Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz Norbika88 #74717 üzenetére

    Megnéztem a videóidat. Pár jótanács:
    Egy: hangolásnál nem kutyulunk jobbra-balra mindenfélével össze-vissza. Kis, rugó, kontraszt, görgő, súbert, stb...Mindig csak egy valamivel foglalkozunk először. Jelen esetben (mivel maradt a régi henger és karburátor) a hajtással foglalkozunk először. Azt a hajtást simán be lehet hangolni a régi fölállásban, akkora változás nem történt motorügyileg, hogy ezt ne tehessük meg. Majd ha kész vagy ezzel akkor lehet kicsit csiszolni a karburátoron ha szükséges.
    A hajtásnál is szép sorba megyünk nem pedig össze-vissza mindennek nekiesve. A kis kuplungrugók pl a legvégső fázis a hangolásnál, ugyanis azoknak egyedül az elindulásnál van szerepük.
    A első videóban (azaz a másodikban, mert az első nem működik) valóban lehet darálást hallani az elején ami tök olyan, mintha többletüzemanyagot kapna. Viszont ezt mégis ki lehet zárni, hiszen rezonátor került fel a gépre, aminél a legtöbb esetben a végső fázisban még növelni is kell minimálisan a főfúvóka méretet. Tehát ez ki van zárva. Ráadásul később meg is szűnt a darálás, a második videóban meg nem is lehet hallani. Nem lehet, hogy egyszerűen csak tök hideg volt a motor a videó elején? Mert ilyenkor simán produkálhat egy jól beállított karburáció mellet lévő motor is hasonlókat. Az első videó első feléléz leszámítva szerintem teljesen korrektül gyorsul azzal az 50-es hengerrel a robogód. Ráadásul semmi luk sincs benne a gyorsulás alatt, szép egyenletes a fordulatszám végig. Mi a baj vele? Maga az elindulásod közvetlen a legelső fázisban valóban nem "kecskebak szerű", de ezen könnyen lehet segíteni. Egyszerűen még erősebb kisrugók kellenek a kuplungodba, hogy nagyobb fordulaton nyíljanak csak szét a pofák ezáltal elérve a dinamikus elindulást közvetlen álló helyzetből.

    [ Szerkesztve ]

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák