-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
veterán
válasz zoltanz #63808 üzenetére
Igen egy fénymásolatot tarts magadnál a biztosítás papírjával.
12V elektromos rendszerhez ért valaki? Ha indexelnék leesik a hőfokjelző mutató (ami működő indexnél nem fordult elő), a relé sem kattog. Akksi, generátor, biztosíték jó. Mire számíthatok? Indexrelé, fesszabályzó? Egy idő után visszaáll a mutató mintha minden normális lenne.
Ha ráadom a gyújtást, a mutató egyébként nem mindig megy fel, de az önindító működik.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
blu79
addikt
válasz zoltanz #63808 üzenetére
Adásvételi meg mellette a biztosítás mindenképp legyen. Én mondjuk az eredetit adásvételit tettem a motorba, nem gondoltam hogy a másolat is jó, de ha az is jó akkor másolatot készítek én is.
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
larpi
tag
válasz zoltanz #63815 üzenetére
Az égő cseréhez a kormányburkolat hátsórészét kel levenni 6db csavar, 10perc az egész. A légszűrő kivétele: baloldalt a szűrő doboza alján egy kb. 3x10 cm-es fedél két csavarral. A csavarok kivétele után ezt kilehet húzni mint egy fiókot, ebben van a szivacs. Neki kell feküdni.
-
mumtaz
senior tag
válasz zoltanz #64326 üzenetére
Én sem tuningolok szét. Stage6 mondjuk jó márka és egy gyári robeszban biztosan nem megy szét hamarabb, mint egy gyári cucc.
Nekem a Jetforce-ban Malossi Multivar van. Érezhetően jobb, mint amiket eddig próbáltam és minőségében is a gyárival legalábbis megegyező, de inkább jobb.
Így az enyémnél biztosan nem a varió a szűk keresztmetszet.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz zoltanz #64326 üzenetére
"Jók ezek a sport, prémium variátorok (Malossi stb), de 2000 km-enként cserélheted"
Ne haragudj, de ezt ki monda neked? Mert, hogy nem tapasztalhattál ilyet az szinte tuti biztos.
Nagy általánosságban az mondható el, hogy kb 3 ékszíj élettartamát bírja ki egy variátor. Onnantól már lehetnek barázdák a vario, illetve a külső tárcsa futófelületén. Ettől lehet valamennyi eltérés (pl a kevlár szíjak kopásállóbbak, de jobban is igénybe veszik a tárcsák felületét), de 2000 kilométer után nem fog tönkre menni egy variátor sem! Hacsak nem b@szol el valamit nagyon a berakásnál. De ennyire nem lehet, max ha mondjuk a műanyag csuszkákat nem rakod be a helyükre. Mert ilyet viszont már láttam.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz zoltanz #67849 üzenetére
Ez ott fog eldőlni, hogy ahova viszed milyen óradíjjal dolgoznak (gondolom olyan 3 ezer biztosan van). Egy órát nyugodtan számolhatsz ilyen munkára. Ha nem kéne nagyon bontogatni ennyit akkor is felszámolnának.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz zoltanz #73144 üzenetére
Altalaban ugyanaz mint minden mas elektronikai eszkoznel: ugyanakkora kapacitas mellett kisebb, konnyebb, kevesbe hajlamosabb a melykisulesre, hosszabb elettartam, jobban viseli a reszleges feltoltest, gyorsabb toltesi ido.
Az, hogy a kapacitasanak also szakaszaban maskepp viselkedne, ketlem. A motor nem kozvetlenul van az akksira kotve, hanem egy vezerlon keresztul kapja az aramot. Az felelos erte, hogy allando teljesitmenyt nyujtson, a cellak feszultsegetol fuggetlenul.
Raadasul ezek a vezerlok altalaban programozhatoak, szoval gyartotol fugg, hogy adott cellafeszultsegnel mekkora a kivezerlehto maximalis teljesitmeny. Ha egyes tipusoknal igy is lenne, akkor se sok ertelme van, pont a lemerules hataran az elerheto teljesitmeny felettt, vagy maximuman hajtani a motort. -
Topikgazda
válasz zoltanz #73144 üzenetére
Azok az előnyei vannak a lítiumos akkuknak amiket leírtak. Bár ugye ezen belül is megkülönböztetünk ion és polimer akkukat. Az, hogy a merülés alsóbb szakaszában erősebbek lesznek olyan nincs. Jelenleg a lítium polimer akkuk számítanak a legfejlettebbnek, ezek képesek arra, hogy a kapacitásuk legalsó tartományában is képesek ugyanazt a teljesítményt leadni mint mondjuk az elején. A legvégsőkig ugyanazt adják le, aztán hirtelen vége. Hátrányuk a lítium ion-al szemben, hogy jóval kevesebb töltési ciklus van bennük. Majdnem kétharmaddal, de legalább a felével.
(#73154) amex02 Nézd át, hogy ugyanúgy raktál-e össze mindent...
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz zoltanz #73624 üzenetére
Alvázszámot kéne megnézni melyik motoros. Elvileg azt is szerelték QMI153-mal, ami nekem is van....
A kasztni a szokásos közepes minőségű, a jobbik kínai fajta . Ha jó áron van akkor főleg vállalható.
Viszont tudtommal már nem helyezhető forgalomba karbis verzió. Vagy rosszul tudom???
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!