-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #17331 üzenetére
A végeredmény nagyon profi.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #17331 üzenetére
Ez tök jól néz ki. Mint ha gyárilag ilyen lenne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #17331 üzenetére
Tetszik, ügyes munka, és ötletes. Nekem van Sisaktartó világításom, igaz még nem olyan hogyha felnyitom akkor világít, mert még azon gondolkodom hogyan lehetne felfogatni egy nyomógombot (nem szeretnék barmolni), most egyelőre egy kis mikro-kapcsolóval használom, és a réseken vezettem el a kábelt. Egyébként maga a fényforrás egy 3 hidegfehér SMD LED-es kis panel egy db 12V-os ellenállással, csavarozással is fel lehet rakni + a hozzá mellékelt 3M öntapadós ragasztócsíkkal
Ui: Nem eszi le az akksit nagyon a mobiltöltés ?
[ Szerkesztve ]
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #17335 üzenetére
A nyomógomb jó helyen van, (amit odarajzoltál), csak arra kell figyelni,hogy az ülésen van-e olyan bütyök ami azt le tudja nyomni megfelelően. Amúgy a Hangcuccról hamar letettem, nem hozta azt amit vártam tőle, sikeresen el is adtam, szerintem a tárhely többet ér a robogónál Egyik ismerősömnek 2007-es Aprilia SR 50 Factory-ja van és úgy csinálta meg a világítást, hogy egy fényérzékelő és egy relé működteti, a világítás nem tekercsről hanem egy 2. akkuról megy, a világítótekercs tölti egy egyenirányító + töltésvezérlő "dobozkával" rákötözve. Ha besötétedik automatikusan, felkapcsolódik neki a tompított, és ugyanazzal a kapcsolóval vált a reflektorra. Világítása mindig van, egy Koso gyártmányú szilikonos LED-sort épített be a lámpába (az ihlet egümotors.hu cikkjéből jött), ez amolyan városi világítás, mindíg világít
[ Szerkesztve ]
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #17340 üzenetére
Amúgy meg olyan jól átvészeltem a telet, minden csúszás és egyéb nélkül, nem kellett elrakni a motort, de március elején egy hét pihi a Gilera-nak, addig járok a másik 8 robogó közül valamelyikkel A 4 ütemű Runner-ek amúgy milyenek ? Tetszik a 125VX és mentem már 180VXR-el is, keveset zabál és harapós lesz egy jó kipufugótól, és állíttólag van hozzá 4 szelepes hengerfej meg egy két jó cucc ami nagyon megdobja a motor teljesítményét
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #17331 üzenetére
Tényleg profi, jól néz ki. Na és persze hasznos is
És az óra sem utolsó, hamár itt villogsz vele megdícsérem
-
kkrisi
senior tag
válasz runner 125 #17361 üzenetére
Értem. Akkor viszont te mit ajánlanál nekem ?
-
zack
nagyúr
válasz runner 125 #17361 üzenetére
Ha téped neki van az 10-11 is... Jó a 2 ütem, de nincs nyomaték, és folyamatosan forgatni kell. Egyébként egyetértek. A mai benzinárak mellett kész öngyilkosság 2 üteműt választani.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz runner 125 #17380 üzenetére
Sajnos az 50ccm veszélyes is.
125-200ccm kell a balesetmentes közlekedéshez, hogy fel tudd venni a város ritmusát. E nélkül nem vagy sokkal jobb mint egy biciklis, ami városban életveszélyes.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz runner 125 #17382 üzenetére
Nem használtam ki a GSXR-t. Viszont ráfizetni való lóvém nem volt. Max. azonos árban tudtam nézelődni. Ha lesz lóvé, akkor T-Max lesz valószínű, de nem kapkodok. Elolcsózni nem akartam, mert 3-4 évvel öregebbet kaptam volna (sok km-rel) annyiból mint amennyibe a Maja került, pedig ez 2008-as. Meg aztán én tudom mi a sportosság, 2004 óta sportmotorokon ülök, annyira nem vágytam most robogóban is a sportosságra. A Maja egy szenzációs nagyrobi, ami igaz nem sportos, ellenben mindenre jó. Egy igazi mindenes. Akkora csomagtartója van, hogy dobozt se fogok venni hozzá (2 zárt sisak bóven elfér benne), tehát vásárláshoz is ideális.
Nexus, T-Max nagyon jó robik, de annyival nem sportosabb, és annyival nem mennek jobban a Majánál hogy megérje cserélnem..1,2M alatt nincs normális T-Max. Vásárolni nem tudok vele, és túrázásra sem jó. Tehát drágább, de kevésbé univerzális.
Nagyon szép példány. Miért adtad el?
(#17383) dave93
Volt Liberty a csajomnak, és nagyon szerettük. Igénytelen jószág volt, hóban fagyban elvitt minket mindenhova, és sosem hagyott cserben. Nagyon szerettük. 2 évig használtuk, és alig költöttünk rá. 50ccm volt, ment alattam (90kg) is 60-at, és pikk-pakk eladtuk amikor nagyobbat akartunk.
Szerintem az egyik legjobb Piaggio tipus.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #17380 üzenetére
tudom, a repesztés öröme.
de tényleg elég lenne a 70, lámpától lámpáig, városban.hát remélem is, hogy minimális bukóval elmegy, 2 év hazai garis,
és igen, 125 ös lenne jó, de nekem bejön a rendszámnélküliség...
de ez az 50 ccm, egyszerűen nem elég tempós, erős napi használatra, nem eszetlen tépésre. -
zack
nagyúr
válasz runner 125 #17386 üzenetére
Nem törekszem a váltásra. Az utazót kicsit elszámoltad, 155-160km/h a 400-as robik vége, tehát a 140-et röhögve bírják utazóban. A Nexus max. 10-20km/h tud többet, és már olyan tempóról beszélünk a 400-as kategóriában is, ami nem megengedett, hát még a Nexus. Számomra nem lenne annyival több.
Én tudom milyen a 300km/h feletti tempó, tudom milyen a 250km/h utazó balcsiról hazafelé, tudom milyen Rétságnál ha leér a térdkoptató. Mindent átéltem, amit át lehetett egy 1000-es sportgéppel. Nekem 1000-es után egy Nexus olyan lenne mint egy roller.
Persze aki nem kóstolt ebbe bele, annak egy T-Max, vagy egy Nexus "hű" meg "ha", mert robogókhoz képest tényleg jól mennek. De ha ez kellene, akkor váltos motorom lenne (nem adtam volna el a GSXR-t), nem pedig egy guruló fotel.Ami tényleg jól megy az a Gilera GP800. 80 LE környéke. Na az már valami, bár attól sem esnék hanyatt. Igazából ebben a kategóriában nincs meglepi egy sportmotor után.
Egy Hayabusára azt mondom, nyomatékban tudna olyat, amit a GSXR1000 nem tudott. Tehát jelenleg nekem csak a Hayabusa tudna újat mutatni.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
őstag
válasz runner 125 #17390 üzenetére
Köszi, most értem haza, sajnos ott kellett hagynom.
Egész szép volt, itt-ott voltak kisebb horzsolások, nagyon apró karcok, de hát mégis csak 12 éves motor, meg 139k. A kipufogón látszott hogy tiszta rozsda volt és csak újrafújta, meg telefonba azt is elfelejtette mondani, hogy a kilóméteróra spirál szakadt, és nem mutatja mennyivel megyek, de ezek miatt talán egy kicsit nagyobb alkuval megpróbáltam volna elhozni. Viszont ha elengedtem a kormányt ballra húzott a kicsike, úgyhogy jöttem haza.Hihetetlen amúgy mennyi ilyen motort árulnak. A leo-m is jobbra húzott, utána megnéztem még két leo-t azok közül is mind a kettő jobbra húzott, ez most a változatosság kedvéért a bal oldalt válaszotta
-
apóka
aktív tag
válasz runner 125 #17392 üzenetére
A MOL olajoktól eddig mindenki óvott. Ez biztos, hogy jó?
Tudom, hogy kicsit költői a kérdés, de kicsit bizonytalan vagyok........50 2T scarabeo, miden extra nélkül.
Annyit már leszűrtem, hogy a spéci olaj nem jó (nincs extra terhelés, nem ég el megfelelően és drága), az olcsó is kockázatos.
Vennem kell, már alig van benne.....bár március elején fogom használni, most csak hetente fordulok vele egyet a cégnél az udvaron.Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
apóka
aktív tag
válasz runner 125 #17399 üzenetére
Közbe megnéztem a linken lévő céget....az olaj olcsó, de 2k a kiszállítás...remélem a kútnál 3k alatt van
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
sz_abika
addikt
válasz runner 125 #17407 üzenetére
A Castrol Power 1 Racing 2T a legkorszerűbb technológiával készült teljesen szintetikus kétütemű motorolaj. Gyorsan ég, így nagyon gyors gázreakciókat, vérpezsdítő gyorsulást tesz lehetővé. A Castrol Power 1 Racing 2T 1:50 keverési arányig valamennyi korszerű európai és japán gyártmányú kétütemű motorhoz alkalmas.
Jóváhagyások és minősítések
API TC
JASO FD
ISO L-EGD Versenypályákon teszteltHát akkor ez sem tűnik rossznak
Nem is kék a füst reggelente, cserébe viszont harap ^_^
És ahogy elnézem a 2500 korrekt ár érte - helyi robogósnál ennyit adok érte, és a neten is ekörül van.PSN: xszabikax
-
zack
nagyúr
válasz runner 125 #17426 üzenetére
Ez csak xenon gázzal töltött izzó, ami 3-5x erősebb mint a normál halogén. A xenon az még brutálabb, de most télire elég ez is. Feltünően jó és ahhoz képest hogy izzószálas, jól utánozza a xenon hatást, mindezt 2,5k/db áron.
Persze a xenon rendszer még ennél is vagy 3x-4x erősebb, de van egy hatalmas gondom vele. A begyulladási idő. Tompítottnál nem gond, refinél már annál inkább, mert nem igazán szereti a xenon rendszer ha le-fel kapcsolgatják. A fénykürtről nem is beszélve, mert az szinte használhatatlan lesz a xenontól. Mire begyullad elveszti a létjogosultságát hogy használjam. Ha csak feles rendszert veszek az meg baromi csálén néz ki, bár így legalább jobban használható a refi és a fénykürt.
A GSXR-be 8000K rendszer volt (tompított és reflektor). Nagyon szerettem, de a refit csak nappal városban használtam javarészt, a fénykürtöt meg soha. Látványos, de legközelebb nem veszek 8000K rendszert. Túl kék, és csak 2700 Lumen környéke. Ellenben a 4300-6000k az 3200 Lumen környéke, jobban látsz vele, mert kevésbé kékes.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz runner 125 #17445 üzenetére
Mivel volt xenonom így van összehasonlítási alap.
Emeli a jármű feltünőségét a xenon rendszer, némi plusz fényerőt is ad, de ha összehasonlítom a GSXR 8000k rendszerét, amit annó 2006-ban még 70k környékén vettem, összehasonlítva ezzel a 2,5k/db áron vett xenon gázzal töltött izzószálas izzóval...Nem volt jobb annyival a rendszer. Persze ez lehet csalóka is, mert a Majának jóval hatékonyabb lámpateste van mint a Gixxernek. A Maja már majdnem autó méretű sávot tud bevilágítani, tehát egy xenon rendszer lehet tényleg csodákat művelne, de ez majd csak tavasszal fog kiderülni. Az is sokat számít, hogy 8000K rendszerem volt, ami már inkább a látványra megy mint a praktikusságra, tehát egy 6000K rendszer eleve erősebb lesz.Valószínű, hogy Philips rendszert fogok venni, állítólag az izzójuk és a trafóik is premium minőségűek.
Esetleg ha előbb megvenném a rendszert, lehet eladom a mostani xenon hatású H4-es izzóimat kicsit olcsóbban mint ahogy vettem.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #17454 üzenetére
Jól látom, hogy a tankban van a keverék és üres az olajtartály? Jó koszos a porlasztó. Jól zár az úszó tűszelepe? A membránház alatt is érdemes tömíteni. Az a műanyag zipzáras rögzítés is gyanús. Az biztos nem gyári. Gyanús lehet még a leeresztő csavar.
A tűszepre gyanakodnék elsődlegesen. Nekem túlfolyásnak tűnik."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #17472 üzenetére
Nekem űgy tünt, hogy az olajcső üres és a benzin sárgás, de lehet, hogy rosszul láttam.
Nagyon hasonló a Rapido porlasztója, csak a motor felöli vége más. Hány éves az a motor?"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #17474 üzenetére
Érdekes, hogy mennyire hasonló a porlasztója az 1990-es Rapidojéhoz (valami honda motor van benne). Mondjuk ezekkel a porlasztókkal nem sok gond szokott lenni.
Ha régen volt pucolva, akkor nézhet ki így. Majd nyáron kiderül, hogy a használat során milyen lesz. Szerintem tiszta marad.Találtam egy képet egy Runnerről :
Ahogy elnézem ez nem 180-as, de tetszik a hátsókerék mérete
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #17474 üzenetére
szerinted, ki lehet cserélni otthon, házilag a/egy hengerszettet /50 4T-> 80ccm/ ?
lenne némi szakmai segítség... kispolák hengerfejtömítést is megoldottam.. ot csak a szelephézagokkal tököltem, de ment a verda. -
akos3
addikt
válasz runner 125 #17479 üzenetére
Jajj de szép ez a vespa! És én sem tudtam..Ugy látom ez is váltós mint a régi volt. (hogy is hívták? nem körváltó... )
-
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #17479 üzenetére
Azon a Vespán legalább van lábfék, amit hiányolok a robogókról
Jó az a támasz.Porlasztó képeket kerestem a runnerről miközben találtam azt a szörnyet. Az se komplett aki "laposvasból" csinálja a hátsó villát.
Találtam is egy jó kinézetű porlasztót:
[link]ui. nem tudtam beilleszteni a képet
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17486 üzenetére
Üdv
Próbáltam hogy le veszem a deklit de akkor is csinálja!
A burkolatot én szereltem fel,Motorikusan pedig szervizben volt de mielőtt haza hoztam ki próbáltuk és semmi zörej nem volt!
Mentem vele ma egy pár kört és azt vettem észre hogy melegen 1-2km után megszünik ez a hang! Viszont motorikusan nagyon jó! -
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17486 üzenetére
Nem jól írtam nem a dekli felőli oldalon halom ezt a zörejt hanem a kipufogó felőli oldalon,a kis burkolat alatt,
-
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17486 üzenetére
Üdv
Valami ötlet? -
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17492 üzenetére
Köszi
Valami ilyenre gyanakszom én is!
Mert fel bakoltam még az össze szerelés előtt és én is arra gondoltam hogy meg nyomódhatott valami! Megnézem!
A főtengely nem hiszem,vagyis remélem hogy nem az!
Igazából ez nem egy dúrva hang inkább ilyen tompa műanyagos kopogás.
És a lendkerék deklinél hallom leginkább -
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17492 üzenetére
Meg oldódott a zörej neked lett igazad! Nekem is az zörgött de már oké!
Viszont most meg ki égett a tompított izzóm a H7-es pedig minden izzó újra lett cserélve!
Még mielőtt hozzá fogtam a fel újításhoz akkor is egy alkalommal ki égett, Mi lehet az oka?
A fesz szabályzót néztem nem melegszik tehát elvileg az jó! -
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #17564 üzenetére
Semmi baj . Amúgy megsúgom, hogy pár évvel ezelőtt én se gondoltam volna hogy van Phanteon kétüteműben, míg az egyik kereskedésben be nem indítottam (a rendszám nélküli gépet) és meg nem halottam a hangját, de persze akkor le voltam döbbenve, így ki is kellett próbálni hogy tényleg 2T-e .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #17566 üzenetére
Az nem motor az Honda A japánok tudnak valamit
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #17566 üzenetére
Én is direkt rákerestem, mert nem hittem el, hogy van 2t maxi robogó. (most a piaggio skipper-t, sr125-öt ne számoljuk annak)
Melyik 125-ös maxiban nem szenved? Burgman 125 cc: 150 kg, 11 le. annak még az aránya is rosszabb.
B125-ös motorokat kezdtem el nézegetni.
Csak robogó, hallgatom az ötleteket. -
dJ Peer
aktív tag
válasz runner 125 #17571 üzenetére
Én megyek a tavasszal, azt mondta az oktató, hogy kb 30 rugó lesz. De elfogadják az A-kat előfeltételeként. Így még olcsóbban is jössz ki, meg fokozatosan haladsz "előre".
-
Debilon
addikt
válasz runner 125 #17573 üzenetére
elvileg 25.200 a "hatósági" ára ennek a mulatságnak
meg arról is felröppentek dolgok, hogy ha robogóval (automata váltóssal) vizsgázol akkor csak olyat vezethetsz utána, ha rendes váltóval felszerelttel akkor bármelyikkel..
bár nem tudom hogy és hova jegyzik be, mert nincs erre (váltó típusára) vonatkozó kód a jogosítványba amit bejegyeznek
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Boxer001
veterán
válasz runner 125 #17573 üzenetére
Mi a fax? Ezzel a kis szutyok B125-el így meg lehet majd játszani az A-t? A picsbe...
-
vaksi8
senior tag
válasz runner 125 #17573 üzenetére
Szerintem ez főként inteligencia kérdése!
Te adnál autós vezetői engedélyt az új gazdag tanulatlan 8 ált.iskolás rajoknak?Pláne ha apuci megveszi nekik a nagy mergát meg bmw-t??Kb 1 hónap és nézhetetjük a híradóba mit csinált az egyik hétvége éjszaka...
Nem a pénzen múlik a vezetési morál sem motoron sem autónál!Én iskolához kötném meg iq teszthez!
Szerintem nem azon a 2 hetes tanfolyamon tanul meg az ember vezetni![ Szerkesztve ]
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
válasz runner 125 #17579 üzenetére
90 kg vagyok, egyelőre nem cél, hogy ketten használjuk, úgyhogy erre nem érdemes alapozni szerintem. Max. 1-1 alkalommal jönne szóba havonta. (párom 60kg)
Ez a +100k egyébként eléggé rémisztő, alapból 200-250k körül vannak a normálisabbak, tehát a motor fele lenne pluszba a vizsga? Mellé még 30k a jogsi, majdnem 400-nál járunk.
(használtautón 1db olyan van ami rendszámos, az is 15 év körül jár)
Jöhetnek alternatívák (Akár konkrét hirdetések is)
less qq more pewpew!
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #17573 üzenetére
Nézd, az oktatás ígye-úgyse ér semmit, akkor legalább lehet "spórolni" rajta.
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #17589 üzenetére
rosszak a linkek mester, mind az elsőre mutat, pedig nagyon végignézegettem volna
-
dJ Peer
aktív tag
válasz runner 125 #17592 üzenetére
De vannak kivételek..mint például én, legalábbis annak tartom magam.
2 éve motorozok a malagutival, most akkor 1 évig hajtom a csepelt, aztán jövő nyáron megcsinálom a nagyot és szép lassan jöhetnek a nagyobbak (már, ha a pénz, idő engedi).Amúgy igen, beírják a korlátozást, ha robogóval (autómatával) vizsgázol, ugyanúgy, mint az autónál.
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
válasz runner 125 #17592 üzenetére
Köszi a hosszú listát
Külsőre ezek közül a Honda Pantheon tetszik a legjobban. Van kb. egy-másfél hónapom dönteni, úgyhogy utánanézek majd a témának, lehet majd még kérdezek
less qq more pewpew!
-
Killing
addikt
válasz runner 125 #17598 üzenetére
Jobb is, legalább a kezdők nem fognak a forgalomban szerencsétlenkedni, az igazi motoron amúgy is váltó van!
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #17592 üzenetére
Kissé más stílusban; Honda Pantheon 125.
Kíváncsi lennék, hogy a 4Road 125-ösön is szól-e akkorát, mint a 180-ason. -
Boxer001
veterán
válasz runner 125 #17605 üzenetére
Azért elég bosszantó, hogy Pesten 85-90-ért hozzád vágják az A-t, én meg csinálhatom 130-ért. 100 körül mozogna, de bérelnem kell motort. Gondolom Pesten meg ingyen van a motorhasználat...ilyen az, amikor nagy a konkurencia, mehetnek le az árak.
-
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17608 üzenetére
Meg is van a Runnerem! Hisz most lett teljesen fel újítva!
Viszont nem helyezhető forgalomba!
Ezért akarok egyet ami legalább Magyar okmányos! -
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17610 üzenetére
Az biztos!
Bár én nem akarom eladni,özön pénzt ráköltöttem!
Majd kap egy AF-es alvázszámot,ha megoldható! Még utána járok!
Valóban nem sok a Magyar okmányos robogók!
Elképzelésem sincs mit fognak csinálni az emberek ha be jön a rendszámozás ezzel a tömérdek papírnéküli robogóval!
Megy a töltésbe! -
Killing
addikt
válasz runner 125 #17620 üzenetére
Én 75 kg vagyok, 2. személy nélkül nekem elég városba, szaladgálós motornak meg minek nagyobb? Szerintem egy 125-ös motorral lehet élvezni a városi motorozásokat, városon kívül már nemigen.
Ha pedig szerinted egy babettával veszi fel a versenyt, akkor azt kívánom hogy életed végéig egy babettán sínylődj, talán már elfelejtetted a régi szép időket?Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
zack
nagyúr
válasz runner 125 #17620 üzenetére
Egyetértek.
Nekem csak váltós motorjaim voltak eddig, de globálisan elmondható, hogy városi közlekedésre, esetleg rövid távú A-ból B-be való eljutásra, nincs jobb az autómata váltónál.
Persze könnyű nekem átállni autómatára, amikor több mint 10 éve csak váltós motorjaim voltak. Aki eddig autómatázott, az meg természetes, hogy szívesen váltana váltósra, csak gondolkodjon el előtte mire szeretné használni, és mekkora méretet engedhet meg magának anyagilag, ill. jogosítványilag.
Nekünk volt Yamaha SR125. Mit mondjak. Nem volt sokáig meg, mert irtózatosan fos menetteljesítményei vannak, rövid áttételezésű váltóval, kis nyomatékkal. Lényegében non-stop váltogatni kell, hogy haladj, mert egy egyenes úton sem képes gyorsulni ha eggyel feljebbi fokozatban vagy mint kellene.Aki nem akar idő előtti hajhullást, az váltós motorban kizárólag 250ccm felett gondolkozzon. Pl. Honda CB250 az egyik legjobb ebben a kategóriában.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #17638 üzenetére
Tetszik
Az utánfutó kereke se semmi.
1 dologra lennék kiváncsi : hogyan indítja be?
"Berugókar letörve, önindító nem működik"
Azért megnézném, ahogy utánfutóval betolja valaki. 15Km/h-ra felgyorsítva már van esélye, hogy a kuplung bekapcsol
Tényleg, próbált már valaki betolni egy variátoros robogót?[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra