-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #13972 üzenetére
Nem akarok belenyúlni semmilyen elektronikájába (értelmetlen is volna) . Karbival szívesebben eljátszadozom .
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
akos3
addikt
válasz Topiccsendőr #14001 üzenetére
Nem volt még semmilyen panaszom rá, mmint a jel vevést illetően. csalást meg nyilván nem tom megállapítani Asszem egyszer autóval mértem akk reálisnak tünt a mérése....
Igazából nekem mind1. A lényeg h minnél többet mutasson (vicc volt ) -
sz_abika
addikt
válasz Topiccsendőr #14008 üzenetére
nos elkesett a valasz, kiprobaltam ^^
Ora szerinti 65-rol felszokott a vegsebesseg 70-re, sik terepen. Mas nem tortent meg, kivancsiam varom a fejlemenyeketPSN: xszabikax
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #14139 üzenetére
Nem. Jobban gyorsul mint eddig, magasabb fordulaton indul meg a motor. Most 70-75 óra szerinti utazó, 80-as véggel. Eddig volt 85-90-es vég, 75-ös utazóval.
Más: Összeraktuk a motort, megint produkálja. Lámpa fel, és kezdi... Amire jutottunk, hogy vagy idő kell hogy kijöjjön, vagy ami változás volt hogy a hátsó lámpa a próbakörön nem volt rajta. Holnap átnézegetünk mindent ami a hátsó lámpához tartozik... Kezd kicsit elegem lenni...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #14142 üzenetére
azt olvastam hogy villog a lámpa meg csattog. Csak ebből nem nagyon lehet megtudni semmit. Milyen robesz ez?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #14143 üzenetére
Aprilia SR 50 WWW 2001-es. Felkapcsolod a lámpát, és úgy indítod el akkor azt a hibajelenséget produkálja, hogy húzod a gázt, és semmi reakció, vagyis hallod a hangján hogy több benzint kap, de kicsit se pörög fel. E mellé jön a csattogás.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Brogyi
senior tag
válasz Topiccsendőr #14200 üzenetére
A japokon pedig tényleg csodálkozom.Normális szabályzó egyik fajtája pl. a 3 fázisú hidat szabályozzák.Semmi rövidzár.Ezer más mód van.Nagyon nem szimpatikus ez a rövidzáros fajta.A nagyok árába ez simán belefér.Egy árva mm-rel se kell több hely.Csak igényesnek kell lenni.De ez villany, és nem robogós téma.Köszi a megerősítést.
-
GabN73
addikt
válasz Topiccsendőr #14201 üzenetére
Nah igen, de akkor mi?
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #14227 üzenetére
Mikor kipufogót cseréltem, fullra megborult az egész motor (készültem rá, szal nem ért váratlanul). Utána állítani kelett karbin, hogy egyáltalán többet menjen motor 30-nál . Akkor levegőcsavar 2 fordulatot lett kihajtva. Múltkor, hogy többet kihajtottam, inkább erőtlenebb lett a motor. Főfúvókám most 69-es (nagyobban 74-es és 80-as van itthon, próbálva még nem lettek).
Tegnapelőtt megnéztem gyertyát, és szép "őzbarna"/"aranybarna" színe van. Mint a mesében .
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #14230 üzenetére
Szedtem le tegnap egy részletes leírást karbik működéséről, szal mindenképpen beleásom magam jobban a témába . Itt városban nincs egy szerelő sem, akire rá lehetne bízni a beállítását, 25 km-re meg nem viszem el a gépet, hogy x összegért vagy be tudják lőni, vagy nem.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
sz_abika
addikt
válasz Topiccsendőr #14235 üzenetére
Az a gond, hogy erzem hogy szet kellene szedni es megtakaritani, de ugy erzem olyan lesz ez mint a legozas...valaki megepitette, en szetszedem, majd dobozba teszem orokre darabonkent.
Kene egy leiras hozza, mert azt sem tudom hol keressem a legszurot...PSN: xszabikax
-
PLaci58
őstag
válasz Topiccsendőr #14244 üzenetére
Nekem nincs ilyen jó fülem
Valahol csak nem jó helyen pöfög a kis hamis.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #14253 üzenetére
Nekem majdnem 20k volt anno az Etz-re !
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
PLaci58
őstag
válasz Topiccsendőr #14269 üzenetére
Szerelő az van sokféle, de jó az nagyon kevés !
Nekem egy autónál "javították" régen a porlasztót. Lámpáknál, fékezésnél lefulladt, ha nem nyomogatta az ember közben a gázt.
A javítás annyiból állt, hogy megállapították, hogy rossz a porlasztó cserélni kell, mert dacia porlasztóval kipróbálták és azzal jó.
Úgy adták vissza, hogy 2-3 ezer volt az alapjárata. Pörgött mint a hüllye gyerek.
Otthon szétszedve láttam, hogy 0,5-ös fúróval átfúrkálták a porlasztót, hogy levegőt adjanak neki.
Szétkaptam, kipucoltam, kifújkáltam kompresszorral és lőn csoda. Semmi baja a porlasztónak. El volt dugulva az alapjárati fúvóka Szerintem még az alapjárati csavart sem találták meg rajta.
Azóta kerülöm a "szerelőket". Amit tudok magam csinálok, mert az legalább rendesen meg van csinálva.ui. ha kisüt a nap csinálok képeket egy 32K-ért vett 21 éves robcsiról
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #14269 üzenetére
Az a vicc az egészben hogy az a szerelő ilyen mopedekkel foglakozik, neki is van otthon pár, szóval elvileg tudnia kellett volna, az érem másik oldala hogy minden nap reggel a kocsmában kezdi a napot, és ennek már megvan az eredménye, így a fia segített neki mert az ő keze már eléggé remeg.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #14282 üzenetére
Persze, értem én, de valahogy próbálom megfogalmazni a problémát. Szervizben már többször tapasztaltam hogy olyat is kicseréltek amit nem kellene, mivel nincs forgalom, nincs bevétel, így kicsit megduplázzák a munkát és több pénzt kérnek el (szervízdíj + alkatrész ára).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #14287 üzenetére
Nem mindenki akar vagy tud újra költeni. Melóhelyen egyik munkatársamnak pl. faxán megcsinálták kuplungját. Harang kicentírozva, felszabályozva esztergán, kuplungpofák kihézagolva, rajtuk ferodol szintén felszabályozva. Sz*rabb nem lett tőle a motorja, inkább jobb. Most is elég jól gyorsul, s jól is megy. Költség: nulla forint. Miért ne?
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #14371 üzenetére
Ok, ezt a részét nem tudtam. Viszont ez továbbra is egy 50-es robogó, kap az akkora terhelést ott?!
_
Noh, hát valaki elvitte előlem a Runner-t. Ez van, a 900km oda-vissza tény, h húzós lett volna.
Ráérek, keresgélek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #14424 üzenetére
A szikra olyan erősnek tűnik, hogy agyonvágna egy egész ménest is .
Bár érzésre megfelelően nagy a kompresszió, előfordulhat, hogy főtengely szimmering ment széjjel?[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #14553 üzenetére
Ezért is köszi Önindító motort megrendeltem amúgy, hétfőn, vagyis ma itt van, haverom majd bedobja Istvánnak Mégegyszer köszi hogy ránéztetek, horror ez az elektronikai probléma
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #14557 üzenetére
A dugattyúm kétoldalt szétkenődött, mintha jó mélyen felszántották volna, belekent illetve belehúzott henger falába is, gyűrűk is sérültek. Akik látták, hogy néz ki, mind azt mondják, nem volt megfelelő az olajzás, dugó kitágult, s az csinálta a galibát. Lehet, hogy a gyári kifup lecseréléséből adódó nagyobb átáramlás a hiba fő oka.
De ez most mellékes, koncentráljunk a lényegi kérdésre .
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #14559 üzenetére
Én nem értek hozzá, de azt mondták, hogy finoman szólva kiszopta a kipufogó a hengert . Nem találkoztam neten efféle hibával, de ettől függetlenül még megeshet.
Ha összerakom a gépet, állítok az olajpumpára menő bowdenen, s teszek némi olajat külön a benzinbe is. Vagy csak simán a benzinbe keverem az "egészet", olajpumpát meg kikötöm.Ki kell szednem főtengőt is, szal forgattyúsházat ki kell tisztítanom a fémdaraboktól. Plusz új szimmeringek is kellenek.
Na de: #14556 ??
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #14554 üzenetére
Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #14579 üzenetére
Karbim az 17.5-es alapból.
Amit írtál az olajzás-karbi kapcsán, abban lehet, hogy van valami igazság. Bár levegőcsavarom sosem volt nagyon kitekerve, max 2 fordulatot, levegőszűrőm sem sport, hanem gyári.
Ma megjött a Vertex dugattyúm, héten hozzá lesz fúrva/hónolva a henger, aztán meglátjuk.
Olajzáson állítok egy kicsit nagyobbra a biztonság kedvéért, s benzinbe is fogok keverni egy hangyányit.Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
cstomi15
tag
válasz Topiccsendőr #14983 üzenetére
Volt fúrva a henger igen, 40-ről 40.25-re.
-
priti
addikt
válasz Topiccsendőr #14986 üzenetére
Ugyanakkor már két embertől olvastam ezt, vagy hasonló tünetet, az egyiknél gyertyacsere, a másiknál meg gyújtótrafó csere oldotta meg. Na most legyek okos. Lehet hogy szivató, lehet. Csak nem értem hogy akkor miért nem áll le az alapjárat. Olyan logikátlannak hangzik.
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz Topiccsendőr #14990 üzenetére
sehogy, én csak olyan emberrel igyekszem összefutni, akinek már volt ilyen gondja konkrétan JOG-al.
Lehet hogy igaza van amúgy és a szivatóval lesz a baj, csak nem értem, ezért örülnék az indoklásnak, hogy okosodjak. Én azt teszem fel, hogy hidegen picit több benya kell az alapjárathoz amit ha nem kap meg leáll és ha felteszem hogy a szivatóval van a baj, akkor nem kapja meg.
Lehet hogy nincs igazam vagy lehet hogy megkapja, mert alapjáratnál a szivatónak nincs szerepe, mert másképpen van megoldva, én nem értek hozzá, csak érteni szeretném mi a gondom ha ez a gondom.Hardverlesen
-
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #15399 üzenetére
Ha kötekedni akarnék, azt mondanám. hogy ezek egyike sem 70 ccm. Amúgy a 90 már elég közel van a 100-hoz, ennyit pedig simán be is kamuznak, ha marketingről van szó. (Pl a Maja sem 180 ccm. csak 175, ha jól emlékszem, de a neve attól még 180.)
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #15399 üzenetére
Hm, erről a Typhoon-ról nincs valami irományod? Őszintén, soha nem hallottam róla és Google sem talált semmit.
A blokk már maxi, vagy a sima 50-es Pigi blokkra van húzva a '75 ccm'-es henger?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #15411 üzenetére
Oké, köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
priti
addikt
válasz Topiccsendőr #15476 üzenetére
Csak nem ilyened van? Jó ez, nyugi. Én elcserélném a Yamahámat erre, mert a kis kerék szívás. Már' megbántam erősen, hogy nem nagykerekűt vettem, akartam is csak nem volt éppen a közelben a felhozatalban. Így jártam. Gondoltam nem baj. Hááát... végülis nem ... annyira
(#15477) runner 125
Nem kicsit , de csak oldalról, szemből vagy pl. egy teherautó mögött végülis nem gáz
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz Topiccsendőr #15502 üzenetére
Nem beszéltem a boltossal, csak neten láttam, hogy hírdet. Egyébként nem a Daytona CDI-től nő a motor teljesítménye, hanem a gyáritól csökken. Előbbinél a teljesítmény, utóbbinál a károsanyagkibocsátási norma elérése a cél. Nincsenek csodák, ez csak egy gyújtáselektronika. Egyébként nem lepne meg, ha trafót is kéne cserélni egy ilyenhez, állítólag nem, de hiszi a piszi. A gyárival magas fordulaton szerintem kisebb lehet a szikra.
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz Topiccsendőr #15509 üzenetére
Persze, nyilván itt hajszálnyi különbségekről beszélünk. Gondolom ha nem a CDI-ben lenne a fojtás a japcsi motorokban igazából nem sok értelme lenne kicserélni, kb. semmi. Kérdés hogy a fojtás technikai megoldása mennyire rontja a teljesítményt 0-60 között is. Száz video-t láttam, ahogy a Daytonával elfekteti a km órát a motor, szóval a fojtás biztos hogy a CDI-ben van, de láttam olyan CV50-et is youtube videon, ami nem állt meg ugyan 60-nál, de sokkal lassabban érte el a 60-at, mint az enyém, szóval már vége volt szerintem nagyon és ha azt veszem hogy abban 10000km volt, az enyémben meg 15000 van és a blokkomra fél doboz karbitisztítót ráfújtam, mire le mertem szedni a szívócsonkot annyi dzsuva volt rajta, tehát nem nyúltak hozzá, abból azért látszik, hogy a CDI cseréje után megy ugyan 75-80km/h-val a motor, de elég rövidtávon ki lehet nyírni a blokkot.
Én amúgy eleve szkeptikus vagyok az olyan típusokkal szemben, amik gyárilag mennek 80-90-eket, mert nincsenek csodák, ha ötvenes akkor ötvenes. Mondhat bárki bármit, azt bizony pörgetni kell ilyen végsebességhez és ami pörgős az sosem lesz tartósabb annál mint ami nem, hiába vizezik be.Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz Topiccsendőr #15568 üzenetére
Majd 90-el az út közepén a teljes sávban a stresszmentes aszfalton meg az út szélén azért ég és föld motorozni, de megy ennyit az a Peugeot? Ha megy akkor nem szóltam, de ha nem akkor még egy jó út szélén is lehet tök szar végigmenni, mert nem takarítják például és tele van gajjakkal a széle meg hasonlók... más az amikor állandóan előzgetnek meg más amikor teljes értékű járműként saját helyed, sávod van végig.
Hardverlesen
-
mdk01
addikt
válasz Topiccsendőr #15567 üzenetére
Köszönöm.
Még nem volt időm megbontani hogy pontosan az a cső ami a motor aljáig megy és nincs a végén semmi sem, pontosan honnan indul. Megbontom aztán megnézem.
Azért kérdeztem mert hátha ez alapján is tud vki okosat mondani, aztán megbontom és meglátjuk mi lesz.
A baj az a szakikkal hogy becsületeset nem ismerek és tök laikusként vinném oda mindenkihez aztán meg csak nyújtja a kezét mindenki és azt sem tudom mit csinált.
Köszönöm még egyszer még biztosan jövők. -
mdk01
addikt
válasz Topiccsendőr #15568 üzenetére
Az nagyon határeset, de nekem elég volt az a 40km egyszer és utoljára. Tudod amíg 2kocsi van a családba és nem vagyok rákényszerülve addig csak úgy hobbiból nem megyek ekkora távot.
Ha nem lenne kocsi az más téma, de így túl veszélyes nekem , nem mellesleg sztem egyik 50ccm robogót sem ekkora távra tervezték. Már maga a fogyasztás sem egy baráti ilyen távon full gázzal. Tied mennyit eszik/evett? -
devanam
csendes tag
válasz Topiccsendőr #15602 üzenetére
Kösz a nagy semmit! Remélem ettől jobban érzed magad. Felteszek egy kérdést, nem baj, ha nem kapok választ, de minek kell parasztnak lenni?
-
mokus1
addikt
válasz Topiccsendőr #16240 üzenetére
Simán lehet az aszfalt vannak ezek az a fehér szinű aszfaltok. Mintha márványon motoroznál borzasztóan csúszik néhol lakótelepeken vannak ilyenek nem tudsz rajta normálisan közlekedni.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16274 üzenetére
Honnan tudhatnám meg a jó beállításokat. Sok lehetőség nincs, mert van az alapjárati csavar, meg van egy tekerentyű a levegőnek. A levegőmennyiségnek menet közben van értelme. Az alapjáratit meg mondjuk ha teljes betekeréstől kitekerem három teljes fordulatot, akkor max magas lehet az alapjárat, azt meg később beállítom. Vagy nem?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
klaczi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #16277 üzenetére
Köszi a gyors választ
Négyütemű! Lifan 125ccmm. Jelenleg egy Mikuni 26 mm torokátmérőjű karbi van rajta. Hidegindításkor mindig vacakolni kell egy kicsit a gázkarral, mert nem igazán van rajta szivató. Tökéletesen be tudtam állítani. Főleg az "elegancia" miatt tennék rá ilyesmit, hogy legyen elektromos szivatóm. Ennek torokátmérője ha jól tudom 24 mm. Ennek bőven elégnek kell lennie. A jelenlegi szinte teljesen le van folytva. Kicsit nagy rá.
Azóta már sikerült kigugliznom a működését. Csak egy kis áram kell neki. Akku van a gépben.
Amúgy én sétamotoros vagyok és az egész csak szórakozás a bütyköléssel együtt[ Szerkesztve ]
-
klaczi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #16280 üzenetére
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #16288 üzenetére
60 ezer forintért nehezen vesz olyat ami még motornak is nevezhető.
kisszoko #16283: 220-230 ezer forint alatt tuti nem találsz megfelelő befecskendezős robit, ami nem tákolt sz@r, persze 4T 50-esek közül is a normálisabb alja a 200 ezer forintos összeg. Szerintem ha 60 ezer forintért találsz egy olyat amire nem kelessz az árért még egyszer rákölteni felújítás címszóval, akkor örülhetsz hogy jó vásárt csináltál, és minden elvvárásod két kerék, egy kormány és egy ülés lehet, fogyasztás meg jó ha 4 liter alatt marad. Ezért mondom én hogy 60-tól 80k-ig tip-top Simsont érdemes nézni, 60k alatt (olyan 30-50 ezer forint körül) meg Piaggio Ciao/Jawa Babetta 210/Peugeot 103 és társai.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #16292 üzenetére
Kis aranyos, persze megy az jobban is, meg hát erő is van benne, de nekem valahogy közelebb áll a szívemhez a "tekerős" moped kategória.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #16295 üzenetére
Még ahogy nézem is a kínai/japó vidiket róla, egyre jobban bejön . Egy nyitott dobbal nagyot ütne, 30-al szaladgálnék vele boltba, közbe nagy DRZ jellegű hang jönne belőle .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16299 üzenetére
Hát már mindent próbáltam. Betekertem fullra az alapjárati csavart és két teljes fordulatot ki. A levegőt, meg annyira, amennyire láttam a koszt, hogy be volt tekerve.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16302 üzenetére
4-5 év. De elvileg néha próbálkoztak beindítani sikertelünk. Mikor le lett téve, akkor pöccre indult.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16304 üzenetére
Ja ja, volt zöld trutyi. Mindent kimostam ecsettel tisztára, benzinben. Fuvokákat is megtisztítottam és kompresszorral kifújtam. Nincs dugulás, most sem volt ahogy megint reggel szétkaptam.
h1n1_900 - Csóró ember maga szerel.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16311 üzenetére
Mindent átfújtam mint állat.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
h1n1_900
senior tag
válasz Topiccsendőr #16315 üzenetére
Tényleg. Másik dolog amit illene megnézni hogy ad-e szikrát!
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
h1n1_900
senior tag
válasz Topiccsendőr #16317 üzenetére
Esetleg a gyertyát illene/érdemes lenne megnézni. Ennyi erölködéstől lehet, hogy beköpte és nem ártana kiégetni/drótkefézni.
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs