Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz Rick4 #58359 üzenetére

    Az ilyen kis PC webshop cégek (nem ők, hanem általánosságban írom) azzal szoktak védekezni, hogy nem saját raktárkészletet értékesítenek, hanem egy nemzetközi disztribútor, hazai lerakatából, közvetlenül viszik hozzád.
    Így ott elképzelhető hogy valóban nagyobb készlet van, ami esetén kell 2-3 nap mire kibukik a probléma, de mivel hogy az értékesítést ez a másik cég végezte, így nem a számlázó cégnél jelentkezik az adateltérés. A másik, nagy disztribútor cégnél meg jancsika sz.ik bele, ha majd a vevő visszajelez, ráérnek akkor foglalkozni vele.
    100 ilyen esetben 98x nem a nagy raktárnak keletkezik anyagi kára, hanem a vevőnek. Aki viszont a nagy raktárral semmilyen kapcsolatban nem áll, aztán meg megy a levelezgetés a kis cég és a nagy cég között, jancsikához el sem jut az info, mert a nagy cég mariskájánál hegyekben állnak az ilyen ügyek ahogy a kis cég juliskája próbálja a saját ügyfelének panaszait továbbítani.

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák