-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
Csak annyi, hogy rengeteg rövidtávot megyek, és zabálna, meg beszarna. Napi ~4x3 km a táv. Anno volt egy 1000-es turbós autóm, az imádott hidegen zabálni, be is verte 10-12 litert, városon kívül meg evett 6-7 litert.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
kk831228
addikt
-
!Overdose!
őstag
Basszus, de nem kicsit siklottál el a fölött, hogy nem a Honda nevezi sportautónak a típust, hanem a Totalcar. Ráadásul ugye jelen formájában max. 660-as motor lehet benne, ennek megfelelő teljesítménnyel. Így is közel 100le/liter. Illetve ugye itt van még az a tény (amit már a GT86-nál sem értettél meg), hogy a sportosság nem egyenesen arányos a teljesítménnyel. Ez alatt jó eséllyel van némi futómű is, ami a WagonR-ről kevésbé mondható el. Egyébként is eladták az összes tervezett darabot, tehát a típus elérte a kívánt sikerességet, ha tetszik neked, ha nem.
Különben is japán belpiacos modell, azok meg, mint tudjuk nem normálisak.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Satan_Claus
senior tag
Új hirdetés
És a másik jelölt
Hátsó fék + műszaki 400 Euro, állítólag a klímakompresszor kapott egy követ, +gázfeltöltés 150 Euro. Így KB 2500 lenne a vége, gumi nem tudom, milyen. Vezérlést is kell majd rajta cserélni, azt majd nyilván MO-on
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Kornel
veterán
biztos így van, nem ismerem, a véleményem arra vonatkozott, ha a leírás megfelel a valóságnak.
egyébként koruknál és felhasználási módjuknál fogva ezekből már elég nehéz kifogni egy épkézláb darabot...
2007- sportból is van fent 26 a hahun, abból több mint a fele biztos hulla, ezek meg ugye 10 évvel öregebbek is ráadásul. -
roberto211
őstag
Ez is olyan ,hogy nagyobb a füstje mint a lángja.. Más mint a többi de nem olyan szörnyű... Ha leültetnél egy autót, plusz felkeményítenéd a gátlókat ugyanolyan lenne mint alapból az ignis.... Pattogós, de legalább nem hajózik minden egyes kátyúnál..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
szőröscica
addikt
Az jó motor, valószínűleg nagyon tartós, a leggyengébb 3 literes 204 lóval.
Ma a 25d már egy 2 turbós 2 literest jelent.535d-ről tudok nyilatkozni, százig ha nem tökéletesen egyenletes aszfalton padlózod, akkor a kipörgésgátló visszajelzője beleég a retinádba, a 275-ös Conti Sportcontactok pedig az életükért könyörögnek. Családi autónak egy touring kasznival bármikor kiegyeznék vele. Egyszer majdnem vettünk is egyet, még az E39 530d-nket akartuk lecserélni, csak bővült a család, és 5 felnőttnek nem lett volna elég nagy.
-
-
-
-
runner 125
nagyúr
Csak szerintem fillérkúrás ez a nagymotor - gázosítás kombó? Számomra annyira illúzióromboló, kiábrándító.
Meglátsz, meghallasz egy gyönyörű prémium V8-at, felnyitod a csomagteret és ott van egy 100 literes, feketére mázolt bojler, pár gégecsővel... Mint amikor a tuti bukszához közel érsz, rádmosolyog és nincs foga, de még a szája is büdös.
..és azért valljuk be, már aki tankolni sem képes egy ilyen autót, vajon a szervizelésre mennyire fog áldozni..[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
Lehet, hogy igazad van, de a gázosítás mindig is a fillérbaszás sztereotípiája lesz egy nagymotoros kocsinál, hiába harcoltok ellene. Azért kezdték el anno csinálni, mert olcsóbb volt üzemeltetni, nem azért, mert környezetkímélőbb. Ez van, ezzel együtt kell élni.
Egy V6/V8-at gázosítani szerintünk és sok autóbuzi szerint nemgyerebe, ez van. Én nem beszólni akarok, csak ilyenkor lesajnálóan rázom a fejem, hogy kár a kocsiért... Aki viszont taxizik, vagy tényleg rengeteget városozik, annak biztos megéri, csinálja, engem nem zavar.Más: Meglepődve olvastam, hogy a Focus ecoboost 1.0 125LE 0,0 hibaindexel zárta a 100k-s tesztet! És a fogyasztása is 8,2-re jött ki.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zoo8800
veterán
Ha belelógatnák a jelenlegi fóka orrába az utolsó generációs 1.6 szívómotorjukat állítom valós körülmények között kevesebbet vagy max. ugyanennyit fogyasztana mint azzal az 1.0 varrógépmotorral.
Benne van.
Spritmonitor, 1.0 ecoboost vs 1.6 szívó:
6,7 vs. 7,7 liter.Ezt magyarázd meg
rip and tear, until it is done
-
-v-
addikt
A spúrmonitort is kellő távolságtartással kezelem.
Ennyi erővel akkor ne higgyünk el semmit ... ha valamiből akkor pont abból lehet értelmes, valós fogyasztási adatokat leszűrni, meg áruld el ha van mondjuk mindkettőnél 500 minta, és egyiknél 1 literrel magasabb az átlagfogyi, akkor arra milyen "magyarázat" van? Na meg tapasztalataim szerint ha az első, túl alacsony, illetve utolsó, túl magas adatokat kiszeded, akkor a lista közepén nagyon jó adatokat lehet találni, ami egybeesik az általam tapasztaltakkal ...
-
zoo8800
veterán
A spritmonitorban pont az a jó, hogy a személyi hanták és megmondóemberkedések kimaradnak belőle, helyette csak számadatok vannak. És mivel sokan használják, viszonylag jól ki lehet szűrni a nagypapikat és a racsingosokat, a lista közepén pedig ott vannak a valós és reális fogyasztások.
Nem tudom, hogy vagy ezzel, de szerintem ha 100.000 km autókázás alatt 100 km-enként megspórolsz 1 liter benzint, az a mostani relatíve alacsony benzinár mellett is 330.000 Ft megtakarítás, csak úgy bónuszban a kellemesebb motor karakter mellé, ebből az összegből pedig nem 1, hanem 3 turbó javítás jön(ne) ki. Vagy esetleg 2 turbó, ha nagy lenne a baj. És egy turbó általában nem 100.000 km-t bír, hanem többet.
A turbó pedig az autós jelenkor mumusa. Minden kornak megvolt az aktuális mumusa, sokan utálták az injektorokat, amikor megjelent. Szépen ki is szorította a karburátorokat. Pedig jött vele az ECU, lambda szonda, mindenféle fszom jeladók, melyeket senki se ismert.
Aztán a katalizátor is elterjedt, pedig új korában az sem olcsó, mégis ott figyel a tizenéves kocsikban is. Na meg ott van a jó öreg légzsák is. Volt ám pampogás, hogy csak úgy kidurran a semmibe, drága, és még haszontalan is. Manapság ott figyel minden kocsiban. Említhetném még az ABS-t, a CR dízelt is, a sztori kb. ugyanaz. Tetszik vagy sem, de működnek.
Jelenleg mindenki a turbótól retteg, kivéve azok, akiknek olyan van Érdekes módon látni 10-20 éves turbóbenzines kocsikat az utcán, pedig már rég szét kellett volna menniük.Kíváncsi vagyok, mi lesz a turbókorszak utáni következő fő mumus.
rip and tear, until it is done
-
-v-
addikt
Ezzel nem getzy lennél, csak mondanál egy szar poént amin senki sem nevet
(#119033) zoo8800:
Érdekes módon látni 10-20 éves turbóbenzines kocsikat az utcán, pedig már rég szét kellett volna menniük.
Ezt az érvet is szeretem, miért honnan tudod nem ment már szét többször, nem a sokadik turbó van rajta, nem lett már beleöntve sok havi magyar átlagfizu, és nem lóg a bele most is? (nem mintha bajom lenne a turbós benzinesekkel, csak ez az érv is sántít erősen )
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
"A spúrmonitort is kellő távolságtartással kezelem. "
Az én autómnál pl. úgy alakul, hogy az én átlagom 6,93 a nagy átlag pedig 7,58. Így 9. vagyok a típus rangsorban és még soha nem ferdítettem egy decit sem.
Ez az eset tehát pont ellenkező, sokkal rosszabbat mutat mint a valóság.(És nem fogyasztás-buzi vagyok, csak ha valamikor el szeretném adni és valaki nem hiszi el a km-óra állást, akkor be tudom mutatni az adatokat és a számlákat is )
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Kornel
veterán
Ja, piac.
Nemetben nincs ekkora felara ezeknek a golfoknak (es mas magyarok altal premiumnak tartott nemet autoknak se, igen, itt a g4 is premium sokaknak... ).
Szoval itthon van egy nemet autoparti rajongas, ami nyilvan az aron is meglatszik.
Nemetben a japan autok sokkal jobban tartjak az ertekuket, mint a nemet autok.
Erdemes hahun kivul a mobile.de-n is bongeszni neha. -
Kornel
veterán
Na, volt mar ilyen, hogy valamiben 100%-ig egyetertunk?
Amugy azt kihagytad, hogy ho vegen vagy tankol, vagy eszik, de ha valami behal a "premiumjan", akkor a honapban csak tuskos parizer jut
#119063: a nezeset meg a jarasat figyelted csak, es megbabonazott?
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Nem is a minőségét kifogásoltam , csak mikor valaki azt nézi h 4-5 ft al drágább a jobb gázolaj ott és ezért nem tankolja azt akkor szerintem fölös itt ez a "ki a nagyobb spúr" vita mert nincs nagyon hitelessége..
(#119019) bitpork : Nem omv,shell meg ilyenekre céloztam.. Amúgy oké akkor itt 100liternél 2500ft.. És 1200km körüli távnál ez a +2500ft olyan nagy összeg? Szerintem nem... Most az olcsó és normál kutak közötti különbségről írok nem a sima vs premium üzemanyagról..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hobizoli
nagyúr
a turbo utan meg nincs rajta semmi cso
de sokkal halkabb, mintha szivo motoros lenne4WD-s, elol-hatul sperrel
meg a 155 Q4 elektromosan kemenyitheto futomuvet kell beleszerkeszteni, de amugy mar hasznalhato lenne igy is, ha felkerul ra a kipuffcso+dob isa 155(=Tempra) is Tipo padlolemezes, csak annak van segge is
több drón kell ;P
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Fotók, videók mobillal
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen