-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz bitpork #120460 üzenetére
egyből kibukik átíráskor hogy nem stimmel a műszakival, ráadásul lekérhetőek az adatok
akit így is át lehet cseszni az meg is érdemli, minden hülyének nem foghatja a kezét az állam(#120461) kornelka
te magyar autókról beszéltél arra reagáltam[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz bitpork #120496 üzenetére
Erős vagy sem, ezek hiába kompaktok, vagy alsó-közepes autók a méretük szerint, a bennük lévő technológiának köszönhetően a fenntartásuk és a szervizelésük közelebb viszi őket a prémiumkategóriához (manapság amúgy az elérhető extrák is). Az meg egy eléggé kikezdhetetlen tény, hogy magyarhonba tömegével már eleve a presztízsérték miatt özönlenek be.
Örök téma lesz egyébként a prémiumot vegyek-e, vagy középkategóriát/kompaktot, esetleg valami még kisebbet, de amíg az autó birtoklása egy fél kontinens számára az önazonossággal ér fel, addig nemigen elvárható, hogy racionális döntés legyen egy hétköznapi közlekedési eszköz beszerzése. És itt msot nem az autóbuzikról beszélek, akiknek nagy álma gyerekkora óta, hogy egy bizonyos modellt megvegyen, és azt szerelgesse, hanem arról, hogy milliók számára az a nagy álom, hogy olyan autóval járjon, amit racionálisan soha a büdös életben nem fog tudni még önmagának sem elmagyarázni, hogy miért van rá szüksége, és hogy igazából mekkora anyagi áldozat és mennyi kompromisszum kell ahhoz, hogy egyáltalán megtehesse.
Másik oldalon ott a német (francia, angol, benelux, olasz, skandináv) középosztály, aknek lehet, hogy egyéves félretett jövedelméből kijön egy polo-kategóriás kisautó, de ha még egy kicsit hozzátenne, vagy beleugrana egy éves 2%-os hitelbe, akkor 2-3 év alatt ki tudna fizetni egy kompaktot, vagy prémium-középkategóriás cuccot is (új autóról beszélünk), csak egyszerűen képes belátni, hogy igazából semmi szüksége rá, ráadásul a szervizelése, gumizása, karbantartása, vagy egy esetleges baleset utáni javítása nagyságrendekkel többe kerülne. Hogy az adókról és a biztosításokról ne is beszéljünk. Na meg persze jól mutat a prémium turbódízelek katalógusában a 5-6l/100km-es fogyasztási adat, valahogy mégis ugyanannyit (vagy többet) fogyaszt városban, mint egy Yaris, csak még parkolni is jóval nehezebb vele, és a szíved is beleszakad (főleg a számla összegének látványába), ha a parkolóban meghúzzák az egyik sarkát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz bitpork #120505 üzenetére
A racionális választást a bizonyos élethelyzetekhez és felhasználási területhez kapcsólódó kategóriaválasztásra értettem. A többivel nagyjából egyetértünk.
Az első bekezdés különösen nagyon igaz, de próbáld ezt elmagyarázni annak a párszázezer embernek, aki az elmúlt pár évben elárazstotta a magyar autóparkot E46-os 3-asokkal, meg tizenéves Passatokkal.
A harmadik bekezdésre meg annyit, hogy kispénzű fiatalok mindenhol vannak, a kérdés inkább az, hogy a középosztály mekkora arányt tesz ki a népességen belül, illetve mennyire tőkeerős. Másrészt meg csak itt a szomszédságban tudnék olyan példákat mutatni, hogy a kedves német nyugdíjas már nem bírja hova tenni a pénzét, évente 3 alkalommal utazik kéthetes, egzotikus utakra, vagy a teljes telet a spanyol nyaralójában tölti, de amikor itt van Németországban, akkor ugyanabban a bérelt panellakásban lakik évtizedek óta, és ugyanazt a C Mercit/Corollát/PuG 207-et hajtja 20 éve. Mondjuk az éves szervíz minden évben megvan abban a 20 évben, és onnét lehet tudni, hogy jön a hideg, hogy előtte 2 héttel megjelenik az amúgy alig használt autóján az acélfelnis téligumi, meg a friss Lichttest matrica a szélvédőn. Sőt, a ház mögötti parkolónkban van egy ilyen Tempra is. Néhány helyen már foltosodik a fényezés, az öreg alig bír már eljutni az autóig, de hetente párszor még hajtja azért, mindig pöccre indul.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz bitpork #120578 üzenetére
Kivettük a kesztyűtartóból a könyvecskét, csupa német szöveg, német kézikönyv, leírások, szóval németebb, mint valaha. Az alvázszám alapján is német homologizációs. Pöccre indult, és nem bőr belsős, ami nyáron előny, viszont van benne ülésfűtés!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
TheProb
veterán
válasz bitpork #120694 üzenetére
C-max direkt nem lett említve?
(#120698) Mágus2: Részemről a lista hátuljára raknám a francia autókat, de azt mondjátok jó akkor nézegetek ilyeneket is.
Egyelőre C-maxból látok sokat 1,3mill körül.
u.i.: alhambra, galaxy és társai már nagyok. Transit-ról nem is beszélve...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #120781 üzenetére
Nem.. Ezt már motorkarakterisztikának nevezik. Azért érezni kib@szott brutálnak mert ugye hajómotor van benne kb és nagyon hamar leadja a teljesítményt. ezért kellett kapkodnom a levegőt.
Na meg persze a gyári 9,2 se rossz, sőőőt. Normális nyomaték, tisztességes lóerővel rengeteget közrejátszik azt elkell ismerjem.. Akkor van az "áhhhhh fékezz pasztmek"
De sok le, kevés Nm-nél már nem érezni ennyire a gyorsulást ellentétbe munezéval, ott adta az ívet rendesen. De itt ugye van is kraft..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
deicide
veterán
válasz bitpork #120783 üzenetére
Ha a szó értelmét nézzük, akkor a dinamika önmagában független kellene, hogy legyen a fordulatszámtól, azaz egy 8000-et pörgő Honda is dinamikus a maga magas fordulatszámtartományában járatva.
Ezzel ellentétben ugye a köznyelvben az él, hogy a diesel a dinamikus, mert alacsony fordulaton is megindul. De megindul a benzines is, ha visszaváltasz 2-t.
Vagy veszel 2+ L turbóbenzint és kapcsolgatni sem kell.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz bitpork #120801 üzenetére
Mennyire kell félni attól, hogy több, mint 10 éves? Igaz most is egy '99es Golfot használunk, és nem venni rajta észre. De nem lenne érdemesebb újabbat venni, kevesebb kmrel? Mondjuk akkor az igényeket alább kell adni, ez világos, de mondjuk ilyen Chrysler Voyager, Opel Zafira is beleférhet, francia autókat pedig meg sem említem... Szerintetek mi lehetne jobb döntés?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
nesa
veterán
válasz bitpork #120810 üzenetére
Ev 2 hoz a toyota is adja a nevet igaz az a teher vonalra epul de lenyegebe ugyan az.
De a tobbi markabol is mar csak a teher verziora epulo egyteruek vannak.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #120810 üzenetére
Ezért nem tudtam anno megbarátkozni a Skodával. Pedig én kopogós műanyagos japó autókon nőttem fel nincsenek túlzó igényeim de az a Skoda (2010-es mk2 Superb fapad) még nálam is kiverte a biztit annyira gyenge minőségű anyagok voltak benne. Szerencsére a sors 50k km után megszabadított tőle.
#nincsbennetarcsi
-
nesa
veterán
válasz bitpork #120819 üzenetére
nekem tetszik a nagy csomi tarto meg 8 szemely mogott is marad 770liter.
-
nagyúr
válasz bitpork #120847 üzenetére
Igazad lehet, de nemtudom, be merném-e vállalni. Lehet inkább spórolok még és ugyanezt a másfelet a kocsi vételárába ölöm. Akkor jó esetben egy 40-60k körüli kocsit kapok ki. Türelem tornaterem, ahogy a művel angol mondja Az Asszony meg az öregem is nyugodtabban aludna, ha nem egy ekkora futásteljesítményű kocsiba ölném a milliókat
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz bitpork #120852 üzenetére
Már ne haragudj, de ez egy ordas nagy baromság. Persze értem én, ha te ennyi pénzért is szívesen szexualizálod szájba magad (*), de azért ez nem általános cél autóvásárlásnál.
(*) Vagy nálad ezt jelenti, hogy csak szeretni kell? Letérdelni, és szájjal szeretni? (**)
(**) Semmi személyes, tényleg, csak borzasztóüan magas labda volt...
yodamastah: Te sem láttál még BMW-szakszervízt közelről, meg gyári alkatrészkatalógust, ahogy látom.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz bitpork #120871 üzenetére
De pont ez az, hogy lehetőségből mindig lesz másik, annyi szép és jó autó van, mint égen a csillag, ráadásul azért időnként (max párévente) úgyis változik, hogy a delikvens mit szeretne. Ha másért nem, akkor azért, mert amit korábban akart, azt már kipróbálta, piipa, mehetünk tovább. Ezzel szemben, ha kiadsz egy rahedli pénzt és tényleg kiderül, hogy valakinek sikerült átbasznia a dologgal, az azért elég fájdalmas. Szóval az impulzív autóvásárlás, meg az érzelmek előtérbe helyezése annyira azért nem nagy ötlet, amikor ennyi pénzről van szó. Ezzel szerintem meg is válaszoltam a krédésedet. De ha jól rémlik, Tsebacsi is pontosan ugyanezt írta épp az imént, ha nem is ezekkel a szavakkal.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz bitpork #120884 üzenetére
El ne tűntj! Üde színfolt vagy, és hidd el többen irigyelnek ezért a hozzáállásért. A mai világ sajnos kiöli az emberből azt, hogy a szíve szerint döntsön/válasszon. Szerintem nagy kitartás, akaraterő kell, hogy valaki így tudjon élni, és mégha van buktatója is, pozitívan néz a jövőbe. Nekem ezt még fejlesztenem kell magamban, ezért vagyok ilyen rohadt bizonytalan és megvezethető ebben a témában is. Legyints és írj továbbra is!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz bitpork #120884 üzenetére
Ezt nem tudom miert nekem cimezted? Egy szoval sem mondtam, hogy felelötlenül veszel autot Beszeltük ezt mar regebben is, hogy Te hajlando vagy az auto miatt nagyobb rizikot vallalni, talan fontosabb kerdes is mint nekem.
Mert abban azert szerintem egyetertünk, hogy egy 3000+köbcentis, 4 kerek hajtasu, legrugos, felsö-közep/felsö kategorias, magasan extrazott auto, több km el, több evesen azert több rizkot is jelent (több a hibalehetöseg es azok huzosabb tetelek is).En ugy allok egy ilyen autohoz, hogy ajjajj, ha ez vagy az tönkremegy, akkor... (hiaba jo az adott pillanatban). Te meg atnezeted, jo, akkor az miert romlana el varatlanul?
Lehet, hogy Neked van igazad, lehet nekem....ki tudja, en igy gondolom, Te ugy....de azt hittem ezt tisztaztuk multkor es irtam is, hogy pont az en pesszimitasomnak vagy jo ellenpeldaja, hogy picit en is oldjak a gatlasaimon es egyszer bele merjek ülni egy olyan autoba, amit szeretnek jobban
szoval remelem, csak a cimzese rossz az üzenetednek, mert akkor en is nekiallok csapkodni, hogy en ilyet nem mondtam
-
bmwsan
senior tag
válasz bitpork #120884 üzenetére
Am szerintem a Te nézeteid teljesen helytállóak. Nem azt mondtad, hogy romot kell venni, hanem egy normálisat, most ha ki van menve a kettostomegu, vagy turbo, le vannak kopva fékek, nem gond sztem sem.
Kicserélteted és tudod, hogy mikor lett cserélve és rendesen meg van csinálva. Persze nem kell elkapkodni, nézegetni kell, ahogy mondtad is. -
deicide
veterán
válasz bitpork #120884 üzenetére
Ha mindenki ilyen óvatosan élne, szürke lenne a világ. Én pont hasonló vagyok, mint te, nem szeretek hezitálni, valamit a fejembe veszek és megcsinálom. És várni sem szeretek. (Most is pont szétb*sz az ideg, hogy nem lehet 6700K-t kapni és nem tudok gépet cserélni. )
Az azért sok mindent elmond, hogy hétfőn határoztam el, hogy kell valami a GTC helyett és azon a héten csütörtökön már a kereskedésben nyomkodtuk végig a rendelést, hogy mindent jól adtam-e meg a konfigurátorban.
Tényleg ne lépj le, beszürkülnének a hétköznapok és a hétvégék is.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #121431 üzenetére
Helyes de írjál is ne csak olvass!!!444!
Hát most nem mesélem el újra mi volt nyáron mikor felkerestem egy kereskedést...
mod:
Declare: Sztem érezték, hogy sárosak azért kapott ilyen jó árat az új turbóra... Aztán lehet csak vmi felújított "vackot" kapott ennyiért az nem tudom se a tulaj mert az ügyfélváróban kávézott amíg azok szétbarmolát az autóját. PoHu-tól simán kitelik ilyesmi.
Tsebacsi: Ha van és vonzz a Bömbi akkor sztem vedd meg. Okti se lesz örök élet +1 nap és ott is előjöhet bármi. Nézd meg őket újra... aztán vedd meg a bmw-t ne sz@rozz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #123047 üzenetére
Igen ezen dilemmázik ő is. A várható költségeket már próbáltam felvázolni neki, hogy ne arra számítson mint a Hondájánál ahol az össz ráköltés az évi 1 olajcsere volt.
Egyelőre a BMW felé hajlik mert ott helyben bevennék a mostani kocsiját.
Most népítéletet olvasatom vele elrettentésül.
alázógyík: Ohh, az szép.
ADAM1337: 90%-ban autópályán megy szóval vmi "takarítógép" kell neki. Én is az Audit favorizálom inkább a külső alapján.
A BMW automatájáról van vmi tapasztalat?
#nincsbennetarcsi
-
nesa
veterán
válasz bitpork #123361 üzenetére
Tessek egy auto nelkuli francia a franciazashoz.
-
Integrale
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs