-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz bitpork #153470 üzenetére
Nem egy karbantartásigényes dolog. Fejből nem emlékszem pontosan de talán 60 000 kilométerenként igényel karbantartást. Olajat és szűrőt kell cseréltetni benne minden harmadik olajcsere alkalmával és nincs vele gond nagyon nagyon sokáig, erre pedig úgy is felhívja a szerelő a delikvens figyelmét. Ha a sarki jóskapistához hordják a kocsit akkor lehet, hogy nem de egy normális szevízben biztosan rákérdeznek. Tehát a tulajnak nem is feltétlenül kell, hogy tudja mi merre hány lépés.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nesa
veterán
válasz bitpork #153554 üzenetére
Ev 1 be 5 fotellel 790L a csomagtartó kalaptartóig ami pont közepén van tehát ha "plafonig pakolom" 1600L
Ev 2 be van hosszú is ott úgy hiszem 5 ülésnél közelit a 2000L hez.
En kihasználom hét közben is csak nyaralásnál az oda és visszaúton kell nyomorogni a gyerekeknek 5 személyes verzióba, utána átrendezzük de baszki ha nem ilyen gyík szar autókat gyártanának hogy a 3 különálló fotel hátul összeér, baszki legalább ha csak 30cm el szelesebb autó lenne lehetne a fotelok közt 15 cm szabad hely, és akkor a 2 első ülés között se szar 25-30cm hely lenne hanem 50-60cm a harmadik sorba ott jó mert a 2 fotel közt van 15cm hely.
De ha kidobom az összes fotelt hátúról akkor sincs meg az 5 köbméter.
Egyszerűen nem értem euroapába az egész autógyártás hogy futhatott ilyen zsákutcába.
A neve is mini van, tehát csak ettől nagyobbakat kéne gyártani.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz bitpork #153603 üzenetére
Köszönöm a tanácsot.
Eredetvizsgára vihetem bárhova, ahol ilyennel foglalkoznak?
Okmányirodába is az eladóval menjek, vagy azt már lehet külön intézni?Okmányirodába ha minden igaz, akkor már megkötött biztosítással kell mennem. Ezt hogy könnyebb intézni, neten esetleg telefonon? Itthon megnéztem a netrisk oldalát, végigpötyögtem azt a rengeteg adatot, hogy lássam, kb. mennyi lesz a biztosítás összege.
De pl. kérdezett olyat is, hogy 1 évben hány km-t megyek. Ezt így előre meg nem mondom (nem volt még autóm). Van következménye, ha rosszul becsülöm meg? -
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #153796 üzenetére
vhogy a tulhype-lt polcvagennek vannak ebben a temaban csak gondjai mar megint
egy digo TJET-t siman megvennék meg az Ecoboost-t is, mert nem gagyiszarbol van osszerakva a motor gyárilag, mint máshol szokas
nincs elfillerbaszoskodva bennuk semmi, sot, tul van meretezve rendesen, es csak siman jok es mukodnek
nézd meg a Ecoboost 1.0 Fiesta videojat pl, amikor szetszedik a motort 100k km utan
az a hajtokar benne röhögve elbir 200loero 300Nm-t is, annyit meg mar az utra lerakni gond inkabb FWD-n
meg a nyugvocsapagy fedeleket is olyan csavar fogja, hogy olyan sok 2.0-2.5 literes dizel motorban sincs
en nem felnek attol hogy azzal gond lesz valaha, vagy hogy kikonyokolgetne az allando hajtastolehhez kepest a VAG-nal a hoki lancezerles ugy hullott szet meg a szivomotorokon is, ahogy abbol aztán senki nem varta volna hogy szethajtjak es attol lesz baja akar 30-40k km utan is mar
több drón kell ;P
-
footy
addikt
válasz bitpork #153796 üzenetére
Nemsokara nem is nagyon fogsz tudni mast venni.
Az egyik baratom nemreg(5 honapja?) vett autot. Vasarlas elott vacilalt hogy szivot vagy turbos vegyen.
Rabeszeltem a turbosra es azota is halas. Kevesebbet fogyaszt 1.0 Focus mint az 1.4-es Ibizaja(2003?) es oriasi elorelepes minden(komfort, biztonsag, stb) teren.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #153800 üzenetére
VAG-nal 30k km utan is volt mar baj, a nem turbóssal is
ugylatszik jo rovid a memoriad, ezert csinaltak vezerlesen módosítást tobbszor is
elso verziónál kozel meg 300k volt egy vezerlescsere, olcsonak eppen nem mondanam egy kis varosi autoba ezt a mutatvanytmáshol meg siman jo az elsore is, mert olyan
mondjuk lehet nem a balfaszvagennel dolgozo torok diszdiplomas tervezte a motort, meg nem a penzugyes roman bevandorlo faragta le a koltsegeket
a vicc az, hogy meg igy is sokkal dragabban adjak
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz bitpork #153796 üzenetére
Túl sok a ha. Ha elromlik ez ha elromlik az. Dízelt is ezért divat szarozni mert ha majd elromlik. Igen csak az nem romlik el amit benne sincs ergo előbb vagy utóbb biztosan el fog romolni. De mire elromlik vastagon visszahozza a csere árát a fogyasztáson. De maradjunk a turbós kis ccm benzines motoroknál. Megvenném-e használtan ismeretlen előélettel? Persze, hogy meg miért ne? Én a turbóra és a kettőstömegűre is úgy tekintek mint például egy lengéscsillapítóra vagy egy féktárcsára. Az én szememben az is csak egy kopó alkatrész nagyjából behatárolható élettartammal. Miért lepődünk meg tehát ha elromlik? Hiszen semmi sem tart örökké minden elromlik egyszer. Ilyen alapon járhatnánk akár lovas kordéval is mint a középkorban kb. azon nem megy tönkre semmi. Ja az sem jó mert mi van ha megdöglik előtte a ló. Azt kell bekalkulálni az embernek, hogy marad-e a zsebemben vétel után ~400k egy esetleges dmf cserére és egy turbó felújításra vagy sem. Ha a válasz egyértelműen nem akkor nem kell megvenni az autót. Ez ennyire egyszerű. Én egyáltalán nem félek ezektől. Ferrykernél durván százötvenezer egy életmentő csigaműtét és visszakapsz egy eredeti gyári középrésszel felújított 0km-es új turbóval egyenértékű feltöltőt ami ha nem vagy vaddisznó hat nyolc évig probléma mentesen teszi majd a dolgát. Vagy még tovább. Hogy ez az összeg sok vagy kevés mindenki döntse el maga.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #153804 üzenetére
Szerintem valami olyasmire próbált kilyukadni, hogy a kis ccm-es motorok magas teljesítmény mellett nem néznek túl hosszú élettartam elé a VAG-nál, mert nincsenek eléggé túlméretezve hozzá, így a mondandója egybe vág a turbós dolgokkal, hisz kis ccm-es motorba turbóval lehet nagy teljesítményt lehelni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Richard!
addikt
válasz bitpork #153808 üzenetére
"Ha egyszer igazam van, akkor igazam van és ha tévedek, akkor még mindig lehet igazam, bár lehet, hogy tévedtem. És lehet, hogy most is tévedek. Tévedhetek én, csak hogy igazam van bazdmeg."
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #153804 üzenetére
es mi baja lenne a turbónak? 300-350k km-t röhögve kibir a turbo, de meg tobbet is
a kotla dizeleken is futnak ennyit par ev alatt, megsem kell cserelni menetrendszeruen azokon se
ennyit egy atlagjuzer 15ev alatt se veret leaki meg 15 evente sipakol egy turbocseren, az járjon busszal, reg nem a 2. tulajnal van az auto addigra
de megint megy ez a beparaztatos faszsag miközben dizelbol mar nem tudsz nem_turbosat venni lassan 10 eve se es ott a geoscsiga meg nyugosebb tema is, mint a benzinesek proli wastegate-ese
mindenki a VAG-bol indul ki, hogyha azoknak vmi nem megy akkor fosni kell minden mastol is, mert a tobbinek meg biztos annyira sem megy ez a tema
pont a VAG csinalja az utobbi 15-20 ev olyan motorjait, ahol szinte mindben van vmi massziv elqras, ahol nem eleg csak a evjarat felszereltseg meg a szine az autonak meg a motor teljesitmenye. hanem motorkoddal kell keresni autót, de meg a gyartas hete is szamit ezen belul is, meg kb az is, hogy elozo este otthon kurt-e a sori szerelo az asszonnyal vagy nemnincs olyan motorjuk aminél nem volt ez ido alatt vmi csak sulyos szazezrekbol javithato meghibasodas kodolva, amit nem ismernek el ugyan hibának, csak veletlenul eleg sok pont ugyanolyan hibaju van belole vmiert, meg a redizanj is veletlenul pont arra a részre terjed ki a motornak, amivel ezek a hibak vannak
micsoda veletlen, nem?meloban ugyanezt adjak elo a nemetek, nem ismerik el hibának, de megis attervezik ott azt a reszt
de attol meg az nem (volt) hibas ott szerintuktöbb drón kell ;P
-
-
andrisbandi
őstag
-
htomi85
tag
válasz bitpork #153964 üzenetére
Wtf ez a komment.
Egyrészt ott a válasz a második mondat végén a zárójelben.
Másrészt ki a franc megy napi 150-t városban szerinted?Itt az egyetlen kérdés, hogy havi 75k benzinszámla és 3 óra kidobott idő mellett miért nem költözik.
A válasz nyilván az, hogy nyugaton lakik és az osztrákokhoz jár melózni. -
nagyúr
-
-
Land
veterán
-
Chereiose
addikt
-
őstag
-
ADAM1337
nagyúr
válasz bitpork #155198 üzenetére
Az okés, viszont egy 20éves autónál kb ajtó garancia van mint tudjuk.
Én is így vettem így is adom tovább. Más kérdés hogy én tényleg nem titkolom a hibáit.
És a nagyvilágból itélve jobb így, sajnos sokáig voltam kereskedő (informatika területen és az emberi hülyeség határtalan így inkább biztosra megyek majd)UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen