-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz Dare2Live #85245 üzenetére
Ide Ausztriából, hajón érkezik a benzin, gázolaj, és innen szállítják ki az OMV saját töltőállomásaira a már adalékanyagokkal is ellátott, különféle üzemanyagokat.
Csepelre, az OMV óriási üzemanyag-tároló telep
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Laraxior
titán
válasz Dare2Live #85260 üzenetére
En is havonta 55-60ert tankolok. Majd jovore veszek motort akkor nem kell egesz evben az auto.
Nordik: Most tesztelgetem oket. Mol95 es a Shell VPower 100asból 10 liter a fogyim. Most sima 95ös OMW-t tettem bele mar masodszor. Ugy tunik h ebbol 1 literrel kevesebbet kér. Még a computer is kevesebb fogyasztast mutat ugyhogy biztos nem elszamolas.
Viszont olvastam h masnak a Lukoilos benzin jött be, en azt ki se probalnám....
Autó motorja válogatja....."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Kornel
veterán
válasz Dare2Live #85986 üzenetére
ahogy én nézem a mobile.de-t, német magánszemélytől lehet jó példányokat kifogni bármiből, az ársáv közepén, amit itthon max. az ársáv tetején lehetne. és azért millió felett már nagy a szórás az ársávban, tehát megérheti behozni saját célra is.
a másik eset valami lefingott időset behozni, és itthon rendbe rakni bontott cuccokból, ez megy még nagyba -
footy
addikt
válasz Dare2Live #85986 üzenetére
400.000km+ van benne darabokra vadásznak mert kiglancolva ezeket lehet adni annyiért mint a többit.... és teli van a piac ilyennel.
Pontosan, viszont en magamnak nem ilyet vennek.(#85987) Declare
Vegyel egy par autot nemetroszagban/ausztriaban es elj ott egy darabig, garantalom hogy meg fog valtozni a velemenyed. En is hallottam sok mindent mielott kikoltoztem, de nincs kolbaszbol a kerites.@Mas:
Alfa159-cel van valakinek tapasztalata? Konkretan a 120Le-s(DPF-es) 1.9JTD-vel erdekelne.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dare2Live #88469 üzenetére
Gerle út, nomen est omen
Én sima samponnal próbálkoznék minél hamarabb, szerintem leszedi. Állj be egy kézi mosóba, lehetőleg ÖMV-be, tapasztalatom szerint ott a legfrankóbb a mosóhatás, igaz az is a legdrágább, és adj neki a vegyszeres forró vízzel, meg puha sörtéjű kefével segíts rá. Szerintem leviszi.
Tudom hogy ez nem vígasztal, de jobban jártál, mint ha tejet kaptál volna a pollenszűrőbe egyébként.
-
nagyúr
válasz Dare2Live #88469 üzenetére
vizes papírtörlőt rakj rá, és hagyjad rajta, hogy jól felázzon, ha kell cseréld őket, mielőtt megszáradnának
papírtörlő helyet vizes rongy vagy törülköző is jó
esetleg valami vegyszert is keverhetsz a vízhez, amit az áztatáshoz használsz
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
giigz
veterán
válasz Dare2Live #89441 üzenetére
Gyakorlatban igen, ők viszont egy olyan elméleti konstans tempóról beszéltek, ami a valóságban sosem történhet meg. Nincs ugyanolyan szélviszony, egyik helyen érdesebb az aszfalt, másik helyen simább, attól függ hogy van kikopva, 100% tökéletesen egyenes sem lesz sosem, stb. stb. a valóságban a fentebb említett konstans tempó sosem fog megtörténni, ezzel pedig ugrott is az elmélet, és csak ott tartunk, hogy minél nagyobb tömeg, annál nagyobb fogyasztás, de akkor legyen nem konstans tempónál a kijelentés. Ez a nem konstans tempó akár egy több 100 km-es autópályás haladás is lehet, amire rá lehet fogni, hogy konstans, de az sem konstans... Mert ebben a helyzetben a valóságban konstans nincs.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Dare2Live #89448 üzenetére
Nem értem én ezt mi van ma itt
Én akárhogy szorzom, használok US vagy imperial gallont
Még jó, hogy oda van írva, hogy US. Ott van alul, hogy a lila a bmw. A 160 km/h az 100 mp/h, ott szemre olyan 23 körül van a lila vonal, beírod valamelyik mpg to l/100 km kalkulátorba és jééé kijön a 10 l.
-
Neoteric
addikt
válasz Dare2Live #89445 üzenetére
Elméletileg sincs igazuk. Konstans tempónál is számít a tömeg. Sok ok miatt, nem csak mert nő a gördülési ellenállás ami megint sok ok miatt nő.
Ha vízszintes felületen állandó sebességgel mozgatsz (motor) egy testet (autó), akkor a kifejtett erő megegyezik a felület (aszfalt) által a testre (autóra) kifejtett súrlódási erő nagyságával. Vagyis krv@ra nem függ a test (autó) tömegétől. Általános iskolai fizika, kb 6. osztály.
PSN: ne0teric_sAN
-
Dany007
veterán
válasz Dare2Live #91256 üzenetére
"Vki melót cserél mert bár 80K nettoval! kevesebbet keres de ~9h helyett ~8ht dolgozik,"
A havi nettó átlagkereset olyan 150 ezer forint. Bár területileg elosztva érhetnek meglepetések, főként Bp az ami felhúzza ennyire mindezt.
No, akkor mutass egy átlagkeresetű embert, aki eldobna havi 80k-t a 150k-s fizetéséből, csakhogy ne 9 órát melózzon és ne kelljen egyezkednie a szabiról...Mert igen, aki megkeresi a havi 4-5-600 nettót az lehet megtudja tenni ezt a 80k-s csökkentést. De sajnos itthon a lakosság többsége ennek a töredékét sem keresi. És egy "átlagos" havi nettó 150 ezerből ha 80k-val kevesebbet fizető munkahelyre menne az ember, v.színű már megélni se tudna. Nem hinném, hogy bárki elcserélne egy havi 150-s fizetést egy havi 70k-sért...
Úgyhogy igen, abban én is egyetértek, hogy egy bizonyos szint fölött lehet motiválni az embert mindenféle extrával, kellemesebb környezettel, nagyobb kihívást jelentő munkával, ellenőrzésekkel, fenyegetésekkel, szigorral, szakmai fejlődéssel stb...
De amíg az emberek többségének meg kell nézni mit vesz le a bolt polcairól és minden hó végén számolgatni kell hogy fog kijönni a pénzből, mire jut mire nem jut már, addig bizony az a mocskos pénz lesz a legnagyobb motiváló erő![ Szerkesztve ]
-
-
Zola007
veterán
válasz Dare2Live #96985 üzenetére
bármelyik olajforgalmazó köteles bevenni, ha nem hajlandó rá, akkor fel kell jelenteni a ptsába
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
Rambovits
senior tag
válasz Dare2Live #99178 üzenetére
Valószínűleg igazad van. Ebben az esetben a discovery is rosszul fordította anno, mert náluk is 11 liter környéke jött ki. Mindenesetre ez még mindig nagyon durva.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
-v-
addikt
válasz Dare2Live #99178 üzenetére
Ja, ha 14.1 l/100km a fogyi 217-nél, akkor itt lenne a többiekhez képest (piros kb.). Hát ez még mindig nem reális, hogy ennyivel verne minden mást, dízeleket is na persze ...
Edit: na faszom én is keverem az UK meg US gallont most nézem pedig direkt figyeltem rá
Mondjuk a lényegen nem változtat sokat.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Dare2Live #99563 üzenetére
Akkor az nagy előrelépés. Cserélni kell ugyan időnként, de az nem olyan nagy tragédia.
Mondjuk én abban a gyártóban akinek valamilyen motorja megbízhatóságban csúnyán leég nem hiszek vagy 5 évig (amíg az "új" motor nem bizonyít).
És nem fikázásból mondom, nekem egy octavia magasítot futoművel (nekik van ilyen gyári extrájuk pár 10 ezerért) kifejezetten szimpi volt. Csak aztán jöttek a tsi hírek...
-
footy
addikt
válasz Dare2Live #99563 üzenetére
Jah igy mar csak a kokszolodas marad es a futomuproblemak. Divat fikazni a toyotat mert beismerik a hibakat, ugyanakkor a nagy nemet gyartok ugyanazokkal az alkatreszekkel szerelt autokat nem hivjak vissza.
A VW is europaban ad 2 ev garanciat, kinaban pedig 5-7 ev van ra. Ennyire leszarjak az europai piacot az europai gyartok.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Dare2Live #99568 üzenetére
Én ebben nem hiszek annyira. Ha egy motoron láncról szíjra cserélik a vezérlést az nekem nem a "kijavítottuk a kis hibát, ez így már egy régi kiforott konstrukció". Persze valószínűleg így lesz, ilyen blamát a vw nem engedhet meg magának kétszer egymás után. Ha igen akkor újra lesz nálam esélye az octaviának. Évek múlva.
És azt is elismerem hogy az 1.4tsi használatban azért jóval kellemesebb mint egy 1.6 szívóbenzines (és bevallottan engem is vonzott).
Mondjuk mostmár a mazda 2 literes szivóbenzinese vonz... Ha lenne egy olyan mazda időszak végre amikor nem rozsdálnak jóval hamarabb autóik mint bármelyik másik versenytársé (éppen kifutó mazda 2-vel is előfordulgat bizonyos források szerint, plusz a mazda 5-el meg biztosan).
-
őstag
válasz Dare2Live #99575 üzenetére
Nem. Abban nem hiszek hogyha rosszul terveznek meg egy motort (nyúlik a lánc) akkor szíjjal feltétlenül minden pöpec lesz (azaz pl. nyúlni nem fog, de sorozatosan szakad hivatalosan leírt csereidőszakon belül, nagy motorkárokat okozva). Ezért mondom hogy 5 év múlva meglátjuk.
Igen, a mazdákkal nem volt eddig ilyen gond. Ha lesz ők is elvesztik az adott motorra a bizalmam. Hogy lásd hogy nem japánimádó vagyok (mert volvo imádó vagyok, peddig van egy két nagy kupac végtermék ott is lásd régebbi automatáik): 2,2-es toyota dízelt sem vennék. Főleg nem a legerősebbet.
u.i: egyébként a mazdák már elvesztették bizalmam, csak nem motor hanem rozsdásodás miatt. Hiába tetszene a 2.0-ás benyás motor...
[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
válasz Dare2Live #99580 üzenetére
Nem, az derult ki, hogy masodjara is 2013-as ev eleji autoval teszteltek, csak azt mondtak rola, hogy 2014-es. Ez durvan inkorrekt, valoban, csak nem a honda oldalarol. Nem veletlenul van a cikkben, hogy honda szar, subaru meg kiraly, ez egy honda lejarato subaru reklam.
#99584: Hat egy javitott hiba ha blama, akkor ez minden markanal van. Es nem, elol nulla, hatul max tapadas az nem eletszeru tovabbra sem.
Storyt meselni en is tudok, mivel nekem van cr-v-m, es ad hatra nyomatekot, ha elol keves a tapadas. Nyilvan ezt ignoraljatok.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Dare2Live #99586 üzenetére
Igen, alapvetően igazad van. Mivel nem vagyok mérnök ezért kihúzom azokat a motorokat és közvetlen utódaikat melyekkel nagyon rossz volt a tapasztalat. Még akkor is ha teljesen más motor (akkor meg azért mert teljesen új és a múltkor elcseszték ). És nekem aztán édes mindegy hogy a blokk vagy csak a műanyagborítás vagy bármi más miatt lesz drága és megbízhatatlan egy motor.
A kezdeti VVTI-k idején nem voltam abban a helyzetben hogy kocsit vegyek, ezért erről nem is tudtam. De igen, ha akkoriban keresek és ezt megtudom akkor ők is kiestek volna 5 évre.
Taat: Hát igen. De a dízel annyira nem fegyeget különben sem. A napi 4*2 kilométer hétköznapomba bármelyik dízel belehal. Szerintem turbó benzines sem örülne annyira neki
-
Typhoon47
őstag
válasz Dare2Live #99875 üzenetére
Tudom melyik lakótömbben lakik gödöllőn, fent a 10.-en. Meg szoktam látni a caddyvel rohangálni.. Szerintem nem ez az év business-e, tehát ne lássunk bele többet mint ami. De meg kell hagyni jól döntött a TC-s kooperációval.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
nagyúr
válasz Dare2Live #99960 üzenetére
Ha jo a befektetese, es van rajta 15% hozama evente (ami egy ilyen, nem tul magas kvalifikaciot igenylo szakmaban kifejezetten jo), akkor az nem sok penz.. (tekintve hogy valoszinuleg nem sajat maga finanszirozza az egeszet). Minusz ado, mittudomen.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #100150 üzenetére
azert azt nehez megmagyarazni, hogy miert van 50km/h-nal 30m feknyom ugy, hogy meg a tuzfalig osszetort meg az auto is,m es ugy kellett kivagni belole a muki(ka)t
azert a toresbol elegge jol lehet kovetkeztetni az utkozeskori sebessegre a jarmunek, meg ha fekezett is elotte, akkoris
több drón kell ;P
-
deicide
veterán
válasz Dare2Live #100194 üzenetére
Tempomattal nem gond, csak az üzemanyagköltség aggaszt kicsit.
A fogyasztásmérőt nem merem nézni egyelőre, főleg, hogy első utunkon hazafelé megkínáltam 4/5-ben egy 150-230-as gyorsítással, tovább nem mertem, mert azért voltak a pályán.
Igen dinamikusan tolta magát 4-ben 200 fölé, aztán a bejáratás jegyében ott elváltottam.ps: a matricát beszoptam vajon, ha Budaörs után Martonvásárnál jutott eszembe és vettem sms-ben jogosultságot?
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
zsoltee10
addikt
válasz Dare2Live #100217 üzenetére
Én a helyedben megvárnám az új Suzuki Vitara-t. Amúgy a Capture szerintem is jópofa, de a 0,9 TCe nagyon gáz, én próbáltam egy Clio kombiban, vinni még csak viszi a kasznit, de alapjáraton remeg az ajtó. Hát LOL. Az 1.5dci mára nagyon kiforrott, öcsémnek egy kangoo van, 2008-as, már abban is problémamentes a 106 lovas verzió, 150ekm-t tett bele eddig és még mindene gyári.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux kezdőknek
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Netflix
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bloodborne (PS4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs