-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
-
kcsa
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz Norbika88 #61967 üzenetére
Én ki is próbálnám, sőt, ha tudnám, milyen kell nekem, vennék is. Elvégre, nem épp örökéletű a halogén, bár új, de a led-re kíváncsi vagyok.
Valaki nem tudna a motor foglalatokról valamit mondani? Mert kb semmit sem találtam, ami hasonlítana az enyémhez. Olyan, mint a ba20d, 2 izzószálas, alján a két érintkező de az oldalán 3db kiálló dolog van, ami rögzíti a foglalatba. Valahogy nincs kedvem most kimenni és szétszedni a motor fejét
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz Norbika88 #62496 üzenetére
Én nem tudom, hogyan álljak hozzá ehhez a töltőhöz. A két bolt (aldi és lidl) közül az egyikben árulták a kijelzős töltőket, mint ami a linkelt oldalon van. Ennek az volt az ismérve, hogy 14,4V-nál már nem mutatott feszültséget, hanem kiírta, hogy feltöltve. Viszont töltött tovább és fokozatosan emelte a feszültséget akár 18V-ig és szépen kinyírta az akksit.
Az egyébként fura az oldalon, hogy a képen egy kijelzős töltő látható, de a szövegben az írja, hogy "LED-jelzőfényekkel".-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz Norbika88 #62507 üzenetére
Nem attól kell tartani. A csepptöltés jó dolog. Nem azzal van a baj, hanem, hogy 14,4 V helyett 18-at nyom. Most nem azt mondom, hogy pont az, hanem azt, hogy a két boltban kapható közül az egyik.
Én nem mertem kockáztatni, ezért vettem C-Tek MXS5.0-t. Meg azért ezt, mert autóakksihoz is kell.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
perge666
veterán
válasz Norbika88 #62536 üzenetére
Énis motorral járok dolgozni ( 3km ) asszony meg kocsival.
Inkább én fagyoskodok mint ő!
Eddig Simsonnal jártam,de eladtam,megvettem a DT-t,és amíg olyan állapotba hoztam hogy lehessen vele járni ( 8nap ) addig jártam az SR-el,de az baromira csúszott,rendesen halálfélelmem volt rajta. -
Tothgera30
Ármester
válasz Norbika88 #63000 üzenetére
Most már értem. Érdekes gyújtás ráadása után simán mehetne a led, világítás kapcsolóval lenne tompított, távolsági, foncsor különbség kialakítással. Ugye olasz fronton (SR, NRG, Runner) a különböző kialakítású foncsorral oldották meg a 35W-s izzók funkcióit.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Topikgazda
válasz Norbika88 #64049 üzenetére
Simán helyettesíti a gyárit, semmit nem kell állítani a karbin. Befújod, berakod és kész.
Hogy van e értelme cserélni? Hát ha már gatya a régi, a ház széleinél nem passzol már stb, akkor egyértelmű, hogy van értelme és ki kell cserélni.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Norbika88 #64049 üzenetére
Nekem volt ilyen Red filter a Runneremben.
Nagyon picit utana kellett menni a karbi beallitassal mert tobb levegot kap a motor, nincs akkora fojtasa mint a sima szivacsszuronek.
Persze lehet a tiednel semmit nem kell majd allitani, mindenesetre csere utan tesztelgesd, illetve nezz gyertyakepet.[ Szerkesztve ]
-
kokov
tag
válasz Norbika88 #64057 üzenetére
Szimpatikus a weblapjuk Union24, nekem most 3193Ft-ot számolt. Ha senki nem szól ellene, akkor én is ezt választom.
Feltéve, ha megeszi a virtuális webkártyát, mert a banki vezérszámlámra én nem adok ezeknek inkasszálási jogot az tutkó.
Úgy tudom a biztosítóknak van egy káralapjuk, amihez fordulhat a károsult a kárigényével, ha a biztosítóm csődbe megy, ezért amiatt nem kell aggódnom, hogy ők rentábilisak e ebből az éves 3k-ból. Nekem a lényeg, hogy a rendőr ne büntessen meg, ha megállít és hát az nem mindegy, hogy 12k-ért nem büntet meg vagy 3k-ért.
Eszem megáll milyen rablás megy itt. Észnél kell lenni.(#64060) dugynok
Ez is hasznos, köszi. Szerencsére még belefér.
-
kcsa
veterán
válasz Norbika88 #64093 üzenetére
Van egy aránylag rossz hírem. Nekem minden méretem 4-6 centivel kisebb, és 3XL-es van, de pont passzosnak gondolom magamon. Szóval ez ilyen vagy összejön, vagy nem dolog lesz.
Szerk.: úgy emlékszem 3XL, de holnap reggel megnézem hogy nehogy tévedés legyen.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Topikgazda
válasz Norbika88 #64333 üzenetére
Igen, dobhat rajta. De ez úgy lenne az igazi, hogy ha valami multi variátor is be lenne még építve.
A hozzáadott fehér kontrasztrugót kb el is felejtheted. Ez a leggyengébb, kb 30 kg kell a teljes összenyomásához. Utána jön a sárga (kb35 kg), majd a piros (kb 40 kg). Ez a színkombináció természetesen a malossi kontrasztrugókra érvényes, más gyártók más színeket is használnak és nem ebben az erősorrendben. A Stage 6-nál pl mindegyik fekete.
A kontrasztrugó a variátor ellen dolgozik, az a feladata, hogy folyamatosan és kellően feszes maradjon az ékszíj. Próbálgatással lehet meghatározni, hogy melyikre van szükséged.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Norbika88 #64336 üzenetére
Az a baj, hogy abban a "gagyi" szettben (valójában nem is gagyi), hogy egyedül a cső és a légszűrőbetét amit egészen biztosan tudsz használni. Kontraszt, görgők.....ki tudja előre, hogy majd hány grammos görgők fognak kelleni? Senki. Ez a hangolásnál derül ki,hogy ha már megvan minden. Ezek tudatában ezért én inkább a Stage6 csövet választanám ami jobb, mint ami a szettben van. Ehhez hozzáveszed a linkelt Stage6 variot és a fő dolgaid meg is vannak, amikről legalább elmondható, hogy egyáltalán nem rossz. A Stage6 vario kb a Malossi multival van egy szinten, jó kis variátor.
szerk: Igen, nem olcsó dolog. A fentiekhez jön még a szíj (egy jó szíj 5-6 ezer és még nem is kevlár) amit szintén üzembiztosan meg tudsz előre venni. A felesleges költségek a hangolásnál jönnek elő (kontraszt, görgők, kuplungrugók) ha nincsenek otthon cuccaid. És igen, sokat tudnál spórolni, hogy ha nem más csinálná helyetted.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
siti
senior tag
-
Topikgazda
válasz Norbika88 #65100 üzenetére
Nem is tudsz nagyon venni használtan semmi olyan 50-esrobogót, ami ne menne többet 45km/h-nál. Semmi tuning nem kell hozzá, bármelyik lepukkant sz@r megy ennél többet. Az, hogy gyárilag "elvileg" kéne benne lennie határolónak az csak egy dolog. Végigmennek a tulajdonlistán egészen a konténerig, hogy vajon ki szedhette ki belőle? Nekem meg vásárláskor kötelező ezt leellenőriznem? Le van ez írva valahol? Mi van, hogy ha nem is volt működőképes amikor vettem? Az, hogy nagyobb köbcentis robogókat lebuktatnak papírok nélkül az rendben van. De ez? Vicc. Komolyan mondom egyszer akár belemennék egy ilyen eljárásba is, mert kíváncsi lennék rá, hogy milyen érvekkel büntetnének meg csak azért, mert többet megy az 50-es robogóm mint 45.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Norbika88 #65100 üzenetére
Persze, eletszerutlen es elavult a jelenlegi segedmotor sebesseg korlatozas es annak az ellenorzese.
De videoban szereplo Runnert se amiatt szedtek ki mert 50-es Az minimum 125 vagy 180-as a legszurohaz alapjan. Szerintem nem sok motor lehetett, amit kifejezetten amiatt buntettek meg, mert 50-es letere gyorsabban ment mint 45km/h.
Igazabol az egesz segedmotor/A1 stb kategoriakat ideje lenne kicsit rendbeszedni.
Kapasbol ha nem csak az 50-eseket nezem hanem a 125-ost, akkor abbol nagyon keves az olyan 4 utemu, ami 15 loeros korlatot megkozelitene(jellemzoen 10-12Le)En nyugodtan a jelenlegi also kategoriakat osszevonnam, pl 125-150- (esetleg)180 az az A1.
Ezek is meg mind szinte 15-18 loero korul vannak.
A segedmotor meg 50ccm es max 8Le.A segedmotor jelenlegi korlatozasa meg a 70-80-as evek Simson-Riga stb segedmotor specifikaciobol itt ragadt csokeveny.
-
mumtaz
senior tag
válasz Norbika88 #65124 üzenetére
Van már pár ilyen.
Van olyan is, aminél beállíthatsz egy "kódot", hogy mondjuk a fékkart háromszor megcibálva lekorlátoz.Meg mondjuk a fordulatszámot érdemes olyan fordulatra korlátozni, amikor még el is lehet indulni a mocival.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz Norbika88 #65128 üzenetére
Így van, szenvedjenek ők vele.
De abban igaza van a többieknek, hogy ha be lenne kapcsolva akkor már egy vashenger+rezonátor kombóval sem lehetne elindulni, egy aluhenger+ rezonátort meg már említeni sem érdemes.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Norbika88 #68759 üzenetére
Mindent érdemes kipróbálni. Rengeteg robogót hangoltam már, de én speciel nagyon nem szeretem ezeket a görgőket. Ráadásul amire hivatott, a sebességnövekedés sem mindig garantált velük.
A gyárihoz képest a mindössze 0,2 gramm eltéréssel pont, hogy nagyon mellényúlnál ennél a görgőnél, ugyanis totál másképp fog viselkedni mint egy hagyományos. De ezt írja is az ismertetője, hogy a gyárihoz képest +/- 1 gramm is lehet a differencia.
A hagyományos görgők között is hatalmas az eltérés, nagyon nem mindegy, hogy milyen a felületük. Pont ezen az oldalon is lehet kapni az általam két legjobbnak tartott görgőt. Az egyik a stage6 a másik pedig a dr pulley. A stage6 nagyon profi görgő, nem véletlen használják őket versenycélokra is. Egyetlen egy hátrányuk az, hogy egy kihegyezett tuningrobogónál viszonylag gyakran újra kell finoman zsírozni. De pl nálad egy széria robogó esetében ez nem szempont. Régebben ha görgőt kellett ajánlani akkor mindig a stage6-ot ajánlottam, viszont most már egyre inkább a linkelt dr pulley felé húzok. Még keményebb és simább felülettel rendelkezik mint a stage6, ezáltal zsírozásra sincs szükség ennél a görgőnél. Utána ott van még a malossi görgője is ami szintén jó minőségű, de én csak az előző kettő után tenném minőségben.Ami a szíjadat illeti az még elmegy, 1,5 mm-es kopástól mondanám cserésnek.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Norbika88
senior tag
válasz Norbika88 #74604 üzenetére
Továbbra is fent áll a videókon is látható darálás 7xxx fordulatig.
Kicseréltem kékről pirosra kis rugókat, kipróbáltam, 4.25;4,5;4,75;5grammos görgőket.
Közepes erősségű stage 6 kontrasztrugót raktam, be. A súbert a legalsó állásba raktam, szép őz barna a gyertya.
Tényleg ilyen gyenge lenne ez az 50-es blokk ehez a kipuhoz allul? Szivató?
Vagy még a görgőzni kellene, esetleg a hézagolás nem jó?
Stage 6 variátorhoz nem vettem meg a külső tárcsát.
Esetleg rövidebb szíj?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs