-
GAMEPOD.hu
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.05.20.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AnonymusX
senior tag
Megosztanék egy kis KÜF, de inkább Yettel szösszenetet. Múlt pénteken igényeltem az igazolást a belépéshez, úgy rémlett hogy a személyes ügyintézést választottam, ennek ellenére aznap hívtak a Yetteltől.
Telefonon lefixáltuk, hogy ma, azaz szerdán futár hozza a SIM-eket. Erre reggel jön egy e-mail, hogy kiszállítás törölve. Nosza felhívom az e-mailben lévő számot, ahol elvileg készségesen áll rendelkezésre a Yettel, de felhívva a számot, az ügyfélszolgálatos csak azt tudta mondani, hogy írjak a visszaeles-megelozes@yettel.hu címre (lepattintva éreztem magam, mint akinek nincs hitele), hogy megtudjam az okát (segítőkészség nulla egy olyan telefonszámon, amit maga a Yettel tesz a kiszállításos emailbe). Írtam is, de délután felhívott egy másik ügyfélszolgálatos, mégpedig az, akinél telefonon kötöttem a szerződést, és mondta, hogy kapott értesítést a kiszállítás törléséről: a címemet nem jól vette be a rendszerük, érvénytelennek gondolta, szóval technikai malőr történt a részükről.
Egyébként ő már készségesebb volt, meg akarta oldani a bakit (és furcsállta is, hogy a visszaéléses email címre küldtek korábban), de mondtam, hogy hagyjuk ezt a kiszállításos módot, nekem ez most új időponttal nem megfelelő, amúgy is elbizonytalanított az eset a váltásban. Szóval itt a flotta engedély nálam, de ez a tapasztalat egyelőre lelombozta a kedvem, hogy most először Yetteles (Telenoros/Pannonos) legyek a családdal.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Viktor0610 #52318 üzenetére
Igen a címmel volt a baj, de úgy, hogy elvileg jó cím lett rögzítve, ezt megerősítette nekem az eredeti ügyintéző, vissza is olvasta. Állítása szerint az ajtószámon akadt fenn a rendszer (társasház). Nyilván én nem látom mi került oda be, lehet elírta, csak nekem nem vallotta be.
4Grider: ugyanezen ügyintéző szerint ilyesmiről szó sincs, ezért is lepődött meg, hogy rögtön a visszaélés e-mailre küldtek, mikor érdeklődtem. Mondjuk semmilyen adatot sem kértek el mikor a kézbesítés törlésekor felhívtam őket, hogy megtudjam mi a probléma.
Köszönöm a javaslatokat, következőleg személyesen próbálom meg, ahogy írtatok, de azért a második ügyintéző nemtörődömsége eléggé mellbevágott, hogy rögtön minden információ nélkül, látatlanban egy ilyen bizalomgerjesztő email címre küld (ahonnan egyébként még nem kaptam választ).
-
AnonymusX
senior tag
válasz stuka20 #52533 üzenetére
Online hosszadalmasabb (idő még kiküldik a SIM-et, 72 óra is lehet míg elkezd működni az átvétel után és csak ezután jöhet a számhordozás), ha van közeledben Yettel, akkor személyesen érdemes intézni. Nálam online nem is sikerült elintézni. Személyesen rögtön működő SIM-et kapsz még ideiglenes számmal, a számhordozás (azaz a voda előfizu megszüntetése) meg egy számodra megfelelő napon lesz megejtve.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz csabaizoli80 #52646 üzenetére
Nem kötelez semmire a flotta engedély, de legyen nálad, ha érdeklődsz, másként miért mondanának bármi infót egy nem nyilvános csomagról vagy ahhoz elérhető készülékekről a Yettel üzletben. Ha engedély előtt akarsz érdeklődni, akkor a KÜF elérhetőségein segítenek.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz amdxp2 #52766 üzenetére
Majd hívnak, de sokkal lassabb lesz az egész, ha egyáltalán sikerül nekik kiküldeni a SIM kártyát. Nálam a kiküldésnél elvéreztek, a rendszerüknek bonyolult volt a címem (legalábbis állítsuk szerint ezért nem tudták kiküldeni a kártyákat).
1) Felhívnak adatot egyeztetni.
2) Megegyeztek egy napban, amikor a futár hozza a SIM-et.
3) Megegyeztek egy számhordozási időablakban (ami a kézbesítés után legalább 72 órával van).
4) A futárral küldött SIM a kézbesítés után akár 72 óra múlva lesz csak aktív (ideiglenes 20-as számmal).
5) Valamikor a 4-es pont után megtörténik a számhordozás.[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Sumptuous #52997 üzenetére
Az hogy a Telekomnál működött, nem jelenti azt, hogy a Yettelnél is menni fog.
A Telekom jóval előrehaladottabb, sokkal több (és főleg korábbi) készüléken található meg a profiljuk, mivel korábban indultak a Volte-val. Samsungnál olyan is előfordult, hogy a Telekomos Samsung ROM-ból hiányzott a Yetteles Volte, miközben a szolgáltatótól független magyar ROM-ban ott volt és így működött a Yetteles Volte.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
Én nem írtam, hogy jobb, mint a Yettel, ezt te láttad bele.
A Volte és a Vowifi volt a téma, ezek támogatásában elvitathatatlan az előnye a T-nek (a rövid hívószámok is működnek Volté-n), már csak a korábbi bevezetés okán is. De mondhatnám még: eSIM, Multisim. Ezekből a Yettelnél csak a Volte és az eSIM érhető el jelenleg. Nekem ez mind azt jelenti, hogy (technikailag) előrehaladottabb a T.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz kentucky #53325 üzenetére
Számhordozást csak a szám tulajdonosa kezdeményezhet. Nem járhatsz el a nevében. Szóval neki kell adatot egyeztetni a Yettellel telefonon, vagy neki kell bemennie egy Yettel üzletbe a flottaengedéllyel.
Vagy a másik lehetőség, hogy a nevedre veszed a telefonszámát, azaz a jelenlegi szolgáltatónál átírást csináltok, ehhez mindkettőtöknek jelen kell lennie (feltöltős esetén könnyebb, ott elég online adatot kell egyeztetni az új névre). Utána intézheted a KÜF-nél te a dolgokat. De átírás helyett akkor már inkább érdemes elmenni vele rögtön a Yettelbe az engedéllyel és minden marad az ő nevén.
Egyébként online KÜF-be menni macerás, nekem úgy nem is sikerült, mert valamiért nem tudták a SIM-et kiküldeni a címemre. Ha megérkezik a SIM, akkor meg kell várni, hogy visszaérjen az értesítés a Yettelhez, onnantól él a SIM ideiglenes 20-as számmal. Majd a megbeszélt időben átvándorol a hordozandó szám az új SIM-re.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz kilozsul #53328 üzenetére
Itt van egy kis fogalmi zavar. A számhordozás mobilszolgáltatók között értelmezett folyamat, mikor a szám megtartásával mobilszolgáltatót váltasz. Ez nálad nem teljesül.
Ahogy írták előttem, mivel Yettel a jelenlegi mobilszolgáltatód, nem lehet KÜF-ba kerülni (eltekintve az előttem említett 6 hó Yettel pre-pai), de ha azonnal KÜF-ba akarsz menni, akkor azt csak új telefonszámmal tudod megtenni: veszel egy Telekom vagy Vodafone feltöltős SIM-et és aktiválása után hordozod is a KÜF-be.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz StiAndZol #53443 üzenetére
Ha a távoli szerződéskötés volt (telefon, online), akkor 14 napon belül felmondhatja a hűség ellenére is. De ilyen esetben érdemes lehet kötbér ellenére is menekülni és akkor megvolt a tanulópénz.
Vagy esetleg ki kell harcolni egy Telekomos csomogot a Netfone-tól a Vodás helyett, ha a Netfone-nál együttműködőek ebben. -
AnonymusX
senior tag
Szolgáltatáskiesés annyi, amíg kicseréled a SIM kártyát a telefonban (+az az idő ha nem veszed észre, hogy a vodás sim már nem működik). Szóval a megadott hordozási időablakban valamikor megszűnik a vodás előfizetésed és a mobilod majd nem tud hálózatra csatlakozni a vodás kártyával, ekkor kell SIM-et cserélned.
-
AnonymusX
senior tag
Nem marad a Vodafone-os SIM. Ha a flotta engedéllyel Yettel üzletbe mész, azonnal kapsz egy Yettel kártyát 20-as számmal, ami majd megkapja a vodás számodat a számhordozás lezárultával. Érdemes Yettelhez bemenni, online KÜF rendelés (SIM postán küldése) hosszabb procedúra, nálam nem is működött a Yettel bénázása miatt.
Yettel nem ír semmit jóvá, a Vodával kell elszámolnod a jelenlegi előfizetésed megszűnése kapcsán.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz theooracy #54309 üzenetére
Ha a KÜF-t említetted, akkor az ügyfélszolgálatos nem volt tisztában a szabályokkal, amit a Yettel hozott meg.
Ha nem említetted a KÜF-t, akkor általánosan beszélt. Be lehet menni Yettel flottákba Yettel publikus csomagokból, ha másképp nem rendelkezik a Yettel.
Illetve ha az ügyfélszolgálatos figyelmetlen, akkor előfordulhat, hogy a KÜF-ba simán beviszi a Yetteles számod. Erre volt példa az elmúlt napokban, sikerült Yetteles számot KÜF-ba vinnie két fórumtársnak.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz kovacss72 #55776 üzenetére
Nem protekciót kell szerezni, hanem a Telekomnál megérdeklődni, hogy a második számhordozást miért utasították el és nyomatékosítani, hogy kötbérre tartasz igényt, ha fennáll az alábbi:
NMHH:
"Az átadó szolgáltató mulasztásonként és számhordozási megállapodásonként 5 000 forint kötbért fizet az előfizetőnek, ha- az igényt indoklás nélkül, az előfizető megfelelő azonosítása ellenére, nem 30 napnál régebbi számlatartozás vagy indokolatlan egyeztetés kérés miatt utasítja el,
- a számhordozási igény elfogadását követően a számhordozást a Központi Referencia
Adatbázisban utasítja el"Illetve van még egy ilyen is:
"Ha az előfizetőt nem sikerült az átadó szolgáltatónak egyértelműen azonosítani, akkor az átvevő szolgáltató újra azonosítja az ügyfelet, számlatartozás esetén pedig az előfizető rendezi a tartozást és ezt bejelenti az átvevő szolgáltatónak. Ezután az átvevő szolgáltató a számhordozási igényt újra elküldi az átvevő szolgáltatónak és a folyamat újra indul."
Itt nem írnak semmi olyat, hogy egy nap egyszer lehet, szóval a Yettelnél is érdemes lenne újból megkérdezni, hogy miért is van náluk ilyen megkötés.
-
AnonymusX
senior tag
válasz kovacss72 #55778 üzenetére
Értem én, hogy a Telekom szerint címeltérés volt a második elutasítás oka is, de én ettől függetlenül jelezném nekik, hogy a második hordozás már a cím javítása után történt, tehát nem lehetett rossz a cím. Nem tart sokáig egy online panaszt megírni nekik.
Még azt tudom elképzelni (de ez puszta feltételezés), hogy a Yettel rendszere nem frissült le teljesen és ismét rossz adatokkal indította a folyamatot annak ellenére, hogy az ügyintéző javította a címet.
-
AnonymusX
senior tag
válasz Viktor0610 #55788 üzenetére
Sajnos az ellenőrzést sem túl jól végzik.
1 éve KÜF SIM kártya kiküldés el lett utasítva, írtam is itt. 1220 sem infót nem tudott mondani és a visszaélés e-mail címre irányítottak, az e-mail címre küldött levelemre azóta sem érkezett válasz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs