utána a gyapotot és a furulyát. Megkentem hőálló blokkfél tömítővel a záróelemet és visszanyomtam. Holnap fúrom, aztán szegecselem rá a pántot és adom fel postán egy VFR Club-os cimborámnak, h homologizálja már le. Állítólag szépen tud elektrogravírozni..


    :D

    Gaboman,

    Ok, csak az sem az a "könnyed" felépítésű gép. Fotón is látszik h hosszú mint a vonatfütty:

    146kg, a DR-Z 132 szárazon. Itt azért minden mínusz kg hasznos.

    A TE701 egyébként elég tré lett, pár tesztet olvastam róla annó, de kb mindenki csak fikázta. 690 a blokk hangoláso kívül 1:1-ben. Ami megint inkább egy városi padkaugró, mint csapatós enduro.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák