Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
legegyszerűbb módja a vakpróba. az ember kimegy, aztán cserélgetik neki a zacskózott kábelt.
akár a tápkábelt is. láttam már pár nagyarcú hifistát erősen beégni hangrendszerekkel régebben vakpróbánál. meg kiváló borászt is mellélőni. csak az utóbbi nem volt kínos, mert kiváló borász sohasem ízlésterrorizál.
én spec láttam 5 m-es kábelben analóg/digitális megoldásnál a különbséget... 10-ből 9 sample simán megvolt, 1-nél meg bennem volt a kétség. de rajtam kívül a többiek (voltunk vagy 4-5-en), zöme csak össze-vissza tippelgetett. egyénfüggő ez is.
hdmi-t meg már nyírtam ki földhurokkal, szóval a fene sem fog ezzel vesződni. volt kölcsönbe prémium rövid kábel, különbséget nem láttam, azért az árért meg kv-t nem főzött, sütit nem sütött, szemetet nem vitte ki, kutyát sem etette, az orálja csapnivaló volt, ment vissza a gazdájának.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 6