- Escape from Tarkov
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Xbox Series X|S
- Rise of the Ronin (PS5)
- Dragon Age: Origins
- The Quarry teszt
- The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me teszt
- Epic Store Ünnepi Ajándékozás - 15. nap: A Plague Tale: Innocence
- RoboCop: Rogue City teszt
- Assassin’s Creed Mirage teszt
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
maszekember
aktív tag
válasz runner 125 #40835 üzenetére
Most csütörtökön gurulunk el haverommal Wilker-Hondához,ott van 50-as Runner SP,Majesty,Burgman (250) talán egy Madison is akad. Majd végigpróbálom a drágákat.
A Runner egyedül azért van versenyben,nagyon erősen,mert annyira must have érzést okoz már csak az,ahogy ránézek,amit nem hogy robogó,de még motor sem váltott ki belőlem...
Egyébként hátsó doboz tuttira kerülne a kis VXR-re,így a pakolhatóság megoldott,vannak 49 lityis all rounder felfogatású boxok,amelyeknél kifejezetten említik,hogy rakhatóak Runnere.
A vele való túrázás pedig... Nálad "csak" a mogyi csépelés" miatt esik ki? Mert sportmotor.hu-n,és nepitelet.hu-n is többen írták a 200-as verziónál,hogy elrándultak vele Szlovéniába,500km-re ide-oda,illetve a felhasználási javaslatnál is általában oda böffentik,hogy "túrázásra 500km-en belül" . Mindannyian írták,hogy se nekik,se a robinak nem kottyant meg.
A jogosítványt pedig hó elején kezdtem el,és Vid Katalin (mocijogsi) kifejezetten mondta beiratkozáskor,hogy reális a tanfolyam lezavarása 4 hét alatt.
Majesty,Burgman : nagyon tetszik mind a kettő,egyedül a fekvős testhelyzettel van gondom. Bár egy ülésmagasítás azt is megoldaná.
Akkor marad,ami még nagyon bejövős,és mókolás nélkül is boldogan használnám:
Madison
Piaggio X8/X9 .
Aprilia Atlantic 200 - erre végül válaszolgattak apriliaforum.com-on,ott azt írták,hogy 50 ezer km-ert simán el kell mennie a blokknak nagyobb megbontás nélkül (" Well, 2003. is when Aprilia join Piaggio group and after that they introduced Piaggio engines. That Atlantic is 198 ccm Piaggio engiene, Leader, reliable, but for me, later 250 Qasar engine is better, think about that.
50.000 km for that engine is ok if it is maintened well, but at that mileage is good to open engine and change gasket, piston rings, i.e. mini general repairement. After that engine can run for next 50.000 km, BUT, there are other parts that need to check/change/repair - fork oil, brakes (oil, disks, pads), variator,... meaning - if you do not know, take someone with you who knows.
I drive something like this - check it, highly recomended from me http://www.hasznaltauto.hu/motor/apr...eo_250-7190917. Big wheels, 250 ccm engine, good wind protection, bigger top box (2 full face helmets) and more comfortable than Atlantic. Of course, if you like that design. " ) .X9-ről Én tényleg csak rosszakat olvastam,ellenben az X8-ról mindenki jókat ír. Ti mit tudtok róluk?
Scarabeo: ezzel kapcsolatban tényleg nincs kérdésem,az nem tűnik zsákbamacskának,mindenki dícséri,ajánlja.
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
maszekember
aktív tag
válasz runner 125 #40840 üzenetére
Ha nem vagyok indiszkrét,akkor Te mekkora testmérettel vereted az FXR-en? Valószínűleg az egyetlen dolog,ami meggátolna a megvásárlásában,ha nagyon hülyén néznék ki rajta (mint mondjuk a Tom&Jerryben a kutya amikor motorozik ) .
Esetleg nem vagy pesti,vagy jársz a közelében? Nem ülnék fel a szeretett Runerre,csak megnézném,hogy mégis mekkora (mert azért az 50Sp-nél nagyobbak a 180-200-asok) .
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #40840 üzenetére
Jövőre én is beneveznék egy 2t vagy 4t runnerre. Tudsz a fogyasztásukról mondani pár szót ill. menetteljesítményre, melyiknek mik az előnyei/hátrányai? Fenntarthatóság, szervízigény, gyenge pontjaik amit vásárláskor érdemes ellenőrizni?
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #40846 üzenetére
Köszi, valahogy ezt gondoltam én is, a 200-as VXR szerintem jó választás lesz. Érdemes télen vásárolni, vagy várjam meg a szezon kezdést?
-
Den
veterán
válasz runner 125 #40979 üzenetére
Én is erre tippelek plusz még kapott egy fasza tuning kipufogót, az adta meg a kegyelem döfést. (csak felcsavarozták, nem állították hozzá a karbit). Számomra az a felfoghatatlan, hogy mikor először megolvadt a dugó, felújították, de nem tették fel maguknak a kérdést, hogy miért történt ez. Aztán másodszor is megolvadt a dugó és akkor sem merült fel hogy ennek vmi oka van. A második felújítás után tették fel az új kipufogót. 50km-t bírt a motor harmadszorra. Elképzelem mi lehetett ebben a motorban az utolsó kilométereken, hogy a gyertyában is a dugóból származó alumíniumcseppek vannak
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #41019 üzenetére
Ennek az F-18-nak amúgy mi köze van a Majesty formához?
Nem kötekedésképpen, csak tényleg érdekel: lábtartója kukás,
csomagtartója alig van, lámpája meg ki tudja (lehet jó!), de nem
hasonlít a kis Majára, az egyszer biztos. Talán az ülés hasonló.Btw. a gyári lámpa a Majesty-n nem az igazi sajnos, az is tény.
(Elég kicsi a foncsor, így nem nagyon szór be nagy területet, és
a 35W-os Ba20d foglalatú izzó sem a "legbikábbak" egyike...)Szerk: rákerestem erre a Maxsterre is: ezen sem lehet normálisan
ülni... Úgy tudom, te sem vagy kis darab, szóval nem tudom, hogy
egy nagy embernek mennyire ajánlott kis lábterű robogót venni.[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #41029 üzenetére
Változnak az idők.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #41106 üzenetére
141 van benne... És igen, a fosch pösti utak miatt legutóbb
pl. "kutyacsontot" kellett cserélni, kb. 10-15K költséggel.
De jó 2 éve cserélve volt a hátsó lengéscsillapító is: ez van.Tegyél bele 35-40K-t csak Budapesten egy autóba, és ha a
a futóműved a "teszt" végén érintetlen, meghajlok előtted...
Nehezítés: az óra induljon 100e km-ről. Lehet persze, hogy
rosszul fogalmaztam, és nem futóműfelújítás a stabilizátor
ill. lengéscsillapító cseréje... Ezesetben elnézésedet kérem! -
akos3
addikt
válasz runner 125 #41165 üzenetére
mondjuk sztem eleve 50cc 4T-t nem szabad venni, mert annak az ereje már-már a balesetveszélyes szintet súrolja...nah meg a lendületes robogózás élményét sem adja nagyon meg..
-
Den
veterán
válasz runner 125 #41165 üzenetére
Ilyenek javításával (is) foglalkozom, és évekig importáltam kínából quadokat. Sokhoz volt szerencsém, a teljes spektrumból, a legaljától a döbbenetesen jóig. A kínaiak iszonyú gyorsan fejlődnek, volt hogy két szálítmány közt akkora volt az előrelépés mintha nem is ugyanabból a gyárból jött volna. Nem kell görcsösen ragaszkodni régi sztereotípiákhoz. Sajnos az országba, mivel mindenki az olcsónál is olcsóbbat akart nagyon sok hulladék jött, kóklerek által, alkatrész utánpótlás, szervíz és szakértelem nélkül, ezért "A kínai" nagyon lejáratódott, de ez egy hatalmas ország, hatalmas iparral, ahol mindent, így robogót is, tízezernyi cég gyárt, amiket nem lehet egy kalap alá venni, még ha szemre egyformák is.
Én azon a véleményen vagyok, hogy aki megteheti vegyen japánt vagy olaszt lehetőleg újat, vagy fiatalt. De aki ilyen 100k alatti 15-20 éves gépeket nézeget, annak érdemes fontolóra venni egy fiatal, lehetőleg első tulajtól származó, magyar importőrrel rendelkező kínait, mert nincs nagyobb sansza a hibára, mint a 15 éves lelakott japán-olasz verdánál, a javítás viszont jelentősen olcsóbb lesz. Ja és fontos hogy legyen egy megbízható, kínaiban jártas szerelő.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz runner 125 #41172 üzenetére
Tehát, mint írtam, én importáltam kínai verdákat, nem valamelyik eu-s nagykerből, hanem közvetlenül a gyártóktól, nem egy két darabot, hanem konténer számra. Tehát fejlődési képességeket illetően a saját tapasztalataimról beszélek. Volt cég aki nem volt rá képes, attól megváltunk, volt aki képes volt. A fő partnereink meghallgatták, sőtt elvárták a kritikát, ha minőségi problémánk volt orvosolták.
És mint mondtam, ez egy nagy ország, elképzelhetetlenül nagy és összetett iparral, nem lehet általánosságban leírni őket néhány jellemzővel, mint ahogy azt tetted. A teljes spektrum előfordul, az egy szezonos hulladékgyártótól, a hosszú távra tervező, világpiacra gyártó cégig. Az hogy ide mi jut el az importőrön "múlik,a brandeket is ők találják ki, a gyár azt ír a motorra amit kérsz. A többségük pedig kókler volt, aki le akarta rabolni a piacot gyorsan aztán eltűnt nyom nélkül. Jellemzően ők árasztották el az országot szarral, mert csak az volt a lényeg, hogy irreálisan olcsó legyen, mert azt viszik. És vitték... Számla nélkül, gari nélkül... Aztán jött persze a sírás, és a "minden kínai szar, ne vegyetek olyat..." Ezzel kinyírva a tiszteséges importőröket. Én olyan gépeket rendeltem amik megfeleltek minőségben, tudásban annak amit ma elvárhartunk. Persze árban nem is tudtam konkurálni a praktikeres szarokkal, meg a neten számla, minden nélkül árult lomokkal. A vevő meg csak az árat nézte, és elhitette magával hogy "minden kínai egyforma, mindegyiket ugyanott gyártják, meg ugyanúgy néz ki, tehát az olcsóbb is ugyanolyan..." Pedig nem...
Pl.: A praktikeres és egyébb quadokon elöl dobfék volt, én mindet tárcsafékkel rendeltem, fémhálós fékcsövekkel. Mindenféle gagyi karbik helyett keihin, vagy mikuni karbival (merthogy rendeléskor ezt is kérheted, a kínai ráteszi neked). Blokkból többnyire zongshent (a piaggio partnere), loncint (a bmw-nek is gyárt blokkot), vagy lifant kértem a gépekbe. De lehetett volna yamahát vagy suzukit, csak a kutya nem fizette volna meg. Van is egy rakat fötengelyem, hengerfejem, vezérművem és mindenféle blokkalkatrészem raktáron, amit garihoz hoztam, de mai napig nem ment el, pedig a többségüket 5 éve hoztam.
Az első lengőkarokban, kúpos cserélhető gömbcsuklók voltak, szemben a praktikeres és hasonlók behegesztett, tehát nem cserélhető csuklóival. A gázos telók, tényleg gázosak voltak, nem csak dísz volt rajtuk a tartály, a hátsó futómű progresszív himbás, tűgörgős lengőkar csapággyal, stb... Persze az én gépeim drágábbak is voltak 80-100k-val, mint a praktiker, qrage, és hasonló szarok. A népnek viszont az ócsó' kellett...
A vevőnek pedig alapvetően a józan eszét kell használni. Egyrészt cipőt a cipőboltból. Tehát nem barkácsáruházban, szupermarketben veszünk motort, quadot, ahol azt sem tudják mit árulnak Legfőkképp meg nem internetes hirdetés alapján, egy parkolóban megtekintve, számla,gari nélkül.
És a legfontosabb, az _ár_. Csodák nincsennek. Ami kurva olcsó az kurva szar. Egy bicikli áráért kínában sem tudnak robogót gyártani, csak annak látszó tárgyat. Egy magyar importőr, szupermarketben árult motorjainak beüzemelését is végezzük. A beüzemelést leginkább a gyártás befejezésének mondanám, rettenet, mintha lapáttal rakták volna össze a műhely padlójáról felsöpört alkatrészekből. De az a robogó az áruházban bruttó 120 000ft újonnan. Aki ezt megveszi az mit gondol? És megveszik. Felfoghatatlan számomra, hogy gondolja hogy ez jó lesz, hogy ennyiből lehet jó motort gyártani. De elhitetik magukkal hogy jó lesz ez... Ennyiért...
Taiwani jobb mint a kínai.... Ezt a sztereotípiát ismerik a kínaiak is ezért az európai babérokra törő cégek létrehoznak taiwani leányvállalatot és azon keresztül adják el az egyébként kínában gyártott portékájukat....
Kínaiból nem volt 250-esnél nagyobb, mert elsősorban a belső piacra termeltek, ahol nem volt fizetőképes kereslet nagyobbra, és az egyszerűség volt a fő szempont hogy a vidéki kína középkori körülményei között is üzemeltethetőek, javíthatóak legyenek. A loncin pár éve 3 millió blokkot gyártott élvente, ebből minössze 500 ezer ment exportált gépekbe.
De van már nagyobb kínai motor és quad. Ajánlom figyelmedbe a cf moto-t például, Volt szerencsém a cf500-as quadjukhoz, ami az első nagy quadjuk volt kb 6 éve. 500cc 4 szelepes blokk, kormányról gombnyomással kapcsolható összkerék hajtás és első difi zár, automata, felező, ugyanaz a mikuni karbi mint a yamaha quadokon stb. és elképesztően jó minőség. Azóta van már 675-ös, és 800-as v2-es quadjuk is. Mind befecskendezős, 4 szelepes, stb. És már gyártanak 650-es 2 hengeres utcai motort naked és túra kivitelben. Ducati ecu-val, marrelli injektorral, kayaba futóművel, goetze dugattyúgyrűkkel...
Egy szó mint száz, kínai motorgyártás nem egyenlő a pralktikeres robogóval. Az csak egyí kis szelete.
De persze meggyőzni nem akarlak, rég meguntam a szélmalomharcot, évekkel ezelőtt kiszálltam az importból és kereskedelemből. Ha a népnek olcsó szar kell, hát vegyen azt, akár praktikeres rom, akár 20 éves japán szakadék.
És igen, minket ajánlhatsz, mi kimondottanm kínai vasakra speciaizálódtunk, bár mást is vállalunk
www.simson4t.hu
-
válasz runner 125 #41192 üzenetére
Nehogy kiessen a kicsi szádból a szivar.
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #41192 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #41215 üzenetére
Mpg-ben biztos nem.
-
maszekember
aktív tag
válasz runner 125 #41261 üzenetére
Nem értem,de írok egy nevetős smile-t,hogy leplezzem tanácstalanságomat.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #41259 üzenetére
Ezzel a hozzáállással már kinyírta volna magát* egy 100 lovas gépen.
Hiába vezet "dízel" üzemmódban. A nyomaték már megviccelte volna.
De ha az nem is, akkor a 200 fölötti végsebesség biztos. Mert ugye se
fékezni, se kanyarodni, se előzni, se közlekedni nem tud. Hajmeresztő.
Ne legyenek illúzióink. 150-nél a gép fogyott el. Nem az esze jött meg.*: esetleg a csaját is, vagy még pár ártatlan embert egy frontálisban.
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #41426 üzenetére
Tényleg patikanak néz ki retros kicsit, de még vállalható.
-
balazs1011
aktív tag
válasz runner 125 #41426 üzenetére
Kb.augusztus közepe óta hirdeti,
Ha olyan jó akkor ezidáig miért nem vitték el???
A használtautón is ha rákeresel akkor a pécsi ,szekszárdi sötétkék és ezüst színüeket
meg más sokkal régebb óta hirdetik, és egy fillérrel sem írték lejjebb az árát.
Hidd el sokat hirdetnek közülük már legalább augusztus óta.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #41463 üzenetére
Szuper
Mennyi lehet egy teljes general ara? Saccperkb
Valaki szaki lakik arra, aki eljonne megnezni?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz runner 125 #41550 üzenetére
Naja. Régebben már kifejtettem miért nincs nagyobb... De lesz. Idővel. Addig meg marad ez
www.dongosofor.hu
-
True
aktív tag
válasz runner 125 #41590 üzenetére
"A viszkozitasnak semmi köze a szintetikussaghoz." Nem is írtam ilyen értelmezéssel!
Viszkozitása pedig minden olajnak van, még a sütőolajnak is...Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #41656 üzenetére
[DEGEC ON]
szopott le folyton
Na várjál, így új értelmet nyert, hogy a Nexus-szal együtt ment a csajod is...
[DEGEC OFF] -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #41671 üzenetére
Lehet, hogy hülye kérdés, de a töltést elég az akkun mérni
(akkusaru), vagy valami speckó helyen kell a generátornál? -
Grillo
senior tag
válasz runner 125 #41693 üzenetére
Mát hogy az van így, hogy nem kéne látható eltérésnek lennie alapjárat és magasabb fordulat között?
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #41801 üzenetére
akkor nem is matekozok tovább.
Gondoltam még arra, hogy faterral varratok méretre valamit (ha már varrodánk van).(néztem a függönyöket, fasza, jó lehet. írtam még egy hangtechnikus haveromnak akik médiaszobákat meg házimozi szobákat építenek, kíváncsi leszek mit javasol
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #41809 üzenetére
Ja hogy úgy! Már azt hittem egy médiaszobában lesz függönnyel letakarva a paripa.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #41840 üzenetére
Turbócsiga! SirKero: az a vicc, hogy nekem képet sem hoz be.
Noha a hirdetés szövege úgy kezdődik, hogy eladó a képen látható...[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz runner 125 #41867 üzenetére
Tudod hányan játszák el, hogy tötymörögnek 30-cal, majd meg merem előzni a kis f.sommal, és akkor fény, duda minden? jönnek a seggemben, amíg vagy 2 centire tőlem nem tudnak elmenni, vagy én nem megyek be két sor közé? (Ezért is akarok nagyobb robogót. Még mindig sok a kötsög az utakon.)
www.dongosofor.hu
-
Den
veterán
válasz runner 125 #41941 üzenetére
kymco grand dink 250 Pénteken hozták érdekes a felirat rajta
A szutyuki mellé állítoottuk be, akkora mint egy csatahajó... hogy veszi ezt be egy rendőr...
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #41989 üzenetére
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #41997 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #42017 üzenetére
Túl van lihegve. Amúgy sokat írok OFF-ban, mikor jelentéktelennek gondolom.
Attól még lehet robogós téma. De a konkrét Vótmá! szekció pont ON-ban volt.Szerk: lemaradt az ideillő smiley, ejnye. _____________________________.^
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #42017 üzenetére
Ja, akkor ezért nem látunk hetek óta: mi csak OFF-olunk ezerrel! De télen mit is csinálhatnánk, ilyenkor szinte mindenkinél OFF-ban megy a motorozás... ...papírkutyák vagyunk, na!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Den
veterán
válasz runner 125 #42037 üzenetére
Az egy 150-es automata buggy volt asszem xingyue kd150. Olyan 150-es 4t automata blokk volt benne, mint a 150-es kínai robeszokban ( gy6), de hátul a végáttételhez be volt építve egy hátramenet, és egy kerék tengely helyett két féltengely csonkja volt, azon keresztül hajtotta a két hátsó kereket. Egyszerű jól kitalált konstrukció, csak ha a hátramenet kapcsoló bowdenét nem állítják utána, ha nyúlik, könnyen szét lehet barmolni a hátsó hajtást. Na ezt szét is barmolták. Aztán eladták egy régi ügyfelünknek, akinek raktunk már össze kosárban vett quadot, ő meg megbízott minket, hogy csináljunk belőle megint használható járgányt.
A hátsó hajtáshoz nem lehetett alkatrészt szerezni, legalábbis itt európában, azért is adták, el, mi régen vettünk quadokat a xingyuétól, de azok konténer alatt nem állnak szóba veled, úgyhogy blokkcsere mellett döntöttünk. Költség hatékonyan kell megoldani, úgyhogy használt 250-es quadblokk megy bele, és a tervek szerint a quad hátsó tengelye lesz átalakítva hogy meghajtsa a féltengelyelyeket.
A blokk már bent van, csináltunk neki egy alsó és felső segédvázat, most jön a hátsó tengely átalakítása és beépítése. Sok munka van még vele, de elég bika kis masina lesz
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz runner 125 #42042 üzenetére
Kisebb mint gondolnád , 180 centi fölótt már eléggé nyakadban a lábad. baromi alacsony, 20 centire ülsz a talajtól, a futómüve sem olyan mint egy nagy quadé, vagy side by side-é, szóval az a durván 60 kmh amire az eredeti blokk áttételezve van elég soknak tűnik. kb olyan mint mikor a kispolákban mész 50-el és úgy érzed 120-al repesztesz . Ez terepen bohóckodásra pont jó, lehet vele mókázni, farolni, kisebbeket ugratni, de még nem ölöd meg magad vele.
Mikor a lehetséges új blokkon agyaltunk, felmerült amúgy a kispolszki, és trabi motor is . De nagyon komplex átalakítást igényelt volna. Van egy 650-es quad blokkom, hozzá való 4x4 -es váltóval de az is túl nagy és bonyolult lett volna. Tudtam volna szerezni egy 500-as cf moto blokkot, na az nagyon ütött volna, azzal csinálnak buggyt, és side by side-ot is, meg persze quadot, de ott a motor, a hozzá való mikuni karbival, hátsó hajtással, és kardánnal, 300k fölött lett volna, úgyhogy maradt ez a vízhűtéses cg blokk. Ehhez van alkatrész olcsón dögivel, megbízható, egyszerű és a 20 lova elég jól fogja vinni a kis masinát.
www.simson4t.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #42057 üzenetére
Érthetetlen,hogy miért de igen. Egyszerűen annyira sok a meghibásodása,hogy alig mernek vele gurulni. Fent van a tulaj a fórumokon én meg az övékén,nagy ritkán néha velünk jön gurulni. Dicséret még nem hagyta el a száját. Te is tudod blokk,hajtás egyezik ott mégis jobban előfordulnak a hibák. pl. beázik a műszerfal,vízálló tokot kell rá készíteni,szóval nonszensz az egész motor. ~32eKm mentem az Apriliával fesszabályzó,vízpumpa hibámon kívül semmi bajom nem volt.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #42063 üzenetére
Akart venni SW 600-at de hát a della.. Mazochista szerintem. Én sem használnék ilyen motort,bukóval is akár de szabadulnék tőle azonnal.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Weeman1
veterán
-
dJ Peer
aktív tag
válasz runner 125 #42076 üzenetére
Most már mind1. Még az is lehet, hogy lefújatom később az egészet ilyenre.
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #42131 üzenetére
Teljesen ciki vén trotty vagyok (vagy hogy is mondják a mai fiatalok... bezzeg az én időmben! ). 25 évesen kezdtem, és egy másodpercig sem tuningoltam
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #42269 üzenetére
Szubjektív, de ha ő is "szétpimpelné", akkor mindegy.
(Annyi a különbség, hogy ha ő tuningolja fel fél millából,
akkor legalább tudja, hogy pontosan mi is van benne és
mennyit futott, közben hogyan hajtották. Ha veszi vkitől,
nem tudhatja: lehet pénztemető+megbízhatatlan a gép.)Robogószervizben volt egy ilyen motorka: mondta a tulaj,
hogy mennyi pénzt locsolt rá, s hogy egy pizzafutár meg
megvette melózni. Nem volt jó ötlet, sírva hozta vissza:
"menőzni" jó vele - de napi használatra, munkára felejtős.
(Mondjuk az is szubjektív, hogy kinek mi a menő... LOL.)30z.Samu: ez csak 125-ös? Tök jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
nagynandi
csendes tag
válasz runner 125 #42282 üzenetére
Mi lenne érte egy reális ár? Sajnos csak 120k-m van!
Erről mi lenne a véleményed?
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #42282 üzenetére
Egyetértek, viszont ha peches, akkor egy 200K-sba is úgy belenyúl, hogy
rálocsol annyit, hogy eléri a 400K-t. (De utána jogos lesz 200K-ért eladni.)nagynandi
Sajnos csak 120k-m van!
Tegyél még mellé, vagy keress valami olcsóbb típust. Az árkategória alja
általában (ha nem vagy mázlista) olyan lelakott sz*r, hogy tényleg rá kell
költeni: ha csak 120K-d volt, annyiért vetted, az első lerohadásnál véged.[ Szerkesztve ]
-
hori-zoli
tag
válasz runner 125 #42282 üzenetére
Akarva-akaratlanul is költesz rá!!!
Én is fogok!! A festésre tuti, mert nekem a metál grafit szürke tetszik.
Az alsó idomot is lecserélem, mert az okos kivágta a Yamaha feliratot, és az nekem nemigazán szimpi!!
Akkut is veszek, mert nagyobb van benne, és nem fél el a helyén. Olaj csere a hajtóműben. A gyenge világítást egy hatásosabbra. A tükrök hiányoznak.Ezt eddig összeszámoljuk, lazán van 60-80e ft.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #42343 üzenetére
Éppen ezért inkább 400-as Burgman. Azt nagyon olcsón fenn lehet tartani, szinte semmi bajuk nincs (A Totalbike Burgmanos fórumát rendszeresen olvasgatom, és a legnagyobb gondjuk az szokott lenni, hogy elgyengül az ülést felemelő gázrugó. 3500 Ft-ért lehet venni bele újat.... Szíj is olcsó hozzá. (25-30k)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #42347 üzenetére
Tudom én azt,de inkább ott konstrukciós hiba lehet mert 06 után már jó ill.minimális az olaj fogyi.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #42374 üzenetére
Nekem viszont kell. Amikor megvettem tisztába voltam ezel a típushibával de nálam ez belefér. Hol írtam hogy ettől e öröm e bodottá.
Egyébként tudom hogy a gilera a világon a legjobb robogó a többi meg .................Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #42383 üzenetére
Burgi 650. De ez nem változtat azon, hogy nagyon "fújsz" a Burgi 400-ra...
Szerk: de le ne írd megint, hogy mert eszi az olajat, meg imbolyog a futóműve.Szerk: aki amúgy a kettő között vacillál, az valójában nem tudja, hogy mit akar...
Na az ilyenek szoktak a végén elmenni, és venni egy váltós motort kezdésnek.[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz runner 125 #42374 üzenetére
Túl van ez az olajfogyás dolog misztifikálva. Az olaj kenőanyag aminek minden súrlódó felülethez el kell jutnia, így a szelepszárakhoz, és a hengerfalhoz, dugattyúhoz is. Ezeknek a sajátossága, hogy egyszerre érintkeznek az égéstérrel és az olajtérrel, egyszerre kell a kettőt elválasztani, de a kenést is biztosítani, valamennyi olaj itt mindig át kell jusson, ha az olaj lehúzó gyűrű szárazra húzza a hengerfalat, szétkopnak a gyűrűk meg a henger, ha a szelepszár szimering tökéletesen zár, szétkopnak a szelep vezetők. Van ahol több olaj fogy van ahol kevesebb. Nem ismerem a burgman blokkját, nem láttam még szétszedve, de simán el tudom képzelni, hogy mélyebbre sikeredett a hónolás és vastagabb olajfilm marad a hengerfalon, ezért több olaj fogy. Ha az olajfogyás konstrukciós eredetű, és minden blokkra jellemző, akkor nem probléma, kompresszió van, kartergáz nincs, motor működik, kenés van. Az olajfogyás akkor gond, ha újonnan nincs, tehát nem konstrukciós oka van, hanem kopás elhasználódás miatt lép fel, tehát egy azt jelzi hogy a motor a végét járja.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #43888 üzenetére
ST Leo ülése ez.
Ez volt az utolsó verzió leo-ból. Nekem még az ez előtti kasztnis van a leo 2.
Jaja már tavaly is akartam, de végül elmaradt holnap viszem a kárpitoshoz. Mondjuk nekem még ez az idő nem megfelelő reggel még hideg van, este szintén szal marad még az autó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen