Új hozzászólás Aktív témák

  • AnonymusX

    senior tag

    válasz kovacss72 #55776 üzenetére

    Nem protekciót kell szerezni, hanem a Telekomnál megérdeklődni, hogy a második számhordozást miért utasították el és nyomatékosítani, hogy kötbérre tartasz igényt, ha fennáll az alábbi:
    NMHH:
    "Az átadó szolgáltató mulasztásonként és számhordozási megállapodásonként 5 000 forint kötbért fizet az előfizetőnek, ha

    - az igényt indoklás nélkül, az előfizető megfelelő azonosítása ellenére, nem 30 napnál régebbi számlatartozás vagy indokolatlan egyeztetés kérés miatt utasítja el,

    - a számhordozási igény elfogadását követően a számhordozást a Központi Referencia
    Adatbázisban utasítja el"

    Illetve van még egy ilyen is:

    "Ha az előfizetőt nem sikerült az átadó szolgáltatónak egyértelműen azonosítani, akkor az átvevő szolgáltató újra azonosítja az ügyfelet, számlatartozás esetén pedig az előfizető rendezi a tartozást és ezt bejelenti az átvevő szolgáltatónak. Ezután az átvevő szolgáltató a számhordozási igényt újra elküldi az átvevő szolgáltatónak és a folyamat újra indul."

    Itt nem írnak semmi olyat, hogy egy nap egyszer lehet, szóval a Yettelnél is érdemes lenne újból megkérdezni, hogy miért is van náluk ilyen megkötés.

Új hozzászólás Aktív témák