-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
válasz Tsebacsi #145691 üzenetére
(#145691) Tsebacsi Nem csak KRESZ-ből, eleve hogyan marad életben..
Egyszer belém tolattak a Tesco parkolóban, mivel kisváros ugye mindenki ismer mindenkit, bent vásárolunk az asszonnyal, jön szembe egyik haver: Te hallod, nekimentek a kocsidnak. Mondom mi van?? Azt mondja jaja, egy római.
Na, mondom ebből lesz még valami. Csávókám, egy Hyundai platóssal nekidurrant teljes erőből az autónak, a bal elejét levitte a francba, de olyan érdekes pózban is állt meg az autó, mert nem egyből ott állt meg, hanem egy 15 méterrel előrébb, szóval menekülőre fogta már, csak éppen NEM INDULT AZ AUTÓ.. Ekkor nagy bűnbánóan már ő is jött befelé,hogy szóljon a vevőszolgálaton, baleset történt.
Kitöltöttük a papírokat, életem első ügye volt, senkinél kártörténeti lap, mi legyen? Felhívtam karosszériás haverom, mondta, hogy elfogadják a történet lapot is. Te, hogy az mit írt le, csak ami megmaradt: "Tescó parkoloban", "Hunday gépjármüvel" "nekitólatam" "elissmerem vétkeségem" "szeméji számom".. Én imádkoztam, hogy a biztosítós elfogadja. Elfogadta szerencsére. -
Sirandrish
legenda
válasz Tsebacsi #145834 üzenetére
A Swiftet nézegettem mert 800 körül már elég jókat kapni, de mivel nem értek hozzá, szeretném ha valaki azért leírná hogy mit és miért
Értem hogy jó, de miért, és miért jobb mint egy golf pl, meg ilyenek
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
kovacsroli
senior tag
válasz Tsebacsi #145945 üzenetére
a Fiesta csomagtérben nem nyújt sokkal többet a matiznál
Daewoo Matiz 0.8 CD 1999-2001 >> 104 liter
Ford Fiesta 1.6 Ghia 2002-2005 (3 ajtós) >> 284 literfooty: az igénytelenség elég relatív, pláne egy matiz után.
penge111: és meg is áll 8 alatt városban még az 1.6-ossal is, én ezért a pénzért nem vetném el a fiestat. Persze több pénzért jobb autót lehet kapni.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
-
HookR
addikt
válasz Tsebacsi #146192 üzenetére
Igen, azt hiszem nem marad más hátra, mint a leszűkített körből és a felbukkanó hirdetésekből érzelmi alapon választani.
Az 1.4 TSI mellett a nagyobb VAG benzineseken (1.8, 2.0) is javítottak 2013-tól, vagy azok továbbra sem ajánlottak?
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
z123456789
addikt
válasz Tsebacsi #146389 üzenetére
Jaja, ezt mondtam én is neki. Bár már így is istenes szintre jutottunk a(z 1.4) fabia ültetés ötlettől.
Minit meg tudja venni baráti kedvezménnyel dealertől. Amiket írsz, alap árban is túllépik ezt. :S(#146390) Integrale
Mazda nem játszik neki, Spider szintén drágábbra jönne ki neki. Meg szerintem az sem tetszik neki. De megemlítem, hátha.Köszi nektek.
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #147158 üzenetére
Ja amúgy nem rossz persze, csak futómű kicsit dobogós meg pattogós, kicsit jobbat vártam, belül amúgy tök csinos, ülés fura volt, nem állítgattam de elsőre nem volt túl kényelmes, üléspozíció is túl magas nekem.
Szerintem egy octavia egy kicsit jobb, egy golf meg sokkal de ezek abszolút csak első benyomások. -
_adaml21_
őstag
válasz Tsebacsi #147156 üzenetére
Amúgy tetszene is az Opel, mint mondtam, de nem csak a Sprintmonitor alapján ítélkezem a fogyasztásról, ismerősöm említette, hogy céges Octavia helyett egyszer egy 150 lovas Astra K-t kapott pár napra, és amíg Oktávval eljár 6.5-ből, Astra bőven 8 fölött evett.
Ami még nem annyira tetszik, hogy cégautóként nagyon veszik, kis túlzással minden második új autó az utakon Astra K (a másik fele meg Oktáv).
A lopással meg úgy vagyok, hogy tök mind1, hogy Astrát, Mazdát, VW-t, bármit veszek, kb. első dolgom elvinni, és egy Paizs védelmet belerakatni.
Belülről az anyaghasználat sem az igazi, néhol olyan illesztési hézagok vannak, amik jó pár évvel ezelőtt is cikik voltak. Még egy 3 éves Insigniában ülve sem éreztem azt, hogy megütné a VW szintjét, pedig az egyel magasabb szint, mint az Astra.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #147169 üzenetére
Pedig alap kellene legyen egy több milliós terméknél, főleg hogy újat akar venni az ember...
Btw. Opeléknek elég sok ilyen célú autója van, de ugye népszerűek is, szóval lehet van várakozási idő.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #147186 üzenetére
Bérlésnél egyre több helyen előre kifizettetik veled a teljes tankot és nem nézik mennyivel adod le. Rájöttek, hogy így jobban járnak mert az utolsó cseppeket úgy sem autózod ki marad benne pár liter amit így duplán fizetsz ki kvázi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#94529552
törölt tag
válasz Tsebacsi #147636 üzenetére
i40 Crd: alul semmi ereje nincs, 1500-ig döglött ló, 2000-ig csak félig döglött, ott beköszön a turbó és 3000-ig van értékelhető menés, onnantól inkább csak a zúgás nő, de nem érdemes forgatni
Ja, azok ott csak kiragadott példák voltak, amivel összehasonlítottam pl a gyorsulást, és a fogyasztást is, de egy parkradar bármelyikbe mehet éppen utólagosan is, vagy nem?[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #147655 üzenetére
Előjön, hogy mihez képest nincs, de a külső tükrök környékén elég érdekes zajok keletkeztek. Nem tudom, most hogy állnak a csíkszeműek, de nekem kb. 10évvel ezelőttig, az összes autójuk hangos, vagy így, vagy úgy....Pályán nem kicsit fárasztó, egy kelleténél hangosabb monoton zaj.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
gaborbol
őstag
válasz Tsebacsi #147687 üzenetére
Egy extrasabb Optimat vezettem az eleg kellemes volt. Abbol atulve egy alap Mazda 6-ba meg eleg lehangolo elmeny volt. Persze nem jo osszehasonlitasi alap mert nem ugyaz az a felszereltsegi szint es nem is vezettem oket sokat, csak ki a repterre meg vissza. A kia kenyelmesebb volt, hely is tobb volt benne es eszmeletlen milyen extrakkal szortak tele. Ha letakarjak az emblemat azt mondom valami Audi talan. Lehet rosszul emlekszem, de mintha fogyasztasba is kicsivel jobb lett vola a kia
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #147792 üzenetére
Valamit valamiért. Ha nekem olyan autó kell, amiben van kettőstömegű, akkor nem sajnálom rá, pedig rohadtul nem látom értelmét benzinesben, ráadásul anyagilag is megviselne egy ilyen alkatrész csere, de ha egy majdnem 3 milliós Volvo lenne a hőn áhított vágyam, akkor az a néhány évente előforduló nagyobb beruházás nem hatna meg, főleg ha nem is lenne rá szükség, mert pont nem döglene be alattam... Azért nem 10k km-enként kell cserélni egy kéttömegűt...
Te se olyan autókat nézel, amiket gombokból fenn lehet tartani, de a kényelemre, luxusra áldozol. Ez így van rendjén.
Ha 300k-ért vennék egy csotrogányt, akkor már más a helyzet, de 3millió mellett már alapból fenntartanék 500k-t csak egy első, fullos szervizre.(#147795) kdavid94: Ez a pontos helyzet.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó olcsóbb lett
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest