Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #110938 üzenetére
Láttunk már sokat futott PD motort, csak olyan, mint Kossuth bicskája. 1892-ben már nagyon tompa volt, kicserélték hát a pengéjét. 1927-re a nyele is nagyon berozsdált, kicserélték hát azt is. De a szelleme, az még Kossuthé!
Egyébként pedig nem dízel vs benzin vita van, pont arról van szó, hogy a benzinesekkel is egyre rosszabb irányba megy a szabályozás...
Same rules apply!
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #111012 üzenetére
Akarok kocsit venni, megvan a kiszemelt, úgyhogy most már aztán segítsetek: adjatok péééénzt!
tényleg megvan a kiszemelt, csak a keret 1,3x-osa, bdspcsba miután megnéztünk 600 és 1,2 között néhány romot, elmentünk megnézni ezt 1,5-ért. nem kellett volna, mert tényleg kurvajó. -
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #111030 üzenetére
Ez az 1.9 diesel pont nem a legmegbízhatóbb diesellek köze tartozik, néztem en is, de mindenki óva intett, a 2.0 benzinnel meg 13-at beker, úgyhogy el is vetettem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #111069 üzenetére
fi:zi'k
Norvégiában már idén kifutnak a támogatásra fordított keretből, akkora mértékben terjedtek az elektromos autók.
Gyakorlatilag a saját farkukba haraptak, olyan mértékű volt az állam részéről, sok modell esetében 50% is akár, hogy ezzel elérték ugyan amit akartak, de átestek a ló túloldalára az ő szemszögükből.
Ezért várhatóan 2017-től felére csökkentik a támogatást.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
j.bravo
addikt
válasz bitpork #111069 üzenetére
Tök jó ez a dolog, csak ne feledkezzenek meg róla hogy CO2 kibocsátástól mentes forrásból több delej jöjjön (volt ugye a garázstetőre napelemes utalás, ötletnek nem rossz csak elterjeszteni nem oly triviális, főleg ha durva "bünti" van a napelemre mint volt a felháborodás nem is olyan rég). Ha szén-, vagy gázerőműből jön, akkor a villanydelej ide-oda alakítgatásával meg szállítgatásával együtt rosszabb lesz a hatásfok (és azonos menetteljesítményre több co2 kibocsátás) mint ha benzinnel vagy gázolajjal menne az ótó...
Whatever.
-
-v-
addikt
válasz bitpork #111090 üzenetére
Ezt megtanulhatod ugy is, hogy kozben tamogatnak Ennyi erovel hiaba a jo anyagi hatter, mondjuk ugyanugy azt hogy fiam, nem segitunk lakasban nem segitunk semmiben, vegyel fel hitelt oldd meg .. ja hogy mi hegyvideken lakunk 500nm-en es panamera gts-el jarunk meloba? Nembaj te berelj magadnak 1 szobas albit a nyockerben, es dologozz haki akarod fizetni. Azert ez erzed, hogy nem igy megy ettol meg ertekelheti azt, amit elert. Csak mondjuk nem feltetlen ugyanaban kell akkor gondolkozni, aki pincebol indul annak a sajat auto is nagy dolog, aki meg jobb helyzetbol annak lehet tok mas lesz az amit onerobol er el, semmi osszefugges sincs.
-
j.bravo
addikt
válasz bitpork #111093 üzenetére
Jogos, rengeteg úton-módon szennyez az autózás, nem tudjuk mindet rögtön töredékére redukálni, de valahol el kell kezdeni.
Az adó részébe én most bele se gondoltam, azon majd ráérek dühöngeni ha végre veszek is valamit; egyelőre leragadtam a környezettudatosságon, illetve - főleg - azon hogy ezt gyakran sötétzöld módon közelítik meg, és csak arra gondolnak hogy a villanyautó nem füstöl - ja, a városban nem húz füstcsíkot, helyette a Kelenföldi hőerőműben vastagítja azt ami kijön a kéményenWhatever.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #111103 üzenetére
A benzineshez képest gondoltam a spórolást. Tudom, vezsteséges az autózás, és minden kormány azon dolgozik, hogy még veszteségesebbé tegye.
j.bravo Értem a kérdést, de nem lehet egyszerűen válaszolni, mert attól is függ, mi romlik el időközben. Az ideális eset, ha csak a kopókat cseréljük és mondjuk kopónak számít a turbó, lendkerék, féltengelycsukló, futómű, fékek?
A 2.4-el 7 liter körül el lehet járni, ami nehezen hasonlítható a benzineshez, mert ennél a fogyasztásnál a dízel nyomatékosabb, és gyorsabb haladást biztosít.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #111126 üzenetére
Arra gondol szerintem, hogy egy regi premium auto fenntartasi költsegei ma is premiumok lesznek...hiaba zuhan 1/10 re az ara. Te sem annyit költesz az allroadra, mintha vttel volna egy sima manualvaltos, összekerek nelküli astrat mondjuk. Ez az amivel sokan szerintem nem kalkulalnak. Van pl 3 milliom, abbol vehetek egy par eves polot, de vehetek egy 15 eves a8 audit is.....cskhogy a polo eves fenntartasi költsege lesz x, az a8 audie meg 10x.....es az a nem mind1
-
haddent
addikt
válasz bitpork #111139 üzenetére
Az 5x akkora futásteljesítmény általában feljogosít arra, hogy azt gondolja az ember, hogy 5x olyan hamar 5x annyi dolog fog 5x annyira drágán elromlani. Szerintem. Aztán lehet a Suzukin és az Opelen kívül más nem szokott elromlani, márkaszervíz csak az olyan ortodox hülyéknek van akik szokták cserélni az olajat meg a gumit. Múltkor is láttam egy X6 -ot tükörsima gumival. Biztos ez a jövő évi új forma 1 autó és csak pályán használja, biztos nem azért mert arra már nem gondolt és nem futotta rá
-
Declare
őstag
válasz bitpork #111139 üzenetére
Ok casco, az egyeni merlegeles. En fizetek kb 20-30k Huf körül evente ilyen teil cascoert, amiben van vadkar, termeszeti kar, vandalizmus...stb.
En amikor a kocsimat vettem, ugy vettem, hogy megneztem, hogy ennyi idösen, ennyi km-el mik jöhetnek elö a kocsin. Kettöstömegü (azt a tulaj nemreg cserelte, pipa), turbo 100-250k (relevans kockazat), dizel rendszer finomsagok (2-300k, nem gyakori, de könnyen beeshet). Igy azt mondom, ha van egy 4-500k talonban, nagy baj nem lehet, egyeb futomü vagy barmi 100-200bol legroszabb esetben is megvan, egyszerre meg kicsi az eselye, hogy minden bedöglik.
Ha benzinest vettem volna, nyilvan fiatalabbat kapok, nincs turbo, kettöstömegü....vannak ilyenek, hogy lambdaszonda, mitoom en....legroszabb esetben is 100-200k eleg kell legyen.
Ha ugyan ezen az aron egy dizel, premium, öszkerekkel, automataval....Nyilvan megnezem, mik az adott esetben a gyakori problemak, mennyibe kerülnek, de sacc, exhasra csak az automatara ra lehet dobni könnyen azt a 2-300k t, turbo nyilvan dragabb, mint az astraban es a munkadij is, összkerek hajtas nem tudom, de ott is azert ez az elszallhat, ami nem 50-100k....es ugye idösebb lesz, több km el, nagyobb rizikoval, hogy valamit mahinalni kell. Szoval nem aludnek nyugodtan, ha ugyan ugy csak 4-500k lenne talonban, amit egy allroadnal egy szervizben sokkal könnyebben otthagyok, mint az astranal.
En lagalabbis igy gondolkodom
Ebben a cikkben fejtegetnek valami hasonlot, amire gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #111149 üzenetére
Sajnalni nem, kell, nem hülye vagyok, csak mashogy gondolkodunk masok talan a prioritasok, mas a gondolkodas mod.
Pl engem pont az a tudat nyugtat meg, hogy kb 50 euro/ev ert cserebe ha holnap rommatöri egy öz a kocsimat, akkor a biztosito kifizeti a karomat. Te meg azt mondod, ugyan miert ugrana ki az öz.Mind a kettö rendben van szvsz, mivel jövöbe egyikünk se lat
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #111183 üzenetére
Onnan indulunk, hogy korrekt mesterember is fehér holló, normális szerelőt nem találni az országban csak szökőévente egyet, az is be van táblázva 2017 karácsonyáig vagy 200 km-re van. Nem túlzok, nézd meg az itteni eseteket, egy olajcserét nem tudnak megcsinálni, egy stabpálcát nem tudnak diagnosztizálni, lehúzás meg maszatolás megy mindenhol. Ha megfizeted sem kapsz szolgáltatást és szakértelmet. És ez nem saját tapasztalat, látom mi megy.
Így válassz szerelőt kétgyerekes egyedülálló anyaként. Persze lehetne neki ajánlani, konkrétumokat odatenni, de addig általában senki nem jut el, csak megy a refrén hogy jomekkenézi.
A szent papírod is ugyanez a kotta, TC-s barátaid is eljátszották, ott is ment a kedvesuramezfeszes 'szt közben esett szét a gép, erről ennyit. Érdekes módon a szintén szentpapíros csaó meg nem tetszik, kicsit egyoldalú ez.
Persze van jó szerelő (valahol, biztos), és végtére is tényleg jól meg kell nézni, ha jó meg kell venni, én is így vettem autót, de ez tanácsnak kevés, okoskodásnak meg halvány.
Általában eddig jut el a történet, aztán meg erős cipőnézés, hogy hát a japán az mindig jó választás csak drága hozzá az alkatrész.
Pontosan tudom, hogy mekkora kín autót venni egy laikusnak és pontosan tudom, hogy az ilyen lózungok csak felcseszik az ember agyát, és inkább jár taxival, én is rengetegszer bele tudtam volna b.ni a monitorba annak idején.
Nagyon nagy mákom volt, hogy két ember bevállalta innen, hogy segít, és gyakorlatilag választott nekem autót, de ez szerencse volt, nem univerzális megoldás. Meg marha nagy kurázsi hogy azt tudtam mondani, hogy ebben a témában szép lehetek de okos nem, és két fórumarc szavára leteszek az asztalra egymillió forintot (plusz a járulékos 200k). Simán megszívhattam volna és csak magamat okolhatom. Pedig akkor még nem volt gyerekem, férfiből vagyok és volt lehetőségem utána- meg a spanok nyakára járni. Csináld ezt meg nőként, gyerekes anyaként.
[ Szerkesztve ]
-
thomeef
őstag
válasz bitpork #111227 üzenetére
Úgy körülbelül ezek futottak végig az én agyamon is, ha eladom mindenképp hibásként adnám, nem tudom így mennyit kapnék érte. Ha minden kötél szakad ki tudom perkálni a 400k-t érte, ha csak nem sokkal olcsóbb megoldás only motor csere. Kérdés hogyan tudom ellenőrizni milyen motort veszek? Nem lesz e ugyanúgy szar, mert mondjuk benne van már 400k kilóméter.
(#111225) TaaT: 1.5 dci igen.
Ha többen azt mondjátok hogy a felújítás lenne a legésszerűbb akkor megfontolom mindenképp. Mondjuk elsőre alapból azt mondtam hogy 400k-t erre? Semmiképp
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Laraxior
titán
válasz bitpork #111265 üzenetére
Megvan még minden, csak van még egy ótó, így a Laguna csak akkor van elővéve amikor... nem sokszor
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz bitpork #111267 üzenetére
Facebookos kép, nem találtam az eredetit
Sima 1.4, 75LE, gázosított a szekér. Csajomé, nem az enyém
Nehezen indul szegény, majd megyek érdeklődni, hogy mi a baja, bár most volt szerelőnél, csak nézték, de mondani nem tudtak rá semmit. Na mindegy, semmi extra,ha lesz új autóm jövök képekkel, de nincsen kilátásban"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz bitpork #111269 üzenetére
computer nem ír semmit.
Ráadásul a hűtővíz hőmérséklet mérő bizbasz is villog állandóan, arról sem ír semmit a computer, mintha semmi baja nem lenne, de jelez, hogy valami nem tuti, de melegszik rendesen a víz, meg minden.
Jajisten ments az olyan brigádtól
Itt azért basztattak, mert franciát vettem, ott meg azt hallgassam, hogy 1200kg-ra 75LE, kevés,nem megy sehova stb 'szomnak se hiányzik ez"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #111285 üzenetére
Elvégre egy szépen becsomagolt golf4, az meg dízellel jó Az optikai tuning biztos termel akkora leszorítóerőt, hogy tapadjanak a magas minőségű Triangle sportabroncsok... Eeeeekkora egy fost, szegény autó. Bár a tulaj csak igazodott a piaci elvárásokhoz, mert a 2. generácóból már volt gyárilag is dízel, amiért vérzik a szívem, mert oké, hogy a TT nem "igazi" sportautó, de azért sportos, nálam már az se fér össze a dízellel.
-
parandroid
nagyúr
válasz bitpork #111309 üzenetére
Akkor színre fújt a tükör, díszcsík van az ajtón, és az első két ablak elektromos, illetve kérhető bele még felárért manuális klíma, meg éjszakai állású tükör.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #111321 üzenetére
Valami rémlik. De amúgy igen. Ilyenkor nagyobb stress jelentkezik az emberben ha mas autóját vezeti ami még nem az övé es ugye ha valami van vagy véletlen balesetezik akkor megy a pislogas jobb esetben. Rosszabb esetben ki tudja.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tomcsi23
veterán
válasz bitpork #111326 üzenetére
Jaja, jó eséllyel majd csak a 2. tulajt fogja érzékenyen érinteni.
Csaby: a kipörgésgátló is lámpázik, ha komolyabb a beavatkozás.
EPS teszthez kanyarban kell próbálgatni, csúszósabb útfelületen, gáz nélkül.
Amúgy ha ASR van rajta, akkor csak az lesz, esetleg EBD is, ami elektromos diffi-zár. Az ESP-hez ESP felirat is "jár".[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz bitpork #111332 üzenetére
Fillérb@szó nem akarok lenni, nehezebb utána eladni az ilyen autókat. Maradnék a hibridnél/kisbenzinnél/kisdízelnél. Mercedes A osztályban lévő 2 literes dízel motorról (A180CDI, A200CDI) mit tudunk? Fogyasztásuk 6 liter körül van, annál azért el tudnék képzelni kevesebbet is
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen