Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Dare2Live #6707 üzenetére

    Nyomatekuk miatt.
    Caroll Shelby once said: horsepower sells the car, torque wins the race :P

    Anno emlexem ment itt is a eszosztas, hogy de a 1.6-s Kia Ceed 122lojje csiga nelkul a TJET Grande Punto meg csak 120, az is csigaval es ccööö...mirejoaz?

    De menj mar mindkettovel egy-egy kort, reszterhelesen a csigas messze jobban megy.

    Utcan az a motor viszi jobban a bodet, ahol a max nyomatek es max ero egymastol minnel messze van, mert e ketto kozott "él" a motor igazan.
    Ezt a teruletet kell nezni a gorben.
    A TJET tud 208Nm-t csucsban es azt sokkal lejjebb is, a 1.6szivo meg kb 150-t, ott ahol a turbos mar tolja 200Nm-t (2000-nel) a szivo jo ha 120-130-t az o max-ábol, ami egyszeruen szamolva 1.8x loero azonos fordulaton. Hat nagyon nem mind1 am, hogy pl 40 lo gyorsit eppen, vagy 70

    Az az uj Fiat moci, meg a FIRE blokkra epul, az ma meg csak egy 30 eves motor, mar mk1 Uno-ben is volt, annyit csinaltak vele kozben, hogy DOHC rendszeru lett a hengerfeje kb 5-6eve a Panda 100HP-nal

    Abarth SS kittel a gyari belsovel es gyari garral a motor 180lo es 270Nm benzinnel, de nyilvan nem ez a vege ennek

    Amugy csomo sima TJET eleve 134LE-s, meg ratoltik okosba a Bravo 155LE-s musorat is egyes szervizekben... némi dotáció fejében persze, mert gondolom sok nem lehet a diffi, max a valto 6-s abban, de ahhoz a motornak sok koze nincs.

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák