-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
válasz bitpork #128143 üzenetére
Szerintem elbeszéltek egymás mellett.
Az itthoni anyagi lehetőségek/autóválasztás viszonylatban teljesen mindegy hogy más, máshol mennyit keres. Attól hogy a német kollégám odakint új Mercivel járkál, nem adódik hogy nekem itthon ugyanez "jár".A lényeg hogy mindenki gondolja meg jól medig ér a takaró és úgy próbáljon nyújtózkodni - és tetszik vagy nem, itt kell majd a kompromisszum az ésszerű és az álomautó között.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
őstag
válasz bitpork #128252 üzenetére
az hogy nem adják hivatalosan, mert nem akarnak perekben résztvenni az dolog
de bármikor megkaphatod nem hivatalosan és ehhez "csókosnak" se kell lenni
persze ezt te is tudod jól, csak valamiért nem ezt írod
az az email is amit belinkeltél...kiváncsi lennék az előzmény levélváltásokracryptot minden termékemért elfogadom
-
Vidual001
tag
válasz bitpork #128306 üzenetére
Még mindig nem tudom, hogy dízel vagy benzin legyen, nagyon kevés van longból, így szerintem olyan lesz, ami éppen van a piacon...
Nekem egyébként már ezek is nagy blokknak számítanak, adózás olyan 1500 euró lesz évente, még egy sima 2ezresnek csak 300-400 euró a kötelezője
Javítási költség és anyagár szempontjából egyértelműen a benzines jobb választás, és szerintem emiatt azt vennék, mégha városban lenyeli a 15 litert is (bár ahogy olvastam 12-13 körül van a 320 L benzines).Integrale:
Azért veszek Longot, mert nekem az tetszik. Nem fogom a főnökömet hátul furikázni, egyszerűen szebbnek tartom, mellesleg a Longban a hátsó üléseket teljesen hátra lehet hajtani, úgyhogy franciaágynak sem utolsóMSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
Vidual001
tag
válasz bitpork #128310 üzenetére
Én 15 literrel számolok városban, egy 3.5 literes V-s szörnynél. A "kis"testvérénél pedig 12-13 literrel, de igazából ez itt Belgiumban teljesen mindegy. Dízeltől mostmár teljesen elhatárolódtam. A részecskeszűrű is elég drága mulatság, én pedig biztosan nem használnám heti rendszerességgel az autópályán, illetve az autó előéletéről sem biztos, hogy 100%-osan valós infóval fogok rendelkezni, ezért inkább a Benzin.
w333
A pápaszemesekkel (W140 utáni modellek) mind kehesek voltak. Akár márkaszervizben, akár sima útszéli szervizben voltak. Ezért 1996-2006 közötti modell abszolút kilőve
Próbálok olyat keresni, aminek teljesen vezetett szervizkönyve van, leinformálható részletekkel, valós km állással.
Amíg összegyűlik a pénzem, addig úgyis sokat fogok még kérdezni, és olvasni a témában, és csak rájövök majd, hogy mik a gyakori hibák, és mire kell figyelnem, ha megnézek egy újabb S osztálytSzlobiG
Igen, az első két ablak is sötétített valamilyen szinten.
Olyat szeretnék, aminek a (törvényes kereteken belül) lehető legsötétebb szélvédői, és ablakai vannak. Ezen felül elülső-hátsó és oldalsó rolók kellenek, illetve még fejtámlamonitort amit szeretnék, de ez annyira nem fontos, ha jó a futóműve, a blokk és váltó (illetve üzemanyag ellátó rendszere is) hibátlanSzerk.:
"A,, merci: Ha van 1.7-es benzines, azt vedd. Vaneo-nál abszolút hibátlanok, picit sokat eszik az adatokból nézve.. Viszont az 1.4-esek is bezabálják városban a 6-7-8 litert, akármit is írjanak a gyári adatra[ Szerkesztve ]
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz bitpork #128334 üzenetére
Azért írtam opcióként.
(#128335) molnarpeter
Sőt az ülésfűtés vagy a tempomat is beszerelhető utólag.Ja tényleg, a tempomat ki is maradt a kívánalmak közül.
(#128336) rbalint88
Egyszerűen drága a Carens.Jelenleg nem szempont, hogy 3 db 2 m feletti ember is elférjen hátul..
(#128339) sasa134
Bár konkrét méreteket nem néztem, de az inkább a Sharan ellenfele, ami meg már túl nagy/doboz.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
w333
félisten
válasz bitpork #128401 üzenetére
Ismerős még a tavaly nyáron volt valamelyik altrészboltban (Bárdi vagy Unix) valami alkatrészt vásárolt egyik csaj ismerős a D Corsa -hoz, és ott a rendszerben alváz szerint minden benne volt, honnan származik az autó, km. állás stb. kicsit ő is meglepődött ezen (létezik ilyen ? vagy csak kamuzott)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #128550 üzenetére
Ebben igazad van, de kérdés, hogy a nagyon kehest megéri-e pofozgatni.
Ld. motorfelújítás, hengerfejes lesz, stb.
Azért az nálam már a hagyjuk kategória lenne.
Itt nagyfaluban nem nagyon lehet olcsó, és jó szerelőt találni, ellenben drága és szrul dolgozót simán
Még a köztes szintet is nehéz elcsípni -
-
nagyúr
válasz bitpork #128562 üzenetére
Ismerem a neppert, nem 100%-ig megbízható. Ez akart eladni egy olyan gyönyörű M csomagos kék 328i-t aminek alul hátul a futóműve oldalanként eltérő színű volt. Kék és fekete... Azóta is rosszul alszom mert a kocsi ezt leszámítva álom patent volt...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #128550 üzenetére
ja, UnoTie-re PuntoGT-re is mindig ezt mondom, ha kerdez, azt vedd meg, aminek KO a motorja es/vagy a turboja, de a kasznija jo
jo olcson meg lehet venni, plusz meg pofatlanul alkudni is belole, amitol meg olcsobb lesz, es annyibol siman rendbe rakod a motorjat es csereled a turbojat is
es akkor arrol biztosan tudod, hogy az jo, mert uj[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
adatfalo
senior tag
válasz bitpork #128609 üzenetére
Ne lepődj meg, ha mindenki úgy megy autót vásárolni Magyarországon, hogy X összeg fel van tüntetve, akkor ebből még 2-300 k-t minimum lealkudok és akkor talán... Áruld drágábban, a paraszt lealkudja 3-400k-val, azt hiszi ő a jani, Te meg végül jól jártál.
Vagy van a B opció, hogy minden szaros kis karcot,hibát feltüntetsz képeken,leírásban, és akkor senki nem reklamálhat, hogy "ez nem volt feltüntetve a hirdetésben", de az A verzióban mindenki jobban jár.[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
Alg
veterán
válasz bitpork #128609 üzenetére
Az a baj ha hibákat leírva teszed fel, már azt hiszi mindenki hogy féláron elviheti...
Engedd el az erkölcsöt, tedd fel fél millával drágábban mint hibátlan, garázsban tartott, első tulajdonostól mittudomén, aztán ha az egységsugarú észreveszi a hibákat és alkud belőle 300k-t már örülni fog milyen jól járt.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #128622 üzenetére
az a baj azokkal hogy tul van lihegve az aruk, meg mi mar, hogy egy rendesebb adagolo 100k ra
sokkal elobb vennek egy szeriavegi 182-s Bravo 1.9JTD GT/Suite felszereltseggel 450-500k korul vagy egy FL elotti 147-st, mindketto sokal kroszerubb, es eleve az eletkoruk miatt is sokkal kevesebbet futottak
147-ben raadasul kettos keresztlengokaros futomu vanadagolos dizel, hagyjal mar, egy ostechnika ma mar, olyan kb, mintha karburatos benzines autot ajangatnad, oda is egy rendesebb karbi mar sokkal tobbe kerul, mint a 4 injektor meg az AC
a CR pumpahoz a felujito cucc 14k -ha kene...-, erzed az ardiffit?
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #128632 üzenetére
ja csak amig a JTD-be 20-25k egy bontott CR pumpa, vagy 25-30k-ert fel is van ujitva a tied, addig egy adagolo 100k-ert eleg vicces, de inkabb az, hogy vki ki is fizeti erte
ez olyan kb mint a szivotuning
tolod bele a nagy lovekat es alig van haszna, mert mashol negyed aron elered ugyanazt
de ujabb madar mindig van, aki nem tud szamolni, meg foleg gondolkodninegyed harmadannyiert egy 5x nyomason jaro ket gennel ujabb dizel cucc van, ami szinten nem szokott vmi gyakran lerogyni
akkor miert a regit preferaljuk ennyire, hm?szerintem sok juzer azt sem tudja hol van a CR pumpa a JTD-ben
az adagolojat meg 10-bol 8 egybol meg tudja mutatni egy TD/TDI-ben
na ez a nem mind1több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #128642 üzenetére
ja, csak amig 100k egy adagolo es elmegy 300k km-t, a CR pumpa is siman elmegy 300k km-t es 100k-ert 3x cserelem ki vagy ujitom fel, es azzal az mar kozel 1.2M km futasa lenne addigra az autonak
amugy uj adagolo mikor 100k?
egy rendesen felujitott maximum, beallitva, garival, a Krezi adagoloi meg bontva is tobbe kerulnek, ujan meg mennyi is volt, 200k?450-500k kerul vehetsz 2000-2001-s 182-s Bravo JTD-t csucsfelszereltseggel, futheto borbelso, klima, minden elektromos benne
450-500k-et egy kb 8 evvel oregebb 1.9TDI mk3 Golf-t alig adnak, max vmi tyukolat, nemhogy ilyen felszereltseggel, de jo ha elol nem kezi tekeros ablak van meg benne, meg klima meg kb miaz? kategoria, borbelso meg vmi UFO opcio, hacsak nem utolag raktak bele vmi VR6-s bontasabol, ketezerbol egyben van gyarilag750k-ert teljesen jo 147 JTD-ket lehet venni, pl vki nem sokkal tobbert vett itt a csopiban 156 JTD-t, siman 8-10 evvel ujabb autok a mk3 Golf TDI-knel
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #128646 üzenetére
tudod, az a baj ezzel is, mint a 1.4TSI-kkel is
mindenki abbol indul ki, hogy ha a VAG TSI-vel szopi van, akkor biztos massal megtobb lehet, mert a VAG az istenfasza, es akkor mas gyartonal meg biztos tobb szopi is van ennel a kisturbos motorral
meg ha VAG CR pumpaja ledaralja magat 200k km korul, akkor masban tutibiztos meg a gariidot sem birja ki, mert a VAG az VAG, a tobbi meg tuti nem egy VAG szint, mert nem annyira draga, tehat csak szarabb lehetkb mint a hongdasok is a crxforumon
azok is abban a tevhitben elnek, hogyha nekik a VTI-ben 200-210lora mar kb nincs is gyari alkatresz a motor belsejeben, es ra kell tapsolni ehhez ~1M-t, akkor masnal is biztos igy van ez, csak azokra min 2x annyit kell ehhez betapsolni, vagy megtobbethat qrvara nem....
több drón kell ;P
-
-
capulet75
addikt
válasz bitpork #128789 üzenetére
Tekintve hogy Mo-n a legolcsóbb 4,5M, elég soknak tűnik. Az allroad meg egy uniqe kategória, jóval drágább mint az alapverzió, használtan is többet ér. Egy fapad golf áráért veszel egy 2012 Passat CC- t DSG-vel, hosszú extralista, marinéni, 100e-km-en bőven innen.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #128831 üzenetére
Elvileg hó végén egybe lesz a kess, aztán 1 héten belül kocsit akarok.
Ha egybe lett volna 2M-m szerinted ennyit varialtam volna?Mod: jaaaa.
Sorry.
Azt hittem Te is szivatsz, hogy majd addigra talán megveszem.
Mehetek persze, kik az eddigi résztvevők amugy?
Egy suzukival már nem is lettem volna jó oda, mi?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Autós topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Viccrovat
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen