-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #174767 üzenetére
Szerintem válasszuk szét a
-a gyártás közbeni CO2 kibocsátást
-autó által környezetbe juttatott CO2
-bányászat/újrafeldolgozás közbeni CO2 kibocsátást.-Gigafactorynál idén szeretnék ha meglenne az, hogy CO2 semleges legyen a Teslak gyártása. Ellenben a "hagyományos gyárakkal" amik jellemzően nagyon nem CO2 semlegesek.
-Elektromos autó egy eszköz. Egyszerűen: Ha az áram bele CO2 semlegesen lett megtermelve akkor CO2 semleges az autó is. Egy norvégiában, Froban... az. Máshol nem.
A "TESLA" jelenleg vagy nemsokára itt tart. A két legnagyobb CO2 kibocsátást kihúzta a folyamatból.
Marad még ugye a bányászat/nyersanyagok: Mind a hagyományos, mind az elektromos autók alapanyagának nagyja bányászva van.
Kiemelted a kobaltot és az aranyat. Kobalt több féle képp is kinyerhető elhasználodott aksikból.
Az arany nem tudom, hogy hogy jött ide. Direkte rákerestem semmit nem találtam arra, hogy aranyat használnának Tesla aksikban.
btw Musk nemrég nyilatkozott a témában és rezet és nikelt említette mint nyersanyagot amiből hiány lehet. Kobaltot és aranyat nem. És gondolom jó rálátása van a témára.
Amúgy Tesla már vadul készül a "leadott" aksikra. Első körben ugye menne puffernek, aztán lesz újrahasznosítva."Gondolja bárki h Kína v USA v Oroszország át fog állni az olcsóság helyett a teljes megújulóra?"
A cél imo nem az átállni megújulókra. A cél a CO2 semlegesség. Ami még mindig nem egyenlő avval, hogy 0gram CO2t kell kibocsátani.
Szerintem hosszabb távon a CO2 semlegesség az olcsó. És a légkörbe tovább pumpált CO2 a drága. Mindenkinek.
Rövid távon, nálunk épül nemsokára Paks2 ami állítólag hude jó biznisz. (Nem tudom nem mennék bele.) UKban meg piaci alapon veri épp össze a szél a szenet. Tehát olcsobb a megujuló. Tehát nem lehetetlen.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #174777 üzenetére
Gyűlölni fogsz.
Nem az a baj a nappal és a széllel, hogy "nem kiszámítható" hanem, hogy nem éri meg. UK, Dánia... ban azért fut fel annyira a szél, mert rohadt sokat fúj. És arra vhol mindig fúj. Ott tartunk, hogy piaci alapon kiszorítja a szenet. Nem mellesleg pl vizzel.... elég jól kombózható. Ha fúj (süt a nap...) akkor vízerőművek nem termelnek, csak duzzasztanak... vagy akár pumpálnak. [link]
Szóval az a baj, ha nem éri meg. Tipikusan MOon a szél nem éri meg. Mert nincs.nah nem zavarok többet...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
m3tr0
senior tag
válasz bitpork #174800 üzenetére
Köszi porki, csak és kizárólag ismert előéletű autót szeretnék vásároltatni.(nem kell mondanom miért )
A bajom a külföldi vásárlással csak az,hogy rövid idő áll rendelkezésemre...majd meglátjuk.
Amúgy én simán Q7-et néznék csak, nagyon bejön így,hogy többet nézegetem őket.[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
addikt
válasz bitpork #174799 üzenetére
LOL - az állítás az volt hogy nem lehetséges, ami tételese nem igaz, erre reflektáltam, a gazdasági oldalt senki nem hozta szóba.
El is szoktad olvasni néha amire válaszolsz? (bocs, ez csak úgy kikívánkozott belőlem, nem bántásiból írtam)"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
válasz bitpork #174872 üzenetére
Igen, ezért nem is szabadna tartani a 2 év, vagy csillió km-t, persze ez a flotta kezelőknek van kitalálva, hogy az első 3-4 év minél költség mentesebb legyen és az ő autójukat vegyék flottába.
Aki azt elhiszi, hogy jó az úgy, az meg is érdemli, hogy a 4-5 éves autóból lapátolni keljen az olaj sarat, vagy megnyekkenjen a turbó, mert eltömítődik az olaj járatEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz bitpork #174902 üzenetére
mégis komoly ember mi a bánatnak írna alá iylesmit?
majd elviszi olyan vevő aki nem akar iylen hülyeségeket beleírni
ebbe akkor megy bele az ügyvezető, ha ugysincs vesztenivalója
aztán sokra mész vele hogy perelheted...egyébként mindne okmányirodában ottvannak ezek a pénzért azonnali átírást intéző vállalkozók, meg kell kérni az egyiket nézesse meg ügyintéző Marikával átiratható e az autó
egy perc és ez a legtutibb[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #174987 üzenetére
én már rég gázosítottam volna az 1.3as yarisom ami elmegy 6lel...
csak ez a toyota motor erősen nem szereti az LPG magasabb égéshőjét.Kicsit ez a bajom a Szuzuki 1.4 turbojával is. azt se ajánlák LPGre...
Nah nem nagy öröm évi 500-600at benzinre ellocsolni...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
-
őstag
válasz bitpork #175038 üzenetére
az hogy modern hibrid rendszerű autók mennek még környezetkímélőbbre alakítva?
bár így lenne
mellesleg megnéztem egy kalkulátorban, egy taxis aki megy évi 50 ezer km-t, simán spórol vele 400 ezret évente. mellé töredék annyi mérget pöfög az orrod alá...cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz bitpork #175041 üzenetére
nézd, biztos logikus ez amit most mondani akarsz, de én egyszerűen nem értem...
hogy a bánatba jön most ide a dízel hibrid? mi köze ennek az egész válaszodnak ahhoz amiről eddig beszéltünk
mi az hogy nem akarja megfizetni az árát?egyszerűen kiváncsi vagyok, hogy mi bajod van azzal, ha valaki hibridet gázosít, de inkább feladom, mert nem akarom teleszemetelni a topikot, egy normális választ meg nem lehet kiszedni belőled, csak ilyen csűrt-csavart furcsaságokat írsz
olyan érzésem van, mint amikor valami filmben az "öreg bölcs", mindig valami rejténnyel válaszolt a kérdésekre...cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz bitpork #175122 üzenetére
azért írtam hogy felhívni a szervízt...
ha valami nem leinformálható, akkor akkor a rosszabbat kell feltételezni, és a "tekert árat" fizetni csak(#175123) Doki16
miért volt gyanús? felhívtad megkérdezni? miért ne lehetne egy autót 3 különböző országban szervizelni?
illetve ki lenne oylan hülye hogy iylet hamisít[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175127 üzenetére
Ugyanannyira nem volt igazolva mint más amihez csak kitöltött szervizkönyv van. De a neppper házállása is taszító volt már eleve. Ha komolyra fordul a vétel, akkor már alvázszámos adatbázisban is böngészek. Ha meg tényleg ott vannak a számlák akkor az tényleg elég jól megerősít.
A Toyotámhoz az előző tulaj még az évenkénti két kerékcsere papírjait is eltette km óraállással együtt. Én meg igazi hülye vagyok, mert még a tankolások is szépen le vannak fűzve egy mappába De még az ablakmosóról szóló papírt is elraktam. Minden kis vackot beírok.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175139 üzenetére
A Passattal többet mentem. Abba egy év alatt beleraktam 16k körül. Alapvetően ez nem kevés ha csak azt nézzük, hogy nekem nem munkába járásból jön össze. Van egy ismerősöm aki mindig arra veri magát, hogy mennyit megy a kocsijával és, hogy nekem minek egyáltalán autó évi 8-10k km-re. Csak ő azt elfelejti, hogy munkába járáson kívül max. a szüleihez jár vele. Persze, hogy belerak évi 30-at ha csak a munkahelye napi 120km inga.
Nekem amúgy tényleg egy full villany (vagy min valami plugin) a célom, mert az felelne meg maximálisan a használatomnak. Két háztömbbel arrébb van az utcán töltő. Munkahelyen tudnám tölteni. Csak még közel sem engedhetem meg magamnak. Ezért is vettem HSD-t. Nagyon jól tartja az árát, 2-3 év múlva szerintem minimális veszteséggel ki fogok tudni szállni belőle.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
freeknight
őstag
válasz bitpork #175180 üzenetére
Szerintem az elsődleges baj inkább az, hogy most már tényleg mindegyik parasztnak telik kocsira. Írták itt már felettem, a fővárosban már tényleg nem lehet mozogni csak éjszaka, annyi autó van, 2-3 éve még nem ez volt a helyzet, pedig akkor még olcsóbb volt a benzin is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bitpork #175192 üzenetére
Jepp, irodai napokon én simán letenném az autót a város szélén, ha lenne normális (értsd: elegendő kapacitással bíró) P+R. BKK-val 35 perc alatt be tudnék érni a P+R-ből, míg autóval ugyanez kb. 60 perc. De az Etelén a P+R kb. fél 8-kor betelik, és a metró környékén mindenhol fizetős a parkolás, így ez használhatatlan.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz bitpork #175210 üzenetére
Azzal, hogy az autózás költségei nem fedezték azokat a költségeket, ami a társadalmat érintették.
Nem álszenteskedésről van szó, simán annyi, hogy az, hogy tessék kifizetni. Én nem akarom betiltani a dízeleket, nekem is az van, abszolút nem zavarna és indokolhatónak tartanám, ha ezer vagy kétezer forint lenne egy liter üzemanyag, környezetvédelmi okokból.A modern használt akksik nem igazán szennyezőek, nem tartalmaznak nehézfémeket, etc.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
freeknight
őstag
válasz bitpork #175239 üzenetére
Nekem csak egy tényleg nagyon gazdag ismerősöm van, abból vette észre, hogy az S-osztályt lecserélte a cég egy újabbra, hogy van valami nagy kiszögellés a csomagtartóban, ami a felét elfoglalja .
Az emberek nagy része nem autóbuzi, és ha tehetné, annyit foglalkozna a kocsijával, mint a mobiljával: 2 évente venne egy újat.Egyébként kisvárosba manapság, mikor már helyben nincs munka, KELL a kocsi, ezt sajnos tényleg nem lehet kikerülni.
[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
válasz bitpork #175242 üzenetére
Nógrád megyében nőttem fel. Láttam (látok) csóróságot eleget.
Szerintem totál félresiklott az egész történet - én csak a túlvállalt autókra gondoltam. Itt meg mindenki magára vette, ami nem inge, ennyi a problem.Sry az utcsó offért a moditól, nem lesz ilyen többet!
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
-
válasz bitpork #175435 üzenetére
Ausztriában a hegyekben tényleg nagyon sóznak, nekem a klíma hűtőn lett egy 100 Ft-os méretű lyuk (új autó volt, ott kezdtem el használni 5 évet bírt ki)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175587 üzenetére
Köszi ezt a tartalmas írást
Ezek a problémák amiket leírtál még mindig élhetőek. Szerintem első próbálkozásra elég korrekt autót raktak össze a japánok.
Még mindig ezt a kocsit akarom ha egyszer elmegy már a Q5.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #175608 üzenetére
Ha nem ingyenélnek vele, hanem éjszaka normálisan töltik, sokszorosan jobb lett volna az élettartam. A Mitsu akku managementje szerintem kicsit túl defenzív, kb mint egy laptop akku (power bankben a gépem régi celláit használom, hibátlan ). Vagy ott az Ampera, hagytak bőven tartalék kapacitást, nem gáz a veszteség. Mondjuk én szemellenzős vagyok alternatív hajtások terén... Traktorban az orrod alá füstöl a motor, városban meg csak többen vannak, így - onnantól kezdve, hogy nagyban hatékonyabban csökkenthető az egységnyi káros emisszió - minden ilyet pártolok.
Tényleg, ma láttam egy Mirait Mondjuk talán a matricázás miatt, de nem sokkolt különösebben.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bitpork #175608 üzenetére
Én linkeltem, szerintem az is durva, hogy ingyen töltés ellenére 7,8M költség volt ez idő alatt, pedig az akupakkokat garanciában cserélték
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen